quote:
Aan het etenquote:
Kut kut kut moet ook nog douchen, fijn, laat me maar weer haasten hequote:
Ja toch. Beetje opschieten mag wel hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut kut kut moet ook nog douchen, fijn, laat me maar weer haasten he
Ben jíj al je bed uit dan? Dacht het nietquote:
Eh, ik zit nu aan mijn bureau en wachten tot de badkamer vrij is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ben jíj al je bed uit dan? Dacht het niet
Eerst kladblaadje, daarna pas invullen tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef Keauning het volgende:
Pff wil ik frans nakijken weet ik nog maar half de antwoorden, zo schiet het ook niet op.
Ik heb gister best veel goede antwoorden doorgekrast.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eerst kladblaadje, daarna pas invullen tochAnders heb je allemaal van die doorgekraste hokjes. Bovendien dwingt het je om nog een keer te kijken.
Dat had ik bij Frans heel veelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gister best veel goede antwoorden doorgekrast.beetje dom, maarja.
Mensen die niet weten dat eht xeau-i-xeau isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jeetje. Op mijn facebook zegt iemand 'zoo ie zoo'. Die versie kende ik nog niet.
Dit jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat eht xeau-i-xeau is
Die wel/niet vragen had ik maar 2 fout van alles ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat had ik bij Frans heel veelZo'n wel/niet-vraag. Twee dingetjes veranderd, allebei fout toen
Herkenbaar ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die wel/niet vragen had ik maar 2 fout van alles ofzo.Maar twijfelde bij veel tussen twee antwoorden (ABCD), koos ik D, doorgekrast, kies ik B, fout, moest D zijn.
Ah ziekelijk chillquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:19 schreef Corkscrew het volgende:
Frans was geniaal: het voelde niet eens zo geweldig, maar ik kwam bij het nakijken uit op 45/46 punten
Bij Engels ook. Had ik D aangekruist in het verkeerde hokje, doorgekrast toen ik het doorhad, bleek het toch D te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die wel/niet vragen had ik maar 2 fout van alles ofzo.Maar twijfelde bij veel tussen twee antwoorden (ABCD), koos ik D, doorgekrast, kies ik B, fout, moest D zijn.
Jawel, maar ze lijken zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Daarom, altijd je eerste antwoord laten staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |