goede editquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi.
Op naar school!
ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL ALCOHOLLLLLLLL
quote:@Jessicaxvw
Jessica v W.
Ahaha met de hele klas geklaagt bij de LAKS over examen nederlands
ipv klagen kan ze ook oefenen voor de herkansing, heeft ze zo te zien wel nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:35 schreef Waaghals het volgende:
deze zal al wel gepost zijn, maar blijft grappig
[..]
Hallonquote:
Lastig in te schattenquote:
Mooi toch? Heb je nog bio zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Lastig in te schattenBeter dan ik van tevoren gedacht had in ieder geval. Denk wel dat het een 6.9+ is.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Lastig in te schattenBeter dan ik van tevoren gedacht had in ieder geval. Denk wel dat het een 6.9+ is.
Vakantiequote:
ok doeiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nu ga ik echt weg, heel veel succes bij eco en bio allemaal![]()
![]()
Wat voor auto? Iemand uit mijn klas heeft zo'n nieuwe ford focus cabrio, echt een heersding. Ik jellyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef Etsu het volgende:
Straks komt een klasgenootje langs met d'r auto, we gaan rondjes rijden ()
Dus straks ook m'n bed uit.
Uuuuh geen ideequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat voor auto? Iemand uit mijn klas heeft zo'n nieuwe ford focus cabrio, echt een heersding. Ik jelly
Een gast uit mijn klas heeft een Renault Scénic hehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat voor auto? Iemand uit mijn klas heeft zo'n nieuwe ford focus cabrio, echt een heersding. Ik jelly
Blijkt het zo'n 45km/u boodschappenkarretje te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |