Dus vrienden vermoorden elkaar ook gewoon maar voordat ze het doen zeggen ze even waarom? Vrouwenlogicaquote:
aparte film wel, alles lijkt bijna perfect symmetrisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Play Time (1967, Fr, Jacques Tati)
Grappig mannetje die monsieur Hulot (Jacques Tati), maar die charme is na een half uurtje ook wel uitgewerkt. De film zelf is een satire op de moderne consumptiemaatschappij. Er zit weinig plot in behalve dat Hulot een beetje ronddwaalt door een kantoor, daarna een warenhuis en vervolgens een restaurant. Ondertussen zijn er ook nog een groep Amerikaanse toeristen en vele andere figuren. Hilarisch allemaal dus. Niet echt, de film kon me zo weinig boeien dat ik hem voor een groot deel gekeken heb, terwijl ik me een half oog zat te internetten.
cijfer: 4.5
The Fountain, beste film ooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:01 schreef Deckard het volgende:
Requiem for a dream 7.8
Goede film. Leuke climax. Maar andere films van de regisseur lijken mij de moeite waard om nog eens te bekijken.
Ja. Je hebt de film gekeken toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dus vrienden vermoorden elkaar ook gewoon maar voordat ze het doen zeggen ze even waarom? Vrouwenlogica
plaatje werkt niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
V for Vendetta
Mix tussen sci-fi, mysterie, romantiek en big brother is watching you.
En natuurlijk Natalie Portman.
Ik hou er van.
7,8
dat heeft daar niks mee te maken, als een site hotlinken verbiedt kan het best dat jij het wel ziet omdat je die site al bezocht hebtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier wel.
Maar ik gebruik dan ook geen Internet Explorer meer, want het zuigt.
Ik ook niet schat, en hij doet het nu wel weer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier wel.
Maar ik gebruik dan ook geen Internet Explorer meer, want het zuigt.
Daar gaat het op een gegeven moment niet meer om he? Dat zie je ook altijd bij burenruzies: het gaat vaak om wat kleins, maar men wil gewoon 'winnen' en dat kan erg hoog oplopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Vond het allemaal een beetje overdreven gedoe om een huis, geloof ik.
Joh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:16 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ik ook niet schat, en hij doet het nu wel weer.
oe die lijkt me ook cool!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1646959/
Bedevilled:
Koreaanse film, zeer onder de indruk van deze film. De tip kwam uit een horror topic hier maar ik zou het eerder een (zwaar) drama noemen.
Na jaren lange mishandelingen (geestelijk en lichamelijk) lopen dingen uit de hand bij een jonge vrouw op een eiland met een handje vol bewoners.
IMDB: 7,1
Ik : 8,5
Ondertiteling was engels, en nee niet gekochtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef casper019 het volgende:
[..]
oe die lijkt me ook cool!!
heb je die met nl ondertiteling kunnen kijken en zonja waar gekocht??
Nou nee, ik denk niet dat dat het is. Ik heb er nog eens over nagedacht, omdat ik het fascinerend vond dat zo'n conflict zo hoog kan oplopen en imho gaat het niet zozeer om het huis, maar om de betekenis die dat huis voor beide mensen heeft. Voor de vrouw is het het huis waarin ze is opgegroeid en het huis dat haar vader na 30 jaar eindelijk heeft afbetaald. Ze heeft dus een sterke emotionele binding met het huis. Voor de man is het huis een kans om zijn gezin een betere toekomst te bieden en ook deze beweegreden is sterk emotioneel geladen. Maar dan nog is het slot wel erg heftig en confronterend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar gaat het op een gegeven moment niet meer om he? Dat zie je ook altijd bij burenruzies: het gaat vaak om wat kleins, maar men wil gewoon 'winnen' en dat kan erg hoog oplopen.
Uiteraard laten ze zien welke emotionele waarde het huis voor ze heeft, maar als ze de uitkomst hadden geweten, hadden ze het nooit zo hoog op laten lopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, ik denk niet dat dat het is. Ik heb er nog eens over nagedacht, omdat ik het fascinerend vond dat zo'n conflict zo hoog kan oplopen en imho gaat het niet zozeer om het huis, maar om de betekenis die dat huis voor beide mensen heeft. Voor de vrouw is het het huis waarin ze is opgegroeid en het huis dat haar vader na 30 jaar eindelijk heeft afbetaald. Ze heeft dus een sterke emotionele binding met het huis. Voor de man is het huis een kans om zijn gezin een betere toekomst te bieden en ook deze beweegreden is sterk emotioneel geladen. Maar dan nog is het slot wel erg heftig en confronterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |