Mijn broer wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Keauning het volgende:
Alsof mijn zusje wat geeft om een diploma-uitreiking.
Je zei 'ik ben twee ouders', daarom zei ik het hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Toeval heeft handje geholpen denk ik want ik ben de jongste
Dat dit nog gebeurd in de eindexamenklassen zeg.. Bij ons gebeurden dit soort mongolische acties alleen in de onderbouw;pquote:Weetje. Gisteren hebben een paar randdebielen een naam + opmerking over die leerling op papier gezet. Bij de sommigen was het ronduit kwetsend en beledigend. En dat lijstje hebben ze opgehangen op het prikbord. Niemand weet wie erachter zat, maar daardoor waren een paar mensen gekwetst en hebben hun examen (Engels/natuurkunde gistermiddag) keihard verneukt.
Bij mij stond ook geen leuke dingen, maar ik heb iets van: zeg het recht in m'n face, niet anoniem op een papier.
Zou wel willenquote:
Oh.. haha had ik niet door :p ik doe weer te veel waardoor ik dingen verkeerd typ :/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zei 'ik ben twee ouders', daarom zei ik het heWas flauw.
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet eens wie er gaan, waarschijnlijk alleen mijn moeder
Vader gaat waarschijnlijk niet ivm gezondheid, en zusje waarschijnlijk ook niet want geen interesse.
![]()
![]()
DAAR MOETEN WE FOTO'S VAN ZIENquote:
Als jij zin hebt om helemaal naar gouda te gaan mag jij mee jongen.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om helemaal naar gouda te gaan mag jij mee jongen.![]()
Oh god waar ben ik in belandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |