abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97541586
DML, ik weet niet of je het zelf erg vindt, maar heb je in de gaten dat Puck zijn echte naam op de lijsten staat?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:18:18 #252
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97541805
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef danic het volgende:
DML, ik weet niet of je het zelf erg vindt, maar heb je in de gaten dat Puck zijn echte naam op de lijsten staat?
Ja dat weet ik. Maar dank je wel :s)
Deze delete ik van de week weer dus ze zijn niet terug te vinden.

Ik herken je probleem van weinig drinken dus niet dus advies geven vind ik erg moeilijk. Ik weet wel dat als je denkt dat de hele dag slapen een slechte nacht wordt dit vaak juist niet zo is. Ze is drie weken. Puck sliep de godganse dag toen en 's nachts nog meer.
Laat haar anders zich een dagje zelf melden en kijk aan het eind van de dag of er genoeg in is gegaan. Zo nee, moet je dan toch aan de slag met extra verschonen tussen door, voetjes kriebelen en alles wat er maar voor zorgt dat ze wakker blijft tijdens de voeding.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:19:42 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97541869
DML, hij groeit lekker!

Soneal had 2 weken geleden vrijwel exact dezelfde scores :Y
(6360 gram en 65,5 cm)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97542149
DML, mooie curves van Puck. Hij wordt lang!
Leandra, Soneal is maar een kleintje dan zeg!

Ik heb het idee dat Anne, hoewel ze helemaal niet fantastisch eet, wel goed is aangekomen de laatste tijd. Maar mag pas op 23/6 weer naar het CB, dan zullen we het wel zien :)
pi_97542186
DML, ga ik nu ook maar doen. Ik ga wachten tot ze zichzelf meldt idd.
Normaal gesproken wordt ze wel goed wakker na het verschonen en gaat er goed een flesje in. Alles bij elkaar is ze dan een uur tot anderhalf wakker en dan valt ze weer in slaap tot het volgende flesmoment.
Nu is ze niet wakker te krijgen. Ze slaapt heel erg diep en ligt alleen af en toe een beetje te rekken en strekken en steunen en kreunen maar wakker worden doet ze niet.
Ik heb d'r al flink 'gepest' (voetjes kriebelen, blazen in d'r gezicht, wrijven over d'r gezicht, wiebelen met d'r beentjes), maar ze wordt gewoon niet wakker. Ongelooflijk.
Nou ja, ze zal het wel nodig hebben zullen we dan maar denken.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:32:28 #256
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97542510
Dat is een aardig vaste slaper danic!

Fannetje, kun je bij jouw CB niet tussendoor wegen? Hier kan dat wel, heb het met Alexa nooit gedaan, maar wellicht dat ik met Seth eind vd week nog ga, mede omdat ie in het ZKH is afgevallen en eens even kijken wat een week mamamelk met hem doet.

Zo, de Puckababy is binnen en doet nu al goed werk *O*, hij viel meteen in slaap :? ongelofelijk wat die geborgenheid en de vastigheid van zijn armen doen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:34:19 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97542612
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Fannetje het volgende:
DML, mooie curves van Puck. Hij wordt lang!
Leandra, Soneal is maar een kleintje dan zeg!

Ik heb het idee dat Anne, hoewel ze helemaal niet fantastisch eet, wel goed is aangekomen de laatste tijd. Maar mag pas op 23/6 weer naar het CB, dan zullen we het wel zien :)
Klopt, het is een klein krummeltje, zondag bij Ikea zat er een jochie van 3,5 maand oud naast hem en je zou, op basis van formaat, zo denken dat ze even oud waren...

Maar hij is gezond en ontwikkelt zich goed, drinkt goed bij mij, eet probleemloos dagelijks 100-125 gram fruithap, dus ik maak me verder geen zorgen.
Maar het is wel heel anders dan dat bovenkantcurvekind dat de oudste was ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97542621
Dat kan inderdaad wel, maar alleen op dinsdag, en dan werk ik :{
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:30:02 #259
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97545251
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef Leandra het volgende:
DML, hij groeit lekker!

Soneal had 2 weken geleden vrijwel exact dezelfde scores :Y
(6360 gram en 65,5 cm)
Klein kruimeltje die Soneal. Maar als hij het goed doet ^O^ Kan me voorstellen dat het wennen is na een oudste bovenin de curve.
Heb je het idee dat het sowieso allemaal heel anders is dan 19 jaar geleden of valt dat wel mee?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:34:58 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97545538
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Klein kruimeltje die Soneal. Maar als hij het goed doet ^O^ Kan me voorstellen dat het wennen is na een oudste bovenin de curve.
Heb je het idee dat het sowieso allemaal heel anders is dan 19 jaar geleden of valt dat wel mee?
Sommige dingen wel, maar de basis is gelijk, met als voordeel dat ik geen 25 meer ben, en met als nadeel dat ik geen 25 meer ben :')

Ik maakt me minder snel zorgen maar ik ben ook minder fit ;)

M'n kleinste is alleen ook wel echt m'n kleinste :)
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:07:43 #261
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97547138
Dit was Nathan's vrolijkste kwartiertje vandaag. Het was het dweilen na afloop waard!

Leandra, fijn dat Soneal het zo goed doet! Of hij nou groot of klein is, hij ontwikkelt zich goed, daar gaat het om!

Danic, fijn dat je er rustig mee om kunt gaan!

Puck heeft ook mooie curves!
pi_97547561
Ach Nathan, wat heb je een lol in je badje! O+
pi_97547882
Ach gos Nathan, wat een lol ondanks die rottige waterpokken.

Mijn baby doet het nog :P Ze werd om 16.00 eindelijk wakker. Flesje ging niet makkelijk, maar met de nodige pauzes en boertjes heeft ze uiteindelijk 80cc op. Goed genoeg voor mij. Daarna als klap op de vuurpijl een mega poepluier. Ze was nog niet klaar toen ik ging verschonen en lag op het kussen allerlei hoge piepgeluiden te maken. Kostte behoorlijk wat kracht nog dus, arm schaap.
Maar ben blij dat het er weer uit is, de laatste was afgelopen zaterdag.
pi_97548140
FR, is het nog goedgekomen met de kraamzorg?

Wat een mooie curves van Puck! En wat een prachtige echte naam heeft hij O+

Nathan, lekker in je badje!

Is het tandje al door bij Leyla Tico?

Saffier, wat sneu zeg dat ze er zoveel pijn van heeft. Hopelijk is het snel over!

Danic, schone slaapster heb je :P Goed dat ze weer 80 cc heeft gedronken!

Amy en ik zijn naar de logopediste geweest. Amy moet echt leren om voedsel in haar mond met haar tong tussen haar kaken te krijgen. Dus nu kleine stukjes in haar mond tussen haar kaken stoppen. Amy was zo trots op zichzelf dat ze wat had doorgeslikt dat ze dat ging vertellen aan de logopediste O+ Kletskousje. En ze brak daar de tent af :o Alles pakken en overal heenhangen om dingen te grijpen.
Terugweg naar huis bij het parkeren zat ik tegen een andere auto aan met mijn auto. Maar een briefje achtergelaten bij die auto. Shitzooi. Zaten behoorlijke krassen op de auto en op mijn ego nu ook.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:36:39 #265
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97548392
Nathan :D

Ik ben ook benieuwd hoe alles bij F_R is afgelopen...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97548541
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef Solagratia het volgende:
Terugweg naar huis bij het parkeren zat ik tegen een andere auto aan met mijn auto. Maar een briefje achtergelaten bij die auto. Shitzooi. Zaten behoorlijke krassen op de auto en op mijn ego nu ook.
Eerlijk volk O+
Dat is meer waard dan je ego ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97548749
* ferrari_rood was in het z-huis
Ze wilde haar toch nog zien vandaag en een voeding mee kijken. Ik bied de fles goed aan maar ze is gewoon heel erg snel moe. Nu is het afwachten of ze het gaat trekken of toch echt een terug val krijgt. Ik ga op zoek naar een babyweegschaal

Mbt kraamzorg die belde dus terug en zouden om 15:00 komen ivm voeding ik heb ze dus afgebeld want toen zat ik in het z-huis. Nu zouden ze nog terug bellen hoelaat ze morgen komen. Hun excuus het is momenteel erg druk.

Ik zag een mooie curve van puck
Een hele blije nathan ondanks de waterpokken
Danic moeilijk he als ze minder drinken.
pi_97549093
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Mbt kraamzorg die belde dus terug en zouden om 15:00 komen ivm voeding ik heb ze dus afgebeld want toen zat ik in het z-huis. Nu zouden ze nog terug bellen hoelaat ze morgen komen. Hun excuus het is momenteel erg druk. we kunnen niet zo goed plannen.
Fijn en jammer dat je het goed aanbiedt. Als dat niet zo was, kon je er zelf iets aan doen, maar t zal ook wel goed voelen dat je de goeie dingen doet met/voor je meisje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97549151
Ik vind het nog steeds te gek voor woorden hoor f_r. Je zit in principe al sinds vanmorgen op de kraamhulp te wachten en dan wilde ze nog eens een keertje komen aankakken om 15.00? Dat kan toch niet? Er is toch voor hun meer te doen dan alleen assisteren bij een flesje?
Jouw controles bijvoorbeeld. Hoewel die misschien al gedaan en afgerond zijn in het ziekenhuis, maar dan nog! Net alsof je al helemaal up and running bent. tssss
pi_97549170
Hahahaha Vanyel, zie nu pas je aanpassing in de quote. Maar zo klinkt het idd!
pi_97549260
Ze doen geen huishoudelijk werk oid. Ook geen controles dus 4uur vind ik dan ook teveel op een dag. Ik had het gewoon fijn gevonden als er vanmorgen iemand was aangezien het best zwaar is alles te tillen.

De KA vond wel dat ean er erg jong uitzag zowel qua hoofd als qua huid hij had bij deze termijn een volwassenere baby verwacht. Hij vroeg ook of mijn zwangerschapstermijn wel klopte en ze niet per ongeluk jonger was.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:53:17 #272
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97551202
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:

De KA vond wel dat ean er erg jong uitzag zowel qua hoofd als qua huid hij had bij deze termijn een volwassenere baby verwacht. Hij vroeg ook of mijn zwangerschapstermijn wel klopte en ze niet per ongeluk jonger was.
Daarvoor doen ze toch een termijnecho bij 9-12 weken? Om dit te bepalen? Als je die hebt gehad zal de termijn wel kloppen toch?

F-R, het blijft stom. Vooral als Ean in bad moet. Ze mogen niet van jou verwachten dat jij minder dan 4 weken na een buikoperatie emmers moet tillen om een badje te vullen. En dat weten zij ook. Daar komt bij, Ean is bij 37 weken naar huis gegaan, als jij bij 37 weken was bevallen, had je dan ook geen kraamzorg gehad omdat zij niet kunnen plannen?
pi_97551273
Ik weet heel zeker dat de termijn goed was.
Maar op de echo kwamen ze wel op 2 verschillende data's en in het z-huis zijn ze van de laatste datum uitgegaan
pi_97551505
Ik vind het ook belachelijk hoe de kraamzorg met je omgaat FR! Is er niet iemand in je omgeving die je even tijdelijk kan helpen met het badje enzo? Zodat je niet teveel hoeft te tillen?

Ik voelde zojuist voor het eerst duidelijk een hard randje op Anne's onderkaak. Dus het eerste tandje lijkt er nu dan toch echt te komen> Ben benieuwd hoeveel last ze er van krijgt!
pi_97551588
Oeh een tandje
Vriend zou eigenlijk vanaf morgen thuis zijn maar omdat hij vandaag eerder naar huis kwam ivm z-huis moet hij morgen toch werken. Donderdag is hij er dus wel met badje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')