Jij geeft het ook geen kans, je speelt 2 minuten, *schelden* en bam weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En het spel is achtelijk als je Crysis 2 gewend bent.
He.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:47 schreef Michhas het volgende:
KK, serieus bro', die UI is echt een dikke hell no
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:47 schreef Michhas het volgende:
KK, serieus bro', die UI is echt een dikke hell no
Kun je er niet tegen dat ze voor jou geen UI hebben gemaakt terwijl jij veel langer weg was?quote:
Nou blij?quote:
Dat komt omdat michhas geen kutje heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je er niet tegen dat ze voor jou geen UI hebben gemaakt terwijl jij veel langer weg was?
Als ik in 2 minuten tijd vaak genoeg gespawnkilled word, mijn knife geen flikker doet, en een hitmarker krijg, stap ik inderdaad al vloekend over op een spel dat wel werkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij geeft het ook geen kans, je speelt 2 minuten, *schelden* en bam weg.En wedden dat je straks de nieuwe cod gewoon weer haalt.
Vind ik niet. In MW2 hoef je echt maar 2x op iemand ter schieten en hij is neerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]BO is echt 100 keer zo makkelijk.
Of een black ops met zaken als one man army en commando erin.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik in 2 minuten tijd vaak genoeg gespawnkilled word, mijn knife geen flikker doet, en een hitmarker krijg, stap ik inderdaad al vloekend over op een spel dat wel werkt.
Ik heb nog 2 uur zonder problemen crysis 2 gedaan.
Of ik die nieuwe cod haal hangt er compleet vanaf hoe het spel daadwerkelijk gaat worden. Ik koop niet nog een mw2, of black ops in een ander jasje.
Daarom juist, MW2 komt veel meer op taktiek aan dan op handling van je gun.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ik niet. In MW2 hoef je echt maar 2x op iemand ter schieten en hij is neer
Ik vond het in ieder geval wel relaxquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Daarom juist, MW2 komt veel meer op taktiek aan dan op handling van je gun.
I really don't give a shitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je er niet tegen dat ze voor jou geen UI hebben gemaakt terwijl jij veel langer weg was?
You sir, just made my dayquote:
Most Valuable Pierre?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond het in ieder geval wel relaxBijna elk potje MVP geweest
Interventionquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, net voor het eerst in maanden weer MW2 gedaan met dreamzk. Mijn god, wat gaat dat spel ineens achterlijk makkelijk als je BO gewend bent
Onder welke steen heb jij gewoondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:14 schreef Frankii het volgende:
Net eerste deel van Assassins Creed maar eens uitgespeeld na aandringen van een klasgenoot. Behoorlijk vette shit, faal dat ik dat nooit eerder heb gedaan.Morgen meteen deel 2 en Brotherhood halen
Zo maar eens reserveren voor vanavond dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
hoppa net pirates gezien wat een kankerfilm weer 10 euro vergooid maar hangover 2 was uitverkocht zat helemaal vol met kutpaupers waardoor wij er niet heen konden kutpaupers kutzooi
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
Ik voel me schuldig dat ik hierom moet lachen.
[ afbeelding ]
Lol, welke meme is dat dan?quote:
Oh je hebt weer contact met haar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:36 schreef dreamzk het volgende:
9.35 en nu al gezeik met mn ex, die vrouw begint nu best irritant te worden met haar labiele gedrag.
Waarom heb je er uberhaupt nog contact mee? Het is toch niet voor niets een ex?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:36 schreef dreamzk het volgende:
9.35 en nu al gezeik met mn ex, die vrouw begint nu best irritant te worden met haar labiele gedrag.
Over ping, zij wil met mij mee naar gala maar ik heb daar bijzonder weinig zin in. En nu ben ik een egoist die altijd aan zichzelf denkt.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heb je er uberhaupt nog contact mee? Het is toch niet voor niets een ex?
Ga je gewoon belachelijke eisen stellen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over ping, zij wil met mij mee naar gala maar ik heb daar bijzonder weinig zin in. En nu ben ik een egoist die altijd aan zichzelf denkt.
Jongen blokkeer dat mens, je laat met je sollen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over ping, zij wil met mij mee naar gala maar ik heb daar bijzonder weinig zin in. En nu ben ik een egoist die altijd aan zichzelf denkt.
Ze mag je niet recht in de ogen kijken en moet een kilozak met alleen blauwe M&M's meenemen naar het galaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga je gewoon belachelijke eisen stellen!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:47 schreef dreamzk het volgende:
Oh ik ben haar ook goed aan met mindfucken. Maar goed, ik ga de bieb weer in. 1 love for the streets negers
Je had eergisteren moeten gaan zeilen man, met die sickass wind.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren afgesproken om te gaan zeilen is een slecht idee tot op dit moment
Lees: Zij wil een extra gala meepakken en wil jou daarvoor gebruiken om vervolgens een ander te gaan neuken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja en dan BAM. En dan gebeurd er dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je had eergisteren moeten gaan zeilen man, met die sickass wind.
[..]
Lees: Zij wil een extra gala meepakken en wil jou daarvoor gebruiken om vervolgens een ander te gaan neuken.
"ervaren schipper"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en dan BAM. En dan gebeurd er dit.
Vermiste studente nog niet gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |