abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97485669
Troet wat fijn dat jullie over zijn
MP het klinkt alsof het goed gaat bij jullie
Saffier wat klink je gelukkig

Poeh de 1e nacht zit erop maar ik denk dat ze nog heel erg moet wennen. Ook vind ik haar erg koud er liggen al 2 dekens op het bedje en ik heb haar in een badcape gewikkeld. Kruik werd afgeraden door het z-huis die leg ik erin als ik haar uit bed haal. Wat kan ik nog doen? Ook drinkt ze erg slecht en nu maak ik mij meteen weer zorgen.

En net belde couveuse nazorg dat ze later komen ivm drukke nacht. En niet weten hoelaat.
  maandag 30 mei 2011 @ 08:34:45 #102
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_97485756
Heb je haar temp gemeten? Koude handjes of voetjes zijn niet per se een teken van te koud zijn, bijvoorbeeld. Waarom werd de kruik afgeraden?

Wat je nog kunt doen, is haar huid op huid op je buik/borst leggen, zodat ae jouw lichaamswarmte kan opnemen, maar dat is natuurlijk geen oplossing voor de hele nacht.

Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. Arwen dronk ook slecht, doordat de melkproductie niet gelijk op gang kwam bij mijn vriendin. Ik zat toen ook gelijk in spanning, dus ik begrijp je gevoel.
Hopelijk kan de nazorg je straks nog wat geruststellen. Sterkte!
pi_97485799
F-r het is ook ontzettend wennen! Voor nu kun je haar inderdaad even lekker bloot op jouw blote borst nemen (wel dekentje over haar heen).. dan komt ze lekker bij en wellicht dat ze rustig van je hartslag wordt en dan wel goed wil drinken straks.. Het is voor haar natuurlijk ook nog even wennen, net zoals voor jullie :)

En dan straks even aan de mensen die langskomen vragen hoe je het het beste kunt doen qua warmhouden. Ik vraag me ook af waarom een kruikje niet zou mogen? Mijn dametje is op tijd geboren en 3675 gram eind juli (dus warm) en zelfs die had nog een kruikje in het begin. Dus voor jouw dame vind ik dat helemaal niet vreemd, eigenlijk..
pi_97485808
De termometer gaf 36,7 aan vind ik te koud.
Ik ben bang om in slaap te vallen met haar op mijn huid en haar dan te plekken + we hebben een dekbed
Kruik werd afgeraden omdat het toch een risico is omdat deze gevuld met water is.
Volgens mij word het warm vandaag dus zet ik haar maar in de kw buiten
  maandag 30 mei 2011 @ 08:41:39 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97485850
Ik heb 2 pagina's teruggelezen, ik weet niet of ik eraan toe kom meer bij te lezen. Alvast excuses daarvoor.

FR, je meisje is al thuis! Wow, dat is echt sneller gegaan dan je had verwacht! Heerlijk! Ik hoop dat de nazorg snel komt!

Chevalric gefeliciteerd met Arwen!

Verder een hoop ontdeugende kindjes.

Wij hebben afgelopen weekend gekampeerd. Het ging heel goed en was erg gezellig! Helaas heeft Nathan nu waterpokken (alle kindjes in onze kerk hebben het dus het was te verwachten). Hij is best gelukkig, gisteravond wel wat verhoging en vannacht was hij erg onrustig dus heeft hij bij ons geslapen. Hij heeft echt een pokkenhoofd. Zal er even een foto van maken en uploaden.
  maandag 30 mei 2011 @ 08:43:38 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97485878
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:38 schreef ferrari_rood het volgende:
De termometer gaf 36,7 aan vind ik te koud.
Ik ben bang om in slaap te vallen met haar op mijn huid en haar dan te plekken + we hebben een dekbed
Kruik werd afgeraden omdat het toch een risico is omdat deze gevuld met water is.
Volgens mij word het warm vandaag dus zet ik haar maar in de kw buiten
tussen de 36,5 en 37.5 is normaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 30 mei 2011 @ 08:43:52 #107
259886 pessie
pi_97485883
FR 36.7 is goed! Alles tussen de 36.7 en 37.3 is een goede normale temperatuur.
  maandag 30 mei 2011 @ 08:45:19 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97485898
Oh ik werd net gebeld dat leyla 38,3 heeft... Ik gok dat ik dr zo weer kan gaan halen.
pi_97485920
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

tussen de 36,5 en 37.5 is normaal.
Dat!

En dat op je borst is voor nu even hè? Niet voor de hele nacht (al kan dat ook ;)) misschien dat ze rustig van jouw hartslag wordt in alle nieuwe dingen die wennen zijn, en daarna wel wil drinken!

Waterpokken, oh wij durven het woord hier niet uit te spreken.. het heerst op de opvang ontzettend, maar wij vliegen over een week.. De kindjes op L's groep heeft er 1 het al 2 weken, een ander meisje begonnen de bultjes vorige week maandag.. Dan zou muppet ze ook al moeten hebben toch, als ze besmet is?

Op vakantie mogen ze komen (dan moeten we misschien wel wat langer daar blijven, hè wat vervelend :+) maar tot en met dinsdag wegblijven aub! Anders mogen we misschien niet vliegen..
  maandag 30 mei 2011 @ 08:47:44 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97485925
FR, de kraamhulp hier zei dat alles tussen de 36,8 en 37,2 perfect was en tussen de 36,5 en 37,5 gewoon goed.
Maar het is wel even eng als ze ineens zulke koude handjes heeft, de ruimte waar ze nu slaapt is waarschijnlijk ook niet zo stabiel en hoog van temperatuur als de ziekenhuiskamer waar jullie het laatst geslapen hebben.

Ik neem aan dat jullie nog een paar dagen kraamhulp hebben? Zoek met haar naar oplossingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97485926
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik werd net gebeld dat leyla 38,3 heeft... Ik gok dat ik dr zo weer kan gaan halen.
Maar is ze er ook ziek van? Hier hebben ze al vaker gebeld dat er verhoging/koorts was, maar dat zakte later weer weg en ze was gewoon vrolijk en aan het spelen..
  maandag 30 mei 2011 @ 08:49:00 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97485939
Succes Tico... en beterschap maar vast voor Leyla.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 mei 2011 @ 08:51:36 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97485968
En.... waarschuwing, lange post: spammerdespamspampam....

Soneal is 6 maanden, dus een foto-overzicht van het eerste halfjaar.

Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 mei 2011 @ 08:56:56 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97486052
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef Orea het volgende:

[..]

Maar is ze er ook ziek van? Hier hebben ze al vaker gebeld dat er verhoging/koorts was, maar dat zakte later weer weg en ze was gewoon vrolijk en aan het spelen..
we zeggen weer tandjes ;) MAar ze was ook wat huilerig ja.
pi_97486224
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

we zeggen weer tandjes ;) MAar ze was ook wat huilerig ja.
:D! Maar bij haar liggen ze echt aan de oppervlakte zeg! Had ik al gezegd dat ik ook een Leyla wil? Wat is ze leuk! (voor de meelezers, ik heb Leyla en Tico zaterdag gezien ;)) Maar Leia en Leyla wordt zo'n hoog jip en janneke gehalte!

Soneal ook alweer een half jaar! Wow! Leuke spam :)
pi_97486225
FR, ik had naast de gewone kruiken een elektrische kruik, gekocht bij de hema. Een dure aanschaf, maar je hebt geen risico. Ik weet niet waar je woont, anders zou je hem mogen lenen (opsturen is geen optie, is best een zwaar ding).

Ik hoop dat het weer zakt Tico en dat je haar niet hoeft te halen.

Orea, hopelijk blijven ze tot dinsdag weg, zou vervelend zijn als jullie niet op vakantie kunnen, je hebt er zo naar uit gekeken.

En Soneal, wat een heerlijk mannetje ben je, mooie ogen. Gefeliciteerd met je eerste halve verjaardag!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 mei 2011 @ 09:21:51 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97486439
Even niet bijgelezen, maar 2 dagen voor hij drie maanden is, heeft geert voor 't eerst zelf een speeltje gepakt in de box! ik was net op tijd met een foto te maken

(crosspost fototopic)

Wij mogen om elf uur weer prikjes gaan halen. Ik ben benieuwd wat hij is gegroeid, hij zit nu in 62/68 qua kleding en op de weegschaal thuis was hij gisteren 6,1 kilo. weer bijna een kilo aangekomen tov de laatste keer. Heb nog wel wat vraagjes voor het CB, zo zien Geert z'n voetjes regelmatig paars/blauw alsof hij het steenkoud heeft, maar het zweet staat dan bij wijze van spreken op z'n voorhoofd. Ook wil hij soms overstrekken en bespeur ik een voorkeurshouding naar rechts toe. (hopelijk hoef ik niet weer het hele traject met fysio etc in.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 30 mei 2011 @ 09:43:40 #118
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97486896
Tico, hier bellen ze altijd om even te overleggen inderdaad. Bij die kleintjes kan het snel erger worden, maar ook snel veel beter.

Soneal, wat een leuke collage van je! Wat een smeltogen <3

Wat knap van Geert!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97486935
Soneal O+
  maandag 30 mei 2011 @ 09:47:43 #120
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_97486974
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef Orea het volgende:
Waterpokken, oh wij durven het woord hier niet uit te spreken.. het heerst op de opvang ontzettend, maar wij vliegen over een week.. De kindjes op L's groep heeft er 1 het al 2 weken, een ander meisje begonnen de bultjes vorige week maandag.. Dan zou muppet ze ook al moeten hebben toch, als ze besmet is?

Op vakantie mogen ze komen (dan moeten we misschien wel wat langer daar blijven, hè wat vervelend :+) maar tot en met dinsdag wegblijven aub! Anders mogen we misschien niet vliegen..
Incubatietijd is 11-21 dagen.... Hoop dat ze ze iig volgende week dinsdag dan niet heeft!
  maandag 30 mei 2011 @ 10:53:40 #121
259886 pessie
pi_97488775
Leandra wat een leuke collage! Soneal gewoon alweer een half jaar! Wow!

Nathan kreeg ze exact 14 dagen nadat hij in contact geweest was met F van Freecell.

Wat goed Geert!
pi_97488807
I know... zou op het randje zitten dan.. Maar gezien 2 andere kindjes van haar groep het ook al hebben (al even..)

We gaan het zien, gelukkig wel een annuleringsverzekering, just in case ;)

Miep rolt de kamer door hoor ik ineens een lawaai.. Heeft ze de cd's te pakken dus op de onderste plank van de tafel liggen :D (zo'n Ikea salontafel met 2 lagen :P) :D!! Ze lag er op haar buik voor, met 2 handen op die rand :')
  maandag 30 mei 2011 @ 10:56:59 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97488862
Ja, die verdieping van de tafel heb ik maar leeggemaakt.
pi_97488878
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:08 schreef Orea het volgende:

[..]

:D! Maar bij haar liggen ze echt aan de oppervlakte zeg! Had ik al gezegd dat ik ook een Leyla wil? Wat is ze leuk! (voor de meelezers, ik heb Leyla en Tico zaterdag gezien ;)) Maar Leia en Leyla wordt zo'n hoog jip en janneke gehalte!

Soneal ook alweer een half jaar! Wow! Leuke spam :)
Amy en Leia en of Leyla past wel, dus kom maar op :7

Gefeliciteerd Leandra met je grote baby! Wat een ontzettend leuke fotoreeks!

FR, wat fijn dat ze thuis is! Zijn de mensen van de kraamzorg er al?

Saffier, wat doet Ylana het goed! Echt leuk. Zo leuk al die ontwikkelingen O+
Zaterdag was wel heftig. Ze was al niet meer echt de oma die ze normaal is. Maar we weten niet of het uitzaaingen zijn of dat ze aan het dementeren is. Maakt ook niet uit. Ze heeft in elk geval geen pijn. Wel gek om 'tot ziens' te zeggen en weten dat het hoogstwaarschijnlijk niet meer in dezelfde hoedanigheid is.

Dinsdag heb ik een afspraak bij de logopediste met Amy. Ze vond dat we al laat waren met beginnen aan logopedie, dus ik hoop dat we niet te laat zijn. Ik ben heel benieuwd.
  maandag 30 mei 2011 @ 10:59:52 #125
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97488921
Wij hebben ook zo'n soort tafel! Die onderste plank is inmiddels Emma's chillplekje. :D

Leandra gefeliciteerd met de halfjaardag van je manneke! Die foto met die bloemen is geweldig!

Solo, gaan jullie naar logopedie ivm het eten van Amy? (Ik moet je PM nog beantwoorden, sorry! Kwam 'm net ineens tegen!)

FR, ean moet waarschijnlijk even wennen aan 'thuis'. Pak haar niet te warm in en stalk de nazorg met alle vragen die je hebt. Een zekere mama is een blije mama. :*
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')