Elke keer als ik die troll face foto zie denk ik weer dat stoma een big ass afrokapsel heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik ontwijk Stoma zijn fobo expres zodat ik dat enge ding niet tegen kom.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat jij dat bent. Het past niet bij mijn beeld dat ik van je heb.
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phonequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar wordt ie hard van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
Hij laadt het plaatje maar een keer hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
daar houd je wel van of niet mister.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Zo'n lekkere reefteef voor je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
Daarom ook het plaatjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!
Ey josti, kappe nou!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dat is inderdaad stukken beter dan de muziek in de carrousel.quote:
Check itquote:
Bij Mauro Picotto moet ik toch altijd hier aan denken:quote:
Dat zijn dan ook van die legendarische toppers waar je gewoon altijd weer een glimlach van krijgt en ze weer afluistert, hoe vaak je ze ook gehoord hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Mauro Picotto moet ik toch altijd hier aan denken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef KoningStoma het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso muziek van 6 - 3 jaar geleden.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Sterfquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
The hangover, godverdomme geniale film.Zach Galifianakis
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen.
Hoezo dat dan weer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Sterf
Oh wacht dat mag niet....
Krijg een pijnlijke ziekte
Omdat jij wel naar hangover 2 bent geweest terwijl ik gister zou gaan en dat niet kon omdat het vol was en we dus naar pirates 4 gingen wat echt een kankerfilm was.quote:
Dit is echt de moeite waard om te wachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Omdat jij wel naar hangover 2 bent geweest terwijl ik gister zou gaan en dat niet kon omdat het vol was en we dus naar pirates 4 gingen wat echt een kankerfilm was.
Wachten tot 'ie op het internet verschijnt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit is echt de moeite waard om te wachten.
Je zou maar eens naar buiten moeten he. Nee ik kijk zelf films ook liever thuis dan in de bios.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wachten tot 'ie op het internet verschijnt.
Ik laat minimaal een keer per dag de hond uit jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zou maar eens naar buiten moeten he. Nee ik kijk zelf films ook liever thuis dan in de bios.
Op een goeie studiedag kom ik ook maar 10 minuten per dag buiten, om eten te kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zou maar eens naar buiten moeten he. Nee ik kijk zelf films ook liever thuis dan in de bios.
Beest moet er minstens 3 keer uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik laat minimaal een keer per dag de hond uit ja
Morgen zit ik ook lekker de hele dag binnen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Op een goeie studiedag kom ik ook maar 10 minuten per dag buiten, om eten te kopen.
Een kuthond.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beest moet er minstens 3 keer uit.![]()
Wat voor een hond heb je?
Mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
The hangover, godverdomme geniale film.Zach Galifianakis
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |