Wacht maar tot er een tijdmachine wordt uitgevonden en je iets gaat stelen in de Middeleeuwen en daarna je hand afgehakt wordt, dan kan je er ook niks meer mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je reuma in je handen krijgt, dan heb je ze nog wel alleen kun je er niks meer mee.
Wacht maar tot er een machine wordt uitgevonden waardoor je kan leven in een parallel universum, en dat je in dat universum in een fabriek werkt waar je je hand verliest. Zit je daar, zonder handen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een tijdmachine wordt uitgevonden en je iets gaat stelen in de Middeleeuwen en daarna je hand afgehakt wordt, dan kan je er ook niks meer mee.
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een machine wordt uitgevonden waardoor je kan leven in een parallel universum, en dat je in dat universum in een fabriek werkt waar je je hand verliest. Zit je daar, zonder handen.
Wist je dat struisvogels zelfmoord plegen als ze niet gelukkig zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.
Wacht maar tot jij erachter komt dat struisvogels geen tanden hebben, en dus niet in staat zijn om te bijten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wacht maar tot een struisvogel je hand erafbijt, Sta je daar, zonder handen. Kan je je niet meer verdedigen en dan eet die struisvogel je op waarna een koala de restjes opeet.
Dat waren dolfijnen toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wist je dat struisvogels zelfmoord plegen als ze niet gelukkig zijn?
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik ontwijk Stoma zijn fobo expres zodat ik dat enge ding niet tegen kom.
Elke keer als ik die troll face foto zie denk ik weer dat stoma een big ass afrokapsel heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik ontwijk Stoma zijn fobo expres zodat ik dat enge ding niet tegen kom.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat jij dat bent. Het past niet bij mijn beeld dat ik van je heb.
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phonequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar wordt ie hard van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
Hij laadt het plaatje maar een keer hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
daar houd je wel van of niet mister.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Zo'n lekkere reefteef voor je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
Daarom ook het plaatjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!
Ey josti, kappe nou!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |