quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Huize titty komt even invaseren zie ik?
Tittyquote:
Heul wel. Ik ben pater familias van dit topic. Misschien niet op anciėnniteit, maar toch zeker wel op autoriteit.quote:
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!quote:
En dan? Dan ga je naar een gala van het Utrechts studenten corps. Lijkt me niet echt jouw ding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!
Vervelend dat je moeder op een houtvlot zit dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef PierreTT het volgende:
Halve orkaan trekt hier voorbij, wat de fak
Mijn moeder vertelde vanmorgen dat zij ook alleen maar orkanen hebben, icm aardbevingenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vervelend dat je moeder op een houtvlot zit dan.
En waarom lijkt dat niet wat voor mij? Net of die studenten zich zo voorbeeldig dragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
En dan? Dan ga je naar een gala van het Utrechts studenten corps. Lijkt me niet echt jouw ding.
Heb nu een andere chick gevraagd, zou vandaag smsje terug moeten krijgen. En dat hou ik wel in gedachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!
Tuurlijk, jeweettoch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En waarom lijkt dat niet wat voor mij? Net of die studenten zich zo voorbeeldig dragen.
Hoorde dat hij echt fijn is, zelfde kwaliteit als de eerste. Ik ga de 10de pas, direct na mn tentamen de zaal in met bierquote:
Wij gaan met een man of 10 eerst uiteten, zuipen en dan de filmquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoorde dat hij echt fijn is, zelfde kwaliteit als de eerste. Ik ga de 10de pas, direct na mn tentamen de zaal in met bier
Eating is cheating, kan je minder bier in je maag achter latenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan met een man of 10 eerst uiteten, zuipen en dan de film
Veel eten in je maag en dan zuipen is genietenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Eating is cheating, kan je minder bier in je maag achter laten
Dan krijg ik moeite met stotguns trekken, dus eet daarom liever niet of weinigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel eten in je maag en dan zuipen is genieten
Krijg je moeite met wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dan krijg ik moeite met stotguns trekken, dus eet daarom liever niet of weinig
Pierre en ik op anciėnniteit en Pringles op allochtoniteitquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Heul wel. Ik ben pater familias van dit topic. Misschien niet op anciėnniteit, maar toch zeker wel op autoriteit.
Teun ook op ancienniteit. Kutkabouter op absurditeit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre en ik op anciėnniteit en Pringles op allochtoniteit
Mister is eerder op allochtoniteitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onskerp van mezelfquote:
Je kan het gewoon niet meer aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die fase dat ik dat soort dingen deed ligt al ver achter me
Hoe was het bij je vriendinquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die fase dat ik dat soort dingen deed ligt al ver achter me
Laters baas van de racequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onskerp van mezelfThanks Rossdale voor jouw lieve verbetering.
Maar straatsoldaten, ik peace hem weer. Nog even paar uurtjes in de bieb doen en dan weekend.
Sorry man, heb nogal een slechte ochtend gekend. Een aantal collega's die hard falen en ik krijg alle shit over me heen. Inclusief een baas die denkt dat de problemen door mij komen en mij daar verantwoordelijk voor houdt, met nogal heftige consequenties voor mij als het niet wordt opgelost...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onskerp van mezelfThanks Rossdale voor jouw lieve verbetering.
Maar straatsoldaten, ik peace hem weer. Nog even paar uurtjes in de bieb doen en dan weekend.
Wat, dreigen ze je eruit te trappen? En wat de fak met die collegas? Beter gaan die eens even zeggen dat zij daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry man, heb nogal een slechte ochtend gekend. Een aantal collega's die hard falen en ik krijg alle shit over me heen. Inclusief een baas die denkt dat de problemen door mij komen en mij daar verantwoordelijk voor houdt, met nogal heftige consequenties voor mij als het niet wordt opgelost...
Ik had vanmorgen uit woede bijna iemand in zijn gezicht gehoekt
Heb je tegen je baas ook gezegd dat je collega's al die shit op je bord dumpen? Vraag of je collega's zo vriendelijk willen zijn hun eigen shit op te lossen, omdat jij nu in de problemen komt. Of had je dit alles al gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg 4 maanden de tijd om structurele problemen met mijn planning op te lossen, anders moest mijn baas concluderen dat ik niet geschikt was voor deze functie
En dat komt omdat andere collega's zoveel shit op mijn bord dumpen dat ik het allemaal niet rondgewerkt krijg en daardoor dingen vergeet en fouten begin te maken.
Ik heb de afgelopen 3 weken juist meer effort en uren in het bedrijf gestopt dan ik ooit gedaan heb, dit kwam echt als donderslag bij heldere hemel. Ik was en ben echt WOEDEND. Blergh.
Ik ben toe aan niet één, maar twee sloten erdingers pierre
Ga ik volgende week doen, ik was vanmorgen zo kwaad dat ik gezegd heb dat ik eerst even wat tijd nodig heb om dingen goed te formulering voordat ik dingen zeg waar ik spijt van zou krijgen. Dat snapte mijn baas wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je tegen je baas ook gezegd dat je collega's al die shit op je bord dumpen? Vraag of je collega's zo vriendelijk willen zijn hun eigen shit op te lossen, omdat jij nu in de problemen komt. Of had je dit alles al gedaan?
Dat is wel slim ja. Dan kan je alles gewoon relax uitleggen, en waarschijnlijk heeft je baas daar ook wel begrip voor. Misschien was zijn reactie ook wel iets overdreven en ziet ie dat na het weekend in, kan je het er even rustig over hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga ik volgende week doen, ik was vanmorgen zo kwaad dat ik gezegd heb dat ik eerst even wat tijd nodig heb om dingen goed te formulering voordat ik dingen zeg waar ik spijt van zou krijgen. Dat snapte mijn baas wel.
Dat gaat iig gezellig worden maandag
Heul niet jonge!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik alquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chill niets bijzonders gedaan iig
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen hequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teun ook op ancienniteit. Kutkabouter op absurditeit.
Ah joh, zulke dingen moet je gewoon doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen he
Alsof pikken goed kunnen zuipen. Dat kunnen papen stukken beter.quote:
Aah, hij verandert al in een eckte huisman.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen he
Sorry schatteke, de volgende word rood zwart en groen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Parvus het volgende:
Tittylicious wil je geen vitesse plaatjes meer posten aub
de TT doet al pijn genoeg
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg 4 maanden de tijd om structurele problemen met mijn planning op te lossen, anders moest mijn baas concluderen dat ik niet geschikt was voor deze functie
En dat komt omdat andere collega's zoveel shit op mijn bord dumpen dat ik het allemaal niet rondgewerkt krijg en daardoor dingen vergeet en fouten begin te maken.
Ik heb de afgelopen 3 weken juist meer effort en uren in het bedrijf gestopt dan ik ooit gedaan heb, dit kwam echt als donderslag bij heldere hemel. Ik was en ben echt WOEDEND. Blergh.
Ik ben toe aan niet één, maar twee sloten erdingers pierre
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry schatteke, de volgende word rood zwart en groen.
Waar hou je van?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens help eens, ik verveel me en wil een filmpje kijken. Iemand nog een leuke in de aanbieding?
Lincoln Lawyer en Limitless vond ik beide erg sterkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens help eens, ik verveel me en wil een filmpje kijken. Iemand nog een leuke in de aanbieding?
Die was hilarisch Hall pass is ook te gekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Tucker & Dale vs Evil. Een van de leukste films die ik in jaren heb gezien (Met Katrina Bowden ook trouwens)
Beide al gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lincoln Lawyer en Limitless vond ik beide erg sterk
Ahw nee geen met met oude mensen die mishandeld worden.quote:
Dat is maar een klein stukjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw nee geen met met oude mensen die mishandeld worden.Dan ga ik alweer zitten janken.
Ik vind Engelse films ook rete irritant, dat accent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje
Gran Torino dan
Doe dan gewoon tucker en dale en niet miepenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Engelse films ook rete irritant, dat accent.![]()
En al gezien. Ja ik ben een moeilijke.
Dat vond ik maar een vreemde film.quote:
Oh ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook dit topic doorkijken. Daar komen wel eens goede films langs. Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXXIII
Jij met je terminator.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
Je kan ook terminator2 judgement day kijken. Een zeer goeie film is dat
Wen er maar aan als je uit US haalt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, 30 dollar betalen voor de verzendkosten van 1 bikini.
Serieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wen er maar aan als je uit US haalt!
Kheb net een nieuw wapen besteld en dat is 89 dollar shipping en dan nog wachten wat de douane als waarde schat!!!! Kan van 75 euro tot 200 euro worden!!?!?!@
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed inquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Normaal had ik altijd de vader van mijn vriend die dingen voor me mee nam, maar hij zou komen voor ik op vakantie zou gaan. Niet dus.En nu moet ik 30 dollar verzendkosten betalen voor een bikini die al 58 dollar is.
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed in![]()
Wat ook wel gedaan wordt is verzenden naar een US army base.
Nee dat is niet helemaal waar, ligt eraan wat voor categorie product het is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Ja dat is ook zo, want voor mijn uggs. (ja ik heb uggs.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee dat is niet helemaal waar, ligt eraan wat voor categorie product het is.
Ik heb een keer 75 euro moeten lappen over iets dat 125 dollar was
En dikke sokken zat er niet in?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Ja ik weet het. Ze zijn ook niet mooi en gruwelijk lomp. Maar afgelopen winter heb ik ze telkens naar werk aangehad omdat ik elke dag kilometers moest fietsen overal heen, en heb geen koude voeten meer gehad.
Ik had dikke geiten wollen sokken en nog koude poten. In die uggs hoef ik geen eens sokken aan en ze zijn warm, en ze lopen fijn in de sneeuw. En heb ze toch niet hoeven te betalen.quote:
Ja mannen met uggs is gewoon gay. Maar ik vind ze fijn zitten en lopen en draag ze ook alleen als het sneeuwt etc. En ik combineer ze niet met een joggingbroek, dat scheelt alweer een hoop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Het enige goede van uggs is dat ze uit kunnen. Want echt waar wat vind ik dat lelijke schoenen, zat laatst in de trein met een maat en kwam dr een "vent" binnen met uggs aan. Toen die vent mijn alles verwoestende blik zag ging ie spontaan met ze vieze stink uggs uit mijn beeld zitten. Volgens mij besefte die eindelijk dat het echt niet kon
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Tucker & Dale vs Evil. Een van de leukste films die ik in jaren heb gezien (Met Katrina Bowden ook trouwens)
Ik heb hier maar een uitdrukking voorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Alsof pikken goed kunnen zuipen. Dat kunnen papen stukken beter.
Was geen persoonlijke aanval hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry man, heb nogal een slechte ochtend gekend. Een aantal collega's die hard falen en ik krijg alle shit over me heen. Inclusief een baas die denkt dat de problemen door mij komen en mij daar verantwoordelijk voor houdt, met nogal heftige consequenties voor mij als het niet wordt opgelost...
Ik had vanmorgen uit woede bijna iemand in zijn gezicht gehoekt
Oh ja die wou ik ook citeren, lach niet vaak hardop om een film maar bij Tucker And Dale VS Evil ging ik kapot. Top film!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb hier maar een uitdrukking voor![]()
![]()
, maar goed laten we hier niet over beginnen want het is een eindeloze discussie die niemand boeit.
Ik kom zo wel, even mn ep van house afkijken.quote:
Nog 20min oid en ik ben erbij, ben helemaal verliefd op snipen met de interventionquote:
Waarin?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Deze moest ik even snel maken
[ afbeelding ]
Ik ben niet je vriend, maat.quote:
Ik ben niet je maat, vriendquote:
Hey blis, ik mis je oude naam. Je huidige bekt een stuk minder lekker dan gewoon kruisblaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:55 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik ben niet je maat, vriend
Anywaytjes, wel een tegenvaller dan
Ja jammer dat hij die foto poste.quote:
Welcome back, kan je weer meespammenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Michhas het volgende:
BAM BITCHEEEES, DE BOY HEEFT WEER INTERNEEEEET!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
BAM BAM BAM NEGERS!quote:
Ik kom vanavond weer, eerst ff eten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
BAM BAM BAM NEGERS!
Dit is de mooiste dag van mijn leven
Ik dacht: Gelijk een potje knallen met de boysIs er niemand...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Rossdale het volgende:
Kom zo wel online, moet broodnodig wat mensen bruut afslachten vandaag
En het spel is achtelijk als je Crysis 2 gewend bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, net voor het eerst in maanden weer MW2 gedaan met dreamzk. Mijn god, wat gaat dat spel ineens achterlijk makkelijk als je BO gewend bent
Ik dacht dat er nog iemand mee deed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, net voor het eerst in maanden weer MW2 gedaan met dreamzk. Mijn god, wat gaat dat spel ineens achterlijk makkelijk als je BO gewend bent
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Jij geeft het ook geen kans, je speelt 2 minuten, *schelden* en bam weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En het spel is achtelijk als je Crysis 2 gewend bent.
He.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:47 schreef Michhas het volgende:
KK, serieus bro', die UI is echt een dikke hell no
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:47 schreef Michhas het volgende:
KK, serieus bro', die UI is echt een dikke hell no
Kun je er niet tegen dat ze voor jou geen UI hebben gemaakt terwijl jij veel langer weg was?quote:
Nou blij?quote:
Dat komt omdat michhas geen kutje heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je er niet tegen dat ze voor jou geen UI hebben gemaakt terwijl jij veel langer weg was?
Als ik in 2 minuten tijd vaak genoeg gespawnkilled word, mijn knife geen flikker doet, en een hitmarker krijg, stap ik inderdaad al vloekend over op een spel dat wel werkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij geeft het ook geen kans, je speelt 2 minuten, *schelden* en bam weg.En wedden dat je straks de nieuwe cod gewoon weer haalt.
Vind ik niet. In MW2 hoef je echt maar 2x op iemand ter schieten en hij is neerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]BO is echt 100 keer zo makkelijk.
Of een black ops met zaken als one man army en commando erin.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik in 2 minuten tijd vaak genoeg gespawnkilled word, mijn knife geen flikker doet, en een hitmarker krijg, stap ik inderdaad al vloekend over op een spel dat wel werkt.
Ik heb nog 2 uur zonder problemen crysis 2 gedaan.
Of ik die nieuwe cod haal hangt er compleet vanaf hoe het spel daadwerkelijk gaat worden. Ik koop niet nog een mw2, of black ops in een ander jasje.
Daarom juist, MW2 komt veel meer op taktiek aan dan op handling van je gun.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ik niet. In MW2 hoef je echt maar 2x op iemand ter schieten en hij is neer
Ik vond het in ieder geval wel relaxquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Daarom juist, MW2 komt veel meer op taktiek aan dan op handling van je gun.
I really don't give a shitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je er niet tegen dat ze voor jou geen UI hebben gemaakt terwijl jij veel langer weg was?
You sir, just made my dayquote:
Most Valuable Pierre?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond het in ieder geval wel relaxBijna elk potje MVP geweest
Interventionquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Onder welke steen heb jij gewoondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:14 schreef Frankii het volgende:
Net eerste deel van Assassins Creed maar eens uitgespeeld na aandringen van een klasgenoot. Behoorlijk vette shit, faal dat ik dat nooit eerder heb gedaan.Morgen meteen deel 2 en Brotherhood halen
Zo maar eens reserveren voor vanavond dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
hoppa net pirates gezien wat een kankerfilm weer 10 euro vergooid maar hangover 2 was uitverkocht zat helemaal vol met kutpaupers waardoor wij er niet heen konden kutpaupers kutzooi
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
Ik voel me schuldig dat ik hierom moet lachen.
[ afbeelding ]
Lol, welke meme is dat dan?quote:
Oh je hebt weer contact met haar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:36 schreef dreamzk het volgende:
9.35 en nu al gezeik met mn ex, die vrouw begint nu best irritant te worden met haar labiele gedrag.
Waarom heb je er uberhaupt nog contact mee? Het is toch niet voor niets een ex?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:36 schreef dreamzk het volgende:
9.35 en nu al gezeik met mn ex, die vrouw begint nu best irritant te worden met haar labiele gedrag.
Over ping, zij wil met mij mee naar gala maar ik heb daar bijzonder weinig zin in. En nu ben ik een egoist die altijd aan zichzelf denkt.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heb je er uberhaupt nog contact mee? Het is toch niet voor niets een ex?
Ga je gewoon belachelijke eisen stellen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over ping, zij wil met mij mee naar gala maar ik heb daar bijzonder weinig zin in. En nu ben ik een egoist die altijd aan zichzelf denkt.
Jongen blokkeer dat mens, je laat met je sollen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over ping, zij wil met mij mee naar gala maar ik heb daar bijzonder weinig zin in. En nu ben ik een egoist die altijd aan zichzelf denkt.
Ze mag je niet recht in de ogen kijken en moet een kilozak met alleen blauwe M&M's meenemen naar het galaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga je gewoon belachelijke eisen stellen!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:47 schreef dreamzk het volgende:
Oh ik ben haar ook goed aan met mindfucken. Maar goed, ik ga de bieb weer in. 1 love for the streets negers
Je had eergisteren moeten gaan zeilen man, met die sickass wind.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren afgesproken om te gaan zeilen is een slecht idee tot op dit moment
Lees: Zij wil een extra gala meepakken en wil jou daarvoor gebruiken om vervolgens een ander te gaan neuken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja en dan BAM. En dan gebeurd er dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je had eergisteren moeten gaan zeilen man, met die sickass wind.
[..]
Lees: Zij wil een extra gala meepakken en wil jou daarvoor gebruiken om vervolgens een ander te gaan neuken.
"ervaren schipper"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en dan BAM. En dan gebeurd er dit.
Vermiste studente nog niet gevonden
3x raden wie er zo weer in Budel isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe de fuck kom ik aan een fietsensleutel die niet van mij is
Hmm... Niels?quote:
Waarom zegt iedereen dat tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey blis, ik mis je oude naam. Je huidige bekt een stuk minder lekker dan gewoon kruisblaar
quote:
Komt ook even iemand uit bed hoor.quote:
Sja, je moet toch op een manier nolifenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Komt ook even iemand uit bed hoor.
Langere versie:quote:
Ja manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Komt ook even iemand uit bed hoor.
Zoals het hoort.quote:
Ja terwijl we over een paar uur weer gaan uit eten. Maar oke.quote:
En die vette drek schiet als een dildo met 2 liter glijmiddel door je verdauung heen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja terwijl we over een paar uur weer gaan uit eten. Maar oke.Het is weekend.
What?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En die vette drek schiet als een dildo met 2 liter glijmiddel door je verdauung heen.
Als de frituurpan hier geinstalleerd is dan eet ik na 2 uur nog een berg zooi.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
blablablab blablabl abl bablal lbalba kaassoufle's blablab alb albalblablab lbalblab
Ik ook, ik pak altijd een kaassoufle erbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik doe mijn best.![]()
Maar serieus, ik heb een voorliefde voor kaassouflé's als het om frituursnacks gaat.
Wacht maar totdat er een keer vloeibaar plastic op je hand valt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Whoa, hete frituur op je lichaam laten vallen. Kolere dat word een blaar.
Fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er een keer vloeibaar plastic staal op je hand valt.
Wacht maar tot er een wolkenkrabber op je hand komt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:48 schreef KoningStoma het volgende:
Wacht maar tot je vloeibaar stikstof op je hand krijgt.
Mietjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef Michhas het volgende:
Wacht maar tot er een fosforgranaat in je hand ontploft....
Vietnam
De gruwelen... Ik schrik 's nachts nog steeds wel eens wakker
Yezzur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Frankii het volgende:
Die Nederlandse teksten in Assassins Creed 2. Ik moet mijn locatie veranderen wil ik die zooi in het Engels krijgen toch?
Wacht maar tot titty op je hand gaat zitten, dan krijg je 'm nooit meer los.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef Michhas het volgende:
Wacht maar tot er een fosforgranaat in je hand ontploft....
Vietnam
De gruwelen... Ik schrik 's nachts nog steeds wel eens wakker
Wacht maar tot je reuma in je handen krijgt, dan heb je ze nog wel alleen kun je er niks meer mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot titty op je hand gaat zitten, dan krijg je 'm nooit meer los.
Dan maar hopen dat je lepra krijgt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je reuma in je handen krijgt, dan heb je ze nog wel alleen kun je er niks meer mee.
Wacht maar tot er een tijdmachine wordt uitgevonden en je iets gaat stelen in de Middeleeuwen en daarna je hand afgehakt wordt, dan kan je er ook niks meer mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je reuma in je handen krijgt, dan heb je ze nog wel alleen kun je er niks meer mee.
Wacht maar tot er een machine wordt uitgevonden waardoor je kan leven in een parallel universum, en dat je in dat universum in een fabriek werkt waar je je hand verliest. Zit je daar, zonder handen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een tijdmachine wordt uitgevonden en je iets gaat stelen in de Middeleeuwen en daarna je hand afgehakt wordt, dan kan je er ook niks meer mee.
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een machine wordt uitgevonden waardoor je kan leven in een parallel universum, en dat je in dat universum in een fabriek werkt waar je je hand verliest. Zit je daar, zonder handen.
Wist je dat struisvogels zelfmoord plegen als ze niet gelukkig zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.
Wacht maar tot jij erachter komt dat struisvogels geen tanden hebben, en dus niet in staat zijn om te bijten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.
Dat waren dolfijnen toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wist je dat struisvogels zelfmoord plegen als ze niet gelukkig zijn?
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik ontwijk Stoma zijn fobo expres zodat ik dat enge ding niet tegen kom.
Elke keer als ik die troll face foto zie denk ik weer dat stoma een big ass afrokapsel heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik ontwijk Stoma zijn fobo expres zodat ik dat enge ding niet tegen kom.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat jij dat bent. Het past niet bij mijn beeld dat ik van je heb.
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phonequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar wordt ie hard van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
Hij laadt het plaatje maar een keer hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
daar houd je wel van of niet mister.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Zo'n lekkere reefteef voor je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
Daarom ook het plaatjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!
Ey josti, kappe nou!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dat is inderdaad stukken beter dan de muziek in de carrousel.quote:
Check itquote:
Bij Mauro Picotto moet ik toch altijd hier aan denken:quote:
Dat zijn dan ook van die legendarische toppers waar je gewoon altijd weer een glimlach van krijgt en ze weer afluistert, hoe vaak je ze ook gehoord hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Mauro Picotto moet ik toch altijd hier aan denken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef KoningStoma het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso muziek van 6 - 3 jaar geleden.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Sterfquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
The hangover, godverdomme geniale film.Zach Galifianakis
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen.
Hoezo dat dan weer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Sterf
Oh wacht dat mag niet....
Krijg een pijnlijke ziekte
Omdat jij wel naar hangover 2 bent geweest terwijl ik gister zou gaan en dat niet kon omdat het vol was en we dus naar pirates 4 gingen wat echt een kankerfilm was.quote:
Dit is echt de moeite waard om te wachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Omdat jij wel naar hangover 2 bent geweest terwijl ik gister zou gaan en dat niet kon omdat het vol was en we dus naar pirates 4 gingen wat echt een kankerfilm was.
Wachten tot 'ie op het internet verschijnt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit is echt de moeite waard om te wachten.
Je zou maar eens naar buiten moeten he. Nee ik kijk zelf films ook liever thuis dan in de bios.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wachten tot 'ie op het internet verschijnt.
Ik laat minimaal een keer per dag de hond uit jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zou maar eens naar buiten moeten he. Nee ik kijk zelf films ook liever thuis dan in de bios.
Op een goeie studiedag kom ik ook maar 10 minuten per dag buiten, om eten te kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zou maar eens naar buiten moeten he. Nee ik kijk zelf films ook liever thuis dan in de bios.
Beest moet er minstens 3 keer uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik laat minimaal een keer per dag de hond uit ja
Morgen zit ik ook lekker de hele dag binnen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Op een goeie studiedag kom ik ook maar 10 minuten per dag buiten, om eten te kopen.
Een kuthond.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beest moet er minstens 3 keer uit.![]()
Wat voor een hond heb je?
Mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
The hangover, godverdomme geniale film.Zach Galifianakis
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |