Tja. Je hebt het gehaald in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Goed te doen in ieder geval, vond ik. Maar er zijn altijd zoveel falers voor Latijn.
Dat hier klachten over komenquote:Veel klachten over vraag 15 vmbo aardrijkskunde. Antwoord zou niet eenduidig zijn. Wij nemen de proef op de som:
Turkije is een populair vakantieland. Veel Nederlanders maken bijvoorbeeld een stedentrip van drie of vier dagen naar Istanbul. Wat voor soort vakantie is dat?
A een korte, actieve vakantie
B een korte, passieve vakantie
C een lange, actieve vakantie
D een lange, passieve vakantie
sowieso Bquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat hier klachten over komenIk ben helemaal niet zo'n vmbo-basher, maar dit kan iedereen bedenken
___!
wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
Weetje. Gisteren hebben een paar randdebielen een naam + opmerking over die leerling op papier gezet. Bij de sommigen was het ronduit kwetsend en beledigend. En dat lijstje hebben ze opgehangen op het prikbord. Niemand weet wie erachter zat, maar daardoor waren een paar mensen gekwetst en hebben hun examen (Engels/natuurkunde gistermiddag) keihard verneukt.![]()
Bij mij stond ook geen leuke dingen, maar ik heb iets van: zeg het recht in m'n face, niet anoniem op een papier.
wut?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
Weetje. Gisteren hebben een paar randdebielen een naam + opmerking over die leerling op papier gezet. Bij de sommigen was het ronduit kwetsend en beledigend. En dat lijstje hebben ze opgehangen op het prikbord. Niemand weet wie erachter zat, maar daardoor waren een paar mensen gekwetst en hebben hun examen (Engels/natuurkunde gistermiddag) keihard verneukt.![]()
Bij mij stond ook geen leuke dingen, maar ik heb iets van: zeg het recht in m'n face, niet anoniem op een papier.
Lachen gieren brullen tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
quote:
Wat was er nou precies gebeurd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Mij boeit het vrij weinig, maar ken wel mensen die ermee zitten/zaten.
Handicap..? Ik zal maar niet verder vragen als je het niet wil zeggen maar wat dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef Etsu het volgende:
Nou.
Iemand heeft een lijst gemaakt met allemaal namen van de examenleerlingen en erachter een kwetsende belediging/opmerking gezet.
Dat lijst heeft diegene opgehangen op het bord.
Waardoor iedereen alles kon lezen.
En zich beledigd voelden en daardoor het examen hebben verneukt.
"Haar ouders zijn geboren in Tsjernobyl en daarom ziet ze zo kanker lelijk uit"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef Corkscrew het volgende:
Ik snap er nog steeds weinig van. Definieer "kwetsende belediging/opmerking" anders eens met een voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |