quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Huize titty komt even invaseren zie ik?
Tittyquote:
Heul wel. Ik ben pater familias van dit topic. Misschien niet op anciėnniteit, maar toch zeker wel op autoriteit.quote:
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!quote:
En dan? Dan ga je naar een gala van het Utrechts studenten corps. Lijkt me niet echt jouw ding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!
Vervelend dat je moeder op een houtvlot zit dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef PierreTT het volgende:
Halve orkaan trekt hier voorbij, wat de fak
Mijn moeder vertelde vanmorgen dat zij ook alleen maar orkanen hebben, icm aardbevingenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vervelend dat je moeder op een houtvlot zit dan.
En waarom lijkt dat niet wat voor mij? Net of die studenten zich zo voorbeeldig dragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
En dan? Dan ga je naar een gala van het Utrechts studenten corps. Lijkt me niet echt jouw ding.
Heb nu een andere chick gevraagd, zou vandaag smsje terug moeten krijgen. En dat hou ik wel in gedachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!
Tuurlijk, jeweettoch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En waarom lijkt dat niet wat voor mij? Net of die studenten zich zo voorbeeldig dragen.
Hoorde dat hij echt fijn is, zelfde kwaliteit als de eerste. Ik ga de 10de pas, direct na mn tentamen de zaal in met bierquote:
Wij gaan met een man of 10 eerst uiteten, zuipen en dan de filmquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoorde dat hij echt fijn is, zelfde kwaliteit als de eerste. Ik ga de 10de pas, direct na mn tentamen de zaal in met bier
Eating is cheating, kan je minder bier in je maag achter latenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan met een man of 10 eerst uiteten, zuipen en dan de film
Veel eten in je maag en dan zuipen is genietenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Eating is cheating, kan je minder bier in je maag achter laten
Dan krijg ik moeite met stotguns trekken, dus eet daarom liever niet of weinigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel eten in je maag en dan zuipen is genieten
Krijg je moeite met wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dan krijg ik moeite met stotguns trekken, dus eet daarom liever niet of weinig
Pierre en ik op anciėnniteit en Pringles op allochtoniteitquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Heul wel. Ik ben pater familias van dit topic. Misschien niet op anciėnniteit, maar toch zeker wel op autoriteit.
Teun ook op ancienniteit. Kutkabouter op absurditeit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre en ik op anciėnniteit en Pringles op allochtoniteit
Mister is eerder op allochtoniteitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onskerp van mezelfquote:
Je kan het gewoon niet meer aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die fase dat ik dat soort dingen deed ligt al ver achter me
Hoe was het bij je vriendinquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die fase dat ik dat soort dingen deed ligt al ver achter me
Laters baas van de racequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onskerp van mezelfThanks Rossdale voor jouw lieve verbetering.
Maar straatsoldaten, ik peace hem weer. Nog even paar uurtjes in de bieb doen en dan weekend.
Sorry man, heb nogal een slechte ochtend gekend. Een aantal collega's die hard falen en ik krijg alle shit over me heen. Inclusief een baas die denkt dat de problemen door mij komen en mij daar verantwoordelijk voor houdt, met nogal heftige consequenties voor mij als het niet wordt opgelost...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onskerp van mezelfThanks Rossdale voor jouw lieve verbetering.
Maar straatsoldaten, ik peace hem weer. Nog even paar uurtjes in de bieb doen en dan weekend.
Wat, dreigen ze je eruit te trappen? En wat de fak met die collegas? Beter gaan die eens even zeggen dat zij daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry man, heb nogal een slechte ochtend gekend. Een aantal collega's die hard falen en ik krijg alle shit over me heen. Inclusief een baas die denkt dat de problemen door mij komen en mij daar verantwoordelijk voor houdt, met nogal heftige consequenties voor mij als het niet wordt opgelost...
Ik had vanmorgen uit woede bijna iemand in zijn gezicht gehoekt
Heb je tegen je baas ook gezegd dat je collega's al die shit op je bord dumpen? Vraag of je collega's zo vriendelijk willen zijn hun eigen shit op te lossen, omdat jij nu in de problemen komt. Of had je dit alles al gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg 4 maanden de tijd om structurele problemen met mijn planning op te lossen, anders moest mijn baas concluderen dat ik niet geschikt was voor deze functie
En dat komt omdat andere collega's zoveel shit op mijn bord dumpen dat ik het allemaal niet rondgewerkt krijg en daardoor dingen vergeet en fouten begin te maken.
Ik heb de afgelopen 3 weken juist meer effort en uren in het bedrijf gestopt dan ik ooit gedaan heb, dit kwam echt als donderslag bij heldere hemel. Ik was en ben echt WOEDEND. Blergh.
Ik ben toe aan niet één, maar twee sloten erdingers pierre
Ga ik volgende week doen, ik was vanmorgen zo kwaad dat ik gezegd heb dat ik eerst even wat tijd nodig heb om dingen goed te formulering voordat ik dingen zeg waar ik spijt van zou krijgen. Dat snapte mijn baas wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je tegen je baas ook gezegd dat je collega's al die shit op je bord dumpen? Vraag of je collega's zo vriendelijk willen zijn hun eigen shit op te lossen, omdat jij nu in de problemen komt. Of had je dit alles al gedaan?
Dat is wel slim ja. Dan kan je alles gewoon relax uitleggen, en waarschijnlijk heeft je baas daar ook wel begrip voor. Misschien was zijn reactie ook wel iets overdreven en ziet ie dat na het weekend in, kan je het er even rustig over hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga ik volgende week doen, ik was vanmorgen zo kwaad dat ik gezegd heb dat ik eerst even wat tijd nodig heb om dingen goed te formulering voordat ik dingen zeg waar ik spijt van zou krijgen. Dat snapte mijn baas wel.
Dat gaat iig gezellig worden maandag
Heul niet jonge!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik alquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chill niets bijzonders gedaan iig
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen hequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teun ook op ancienniteit. Kutkabouter op absurditeit.
Ah joh, zulke dingen moet je gewoon doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen he
Alsof pikken goed kunnen zuipen. Dat kunnen papen stukken beter.quote:
Aah, hij verandert al in een eckte huisman.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen he
Sorry schatteke, de volgende word rood zwart en groen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Parvus het volgende:
Tittylicious wil je geen vitesse plaatjes meer posten aub
de TT doet al pijn genoeg
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg 4 maanden de tijd om structurele problemen met mijn planning op te lossen, anders moest mijn baas concluderen dat ik niet geschikt was voor deze functie
En dat komt omdat andere collega's zoveel shit op mijn bord dumpen dat ik het allemaal niet rondgewerkt krijg en daardoor dingen vergeet en fouten begin te maken.
Ik heb de afgelopen 3 weken juist meer effort en uren in het bedrijf gestopt dan ik ooit gedaan heb, dit kwam echt als donderslag bij heldere hemel. Ik was en ben echt WOEDEND. Blergh.
Ik ben toe aan niet één, maar twee sloten erdingers pierre
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry schatteke, de volgende word rood zwart en groen.
Waar hou je van?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens help eens, ik verveel me en wil een filmpje kijken. Iemand nog een leuke in de aanbieding?
Lincoln Lawyer en Limitless vond ik beide erg sterkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens help eens, ik verveel me en wil een filmpje kijken. Iemand nog een leuke in de aanbieding?
Die was hilarisch Hall pass is ook te gekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Tucker & Dale vs Evil. Een van de leukste films die ik in jaren heb gezien (Met Katrina Bowden ook trouwens)
Beide al gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lincoln Lawyer en Limitless vond ik beide erg sterk
Ahw nee geen met met oude mensen die mishandeld worden.quote:
Dat is maar een klein stukjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw nee geen met met oude mensen die mishandeld worden.Dan ga ik alweer zitten janken.
Ik vind Engelse films ook rete irritant, dat accent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje
Gran Torino dan
Doe dan gewoon tucker en dale en niet miepenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Engelse films ook rete irritant, dat accent.![]()
En al gezien. Ja ik ben een moeilijke.
Dat vond ik maar een vreemde film.quote:
Oh ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook dit topic doorkijken. Daar komen wel eens goede films langs. Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXXIII
Jij met je terminator.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
Je kan ook terminator2 judgement day kijken. Een zeer goeie film is dat
Wen er maar aan als je uit US haalt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, 30 dollar betalen voor de verzendkosten van 1 bikini.
Serieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wen er maar aan als je uit US haalt!
Kheb net een nieuw wapen besteld en dat is 89 dollar shipping en dan nog wachten wat de douane als waarde schat!!!! Kan van 75 euro tot 200 euro worden!!?!?!@
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed inquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Normaal had ik altijd de vader van mijn vriend die dingen voor me mee nam, maar hij zou komen voor ik op vakantie zou gaan. Niet dus.En nu moet ik 30 dollar verzendkosten betalen voor een bikini die al 58 dollar is.
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed in![]()
Wat ook wel gedaan wordt is verzenden naar een US army base.
Nee dat is niet helemaal waar, ligt eraan wat voor categorie product het is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |