Zonnescherm bij de prenatalquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hoe noem je zo'n schaduwding voor in de auto en waar koop je dat eigenlijk?
Wibra ! Deze week 2 in aanbieding voor een euroquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hoe noem je zo'n schaduwding voor in de auto en waar koop je dat eigenlijk?
Kruitvat ook als ik het goed heb gezienquote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef mrien het volgende:
[..]
Wibra ! Deze week 2 in aanbieding voor een euro
woensdag vrij.quote:
Haha dat had R ook *lol* Hij wilde ook normaal bij klanten kunnen komenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Orea het volgende:
Morgen en woensdag werken, dan pas 21 juni weer
Madammeke werd tegen half 3 een keer wakkerdik 3 uur geslapen! Ze heeft gelukkig geen koorts, wel 3 bultjes bij haar mond, 1 op haar been en 1 op haar arm. Hoe snel gaat zoiets? Lijkt me dat dit geen warmtebultjes zijn.
Schermpjes van de Wib zijn ideaal, lekker neutraal zwart. Ik ben nog niet toe aan Woezel en Pip/Poeh/K3-vulhierietsin schermpjes...
ja maar ik ben dan ook kerst, oud en nieuw, pasen en koninginnedag vrij geweest en pinksteren ben ik ook vrij!! En das heel bijzonder als je in de zorg werktquote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
gelijk ook op de dag dat iedereen vrij is. Lekker uitgekiend
wat dat betreft mis ik de zorg ECHT niet (nou ja sowieso niet). Ik had toen ik in t ziekenhuis werkte pas de ideale kerst en oud&nieuwdienst. Met kerst was ik vrij en moest nieuwjaarsavond werkenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
ja maar ik ben dan ook kerst, oud en nieuw, pasen en koninginnedag vrij geweest en pinksteren ben ik ook vrij!! En das heel bijzonder als je in de zorg werktDus ik vind het niet erg!!
Er is ook nog kermis in het dorp waar ik werk dus het zal een gezellig kermissen in werktijd dienstje worden vermoed ik zomaar!
Sarah heeft duidelijk een beetje last van de warmte.. Weinig geslapen vandaag, maar ja verder wel een redelijk humeurtje dus dan is het niet erg als ze wakker is
Vanmiddag even bij de HA geweest want ze blijft zo verkouden, maar longen, oren en keel zijn schoon, dus het zit alleen in haar neusje, sneu maar moet vanzelf overgaan!
Ik heb leerlingen begeleid die in die manier onderwijs kregen idd ik ben nog van de generatie alles leren en toetsen halen en al je handelingen laten aftekenen enzo, ik was de laatste groep die zo onderwijs kreeg, daarna kwam inderdaad dat competentie gericht enzo... Ik vind het ook een beetje vaag en onduidelijk en heb altijd het idee dat leerlingen lekker moeten zwemmen en dat het gros vervolgens verzuipt... (ik heb trouwens MBO-V BBL gedaan, 2004 diploma gehaald)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb de hbo-v gedaan. Wij zaten met die comptenties enzo, maar ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen, dus raakte makkelijk ondergesneeuwd. Terwijl als ik gewoon iets moest doen het wel goed ging, maar niet als k t moest plannen enzo. (ik ben in 2008 gestopt)
Als de kraam er nog niet is gewoon bellen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren zijn we toch nog naar het z-huis gegaan. Ze had net te weinig gedronken maar mocht wel mee. Wel moet ze vandaag voldoende drinken anders wordt ze weer opgenomen.
Ze heeft vannacht in de reiswieg die we in het wiegje hebben gezet geslapen.
En ik hoop dat de kraam om 08:30 komt want ze moet vandaag in bad.
Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reagerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:09 schreef huuphuup het volgende:
@Mrien, eerstvolgende is ei. Die twee (melk en ei ) wil ik in ieder geval gehad hebben voor volgende week, dan moeten we weer terug naar de kinderarts en wil ik die twee, indien nodig, aan haar door kunnen geven.
Daarna staat soja op de lijst en daarna moet ik maar eens kijken wat belangrijker/belastender is voor mij. Ik denk dat daar weer na pinda's en daarna varkensvlees getest gaan worden.
Neuh ik verwacht geen rare dingen verder. Ik denk dat de andere allergenen geen problemen op zullen leveren. Hoewel soja misschien wel, dat zou wel jammer zijn voor mezelf want ik eet normaal heel erg veel soja/sojaproduten. Maar goed, jammer dan, er zijn belangrijkere dingen dan wat ik naar binnen schuifquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:18 schreef mrien het volgende:
[..]
Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reageren
Blijven bellen, gewoon non-stop bellen, bij geen gehoor gelijk weer bellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog niemand gezien al een keer gebeld maar er werd niet opgenomen dus zo nog maar een keer bellen. Dus inmiddels is ze al in bad geweest en een fles gedronken (35cc) maar vannacht dronk ze 65 en ze hoeft maar 50 dus dat heeft ze dan precies op. Nu ligt ze weer in de warme reiswieg op haar kamertje want ik kan de reiswieg zelf niet naar beneden tillen. vanaf morgen is mijn vriend 1,5 week vrij
je kunt je verloskundige ook voor dit soort dingen bellen hè... wellicht vind je het fijn dat ze iets eerder langskomt? Hoewel ze normaal tussen meestal 1 en 3 geen visites rijden. Maar zij heeft wat meer hulplijnen en contacten etcetera.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ze aan de tel gehad. Ze zouden terug bellen. Nog niks en het is weer bijna tijd voor de volgende voeding.
Maar goed ik vraag me af wat ze nog komt doen als ze komt want vanmiddag komt de vk en de hulp in de huishouding
Als ze vandaag wat minder drinkt, dan haalt ze dat vanzelf morgen in, als het nodig is...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:21 schreef danic het volgende:
Nou is wel wennen hoor! Ze is nu 3 weken oud, maar ik heb mijn draai nog niet gevonden zeg maar. Komt vanzelf goed dat weet ik ook.
Nu weet ik alleen niet hoe laat ze komt en of ze nou genoeg binnen gaat krijgen vandaag, maar dat weten we pas einde van de dag (laat het los, laat het los)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |