nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef computerprobleem het volgende:
ik had net de laatste bericht koel he
nee ik luister alleen muziek die ik leuk vind sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef yosander het volgende:
Hoi computerprobleem wat vind je van dezen muziekje?
Hmm.. Het is nog geen half 2.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Kaasrol het volgende:
Hebben we hem weer hoor, op volle toeren.
Ik weet nog wel een lueken ui voor je hoor:
[ afbeelding ]
Nooit van m'n leven jongenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Maak jij voor mij biologie, ga ik me vervelen?
ooh jammer want eckte mannen luisteren toch wel minimaal naar extratonequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee ik luister alleen muziek die ik leuk vind sorry
ik luister vaak naar themes uit oorlogsfilms, liedjes uit de tweede wereldoorlog (zoals het grebbelied, volks an gewehr, das soldatenlied, usmc song, etc.)
en gewoon oudere liedjes enz. houd niet echt van dat nieuwe, sommige wel gewoon, wat ze draaien als je uitgaat of zo vind ik er sommige ook gewoon oke, maar ben niet echt van dat hardstyle/hardcore en weet ik veel wat nog meer allemaal ken niet eens alle genres
;'(quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven jongen
Biologie
Jij
Vakantie
Ik kon niet meer slapen omdat de buurman doodleuk beton aan het boren isquote:
ken ik niet sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef yosander het volgende:
[..]
ooh jammer want eckte mannen luisteren toch wel minimaal naar extratone
ja zometeen om half 2 economie is mijn laatstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
PCprobleem, heb je eigenlijk wel examens?
Mij laten wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kon niet meer slapen omdat de buurman doodleuk beton aan het boren is
Foto incoming als ik mijn bed uit ben en heb gegeten
En Nederlands, hoe heb je dat gemaakt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja zometeen om half 2 economie is mijn laatste
goeien nummer:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ken ik niet sorry
ben niet zo'n type van al dat harde muziek enz. gewoon relax, rustig aan doen alles hoeft niet kapot om fun te hebben
ik stond een 8.0 voor nl toen examen begon en denk dat ik wel tussen de 6 en 9 nuquote:
Zo en zo.quote:
Bed uitkomenquote:
Ik ookquote:
Zolang die foto maar komtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ook
Maar als jij die foto nog wil moet ik eruit en dat wil ik niet
Bij wiA leer je zoiets.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sorry etsu, dat ik je zo in de war maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |