Als wij vragen om de link dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt, dat is spam en verboden op FOK!
Onze site is taboe op FOK!. Oud zeer tussen de crew en ons ex-crewquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als wij vragen om de link dan?
Want waneer is een link spam? Er worden hier dagelijks zoveel links naar gamesites en andere meuk gepost, dan vraag ik me af hoe een link de stempel spam krijgt?
Ergens aan het begin nog, heb net die case met de hit 'n run opgelost. Gisteren even 2 uurtjes gespeeld ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yezzur waar ben je nu?
Goodmourning btw
Straks zien ze de link PM'en als werven en word je daarvoor gebannedquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onze site is taboe op FOK!. Oud zeer tussen de crew en ons ex-crew
Als je de link wel PM je maar even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
oh duurt nog wel ff voor je bij disc 3 bent. Maar wel een heel goeie game hoor. Ook later in het spelquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ergens aan het begin nog, heb net die case met de hit 'n run opgelost. Gisteren even 2 uurtjes gespeeld ofzo
Ik hoop dat het nog wel even duurt jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh duurt nog wel ff voor je bij disc 3 bent. Maar wel een heel goeie game hoor. Ook later in het spel
yup de homicide desk vond ik tot nu toe het leukste btwquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog wel even duurt jaWel leuk dit ge-CSI, maar dan wat interactiever.
Ahh, we zien hier een verkapte homicidal maniac jongens. Dat zie je altijd als ze dit soort dingen het leukst vinden. Nou titty, 'k zou maar niet bij hem op de brommert springen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup de homicide desk vond ik tot nu toe het leukste btw
daarom kon ik van het weekend ook wel lachen toen iemands been er afgereden werd door een trein.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ahh, we zien hier een verkapte homicidal maniac jongens. Dat zie je altijd als ze dit soort dingen het leukst vinden. Nou titty, 'k zou maar niet bij hem op de brommert springen.
Ja maar dat had net zo goed gewoon een darwin award kunnen worden. Welke malloot gaat er nou een trein schoppen terwijl die aan het rijden is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daarom kon ik van het weekend ook wel lachen toen iemands been er afgereden werd door een trein.
was ook bijna een darwin, zijn schedel was ingedeukt door de trein. En tegen de trein trappen gebeurt zo vaak. Ff die messentrekkers uit didam de trein uitlokkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:00 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja maar dat had net zo goed gewoon een darwin award kunnen worden. Welke malloot gaat er nou een trein schoppen terwijl die aan het rijden is.
Geniet er maar van, het is voorlopig de laatste keer dat je fatsoenlijk vakantie hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, da's lang geleden. Vanmiddag laatste eindexamen en dan 13 weken vrij
13 weken, kolerequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, da's lang geleden. Vanmiddag laatste eindexamen en dan 13 weken vrij
Wat, hoezo? Ik heb van half december tot eind januari elk jaar vakantie, vanaf half juni tot begin september... fatsoenlijk genoeg hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Geniet er maar van, het is voorlopig de laatste keer dat je fatsoenlijk vakantie hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Gaan jullie binnenkort nog een keer bieren in Den Bosch?
Den Bosch, Tilburg, Breda, Eindhoven, das ist mir egalquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Gaan jullie binnenkort nog een keer bieren in Den Bosch?
Ja gij misschien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat, hoezo? Ik heb van half december tot eind januari elk jaar vakantie, vanaf half juni tot begin september... fatsoenlijk genoeg hoor
Wtf, die zurelucht is echt een schraal wijf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ik haat mensen
Mensen die nog zin hebben om even lekker te trollen?
Is een relkloon volgens mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf, die zurelucht is echt een schraal wijf.
Of iemand die een gigantsiche plaat voor haar kop heeft.quote:
ik had er heel graag op de kazerne gezeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Rossdale het volgende:
He bah Weert, daar woont het grootste deel van mijn schoonfamilie
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre moet eerst maar eens in Weert komen pilsen
Ik ben geen Braboquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]Waarom ergens anders dan Brabant meeten als er moeilijk veel brabo's in dit topic zitten.
/Care. Je woont er wel.quote:
Dan nog. Zolang ik geen zachte g heb ben ik geen braboquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
/Care. Je woont er wel.
Voorspelbare reacties trouwens.
Nou en, chille import wordt al snel verbrabantst.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan nog. Zolang ik geen zachte g heb ben ik geen brabo
Wat een ontzettend hilarischen garp.quote:
tis een gavequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wat een ontzettend hilarischen garp.
google translate, best kicke tegenwoordig met die audiovertalingenquote:
beetje verquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Den Bosch, Tilburg, Breda, Eindhoven, das ist mir egal
Wanneer stel je voor?
Gewoon op de brommert komen, dan ben je er zo.quote:
Hij is idd weer bijna klaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:21 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Gewoon op de brommert komen, dan ben je er zo.
Hoe was het feestje?quote:
MW2 luckquote:
Kutkabouterquote:
geniusquote:
Best netjes gedaan.quote:
Ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb dat auto gedoe nooit begrepen. Ik rij in een Scenic
Dat is helemaal niet vaag, als je je zooi automatisch een ip adres toewijst.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef dreamzk het volgende:
Mn NAT staat nu opeens wel weer open, vaag
Oke, dat is echt geniaal.quote:
Lol @ living legends.quote:
Ja super, had een bob. (lekker ding ook nog) en waren een hoop gezellige collega'squote:
jij hebt een vrouw toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja super, had een bob. (lekker ding ook nog) en waren een hoop gezellige collega's
Oh hai!quote:
Je kan natuurlijk ook voor de verandering eens een keer heerlijk vroeg in je bed gaan liggen, filmpje kijken en dan gaan slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef KoningStoma het volgende:
Niemand zin in zombies? Nee? Oké. Dan speel ik wel alleen.
Sorry dat ik net weg ging uit het spel. Ik poste net een foto in US en opeens kreeg ik een berichtje van iemand dat hij me herkende en me elke dag zag fietsen, en toen raakte ik in paniek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef KoningStoma het volgende:
Niemand zin in zombies? Nee? Oké. Dan speel ik wel alleen.
haha vriendin he, vriendin. Maar er mocht geen aanhang mee aangezien er dan zo'n 700 man/vrouw extra zouden komen en dat werd te duurquote:
quote:
Die modus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat ik net weg ging uit het spel. Ik poste net een foto in US en opeens kreeg ik een berichtje van iemand dat hij me herkende en me elke dag zag fietsen, en toen raakte ik in paniek.![]()
Oh nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die modus?
Verder kan je in dat topic precies zien waarom ik US zo kansloos vind. Al die mannetjes die maar blijven roepen hoe leuk en lekker ze alles vinden, ik heb altijd een beetje het gevoel dat die gasten als ze zoiets typen zichzelf gruwelijk zitten af te beren.
Het blijft triest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee.iemand in de klb sc, maar weet al wie het is.
En van mij mogen ze, zolang ik het maar niet hoef te zien.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaah you know how it is
You know "what" it is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaah you know how it is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |