nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef computerprobleem het volgende:
ik had net de laatste bericht koel he
nee ik luister alleen muziek die ik leuk vind sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef yosander het volgende:
Hoi computerprobleem wat vind je van dezen muziekje?
Hmm.. Het is nog geen half 2.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Kaasrol het volgende:
Hebben we hem weer hoor, op volle toeren.
Ik weet nog wel een lueken ui voor je hoor:
[ afbeelding ]
Nooit van m'n leven jongenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Maak jij voor mij biologie, ga ik me vervelen?
ooh jammer want eckte mannen luisteren toch wel minimaal naar extratonequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee ik luister alleen muziek die ik leuk vind sorry
ik luister vaak naar themes uit oorlogsfilms, liedjes uit de tweede wereldoorlog (zoals het grebbelied, volks an gewehr, das soldatenlied, usmc song, etc.)
en gewoon oudere liedjes enz. houd niet echt van dat nieuwe, sommige wel gewoon, wat ze draaien als je uitgaat of zo vind ik er sommige ook gewoon oke, maar ben niet echt van dat hardstyle/hardcore en weet ik veel wat nog meer allemaal ken niet eens alle genres
;'(quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven jongen
Biologie
Jij
Vakantie
Ik kon niet meer slapen omdat de buurman doodleuk beton aan het boren isquote:
ken ik niet sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef yosander het volgende:
[..]
ooh jammer want eckte mannen luisteren toch wel minimaal naar extratone
ja zometeen om half 2 economie is mijn laatstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
PCprobleem, heb je eigenlijk wel examens?
Mij laten wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kon niet meer slapen omdat de buurman doodleuk beton aan het boren is
Foto incoming als ik mijn bed uit ben en heb gegeten
En Nederlands, hoe heb je dat gemaakt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja zometeen om half 2 economie is mijn laatste
goeien nummer:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ken ik niet sorry
ben niet zo'n type van al dat harde muziek enz. gewoon relax, rustig aan doen alles hoeft niet kapot om fun te hebben
ik stond een 8.0 voor nl toen examen begon en denk dat ik wel tussen de 6 en 9 nuquote:
Zo en zo.quote:
Bed uitkomenquote:
Ik ookquote:
Zolang die foto maar komtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ook
Maar als jij die foto nog wil moet ik eruit en dat wil ik niet
Bij wiA leer je zoiets.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sorry etsu, dat ik je zo in de war maak
Ik doe geen vmbo bb, dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar hoeveel zit 12:58 minuten nou onder de 13 minuten?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik voel me zo naakt zonder baard...![]()
Leuke TT
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik voel me zo naakt zonder baard...![]()
Leuke TT
goede editquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi.
Op naar school!
ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL
quote:@Jessicaxvw
Jessica v W.
Ahaha met de hele klas geklaagt bij de LAKS over examen nederlands
ipv klagen kan ze ook oefenen voor de herkansing, heeft ze zo te zien wel nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:35 schreef Waaghals het volgende:
deze zal al wel gepost zijn, maar blijft grappig
[..]
Hallonquote:
Lastig in te schattenquote:
Mooi toch? Heb je nog bio zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Lastig in te schattenBeter dan ik van tevoren gedacht had in ieder geval. Denk wel dat het een 6.9+ is.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Lastig in te schattenBeter dan ik van tevoren gedacht had in ieder geval. Denk wel dat het een 6.9+ is.
Vakantiequote:
ok doeiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nu ga ik echt weg, heel veel succes bij eco en bio allemaal![]()
![]()
Wat voor auto? Iemand uit mijn klas heeft zo'n nieuwe ford focus cabrio, echt een heersding. Ik jellyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef Etsu het volgende:
Straks komt een klasgenootje langs met d'r auto, we gaan rondjes rijden ()
Dus straks ook m'n bed uit.
Uuuuh geen ideequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat voor auto? Iemand uit mijn klas heeft zo'n nieuwe ford focus cabrio, echt een heersding. Ik jelly
Een gast uit mijn klas heeft een Renault Scénic hehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat voor auto? Iemand uit mijn klas heeft zo'n nieuwe ford focus cabrio, echt een heersding. Ik jelly
Blijkt het zo'n 45km/u boodschappenkarretje te zijnquote:
Moet kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blijkt het zo'n 45km/u boodschappenkarretje te zijn
Stukjes tekst eerst lezen zonder gelijk de vraag te lezen. Dan proberen te snappen wat ze ermee bedoelen en daarna de vraag. Berekenen is niet moeilijk, als je logisch na blijft denkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Ezell het volgende:
Over een kwartiertje ga ik ook naar school. Ik hoop echt dat er weinig berekeningen tussen zitten, want anders ben ik de lul..
Ja, ik de tekst wel altijd voordat ik de vraag lees. Ik ken die formules niet uit mijn hoofd (wel in GR), dus dat wordt wel een beetje kloten in die zaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Stukjes tekst eerst lezen zonder gelijk de vraag te lezen. Dan proberen te snappen wat ze ermee bedoelen en daarna de vraag. Berekenen is niet moeilijk, als je logisch na blijft denken
Geen geld hebben en 17 zijnquote:
Jij woont daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Godverdomme wat een tokkie hier in de straat, met z'n opslaggarage voor bierkratten! En z'n harde muziek.
Die gast niet hoor, maar die heeft speciaal een garage in deze straat gekocht om z'n bierkratten op te slaanquote:
Maatschappijwetenschappen, sowiesoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:56 schreef Etsu het volgende:
Welk examen ging het slechtst bij jou eigenlijk?Afgezien WisC.
Watquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die gast niet hoor, maar die heeft speciaal een garage in deze straat gekocht om z'n bierkratten op te slaan
Dit inderdaadquote:
@Lz j mr gslaag bnTquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:59 schreef Etsu het volgende:
Ze gingen niet allemaal supergoed ofzo, er zit geen echte uitschieter bij denk ik. Vooral 5-en en 6-en.
quote:
Aan het etenquote:
Kut kut kut moet ook nog douchen, fijn, laat me maar weer haasten hequote:
Ja toch. Beetje opschieten mag wel hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut kut kut moet ook nog douchen, fijn, laat me maar weer haasten he
Ben jíj al je bed uit dan? Dacht het nietquote:
Eh, ik zit nu aan mijn bureau en wachten tot de badkamer vrij is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ben jíj al je bed uit dan? Dacht het niet
Eerst kladblaadje, daarna pas invullen tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef Keauning het volgende:
Pff wil ik frans nakijken weet ik nog maar half de antwoorden, zo schiet het ook niet op.
Ik heb gister best veel goede antwoorden doorgekrast.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eerst kladblaadje, daarna pas invullen tochAnders heb je allemaal van die doorgekraste hokjes. Bovendien dwingt het je om nog een keer te kijken.
Dat had ik bij Frans heel veelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gister best veel goede antwoorden doorgekrast.beetje dom, maarja.
Mensen die niet weten dat eht xeau-i-xeau isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jeetje. Op mijn facebook zegt iemand 'zoo ie zoo'. Die versie kende ik nog niet.
Dit jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat eht xeau-i-xeau is
Die wel/niet vragen had ik maar 2 fout van alles ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat had ik bij Frans heel veelZo'n wel/niet-vraag. Twee dingetjes veranderd, allebei fout toen
Herkenbaar ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die wel/niet vragen had ik maar 2 fout van alles ofzo.Maar twijfelde bij veel tussen twee antwoorden (ABCD), koos ik D, doorgekrast, kies ik B, fout, moest D zijn.
Ah ziekelijk chillquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:19 schreef Corkscrew het volgende:
Frans was geniaal: het voelde niet eens zo geweldig, maar ik kwam bij het nakijken uit op 45/46 punten
Bij Engels ook. Had ik D aangekruist in het verkeerde hokje, doorgekrast toen ik het doorhad, bleek het toch D te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die wel/niet vragen had ik maar 2 fout van alles ofzo.Maar twijfelde bij veel tussen twee antwoorden (ABCD), koos ik D, doorgekrast, kies ik B, fout, moest D zijn.
Jawel, maar ze lijken zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Daarom, altijd je eerste antwoord laten staan!
Hopen maar dat het een hoge norm wordt, want ik heb economie echt verbaggerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef Etsu het volgende:
http://www.examenklacht.n(...)wordt-niet-aangepast
LAKS
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hopen maar dat het een hoge norm wordt, want ik heb economie echt verbaggerd.
Hoeveel punten heb je? Ik heb er zelf ongeveer 18 volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.Maar CITO kennende...
Maarja, kunnen er nou niks meer aan veranderen
Hoe ver was je gekomen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef ThaTim het volgende:
De vragen vond ik kut en de vertaling ging wel, maar had ik niet af
Okee.quote:
Ik heb 9 regels vertaald van de 16. De eerste 6 en de laatste 3, de regels ertussen leken nogal kut.quote:
En hoe wordt dat dan naar punten vertaald? 1 punt per regel ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb 9 regels vertaald van de 16. De eerste 6 en de laatste 3, de regels ertussen leken nogal kut.
Soms 2 punten, soms 1. Hangt er vanaf hoeveel woordjes er gegeven zijn en hoe moeilijk de constructies zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En hoe wordt dat dan naar punten vertaald? 1 punt per regel ofzo?
Heb je hem op een kladblaadje staan? En hahaha, bij ons ook al mensen 'bwehhhh ik kan rerum niet vinden'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:38 schreef ThaTim het volgende:
Oh, rerum komt van resIk vroeg me dat al af.
Hoe moet ik die vertaling nakijken?
Snuf. !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga me opgeven voor de gratis wiskunde cursus van EUR
watquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga me opgeven voor de gratis wiskunde cursus van EUR
Hm oke. Nou ja. Ik snap ook wel dat nakijken niet je eerste prioriteit is als je in tijdnood komt. Ik vond de vertaling best wel lang maar ik was wel binnen 2 uur klaar, heb nog een uur alles nagekeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:39 schreef ThaTim het volgende:
op kladblaadje heb ik alleen alle woorden opgeschreven zodat ik kon puzzelen
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:41 schreef Corkscrew het volgende:
Dat haat ik nou zo aan Latijn: al begrijp je de inhoud nog zo goed, dat is geen enkele garantie op punten. Vertalen moet echt wel onderdeel zijn van het vak Latijn en die proefvertaling hoeven ze er van mij dan ook niet uit te gooien, maar ik vraag me af of het soms niet íets soepeler kan.
Ik zag dat ik toen ik bij regel 271 was, nog 20 minuten had. Toen even wat makkelijke regels uitgekozen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm oke. Nou ja. Ik snap ook wel dat nakijken niet je eerste prioriteit is als je in tijdnood komt. Ik vond de vertaling best wel lang maar ik was wel binnen 2 uur klaar, heb nog een uur alles nagekeken.
Slim! Sommige punten zijn echt easy te vangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zag dat ik toen ik bij regel 271 was, nog 20 minuten had. Toen even wat makkelijke regels uitgekozen.
als je steeds maar blijft kijken naar de naamvallen enzo en de tijden, dan moet een 6 toch wel te doen zijn. Tenzij je seneca als examenauteur hebt. niet dat ik er zo goed in ben maar, heb dit jaar toch wel meestal tussen de 5 en 7 gehaald.quote:Dat haat ik nou zo aan Latijn: al begrijp je de inhoud nog zo goed, dat is geen enkele garantie op punten. Vertalen moet echt wel onderdeel zijn van het vak Latijn en die proefvertaling hoeven ze er van mij dan ook niet uit te gooien, maar ik vraag me af of het soms niet íets soepeler kan.
Mezelf nogal streng nagekeken bij de vertaling. Ik kom uit op 26 puntenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Slim! Sommige punten zijn echt easy te vangen.
Zoals die met 'at'Die ik dus niet heb.
26 punten voor de vertaling is toch wel netjes? Dat heb ik ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mezelf nogal streng nagekeken bij de vertaling. Ik kom uit op 26 puntenDat is tussen 3.2 en 5.2. Die 5.3 zit er dus nooit in
Ik bedoel totaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
26 punten voor de vertaling is toch wel netjes? Dat heb ik ook?
Hoeveel heb je in totaal? En wat sta je voor SE?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
26 punten voor de vertaling is toch wel netjes? Dat heb ik ook?
Ohquote:
Het scanderen wel, alleen de B-vraag niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OhBweh. Nee, dat gaat geen 5.3 worden nee. Balen man
Had je die scansie nou goed?
Ik had bij B: het zijn dativi :p en dan waren het ablativi.. gvdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het scanderen wel, alleen de B-vraag niet.
Tussen 53 en 60 punten... ik sta een 8.1.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je in totaal? En wat sta je voor SE?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef ThaTim het volgende:
Ik had 'guttura', omdat je dat aan de metriek kan zien.
Het zal ook geen 3 worden, waarschijnlijk een 5 of zoiets, maar een beetje oneerlijk vind ik het wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
als je steeds maar blijft kijken naar de naamvallen enzo en de tijden, dan moet een 6 toch wel te doen zijn. Tenzij je seneca als examenauteur hebt. niet dat ik er zo goed in ben maar, heb dit jaar toch wel meestal tussen de 5 en 7 gehaald.
Lekker!!! Ik sta met pijn en heel veel moeite na 6 jaar op een belachelijk hoog niveau Latijn te hebben gehad een 6.1 voor SE.. dus ik dacht echt.. dit wordt mijn enige tekort..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Tussen 53 en 60 punten... ik sta een 8.1.
Jij?
Bij heel veel vakken zeggen de leraren altijd dat je punten kan krijgen door de vraag te herhalen, dus ik dacht: probeer het ook bij latijn.quote:
Haha.. net zo chill dan :p of heb je die niet gebruikt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Ik was de enige die erachter kwam dat er nog allemaal vertalingen van bij de SE's in zijn woordenboek zaten?
Voor of nadat je docent kwam controleren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Ik was de enige die erachter kwam dat er nog allemaal vertalingen van bij de SE's in zijn woordenboek zaten?
Ik dacht dat ik de meeste eruit had gedaan, maar ik zag er nog een paar inzittenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha.. net zo chill dan :p of heb je die niet gebruikt?
Surveillant had m'n woordenboek wel gechecked, maar niks gevondenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Voor of nadat je docent kwam controleren?
Ah dat is echt jammer. Voor dat eerste kolon krijg je nog een punt, voor die tweede niets...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het zal ook geen 3 worden, waarschijnlijk een 5 of zoiets, maar een beetje oneerlijk vind ik het wel.
Voor de eerste regels heb ik bijvoorbeeld:
"Bouw jij nu als slaaf van je vrouw de hoge fundamenten en de mooie stad als Carthaags oord op?"
Ik heb volgens mij geluk als ik er nog 1 puntje (van de 4) voor krijg.
Chill!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lekker!!! Ik sta met pijn en heel veel moeite na 6 jaar op een belachelijk hoog niveau Latijn te hebben gehad een 6.1 voor SE.. dus ik dacht echt.. dit wordt mijn enige tekort..
Maar het viel me zo mee!! ik heb rond de 50 punten met streng rekenen
Wordt wel iets van 1 denk ik ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zekers.. en de N-term van Latijn ligt altijd heel hoog.. dus ik zit goed
Jup. Ik heb het ook aan mezelf te danken hoor: ik kan grammaticaal wel wat zaken aan elkaar linken, maar ik heb het toch altijd voornamelijk op intuïtie gedaan. Met steeds langer wordende zinnnen en een hoger niveau is dat steeds lastiger geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah dat is echt jammer. Voor dat eerste kolon krijg je nog een punt, voor die tweede niets...
Ja klopt. Maar vind ik niet erg.. ik profiteer daarvanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wordt wel iets van 1 denk ik ja.
Zoveel mensen die er examen in doen omdat ze op een categoraal gymnasium zitten en het voor die school doen, maar het eigenlijk gewoon haten en niet kunnen.
Eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar vind ik niet erg.. ik profiteer daarvan
Best herkenbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Jup. Ik heb het ook aan mezelf te danken hoor: ik kan grammaticaal wel wat zaken aan elkaar linken, maar ik heb het toch altijd voornamelijk op intuïtie gedaan. Met steeds langer wordende zinnnen en een hoger niveau is dat steeds lastiger geworden.
Ik was er ook van overtuigd dat ik "ipse haec ferre iubet celeres mandata per auras" goed had vertaald met "hijzelf beveelt dat jij je haast te doen wat je door de hemel is opgedragen". Kijk ik naar de vertaling, zit ik er weer compleet naast.
1x was het toch. De goddelijke heerser in eigen persoon he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En dat met dat ipse de hele tijd was echt klote trouwens.
16quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:00 schreef Kaasrol het volgende:
Wacht... Hoeveel regels waren het eigenlijk?
Was een imperativus. Het duurde ook even voordat ik dat zag. Vlak daarvoor stond laude, dus ik dacht eerst dat dat moest congrueren of zo...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:00 schreef emzor1994 het volgende:
Ik snapte dat respice niet.. heb daar heel lang over zitten nadenken en lopen zoeken, maar uiteindelijk toch fout gedaan.
nec super ipse tua moliris laude laboremquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
1x was het toch. De goddelijke heerser in eigen persoon he?
Ik had het vertaald als "overweeg". Het staat niet bij de antwoorden, maar lijkt me wel goed (hoop ik).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:00 schreef emzor1994 het volgende:
Ik snapte dat respice niet.. heb daar heel lang over zitten nadenken en lopen zoeken, maar uiteindelijk toch fout gedaan.
Ik had hopen :p hopen op de hoop van de opgroeiende Ascanius :p klinkt voor geen meter.. maar ach..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik had het vertaald als "overweeg". Het staat niet bij de antwoorden, maar lijkt me wel goed (hoop ik).
O, ik zag op de vorige pagina een getal in de 200, schrok me al doodquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, ik zag op de vorige pagina een getal in de 200, schrok me al dood
Niceeeeee!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:10 schreef Etsu het volgende:
Die vriendin die net langskwam, had ook Latijn vanmorgen. Vorig jaar gezakt en 3,8 gehaald op CE. Heet nu 52 punten.
Niet voor de norm trouwensquote:
Goed te doen in ieder geval, vond ik. Maar er zijn altijd zoveel falers voor Latijn.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Goed te doen in ieder geval, vond ik. Maar er zijn altijd zoveel falers voor Latijn.
Tja. Je hebt het gehaald in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Goed te doen in ieder geval, vond ik. Maar er zijn altijd zoveel falers voor Latijn.
Dat hier klachten over komenquote:Veel klachten over vraag 15 vmbo aardrijkskunde. Antwoord zou niet eenduidig zijn. Wij nemen de proef op de som:
Turkije is een populair vakantieland. Veel Nederlanders maken bijvoorbeeld een stedentrip van drie of vier dagen naar Istanbul. Wat voor soort vakantie is dat?
A een korte, actieve vakantie
B een korte, passieve vakantie
C een lange, actieve vakantie
D een lange, passieve vakantie
sowieso Bquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat hier klachten over komenIk ben helemaal niet zo'n vmbo-basher, maar dit kan iedereen bedenken
___!
wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
Weetje. Gisteren hebben een paar randdebielen een naam + opmerking over die leerling op papier gezet. Bij de sommigen was het ronduit kwetsend en beledigend. En dat lijstje hebben ze opgehangen op het prikbord. Niemand weet wie erachter zat, maar daardoor waren een paar mensen gekwetst en hebben hun examen (Engels/natuurkunde gistermiddag) keihard verneukt.![]()
Bij mij stond ook geen leuke dingen, maar ik heb iets van: zeg het recht in m'n face, niet anoniem op een papier.
wut?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
Weetje. Gisteren hebben een paar randdebielen een naam + opmerking over die leerling op papier gezet. Bij de sommigen was het ronduit kwetsend en beledigend. En dat lijstje hebben ze opgehangen op het prikbord. Niemand weet wie erachter zat, maar daardoor waren een paar mensen gekwetst en hebben hun examen (Engels/natuurkunde gistermiddag) keihard verneukt.![]()
Bij mij stond ook geen leuke dingen, maar ik heb iets van: zeg het recht in m'n face, niet anoniem op een papier.
Lachen gieren brullen tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
quote:
Wat was er nou precies gebeurd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Mij boeit het vrij weinig, maar ken wel mensen die ermee zitten/zaten.
Handicap..? Ik zal maar niet verder vragen als je het niet wil zeggen maar wat dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef Etsu het volgende:
Nou.
Iemand heeft een lijst gemaakt met allemaal namen van de examenleerlingen en erachter een kwetsende belediging/opmerking gezet.
Dat lijst heeft diegene opgehangen op het bord.
Waardoor iedereen alles kon lezen.
En zich beledigd voelden en daardoor het examen hebben verneukt.
"Haar ouders zijn geboren in Tsjernobyl en daarom ziet ze zo kanker lelijk uit"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef Corkscrew het volgende:
Ik snap er nog steeds weinig van. Definieer "kwetsende belediging/opmerking" anders eens met een voorbeeld.
Kinderachtig zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Haar ouders zijn geboren in Tsjernobyl en daarom ziet ze zo kanker lelijk uit"
Het leuke is: het is iemand die op havo/vwo zit, want we hebben geen vmboquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg
Ik raad je school aan om in de vmbo afdeling te zoeken
Neemt niet weg dat het gewoon een kutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het leuke is: het is iemand die op havo/vwo zit, want we hebben geen vmbo(ofja, 2 verdiepingen lager, maar daar hebben we vrijwel bijna niks mee te maken).
En het moet wel 2 of meer leerlingen zijn, die in havo én vwo zitten. Want anders weet iemand wel heel veel van alle leerlingen...
Waarom in een kerk? Vanwege religieuze achtergrond van je school of vanwege de ruimte ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
Als ik slaag, hoef ik nog maar 1x naar die kutschool, namelijk mijn cijferlijst ophalen. Diplomauitreiking is in een kerk.
Wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
Als ik slaag, hoef ik nog maar 1x naar die kutschool, namelijk mijn cijferlijst ophalen. Diplomauitreiking is in een kerk.
Ongetwijfeld, anders zouden ze zich wel heel erg verdacht maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Kaasrol het volgende:
Zouden ze ook dingen over zichzelf hebben geschreven? Anders zullen ze wel makkelijk te vinden zijn
Ruimte, ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waarom in een kerk? Vanwege religieuze achtergrond van je school of vanwege de ruimte ofzo?
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat.___!
Doet me denken aan gisteravond
Aightquote:
Ik heb 2 ouders en een broer...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef Keauning het volgende:
Ik was niet van plan om m'n hele familie mee te nemen hoor.
Nog steeds op mijn camera, zusje heeft de PC bezet onder het mom van schoolquote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog steeds op mijn camera, zusje heeft de PC bezet onder het mom van school
Mijn broer wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Keauning het volgende:
Alsof mijn zusje wat geeft om een diploma-uitreiking.
Je zei 'ik ben twee ouders', daarom zei ik het hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Toeval heeft handje geholpen denk ik want ik ben de jongste
Dat dit nog gebeurd in de eindexamenklassen zeg.. Bij ons gebeurden dit soort mongolische acties alleen in de onderbouw;pquote:Weetje. Gisteren hebben een paar randdebielen een naam + opmerking over die leerling op papier gezet. Bij de sommigen was het ronduit kwetsend en beledigend. En dat lijstje hebben ze opgehangen op het prikbord. Niemand weet wie erachter zat, maar daardoor waren een paar mensen gekwetst en hebben hun examen (Engels/natuurkunde gistermiddag) keihard verneukt.
Zou wel willenquote:
Oh.. haha had ik niet door :p ik doe weer te veel waardoor ik dingen verkeerd typ :/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zei 'ik ben twee ouders', daarom zei ik het heWas flauw.
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet eens wie er gaan, waarschijnlijk alleen mijn moeder
Vader gaat waarschijnlijk niet ivm gezondheid, en zusje waarschijnlijk ook niet want geen interesse.
![]()
![]()
DAAR MOETEN WE FOTO'S VAN ZIENquote:
Als jij zin hebt om helemaal naar gouda te gaan mag jij mee jongen.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om helemaal naar gouda te gaan mag jij mee jongen.![]()
Oh god waar ben ik in belandquote:
Ik begrijp dat er een feestje bij jou is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Kaasrol het volgende:
We kunnen ook bij wijze van een meet iemands diploma-uitreiking crashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |