abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 16:15:47 #151
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97499646
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hoe noem je zo'n schaduwding voor in de auto en waar koop je dat eigenlijk?
Zonnescherm bij de prenatal :P Tip van flip, check even of er twee in de verpakking zitten }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97500248
Dank. Ook voor de tip, flip :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97500705
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hoe noem je zo'n schaduwding voor in de auto en waar koop je dat eigenlijk?
Wibra ! Deze week 2 in aanbieding voor een euro
pi_97502335
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef mrien het volgende:

[..]

Wibra ! Deze week 2 in aanbieding voor een euro
Kruitvat ook als ik het goed heb gezien :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97505240
Morgen vrij :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 30 mei 2011 @ 18:34:32 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97505387
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Morgen vrij :)
woensdag vrij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97505481
Ik bedoelde om naar t kruidvat te gaan, maar misschien had ik dat erbij kunnen zeggen ;)
Donderdag vrij.
Vrijdag vrij.

*O*
  maandag 30 mei 2011 @ 18:41:34 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97505683
zaterdag. zondag en maandag vrij! Lang weekend for the win.
pi_97506869
Fijn he.
pi_97508080
donderdag werken :P na een hele lange tijd :+
pi_97508429
Goede tip van de Wibra die zonneschermpjes. Die gaan we halen :P

Morgen nog werken en dan lekker lang weekend *O*
  maandag 30 mei 2011 @ 19:52:55 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97508753
Bij ons zitten die schermen gewoon in de deur.
pi_97508816
Morgen en woensdag werken, dan pas 21 juni weer :P

Madammeke werd tegen half 3 een keer wakker :') dik 3 uur geslapen! Ze heeft gelukkig geen koorts, wel 3 bultjes bij haar mond, 1 op haar been en 1 op haar arm. Hoe snel gaat zoiets? Lijkt me dat dit geen warmtebultjes zijn.

Schermpjes van de Wib zijn ideaal, lekker neutraal zwart. Ik ben nog niet toe aan Woezel en Pip/Poeh/K3-vulhierietsin schermpjes... :P
  maandag 30 mei 2011 @ 20:09:51 #164
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97509539
Orea bij Tobias was het hoogtepunt op dag 5 qua blaasjes én qua ziekzijn. De dag van de eerste blaasjes was er niets aan de hand met hem, dag 2 tikkie hangerig met veel slapen en daarna ging het bergafwaarts zeg maar. Na 2 weken was hij weer helemaal opgeknapt.

Ylana begon vanmorgen om 4 uur met spoken. Huilen, gillen, niet lekker in haar vel. Ze was stikmoe maar kon niet slapen, arm ding. Ze wilde alleen maar aan me vastgezogen bij me plakken. Echt zo zielig. Om een uur of 11 had ik het door, die plekken op haar tandvlees waar ik het gister over had? Daar zitten nu 2 vlijmscherpe tanden. Even in een nachtje doorgekomen :X :X Arme kind had gewoon hardstikke pijn ;( ;( en was getroost en kalm aan de borst.

Claudia, de verschillen tussen kindjes vind ik heel mooi en leuk. Opnieuw ontdekken zeg maar. Ik reageer er een andere keer help me onthouden uitgebreid op, vind het ook leuk om dat voor mezelf vast te leggen, maar ik ben stikmoe nu na dat korte nachtje.

Sola :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_97509992
Saffier sterkte, even wat slaap inhalen.. wat sneu die tandjes :{

Orea hoop jullie wel lekker met z'n drietjes op vakantie kunnen hoor!

Femke heeft hier vandaag 5 uur bij beppe geslapen, moest even wat slaap inhalen omdat we zaterdag naar Amsterdam waren geweest :') wat een dramatreinreis zeg met de Toppersdrukte (en wat een volk is dat zeg :D) . We hebben de terugweg dik 4 uur in de trein gezeten, met teveel afleiding waardoor Femke niet ging slapen. We hebben geen auto, maar die gaan we komende zondag toch echt wel huren als we naar Schijndel gaan :P
  maandag 30 mei 2011 @ 21:11:53 #166
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_97512918
Orea: morgenvroeg weet je zeker of het de waterpokken zijn. Dan zitten er op de eerste bultjes blaasjes. En check haar romp. Hier ging het snel met bijkomen! 's Avonds dacht ik nog dat Mikai een muggenbultje had, de volgende ochtend was het al duidelijk (op je billen heb je geen muggenbulten). Als je meisje nu begint, is ze iig wel ruim op tijd 'beter' om te gaan vliegen en vakantie te vieren!

Hier zijn we eindelijk een beetje teruggeregeld in het oude ritme hoop ik. We zijn nu al ruim 1,5 week tussen half 5 en 5 wakker omdat Mikai honger/dorst heeft.... Gisteren de avondpapfles afgeschaft, vanmiddag een stukje boterham en hij doet weer wat we van hem kennen! Avondfles pas rond half 8 en dan is er weer kans dat ook papa en mama weer een nachtje kunnen doorslapen.
Vandaag wel een rampendagje: de oudste is gevallen op school en heeft nu 2 hechtingen in z'n achterhoofd. Hoop dat hij goed doorslaapt.
pi_97513059
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef MamaPurk het volgende:
donderdag werken :P na een hele lange tijd :+
gelijk ook op de dag dat iedereen vrij is. Lekker uitgekiend :P
pi_97513488
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Orea het volgende:
Morgen en woensdag werken, dan pas 21 juni weer :P

Madammeke werd tegen half 3 een keer wakker :') dik 3 uur geslapen! Ze heeft gelukkig geen koorts, wel 3 bultjes bij haar mond, 1 op haar been en 1 op haar arm. Hoe snel gaat zoiets? Lijkt me dat dit geen warmtebultjes zijn.

Schermpjes van de Wib zijn ideaal, lekker neutraal zwart. Ik ben nog niet toe aan Woezel en Pip/Poeh/K3-vulhierietsin schermpjes... :P
Haha dat had R ook *lol* Hij wilde ook normaal bij klanten kunnen komen :D

En lekker man bijna vakantie *O*
En als ze de waterpokken krijgt hoop ik dat ze snel indrogen!\

Over Floris heb ik niets te melden. Heb gewerkt en getennisd, dus heb m letterlijk 10 minuten gezien vandaag. Hij wilde vanochtend niet wakker worden (vind ik zo zielig om m dan zn bed uit te trekken) en toen ik net thuis kwam sliep ie al.
Ik heb wel gehoord dat ie voor koe gespeeld heeft :') Hij heeft gras gegeten :')
pi_97513970
Arme Ylana en Saffier voor de tanden

Mijn man rijdt gewoon rond met Nijntje op z'n ramen hoor, ook naar klanten ;)
Maar ik ga ze morgen of woensdag nog wel even halen voor m'n schoonmoeders auto, die mag ik af en toe lenen

Pvoesss hoe is het met V? Wat vond hij van z'n eerste keer bijvoeding?
pi_97513972
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

gelijk ook op de dag dat iedereen vrij is. Lekker uitgekiend :P
ja maar ik ben dan ook kerst, oud en nieuw, pasen en koninginnedag vrij geweest en pinksteren ben ik ook vrij!! En das heel bijzonder als je in de zorg werkt ;) Dus ik vind het niet erg!!
Er is ook nog kermis in het dorp waar ik werk dus het zal een gezellig kermissen in werktijd dienstje worden vermoed ik zomaar!

Sarah heeft duidelijk een beetje last van de warmte.. Weinig geslapen vandaag, maar ja verder wel een redelijk humeurtje dus dan is het niet erg als ze wakker is :)
Vanmiddag even bij de HA geweest want ze blijft zo verkouden, maar longen, oren en keel zijn schoon, dus het zit alleen in haar neusje, sneu maar moet vanzelf overgaan!
  maandag 30 mei 2011 @ 21:41:00 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97514708
Die plotselinge warmte is ook vervelend. Morgen wordt het nat en koud. Raar dat die kleintjes steeds verkouden zijn.
pi_97515167
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

ja maar ik ben dan ook kerst, oud en nieuw, pasen en koninginnedag vrij geweest en pinksteren ben ik ook vrij!! En das heel bijzonder als je in de zorg werkt ;) Dus ik vind het niet erg!!
Er is ook nog kermis in het dorp waar ik werk dus het zal een gezellig kermissen in werktijd dienstje worden vermoed ik zomaar!

Sarah heeft duidelijk een beetje last van de warmte.. Weinig geslapen vandaag, maar ja verder wel een redelijk humeurtje dus dan is het niet erg als ze wakker is :)
Vanmiddag even bij de HA geweest want ze blijft zo verkouden, maar longen, oren en keel zijn schoon, dus het zit alleen in haar neusje, sneu maar moet vanzelf overgaan!
wat dat betreft mis ik de zorg ECHT niet (nou ja sowieso niet). Ik had toen ik in t ziekenhuis werkte pas de ideale kerst en oud&nieuwdienst. Met kerst was ik vrij en moest nieuwjaarsavond werken :D Dat was wel geniaal (beetje jammer dat ik iets teveel gedronken had toen :') mijn collega ook, ik mocht volgens mij nog echt niet rijden toen. Gelukkig werkte ik op een hele rustige afdeling)
pi_97515723
Ach ik zou misschien ook wel wat anders willen maar zou niet weten wat!! het is nu wel lekker dat ik alleen avonddiensten draai en mijn mannetje alleen overdag werkt! scheelt een hoop oppas :) Maar ik draai ook slaapdiensten en dat vind ik wel minder fijn met twee kleine kinderen, nou logeren ze met plezier bij mijn ouders en die vinden het ook leuk, maar ik vind het neit zo leuk!! maar goed het zij nog even zo, misschien kan ik over een half jaar wel weer wat midner gaan werken als manlief een vast contract krijgt :)\

En met deze weersomstandigheden is het zeker niet raar dat de kindjes constant verkouden zijn, ik ben zelf ook erg verkouden!
pi_97515845
ja dat had ik dus ook hoor.
Ik ben nu administratief medewerker, ook best leuk hoor.
Maar zou eigenlijk wel iets heel anders willen, maar ja wat he...
EN dan te bedenken dat ik mn hele leven in de zorg wilde werken :')
pi_97516010
ja maar de zorg is ook niet meer wat het was!
en zorgen voor mijn kinderen is zoveel leuker, eigenlijk wil ik dat full time doen!!
Door mijn avond diensten heb ik al heel veel tijd met ze maar ik wil meer :P
maar ja tegenwoordig is het bij onmogelijk dat de mama thuis is voor de kids werken moet!!
pi_97516310
Dat zal t ook wel zijn idd
Een begeleider heeft ooit gezegd dat ik eigelijk een paar jaar eerder geboren had moeten worden ivm onderwijs enzo. De manier waarop t nu gaat/ging was niet geschikt voor mij. Mja ach, tis niet anders :)

Ik had ook wel Nederlands of Engels willen studeren (geen idee wat ik ermee zou moeten hoor, maar lijkt me wel grappig :'))
pi_97516615
Lekker offtopic ;) maar wat voor manier van onderwijs had je dan?? (ik ben geloof ik een paar jaar eerder dan jij geboren ;))
pi_97516824
Ik heb de hbo-v gedaan. Wij zaten met die comptenties enzo, maar ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen, dus raakte makkelijk ondergesneeuwd. Terwijl als ik gewoon iets moest doen het wel goed ging, maar niet als k t moest plannen enzo. (ik ben in 2008 gestopt)
pi_97517111
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb de hbo-v gedaan. Wij zaten met die comptenties enzo, maar ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen, dus raakte makkelijk ondergesneeuwd. Terwijl als ik gewoon iets moest doen het wel goed ging, maar niet als k t moest plannen enzo. (ik ben in 2008 gestopt)
Ik heb leerlingen begeleid die in die manier onderwijs kregen idd ik ben nog van de generatie alles leren en toetsen halen en al je handelingen laten aftekenen enzo, ik was de laatste groep die zo onderwijs kreeg, daarna kwam inderdaad dat competentie gericht enzo... Ik vind het ook een beetje vaag en onduidelijk en heb altijd het idee dat leerlingen lekker moeten zwemmen en dat het gros vervolgens verzuipt... (ik heb trouwens MBO-V BBL gedaan, 2004 diploma gehaald)
pi_97517900
Das t jaar dat ik begon op de hbo-v! (2004/2005 dus, 2003/2004 deed k eindexamen)
Maar dat was mijn probleem dus ook, voor niemad was het duidelijk. Sowieso heeeeeeele slechte begeleiding op school ook.
pi_97518009
Ik snap het helemaal...
En het word hoe langer hoe leuker in de zorg met alle bezuinigingen die eraan komen dus ik verwacht ook niet dat ik tot mijn pensioen in de zorg werk hoor..
Zit nu wel eens te denken dat ik gastouder word dan ben ik lekker elke dag thuis voor mijn meiden lijkt me heerlijk een huis vol kids :)
pi_97518487
Zow Nathan! Leuk zeg in je grote stoel!

Soneal ook alweer een half jaar, wauw, mooie reportage! Die foto in het bloemetjesveld is cute!

Sterkte iedereen met de waterpokken en snottebellen.

Vannacht moest Mex ineens heel erg huilen, echt overstuur, maar ik weet nog steeds niet waarom. Tandjes of last van snottebellen of gewoon nog wennen aan het huis. Was wel blij dat ie na 2x wakker worden gewoon bleef slapen, ik zag het echt al voor me de hele nacht met een huilend kindje.

Oh en hij kan in z'n handjes klappen!! Als we Klap eens in je handjes gaan zingen,gaat hij klappen, anders niet,haha En hij snapt wat blote buikkie is, want als m'n vriend dat zegt houd ie z'n handjes op z'n buik om ze te beschermen tegen het kietelen :')
Echt geweldig om te zien dat hij dingen echt gaat begrijpen.

Wij rijden trouwens met Woezel en Pip rond :D

Ferarri-rood hoe gaat het nu??
pi_97529003
Ik lees veel zieke verkouden kindjes
En tandjes die door zijn

Gisteren zijn we toch nog naar het z-huis gegaan. Ze had net te weinig gedronken maar mocht wel mee. Wel moet ze vandaag voldoende drinken anders wordt ze weer opgenomen.

Ze heeft vannacht in de reiswieg die we in het wiegje hebben gezet geslapen.
En ik hoop dat de kraam om 08:30 komt want ze moet vandaag in bad.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:20:52 #184
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97529237
Ahw Nathan ook de waterpokken? Bij Free op visite geweest? :D

Orea hoe is het nu?

Ylana en Saffier :* niks leuk zo, hopelijk is het er snel doorheen.

FR, als de kraam er niet om 8,30 is bel je dus het kraambureau en laat je een klacht op maken.

Ik kreeg aanvullende kraamverzorging nog een paar dagen en daar kreeg ik een dame die mij vertelde "ja, ik ben er zo'n beetje tussen 8 en 9, ik kijk wel' ... ehm :') doe ns even normaal :') niks ik kijk wel :X

Hier weinig te melden, t gaat goed, Elin is stukker vrolijker en rustiger sinds het dieet goed gaat. Ze is nog steeds wel een aandachtsdiertje, knuffelt graag met mama en entertainment is de bom, maar ze heeft niet meer zoveel last. Ik zie wel een beetje op tegen de tweede provocatie komende week, t gaat nu weer goed en dan moet je je mup weer zo blootstellen aan zoiets waar ze mogelijk weer last van heeft -O-
de eczeemplekken zijn weer aan het bijtrekken maar ze heeft er wel nog jeuk aan, heel sneu. En ik kan het ook niet goed insmeren op haar hoofdje want het is niet zo goed te zien (dat haáááár :') :D )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97529299
Troeta wat knap! :D! Leia wijst met haar vingertje als ze zichzelf ziet! Ook als we haar haar avondvoeding geven (dan slaapt ze) dan steekt ze haar wijsvinger uit :') ziet er echt zo grappig uit! En als ze iets ziet wat ze heel interessant vind wijst ze er ook naar. Ik wacht op de DIE! Die! :D

Ze heeft ook door wat slokje of drinken is. Als ze lekker zit te spelen en ik wil haar een slokje geven uit mijn glas en zeg: 'Leia, wil je een slokje?' dan kijkt ze gelijk naar mijn glas en begint heel enthousiast te doen! Zo knap wat ze al snappen!! O+

Elin klinkt zo leuk O+ kan me voorstellen dat je tegen de nieuwe provocatie opziet -O- dat is ook sneu!

Mijn dametje werd zonder bultjes wakker, dus ik denk dat de bultjes die ze had toch van de warmte waren *pfieuw*.. op de opvang zei de leidster dat als ze ze nu niet heeft dat ze ze ook niet meer verwacht bij Leia, maarja.. altijd kans natuurlijk :)

Wel slaapt ze veel en diep.. moesten haar vanmorgen gewoon wakker maken (goddank hadden we een wekker gezet :D die zetten we nooit meer eigk omdat ze toch altijd wel tussen half 6 en 6 komt :'))
pi_97529787
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren zijn we toch nog naar het z-huis gegaan. Ze had net te weinig gedronken maar mocht wel mee. Wel moet ze vandaag voldoende drinken anders wordt ze weer opgenomen.

Ze heeft vannacht in de reiswieg die we in het wiegje hebben gezet geslapen.
En ik hoop dat de kraam om 08:30 komt want ze moet vandaag in bad.
Als de kraam er nog niet is gewoon bellen!
Wat rottig dat ze gisteren niet zo goed dronk, het zal voor haar ook wel erg wennen zijn zo thuis. Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter en hoeft ze niet weer opgenomen te worden.
Is je vriend nu ook thuis of heb je nog andere hulp? Hoe voel je je zelf nu?
pi_97529818
Fijn Orea dat de bultjes weg zijn! Hopelijk blijven ze nu ook weg

Huup, ik kan me zo voorstellen dat je opziet tegen de 2e provocatie. Wat ga je proberen toe te voegen?

Mex in z'n handjes klappen O+ Zo lief is dat altijd

En ik was nog vergeten te reageren op de foto van Nathan O+ wat een schatje is hij!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:09:42 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97529940
@Mrien, eerstvolgende is ei. Die twee (melk en ei ) wil ik in ieder geval gehad hebben voor volgende week, dan moeten we weer terug naar de kinderarts en wil ik die twee, indien nodig, aan haar door kunnen geven.

Daarna staat soja op de lijst en daarna moet ik maar eens kijken wat belangrijker/belastender is voor mij. Ik denk dat daar weer na pinda's en daarna varkensvlees getest gaan worden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:10:50 #189
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97529953
Halve nacht opgelopen met een klein dametje wat duidelijk heel veel pijn had, Ik heb zelfs het idee dat de paracetamol maar weinig uithaalde ;( Ik ben redelijk versleten.
}:| stomme tanden }:| /einde egopost.

F_R wel op je strepen gaan staan hoor.

Orea ik blijf duimen voor geen pokkies :*
Ylana
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:11:33 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97529963
Aggos wat zielig dat provoceren! sterkte ermee Huup!!
Ylana
pi_97529970
Leia, geen waterpokken *O*

Fijn dat het nu beter gaat met Elin! En dat haar blijft een probleem hè ;)

Nathan en Mexx, stoere kinders!

F-r, hopelijk is de kraam er snel en anders inderdaad een klacht indienen!

Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's!

Soneal, alweer 6 maanden! Mooie foto's!
Hier alles goed met mijn dametje! Ze is alweer 7 maanden oud! Gewoon heerlijk genieten hier!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_97530069
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:09 schreef huuphuup het volgende:
@Mrien, eerstvolgende is ei. Die twee (melk en ei ) wil ik in ieder geval gehad hebben voor volgende week, dan moeten we weer terug naar de kinderarts en wil ik die twee, indien nodig, aan haar door kunnen geven.

Daarna staat soja op de lijst en daarna moet ik maar eens kijken wat belangrijker/belastender is voor mij. Ik denk dat daar weer na pinda's en daarna varkensvlees getest gaan worden.
Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reageren :'(
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:33:21 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97530336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:18 schreef mrien het volgende:

[..]

Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reageren :'(
Neuh ik verwacht geen rare dingen verder. Ik denk dat de andere allergenen geen problemen op zullen leveren. Hoewel soja misschien wel, dat zou wel jammer zijn voor mezelf want ik eet normaal heel erg veel soja/sojaproduten. Maar goed, jammer dan, er zijn belangrijkere dingen dan wat ik naar binnen schuif :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:41:14 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97530487
Huup, ik hoop echt dat ze niet zo ongelukkig reageert op ei. Zo sneu he.

Ik ben inderdaad bij Freecell geweest, 1 dag voordat haar jongste ze kreeg. Nathan is vandaag niet meer vrolijk. Vannacht heb ik 2 uurtjes kunnen slapen, verder krijste hij veel. Ik heb een of andere schuim gehaald bij de apotheek, ik hoop dat het helpt.

Troeta, misschien moet hij toch even wennen aan zn nieuwe kamer. Leuk dat jullie al verhuist zijn, is snel gegaan!

FR, is de kraam er al? Ik hoop dat Ean vandaag goed drinkt!

Leuk dat Mex in zn handjes kan klappen! Nathan denkt dat alleen mijn handen kunnen klappen dus houdt hij mijn handen vast met zijn handen en slaat ze dan tegen elkaar :')
pi_97531510
Nog niemand gezien al een keer gebeld maar er werd niet opgenomen dus zo nog maar een keer bellen. Dus inmiddels is ze al in bad geweest en een fles gedronken (35cc) maar vannacht dronk ze 65 en ze hoeft maar 50 dus dat heeft ze dan precies op. Nu ligt ze weer in de warme reiswieg op haar kamertje want ik kan de reiswieg zelf niet naar beneden tillen. vanaf morgen is mijn vriend 1,5 week vrij
pi_97531724
ooooo wijzen is ook schattig zeg!!!
Ik wijs wel een ergens naar van kijk Mex, en dan kijkt ie naar m'n vinger,haha
Fijn dat de bultjes weg zijn!

pessie dat is ook knap hoor,haha, hij bestuurt jou gewoon!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:38:31 #197
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97531811
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog niemand gezien al een keer gebeld maar er werd niet opgenomen dus zo nog maar een keer bellen. Dus inmiddels is ze al in bad geweest en een fles gedronken (35cc) maar vannacht dronk ze 65 en ze hoeft maar 50 dus dat heeft ze dan precies op. Nu ligt ze weer in de warme reiswieg op haar kamertje want ik kan de reiswieg zelf niet naar beneden tillen. vanaf morgen is mijn vriend 1,5 week vrij
Blijven bellen, gewoon non-stop bellen, bij geen gehoor gelijk weer bellen.
Misschien hebben ze het druk en wordt er daarom niet direct opgenomen maar je moet gewoon iemand te pakken krijgen hoor op dat nummer.

En als er met jou afgesproken is dat de kraamverzorgster om half 9 voor de deur staat dan moet ze er gewoon zijn. Het is haar werk en net zo goed als dat jij niet rustig een uur later bij je baas aan kunt komen kakken, kan zij dat ook niet. Daar mag je best iets van zeggen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97532144
FR wat erg dat het op deze manier gaat... Kun je niet je zorgverzekering bellen en aangeven dat je een ander kraamzorgbureau wilt... Dit werkt toch niet, dit is juist de periode waarvan je meot genieten en waarin juist hulp zo belangrijk is :*
Gelukkig is je vriend vanaf morgen anderhalve week vrij, maar het klopt echt niet dat de kraamzorg gewoon niet komt..

Huup het lijkt me echt naar dat provoceren als het goed gaat wil je dat eigenlijk zo houden toch!!

Orea gelukkig maar waarschijnlijk geen pokkies!

Verder leuke dingen gelezen over kindjes die vanalles kunnen en begrijpen opeens, knap hoor *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:55:50 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97532244
Leyla werd gisteravond toch weer helemaal sneu wakker.. knalhoge koorts.. pcm gegeven en om 2 uur ofzo nog 1 omdat ik geen zin had in pieken, vanmorgen ook nog 1 want ze werd toch weer warm.. Tandje is bijna bijna door.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:10:51 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_97532721
F_R, bel maar naar je verzekering en vraag of je een ander bureau mag. Ik stuur je een pm met een bureau uit onze regio waar ik wel heel goede ervaringen mee heb. Ik hoop dat je verzekering die accepteert en zo niet, dan zou ik even bij de verzekering gaan aangeven dat dit ook niet werkt en voor hen veel duurder is dan goede kraamzorg (want ziekenhuisopname kost vele malen meer dan kraamzorg).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:26:48 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97533254
Kun je zomaar naar een ander kraamzorgbureau? Bij ons moest ik al voor de echo aangeven dat ik 30 weken later kraamzorg nodig zou hebben. Anders zou ik gewoon geen kraamzorg kunnen krijgen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:29:19 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_97533350
Ik denk niet dat je 'zomaar' naar een ander bureau kan, maar in dit geval waar de zorg niet komt opdagen op de beloofde tijd bij een kindje dat veel te vroeg is, zou ik als verzekering er wat beter bovenop gaan zitten. Het zijn ook minder uren dan normaal, dus hopelijk wat beter in te passen.
pi_97533481
Ik vind het wel echt belachelijk hoor f_r, dit kan toch niet?
Voordat je overstapt naar een ander kraambureau.......kan het niet gewoon aan deze medewerkster liggen? Dan flink klagen, krijgt ze vanzelf van haar baas op d'r flikker of ze wordt ontslagen omdat het klacht nr zoveel is en krijg jij een kraamzorg die wel haar werk goed doet.
Ik zou niet gelijk het hele bureau afschrijven.
pi_97533484
Jemig FR, ik vind echt dat er belachelijk met je wordt omgegaan! :o :(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:45:16 #205
100412 mefke79
komt goed!
pi_97533878
normaal zou ik dat bureau ook niet meteen afschrijven, maar als je het bureau niet te pakken krijgt....
ze moeten toch bereikbaar zijn voor bevallingen, tjee, je zou ze eens echt nodig hebben.
pi_97533971
Ik heb ze aan de tel gehad. Ze zouden terug bellen. Nog niks en het is weer bijna tijd voor de volgende voeding.
Maar goed ik vraag me af wat ze nog komt doen als ze komt want vanmiddag komt de vk en de hulp in de huishouding
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:55:06 #207
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_97534150
Wij kregen van de dame van de intake een mobiel nummer dat we konden bellen als het niet goed ging met de kraamzorg en er klachten waren.
Ik vind het slecht dat ze niet opnemen.
Nu is de kraamzorg bij ons ook niet super verlopen de eerste dagen, maar dat is de rest van de week weer gecompenseerd.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_97534179
Misschien kan je VK hier wat in betekenen voor je?! En fijn dat er evengoed hulp komt :) Maar het is echt niet zoals het hoort hoor... Ik word hier zelf bijna een beetje nijdig van... :X
pi_97534216
Ja, ik kan daar ook slecht tegen MamaPurk. Ze moeten toch weten hoe belangrijk het is om even 'op te starten' nadat je kindje een tijdje in het ziekenhuis heeft gelegen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:00:25 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97534319
Darn FR, dit is echt schandalig.
Ik hoop dat de VK hierin iets voor je kan betekenen, want op deze manier kan je kindje gewoon nog niet thuis zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:31:53 #211
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97535293
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ze aan de tel gehad. Ze zouden terug bellen. Nog niks en het is weer bijna tijd voor de volgende voeding.
Maar goed ik vraag me af wat ze nog komt doen als ze komt want vanmiddag komt de vk en de hulp in de huishouding
je kunt je verloskundige ook voor dit soort dingen bellen hè... wellicht vind je het fijn dat ze iets eerder langskomt? Hoewel ze normaal tussen meestal 1 en 3 geen visites rijden. Maar zij heeft wat meer hulplijnen en contacten etcetera.

Niet teveel afwachten, als zij jou niet binnen het uur terugbellen dan bel je hen gewoon nog een keer. Beetje er bovenop zitten anders raak je snel ondergesneeuwd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97536687
Wat Huup zegt f_r, voor jezelf en je meisje opkomen hoor!

Hier een dametje wat van plan is haar hele schema in de war te gooien.
Begon vanmorgen al door om 09.00 haar net leeggedronken flesje over mama heen te gooien (echt alles :X ) waardoor ik moest omkleden, haar een nieuw flesje moest geven en in bed zien te krijgen voordat ik om 10.00 in het ziekenhuis moest zijn.
Vriend lag te slapen ivm onregelmatige diensten (nu dus wakker).
Om 12.30 tijd voor het nieuwe flesje: meisje uit bed gehaald, schone luier aan en hup aan de fles. Na 30cc valt ze in slaap en daar stond ik dan met mijn fles.
Met geen mogelijkheid wakker te krijgen dus ik ga denk ik nu maar afwachten tot ze zelf komt......dat kan toch geen kwaad?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:19:13 #213
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97536889
nee hoor kan geen kwaad :)

handig hè zo'n kind? :P
Hier is het ook een hele onderneming om de deur een keer uit te komen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97536971
Nou is wel wennen hoor! Ze is nu 3 weken oud, maar ik heb mijn draai nog niet gevonden zeg maar. Komt vanzelf goed dat weet ik ook.
Nu weet ik alleen niet hoe laat ze komt en of ze nou genoeg binnen gaat krijgen vandaag, maar dat weten we pas einde van de dag (laat het los, laat het los)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:24:24 #215
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97537071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:21 schreef danic het volgende:
Nou is wel wennen hoor! Ze is nu 3 weken oud, maar ik heb mijn draai nog niet gevonden zeg maar. Komt vanzelf goed dat weet ik ook.
Nu weet ik alleen niet hoe laat ze komt en of ze nou genoeg binnen gaat krijgen vandaag, maar dat weten we pas einde van de dag (laat het los, laat het los)
Als ze vandaag wat minder drinkt, dan haalt ze dat vanzelf morgen in, als het nodig is...
Niet te druk maken over zo'n rommeldagje, daar kan ze al best tegen.
Ik zou haar ook even laten liggen, beter uitgeslapen en dan goed drinken, dan dat ze weer weinig drinkt. En wie weet wil ze de fles daarna wel opeens wat eerder, ze regelen dat toch zelf ook wel. ;)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:25:08 #216
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97537098
heerlijk he danic die chaos , lieve baby's die doen waar ze zin in hebben :P

Manlief heeft hier sinds kort ook pas door over welke hectiek ik het wel eens had om Alexa en mijzelf klaar te krijgen voor resp kdv en werk in de ochtend. Hij vond mij maar aanstellerina als ik daarover klaagde soms.

Terwijl ik gisteren Seth zat te voeden, zag ik Alexa ouderwets tegensputteren en Joeri vanalles vergeten en wanhopig kijken. Hey welcome to my world, en ik moet nog mijn haren fohnen en opmaken, zei ik :D :P

Dat ritme pakken jullie vanzelf hoor! En het is inderdaad niet erg als ze ff wat minder drinkt, haalt ze wel weer in. Hier vandaag ook zon dag.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97537339
Ja dat is ook wel zo. Heel stom, bij kindjes van mijn vriendinnen reageerde ik ook zo nuchter, net als: 'ze mogen best wel even huilen hoor'.
Maar nu is dit exemplaartje van mezelf en dan reageer ik toch heel anders :?
Flesvoeding geef je op tijd, maar misschien zit ik wel iets te strak in dat schema. Zou zo maar kunnen, structopaat dat ik ben :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:36:06 #218
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97537459
Je hoeft flesvoeding niet op tijd te geven hè, het mag ook op verzoek, net als borstvoeding.
Het mag wel op schema maar het is voor jezelf waarschijnlijk makkelijker als je jezelf iets meer speling toestand.

Takkembah _O- herkenbaar :')
of waarom de afwas nog niet gedaan is of 'had je niet even boodschappen kunnen doen?' Tsja :P

Als Elin straks maar mee kan op de fiets, dan is er al zó veel gewonnen. Nu moet ik alles lopend doen en dat is wel zo vreselijk onhandig qua tijd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:38:45 #219
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97537546
Heel herkenbaar danic, ik kan er ook niet tegen als ze huilen. Dacht niet dat ik zon mama zou zijn, maar het past helemaal bij ons :D

Alexa heb ik maar een maand BV gegeven, en met FV ben ik op een gegeven moment ook gewoon op verzoek gaan doen. Bij haar (en mij) werkte dat wel goed, ze had binnen no time een eigen ritme, wat ongeveer uitkwam met "de richtlijnen". Mensen die oppasten en vroeger: wanneer moet ze de fles? keken altijd heel raar als wij zeiden: oh als ze komt :')
Maar het moet wel bij je passen natuurlijk. Vriendin van me was heel strikt met tijden en FV en dat werkte voor haar weer prima.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97537606
Is dat zo huup? Dat wist ik niet. Ik dacht dat flesvoeding op tijd ging en borstvoeding op verzoek. Weer wat geleerd!

Erg hè Takkembah. Die van mij komt er nu ook goed achter wat het ouder zijn precies inhoudt. Manlief is nogal een liefhebber van slapen (Eva heeft het niet van een vreemde gelukkig) en dat schiet er nu bij in. Waar hij nogal slecht tegen kan. Tja.......
Ik vind het ook niet leuk dat ik 3 uur na een fles nog met een huilend meisje zit omdat ze krampjes heeft en het inmiddels 01.30 is. Maar niks aan te doen toch, zij gaat voor.

Oh is trouwens goed dat je me dat verteld. Ik wist dit dus echt niet hè. Maar wel fijn, dan kunnen we daar iets flexibeler in worden.
pi_97537804
Mijn poeperd ligt nu lekker in de box verder te pitten en met flinke regelmaat gaan er twee beentjes de lucht en laat ze toch een scheet!
Ik hoop echt op een poepluier, want de laatste was zaterdag en de krampjes worden weer erger. Zo zielig.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:45:41 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97537827
Zolang je niet elke dag over het max heengaat met flesvoeding kun je het prima op verzoek geven.
pi_97537842
Ja hoor danic, ik heb Anne ook een tijdje flesvoeding op verzoek gegeven toen ze zo klein was, mag dus gerust! :Y

Ik moet er wel bij zeggen dat het hier niet echt werkte, Anne heeft niet zoveel honger en dat is lastig als je zit te wachten tot ze honger heeft. Bij mij werkte het veel beter om gewoon om de 4 uur een fles te geven, met soms een half uurtje speling als dat beter uitkwam.

Oh, moeite met poepen... heeft Anne ook gehad toen ze zo'n ukkie was. Nu produceert ze gemakkelijk drie poepluiers per dag :+
pi_97537846
Nou ben eerder bang voor te weinig Tico. Ze gaat nooit over de max.
pi_97537858
Hoeveel drinkt ze nu, danic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')