Ja dat weet ik. Maar dank je welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef danic het volgende:
DML, ik weet niet of je het zelf erg vindt, maar heb je in de gaten dat Puck zijn echte naam op de lijsten staat?
Klopt, het is een klein krummeltje, zondag bij Ikea zat er een jochie van 3,5 maand oud naast hem en je zou, op basis van formaat, zo denken dat ze even oud waren...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Fannetje het volgende:
DML, mooie curves van Puck. Hij wordt lang!
Leandra, Soneal is maar een kleintje dan zeg!
Ik heb het idee dat Anne, hoewel ze helemaal niet fantastisch eet, wel goed is aangekomen de laatste tijd. Maar mag pas op 23/6 weer naar het CB, dan zullen we het wel zien
Klein kruimeltje die Soneal. Maar als hij het goed doetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef Leandra het volgende:
DML, hij groeit lekker!
Soneal had 2 weken geleden vrijwel exact dezelfde scores
(6360 gram en 65,5 cm)
Sommige dingen wel, maar de basis is gelijk, met als voordeel dat ik geen 25 meer ben, en met als nadeel dat ik geen 25 meer benquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Klein kruimeltje die Soneal. Maar als hij het goed doetKan me voorstellen dat het wennen is na een oudste bovenin de curve.
Heb je het idee dat het sowieso allemaal heel anders is dan 19 jaar geleden of valt dat wel mee?
Eerlijk volkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef Solagratia het volgende:
Terugweg naar huis bij het parkeren zat ik tegen een andere auto aan met mijn auto. Maar een briefje achtergelaten bij die auto. Shitzooi. Zaten behoorlijke krassen op de auto en op mijn ego nu ook.
Fijn en jammer dat je het goed aanbiedt. Als dat niet zo was, kon je er zelf iets aan doen, maar t zal ook wel goed voelen dat je de goeie dingen doet met/voor je meisje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Mbt kraamzorg die belde dus terug en zouden om 15:00 komen ivm voeding ik heb ze dus afgebeld want toen zat ik in het z-huis. Nu zouden ze nog terug bellen hoelaat ze morgen komen. Hun excuus het is momenteel erg druk. we kunnen niet zo goed plannen.
Daarvoor doen ze toch een termijnecho bij 9-12 weken? Om dit te bepalen? Als je die hebt gehad zal de termijn wel kloppen toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De KA vond wel dat ean er erg jong uitzag zowel qua hoofd als qua huid hij had bij deze termijn een volwassenere baby verwacht. Hij vroeg ook of mijn zwangerschapstermijn wel klopte en ze niet per ongeluk jonger was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |