Kinderachtig zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Haar ouders zijn geboren in Tsjernobyl en daarom ziet ze zo kanker lelijk uit"
Het leuke is: het is iemand die op havo/vwo zit, want we hebben geen vmboquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg
Ik raad je school aan om in de vmbo afdeling te zoeken
Neemt niet weg dat het gewoon een kutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het leuke is: het is iemand die op havo/vwo zit, want we hebben geen vmbo(ofja, 2 verdiepingen lager, maar daar hebben we vrijwel bijna niks mee te maken).
En het moet wel 2 of meer leerlingen zijn, die in havo én vwo zitten. Want anders weet iemand wel heel veel van alle leerlingen...
Waarom in een kerk? Vanwege religieuze achtergrond van je school of vanwege de ruimte ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
Als ik slaag, hoef ik nog maar 1x naar die kutschool, namelijk mijn cijferlijst ophalen. Diplomauitreiking is in een kerk.
Wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
Als ik slaag, hoef ik nog maar 1x naar die kutschool, namelijk mijn cijferlijst ophalen. Diplomauitreiking is in een kerk.
Ongetwijfeld, anders zouden ze zich wel heel erg verdacht maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Kaasrol het volgende:
Zouden ze ook dingen over zichzelf hebben geschreven? Anders zullen ze wel makkelijk te vinden zijn
Ruimte, ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waarom in een kerk? Vanwege religieuze achtergrond van je school of vanwege de ruimte ofzo?
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat.___!
Doet me denken aan gisteravond
Aightquote:
Ik heb 2 ouders en een broer...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef Keauning het volgende:
Ik was niet van plan om m'n hele familie mee te nemen hoor.
Nog steeds op mijn camera, zusje heeft de PC bezet onder het mom van schoolquote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog steeds op mijn camera, zusje heeft de PC bezet onder het mom van school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |