Wacht maar totdat er een keer vloeibaar plastic op je hand valt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Whoa, hete frituur op je lichaam laten vallen. Kolere dat word een blaar.
Fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er een keer vloeibaar plastic staal op je hand valt.
Wacht maar tot er een wolkenkrabber op je hand komt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:48 schreef KoningStoma het volgende:
Wacht maar tot je vloeibaar stikstof op je hand krijgt.
Mietjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef Michhas het volgende:
Wacht maar tot er een fosforgranaat in je hand ontploft....
Vietnam
De gruwelen... Ik schrik 's nachts nog steeds wel eens wakker
Yezzur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Frankii het volgende:
Die Nederlandse teksten in Assassins Creed 2. Ik moet mijn locatie veranderen wil ik die zooi in het Engels krijgen toch?
Wacht maar tot titty op je hand gaat zitten, dan krijg je 'm nooit meer los.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef Michhas het volgende:
Wacht maar tot er een fosforgranaat in je hand ontploft....
Vietnam
De gruwelen... Ik schrik 's nachts nog steeds wel eens wakker
Wacht maar tot je reuma in je handen krijgt, dan heb je ze nog wel alleen kun je er niks meer mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot titty op je hand gaat zitten, dan krijg je 'm nooit meer los.
Dan maar hopen dat je lepra krijgt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je reuma in je handen krijgt, dan heb je ze nog wel alleen kun je er niks meer mee.
Wacht maar tot er een tijdmachine wordt uitgevonden en je iets gaat stelen in de Middeleeuwen en daarna je hand afgehakt wordt, dan kan je er ook niks meer mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je reuma in je handen krijgt, dan heb je ze nog wel alleen kun je er niks meer mee.
Wacht maar tot er een machine wordt uitgevonden waardoor je kan leven in een parallel universum, en dat je in dat universum in een fabriek werkt waar je je hand verliest. Zit je daar, zonder handen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een tijdmachine wordt uitgevonden en je iets gaat stelen in de Middeleeuwen en daarna je hand afgehakt wordt, dan kan je er ook niks meer mee.
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een machine wordt uitgevonden waardoor je kan leven in een parallel universum, en dat je in dat universum in een fabriek werkt waar je je hand verliest. Zit je daar, zonder handen.
Wist je dat struisvogels zelfmoord plegen als ze niet gelukkig zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.
Wacht maar tot jij erachter komt dat struisvogels geen tanden hebben, en dus niet in staat zijn om te bijten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.
Dat waren dolfijnen toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wist je dat struisvogels zelfmoord plegen als ze niet gelukkig zijn?
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik ontwijk Stoma zijn fobo expres zodat ik dat enge ding niet tegen kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |