Ik vind Engelse films ook rete irritant, dat accent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje
Gran Torino dan
Doe dan gewoon tucker en dale en niet miepenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Engelse films ook rete irritant, dat accent.![]()
En al gezien. Ja ik ben een moeilijke.
Dat vond ik maar een vreemde film.quote:
Oh ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook dit topic doorkijken. Daar komen wel eens goede films langs. Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXXIII
Jij met je terminator.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
Je kan ook terminator2 judgement day kijken. Een zeer goeie film is dat
Wen er maar aan als je uit US haalt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, 30 dollar betalen voor de verzendkosten van 1 bikini.
Serieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wen er maar aan als je uit US haalt!
Kheb net een nieuw wapen besteld en dat is 89 dollar shipping en dan nog wachten wat de douane als waarde schat!!!! Kan van 75 euro tot 200 euro worden!!?!?!@
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed inquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Normaal had ik altijd de vader van mijn vriend die dingen voor me mee nam, maar hij zou komen voor ik op vakantie zou gaan. Niet dus.En nu moet ik 30 dollar verzendkosten betalen voor een bikini die al 58 dollar is.
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed in![]()
Wat ook wel gedaan wordt is verzenden naar een US army base.
Nee dat is niet helemaal waar, ligt eraan wat voor categorie product het is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |