Jep, maar die kan je alleen inleveren op de duitste coca cola website. Die hebben een eigen actie lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Dagkaart het volgende:
ik heb alleen duitse cola vanille, zitten die daar ook op, zo ja waar?
Ik heb hier al veeeel meer topics over voorbij zien komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef thewvll het volgende:
Onder de doppen van 1,5 L coca cola flessen in de smaken regular, light en zero zitten codes waarmee je voor actie artikelen kunt sparen. Indien jullie deze codes niet gebruiken zou ik willen vragen of jullie deze codes in dit topic willen posten.
tis nu wachten totdat de bestellingen binnenkomen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Ik heb hier al veeeel meer topics over voorbij zien komen.
He he... eindelijk iemand die het door heeft!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef Feestkabouter het volgende:
zojuist rondje langs wat winkels gedaan.
met mijn vriendelijkste gezicht de belangrijkst ogende medewerker in de winkel gezocht, en gevraagd of ik iets voor de winkel kon doen. tegenprestatie dus.
veel leuke reacties, tegenprestatie nergens nodig, zak vol doppen nu, eens kijken hoeveel nog geldige codes erbij zitten.........
Ik zou dan denken dat er toch ook wel weer vakkenvuller oid zijn die die codes zelf sparen, maar dan heb ik het toch fout gedacht. Misschien morgen maar is even bij de supermarkt langs en het vragenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Feestkabouter het volgende:
pffff.......... af en toe lastig te ontcijferen
maar wel 58 goeie en maar 4 die al waren gebruikt!!
is toch weer een vest en een long-sleeve!
1 van de codes was overigens: AHAZEGEL
vond ik wel geinig
ik spaar namelijk geen zegels, maar deze wel
Ik begon er mee bij ons en toen gingen al mijn collega's het ook doen, maar bij andere AH's doen ze het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Starzky het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat er toch ook wel weer vakkenvuller oid zijn die die codes zelf sparen, maar dan heb ik het toch fout gedacht. Misschien morgen maar is even bij de supermarkt langs en het vragen
Naja, maar even kijken morgen, van de SPAR krijg ik al alle doppen, maar meer zijn er altijd welkomquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik begon er mee bij ons en toen gingen al mijn collega's het ook doen, maar bij andere AH's doen ze het niet
ben een grote liefhebber, lijkt me wel geinig.quote:
valt mij ook mee, de meesten weten niet eens dat er een actie gaande is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Starzky het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat er toch ook wel weer vakkenvuller oid zijn die die codes zelf sparen, maar dan heb ik het toch fout gedacht. Misschien morgen maar is even bij de supermarkt langs en het vragen
Dankjequote:
Lijkt toch echt op een Oquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:23 schreef liesje1979 het volgende:
Er zijn geen O's, dus ongetwijfeld is het een Q.
cola in de aanbieding deze week bij AHquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef Gemaskerde het volgende:
50 cent per (ongebruikte) code geboden!![]()
nope, alleen 1,5 literquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:38 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens even langs m`n stamkroeg ga, maar volgens mij gebruiken ze daar van die glazen flessen cola. Daar zal wel geen actiecode onder zitten?
In FHF wisselt geen geld van eigenaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef Gemaskerde het volgende:
50 cent per (ongebruikte) code geboden!![]()
Gebruikt......quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
Nrrub872
E2cqvkfe
Voor wie ze het eerst pakt
Suc6 ermee
Werkt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dan heeft een ander ze dus gepakt
Heb er nog wel een paar zo
B5vfamge
Morgen de laatste
Mischien is het 85vfamgequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Werkt niet
Tevens heb ik niet de vorige twee codes gebruikt, zie ze net pas
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:37 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
cola in de aanbieding deze week bij AH
dus voor 67 cent heb je er 1,5 liter cola bij
Denk inderdaad niet dat dat haalbaar is, of je moet elke dag langs de Albert Heijn gaan.quote:
Alvast een vorraad inslaan van 146 colaflessen, en nu alvast alle codes eraf halen. Hoef je voorlopig ook geen cola te halen.quote:
Misschien hier?quote:
het was een Q.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:55 schreef Schunckelstar het volgende:
NL9jpmyo (laatste kan ook een nul zijn, moeilijk te zien
Bij een kringloopwinkel heb je zo'n ding voor een habbekratsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
Ik heb geen zin meer om 100 codes te sparen. Dan maar een platenspeler in de winkel halen.
Ik wil wel zeker weten dat hij het goed doet, maar ik ga misschien wel eventjes kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:16 schreef Editeur het volgende:
[..]
Bij een kringloopwinkel heb je zo'n ding voor een habbekrats
Ik heb een paar jaar geleden bij de Blokker een platenspeler voor ¤25,- gekocht, van een partij die ze nog hadden gevonden in een oude opslag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil wel zeker weten dat hij het goed doet, maar ik ga misschien wel eventjes kijken.
Het gaat erom dat het een special van Coca Cola is. Bijna alles daarvan stijgt na 10-20 jaar flink in waarde, gewoon, omdat het door Coca Cola is uitgegeven.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:56 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden bij de Blokker een platenspeler voor ¤25,- gekocht, van een partij die ze nog hadden gevonden in een oude opslag.
Anders moet je gewoon even op marktplaats kijken, 't kost niet zo gek veel.
Weet ik, daarom denk ik er ook over om mijn platenspeler niet eens uit de doos te halen.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een special van Coca Cola is. Bijna alles daarvan stijgt na 10-20 jaar flink in waarde, gewoon, omdat het door Coca Cola is uitgegeven.
Denk het niet, want toen ik gisteren een order plaatsen was ik nr. 50.000 of zo. In meer dan twee maanden tijd zijn er dus over ALLE producten, over bijna 17 miljoen inwoners, slechts 50.000 bestellingen geplaatst. Het grootste aantal zal waarschijnlijk wel kleding en tassen geweest zijn, op nr. 3 de originals, op nr 4. de platenspelers en nr. 5 de koelkast. Dus ik denk niet dat er zoveel platenspelers en koelkasten zullen zijn hoor, hooguit een paar duizend. Want komt op, hoeveel mensen in NL zijn er nou echt die net als ons sparen voor zo'n ding? Ik denk dat de meesten zich niet bewust zijn van de actie.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef Feestkabouter het volgende:
mwa, ik kan me met dit soort aantallen niet voorstellen dat je er wat op zult verdienen.
niet dat ik de aantallen weet, maar volgens mij zijn het er veel.
Nee, heb het nooit over fortuin gehad hé.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar wordt echt geen fortuin ofzo waard hoor. In ieder geval zonder om het helemaal niet te gebruiken.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:52 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik spaar die dingen om te hebben. Het is me meer waard om in de zomer een mooi koelkastje op je kamer te hebben met koude drank dan over 2-3 jaar 100-200 euro te krijgen ervoor.
Zie je, valt dus nog best mee:quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef blaffende_visjes het volgende:
Artikelen Totaal
Retro platenspeler Radio USB 800
Mini koelkast 1600
Fabriekbezoek Antwerpen Het aantal wordt gebaseerd op de aanvragen
Kleine tinplate 3000
Grote tinplate 3000
Klein bewaarblik 4500
Groot bewaarblik 4500
Dames T-shirt V-hals 5500
Dames T-shirt ronde hals 4000
Dames Tunique 4500
Dames mouwloos t-shirt 4500
Dame Retro trainingsjack 3500
Heren longsleeve 6000
Heren T-shirt V-hals 4500
Heren T-shirt ronde hals 7500
Heren Retro trainingsjack 5500
Retro baseball cap 4000
Truckers cap 4000
Hiphop cap 4000
Shopper bag 7000
Postmen bag 7000
Weekend bag 7000
Op Zero staan ook codes.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:16 schreef Sam-x het volgende:
Nog 2 codes nodig!Ik drink alleen zelf geen cola (meer) ivm dieet.
Klopt hier ookquote:
En bedanktquote:
Wat lief van je! Veel succes.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik ben opzoek naar iemand die het wat minder heeft, iets in de richting van een bijstands gezin.
Ik heb een account met 120coca cola waar je oa. kleding van kan kopen.
Alleen eerlijke mensen mogen reageren
Ik denk niet dat dit de manier is om eerlijke mensen aan te trekken...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik ben opzoek naar iemand die het wat minder heeft, iets in de richting van een bijstands gezin.
Ik heb een account met 120coca cola waar je oa. kleding van kan kopen.
Alleen eerlijke mensen mogen reageren
Hij laadt alleen als je het schermpje een paar minuten open laat staan, maar dan is de website nog steeds sloom. Bij mij zijn mijn enige twee codes verdwenen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef Pimsterr het volgende:
cocksuckers. eindelijk tijd om wat codes in te voeren. is die site niet begaanbaar
Familielid had tas binnen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik ben echt eens benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat je uberhaupt bericht krijgt wanneer je spullen worden verzonden...
Ik spaar ze! Zou je ze misschien willen DMen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef nathan3020 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die codes sparen? Ik heb nog wat flessen hier.
Die kan ik hier nog wel posten.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik spaar ze! Zou je ze misschien willen DMen?
Het is maar een vraag. Hij mag best nee zeggen als hij wilt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft er recht op!
Nee, het zijn toch zijn codes?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft er recht op!
Zoiets had ik ook. Nadat ik had besteld stond het aantal codes nog steeds op account, zelfs na uit- en inloggen nog. Zat nog te twijfelen, hmm zal ik nog eens bestellen, maar had zo'n gevoel dat ze er wel achter zullen komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik had net een bug of zo, bestelde voor totaal ¤10,- alleen er werden een aantal codes meer gerekend dan dat ik in totaal had besteed (b.v. 20 codes nodig, had er 23, alle 23 werden in rekening gebracht) waardoor ik geen 10 maar ¤5,- hoefde te betalen. :p
Ik wacht nu al meer dan 3 weken op de koelkast, misschien al wel meer dan 1 maand...quote:
Zul je toch weinig meer aan hebben, aangezien de specials (koelkasten enz.) wel opraken of al op zijn. Er zijn ook al spullen uit de shop gehaald.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Handig, zo'n broer die bij festivals werkt en doppen meeneemt.
En volgende week doet ie weer 2 festivals, dus nog zon 400 doppen erbij.
[ afbeelding ]
Note: Dit zijn er 200-ish
Ik heb op 25 april al die verdomde koelkast besteld en op 5 mei 2 tassen, nog steeds niks binnen van beide. Heb al gemaild, maar krijg een standaard mailtje terug dat de levertijd 30 dagen is maar dat het door de toeloop langer kan duren. Ik ben echt not pleased hierover, heb hard gespaard en verzendkosten betaald en nog steeds niks gewoon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik ben echt eens benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat je uberhaupt bericht krijgt wanneer je spullen worden verzonden...
Ja idd, ook tragisch dat ze geen indicatie kunnen geven over wanneer het wordt geleverd. Als je er iets over vraagt krijg je een standaard-antwoord uit de FAQ terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef Gemaskerde het volgende:
Zou mij niks verbazen als het twee maanden zal gaan duren. Mij best, maar als het nog langer duurt mogen ze die verzendkosten wel vergoeden uit sloomheid.
Dat heeft weinig zijn als ze op zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef conobram het volgende:
Als die platenspeler op is voordat ik hem besteld heb, ga ik dat ding wel persoonlijk halen op de Watermanweg 20
Er blijven er vast wel een paar liggen voor in de kerstpakkettenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zijn als ze op zijn
IK! ;dquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Oi! Ik heb nog 3 codes over. Of naja over, ik gebruik ze gewoon niet. Wie kan ik er heel blij mee maken?
Post ze hier!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Oi! Ik heb nog 3 codes over. Of naja over, ik gebruik ze gewoon niet. Wie kan ik er heel blij mee maken?
Anders meldt niemand zich meer aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Pimsterr het volgende:
ik kom thuis met de doppen
enthousiast op telefoon kijken of de koelkast weer bestelbaar is.
ja![]()
ik enthousiast codes invoeren. heb ik er 150. even kijken: uitverkocht..
wanneer je niet ingelogd bent, zie je "momenteel uitverkocht" niet staan.
fail
Lees ff terug, ik heb de koelkast al ruim een maand voor jou besteld en zelfde verhaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:24 schreef l0c4lh0st het volgende:
Wie heeft er nog meer de koelkast en/of platenspeler besteld?
Ik heb beide op 26 mei besteld. Maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat ie verzonden is of wat dan ook.
Wel meteen betaald met iDEAL.
Heb je de FAQ uberhaupt wel gelezen van CocaCola?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:24 schreef l0c4lh0st het volgende:
Wie heeft er nog meer de koelkast en/of platenspeler besteld?
Ik heb beide op 26 mei besteld. Maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat ie verzonden is of wat dan ook.
Wel meteen betaald met iDEAL.
ok joh! ik heb er hier nog 37 liggen! ze komen eraan!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef williewie1 het volgende:
Ik heb ook nog codes nodig stuur codes naar williewie3@hotmail.com aub!
Alvast Bedankt.
Ik denk dat je ze na 00:00 weer in kunt vullen, ban duurt volgens mij tot middernacht. Zo was het bij mij althans.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DarkNoize het volgende:
Heb nu ook de foutmelding ''Te veel ongeldige pogingen''.
Kan ik nu nooit meer iets invoeren of is dit voor een bepaalde tijd?
Heb gewoon een hoop doppen van het werk weten te krijgen, maar ik denk dat de helft al was ingevoerd omdat ik steeds een melding kreeg dat de code onjuist was.
Heb hier nu nog een volle zak liggen maar kan nu (even?) niks meer invoeren
Ik heb ze een mailtje gestuurd, waarop ik een standaard "Om deze vraag te beantwoorden moeten we wat meer informatie opzoeken" kreeg. En verder niets meer gehoord. Dan vind ik dat ik wel weer genoeg heb gedaan. Als ik er de hele tijd achteraan moet gaan zitten hoeft het van mij helemaal niet meer.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb gister die koelkast besteld, kreeg gelijk een bevestigingsmail en alles afgeschreven.
Ik kreeg een bevestiging na 10 (?) minuten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit.
Denk trouwens dat de mensen die geen bevestiging o.i.d. hebben gekregen zich niet al te druk hoeven te maken, waarschijnlijk gewoon een fout in hun systeem
Ik heb hem ook nog niet binnen, wel bevestigingsmail van mijn bestelling gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt een maand geleden ofzo al die weekendtas besteld, nooit een bevestiging gekregen, nooit een reactie op mijn mailtje gekregen, wel zijn mijn 20 codes eraf en de andere kosten volgens mij ook van mijn moeders rekening.
Dat zeg ik toch. Waarschijnlijk zit er een fout in het systeem waardoor niet iedereen een bevestigingsmail ontvangt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik kreeg een bevestiging na 10 (?) minuten.
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef soapie het volgende:
Heb net postmanbag besteld. Gelijk bevestigingsmail gekregen. Nu kan het wachten beginnen....
Het was meer ter informatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Waarschijnlijk zit er een fout in het systeem waardoor niet iedereen een bevestigingsmail ontvangt.
Is die damestuniek er alweer in S, kan jij dat zien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:46 schreef conobram het volgende:
Verdomme de platenspeler en de koelkast zijn er dan nu toch uitZit ik met mijn 53 punten... misschien toch maar voor het fabrieksbezoek gaan, en voor de rest? Wat t-shirts? Ik ga ze niet dragen
Nee dat hele ding staat nu ook al op "Momenteel uitverkocht"quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Is die damestuniek er alweer in S, kan jij dat zien?
Ja, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef VulcanRaven het volgende:
Nou nu alles "echt" uitverkocht is mogen ze wel eens beginnen met het versturen van die dingen.
Ik denk dat er 1 plankje inzit. Dat is meestal het geval bij die Coca Cola koelkastjes. Ik vraag me af hoe groot die zal zijn irl. Al die koelkastjes op Ebay etc. zijn maar groot genoeg voor 4 blikjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens.
Wil wel eens zien hoe die dingen er echt uit zien.
En de koelkast he, zou het van binnen gewoon een leeg vak zijn zonder iets in de vorm van plankjes of zo? Zou wel willen dat er ruimte daarvoor is, zodat je de spullen wel kunt onderscheiden en niet dat het maar proppen is, zou een beetje onhandig zijn namelijk.
Ja, deze is groot genoeg voor 24 blikjes volgens mij. Dat zijn dus 4 van die six pack coca cola blikjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 plankje inzit. Dat is meestal het geval bij die Coca Cola koelkastjes. Ik vraag me af hoe groot die zal zijn irl. Al die koelkastjes op Ebay etc. zijn maar groot genoeg voor 4 blikjes.
Gaat genoeg in dat is wel mooi. Die usb dingetjes werken niet zo goed schijnt het. Duurt een paar uur voordat je blikje "koel" isquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, deze is groot genoeg voor 24 blikjes volgens mij. Dat zijn dus 4 van die six pack coca cola blikjes.Het is dus niet een heel erg kleine koelkast, past wel wat in.
Er zijn ook van die met usb oplaadbare koelkastjes voor 1 blikje.
Die zijn wel vet op zich.
Haha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Gaat genoeg in dat is wel mooi. Die usb dingetjes werken niet zo goed schijnt het. Duurt een paar uur voordat je blikje "koel" is
De koelkast is niet meer te bestellen... of je nou 150 codes hebt of niet..quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:11 schreef Pimsterr het volgende:
er is dus wel iets fout gegaan met mijn order van o.a. de koelkast.
ik zag net dat alles nog in mijn winkelmandje staat. wel zijn de 9,95 euro verzendkosten maandag gelijk afgeschreven. betekende dus dat ik alles uit het mandje moest halen (want is nu uitverkocht) om een nieuwe order te plaatsen. ik heb nu alles uitgegeven op 150 na, zodat ik die koelkast nog kan krijgen.
maar dat laatste zal wel niet gebeuren.
ik heb net een vaag/nietszeggend antwoord gekregen op mijn vraag van maandag.
ja ik heb ze gemaild en gezegd dat ik er 'recht' op heb. maar ik snap ook wel dat het een kansloze zaak is. ik krijg die 10 euro terug en daarmee is het gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De koelkast is niet meer te bestellen... of je nou 150 codes hebt of niet..
Iddquote:
pm ze of schrijf ze hieroquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef l0c4lh0st het volgende:
GrmblIk had graag nog een extra koelkast en platenspeler willen bestellen, maar ze zijn nu uit de shop dus... Dan maar volop andere dingen bestellen of zo... Heb hier nog tig zakken met doppen!
Je kunt niet eens een extra koelkast of platenspeler bestellen, tenzij ander adres.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef l0c4lh0st het volgende:
GrmblIk had graag nog een extra koelkast en platenspeler willen bestellen, maar ze zijn nu uit de shop dus... Dan maar volop andere dingen bestellen of zo... Heb hier nog tig zakken met doppen!
Ja welke? Ook koelkast en platenspeler?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Diehard1 het volgende:
Mailen heeft geen zin! Je moet bellen, heb ik ook gedaan! Heb mijn spullen nu al binnen xd
Ik zie nergens een nummer op de site?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Diehard1 het volgende:
Mailen heeft geen zin! Je moet bellen, heb ik ook gedaan! Heb mijn spullen nu al binnen xd
foto, want ik geloof je nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Diehard1 het volgende:
Ik heb die tassen al op 5 mei besteld. Niks 3 weken hier dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Familie van mij en vrienden hadden die tassen ook al binnen die komen na ong. 3 weken...
Ik heb hem besteld maar weet niet of die mij staat. Als die binnen is en hij staat me niet mag je hem voor dezelfde verzendkosten hebben van me.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Lamabal het volgende:
Neeeeee kut zooi. Ik wou zo'n hip hop cap nu is hij weg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef Boinkie87 het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld maar weet niet of die mij staat. Als die binnen is en hij staat me niet mag je hem voor dezelfde verzendkosten hebben van me.
Mail me sowieso ff op ruud apestaart autogespot.com
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:45 schreef computerprobleem het volgende:
Bijna geen kans, zullen vast medewerkers zijn die 10.000 codes hebben ingevoerd.
Er zijn mensen hier die honderden codes hebben verkregen omdat ze bij een supermarkt werken. Dan hebben ze ook nog eens heel veel geluk dat ze uit de duizend(en) codes zoveel goede hebben gevonden. In zo'n fabriek zullen vast niet precies genoeg doppen zijn voor het aantal flessen, sowieso tienduizenden in voorraad/vooraf gemaakt. Als een werknemer daar werkt en zo'n doos met doppen meeneemt, of meerdere, zit je al snel aan de duizenden codes en worden die codes toch niet gemist omdat er altijd genoeg/extra in voorraad is. Zodoende kan een werknemer aan duizenden codes komen.quote:
Helaas voor jouw theorie zijn die medewerkers om die reden uitgesloten van dit soort acties.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
Er zijn mensen hier die honderden codes hebben verkregen omdat ze bij een supermarkt werken. Dan hebben ze ook nog eens heel veel geluk dat ze uit de duizend(en) codes zoveel goede hebben gevonden. In zo'n fabriek zullen vast niet precies genoeg doppen zijn voor het aantal flessen, sowieso tienduizenden in voorraad/vooraf gemaakt. Als een werknemer daar werkt en zo'n doos met doppen meeneemt, of meerdere, zit je al snel aan de duizenden codes en worden die codes toch niet gemist omdat er altijd genoeg/extra in voorraad is. Zodoende kan een werknemer aan duizenden codes komen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier die honderden codes hebben verkregen omdat ze bij een supermarkt werken. Dan hebben ze ook nog eens heel veel geluk dat ze uit de duizend(en) codes zoveel goede hebben gevonden. In zo'n fabriek zullen vast niet precies genoeg doppen zijn voor het aantal flessen, sowieso tienduizenden in voorraad/vooraf gemaakt. Als een werknemer daar werkt en zo'n doos met doppen meeneemt, of meerdere, zit je al snel aan de duizenden codes en worden die codes toch niet gemist omdat er altijd genoeg/extra in voorraad is. Zodoende kan een werknemer aan duizenden codes komen.
Aaarrgh. Nog even wachten dus!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Familie van mij en vrienden hadden die tassen ook al binnen die komen na ong. 3 weken...
quote:CocaCola125yr
Vanwege de grote drukte zijn nu ook de uitverkochte tassen en tinplates bijbesteld. LET OP: Wel een langere levertijd!
Ik zag het ja!quote:
Same here, slaat echt nergens op eigenlijk... Ik had zoveel codes over en alle leuke dingen waren eruit. Dus toen maar kleding en zo besteld, komen die tinplates opeens weer terug.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:52 schreef Waffle het volgende:
Beter die tinplates wilde ik erg graag hebben :p Jammer dat ik 131 doppen aan prut heb besteldGelukkig had ik er inmiddels ook alweer 15..
Kies iets wat je makkelijk kan verkopen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:09 schreef VulcanRaven het volgende:
Twijfel Twijfel, ik heb nog 19 codes in mijn account staan. Zou ik er nog wat van bestellen of niet? Heb alles al wat er nog te krijgen is en vind het eigenlijk zonde van de verzendkosten.
Ja maar of dat de moeite waard is. Denk niet dat je veel kan vangen voor die tinplates. Op de rommelmarkt verkopen ze die dingen voor 5 euro.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kies iets wat je makkelijk kan verkopen...
zo'n tas raak je echt wel kwijt voor ¤5quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:12 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Ja maar of dat de moeite waard is. Denk niet dat je veel kan vangen voor die tinplates. Op de rommelmarkt verkopen ze die dingen voor 5 euro.
Dan voer je 20 codes in, betaald 5 euro verzendkosten + lange wachttijd. Dan nog het gedoe om hem verkocht te krijgen en dat voor 5 euro. Misschien als je er meer tegelijk koopt vang je nog 25 euro ofzo. Maar om daar nou al die moeite voor te doen. Kan snellere manieren om dat te verdienen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zo'n tas raak je echt wel kwijt voor ¤5
Op MP wordt er rond de ¤40,- geboden voor de weekendtas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
zo'n tas raak je echt wel kwijt voor ¤5
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef computerprobleem het volgende:
Die tinplates en bewaarblikken worden niet gemaakt he mensen... dat zijn nog oudere spullen die gebruikt zijn, dus ze zijn al best oud. Dat zie je ook als je b.v. de randen enz. bekijkt.
er staat momenteel uitverkocht dat was het daar voor ook en toen kwam het ook terug dus als het goed is zou het ook terug moeten komen en anders hadden ze die plaatje van de uitverkochte producten helemaal wegehaald en die 2 tassen die uiverkocht waren zijn ook al terug gekomenquote:
Reken er maar niet op...quote:Op zondag 12 juni 2011 08:47 schreef MikeGSM het volgende:
Heeft iemand een idee of de koelkast en platenspeler nog terugkomen ?
Had eindelijk genoeg punten
er staat momenteel uitverkocht dat was het daar voor ook en toen kwam het ook terug dus als het goed is zou het ook terug moeten komen en anders hadden ze die plaatje van de uitverkochte producten helemaal wegehaald en die 2 tassen die uiverkocht waren zijn ook al terug gekomenquote:
De oplage van die speler en koelkast waren zeer beperkt en ze hebben al een paar keer op momenteel uitverkocht gestaan. Denk niet dat die er nog bij komen, je kan natuurlijk wachten, de actie loopt officieel tot eind juli.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef markar het volgende:
er staat momenteel uitverkocht dat was het daar voor ook en toen kwam het ook terug dus als het goed is zou het ook terug moeten komen en anders hadden ze die plaatje van de uitverkochte producten helemaal wegehaald en die 2 tassen die uiverkocht waren zijn ook al terug gekomen
Ik durf te wedden dat ze die dingen pas laten maken als de actie voorbij is. Hier verdienen ze goud geld aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
De oplage van die speler en koelkast waren zeer beperkt en ze hebben al een paar keer op momenteel uitverkocht gestaan. Denk niet dat die er nog bij komen, je kan natuurlijk wachten, de actie loopt officieel tot eind juli.
Bedoel je die glazen authentieke flesjes?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Als iemand nog die flesjes te koop heeft, stuur me even een PM die wil ik namelijk graag hebben.
hmm ja hoop het niet ^^ , goed verpakken denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe wil je die dingen opsturen? Breken ze dan niet?
Dank je wel!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:41 schreef conobram het volgende:
Huh waar komen die flesjes vandaan dan?
hier nog een code voor de liefhebber:
PEFQV6PB
Die flesjes komen van de Jumbo , C1000 en dergelijke bij een sixpack cola.quote:
Fanta is ook van Coca Cola, misschien als Fanta zoveel jaar bestaat..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:35 schreef Roces18 het volgende:
Overigens best wel kut, eigenlijk drink ik nooit Coca Cola. Maar drink wel een stuk of 10 Fanta flessen in de week. Jammer dat hun geen actie doen...
Thxquote:
Klopt ja:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fanta is ook van Coca Cola, misschien als Fanta zoveel jaar bestaat..
Nog 29 jaar voordat ze 100 jaar bestaan dat nazi drankjequote:Fanta is a yellow lemonade. It was introduced in Germany in 1940. Fanta was created during World War II in Nazi Germany by the German Coca Cola (GmbH) bottling company.
Dankje!quote:
Zo, ik ben weer een aantal codes lichterquote:Totaal aantal gebruikte spaarcodes: 110
PRODUCT HOEVEELHEID AANTAL CODES GEBRUIKT EXTRA BIJBETAALD
Tinplates klein 4x 32 codes ¤0,00
Tinplates groot 3x 30 codes ¤0,00
Weekend bag 2x 40 codes ¤0,00
Baseballcap Trucker 1x 8 codes ¤0,00
Bijbetaling: ¤0,00
Handling- en verzendkosten: ¤4,95
Totaal betaald(incl. BTW): ¤4,95
Misschien omdat het gratis is? lolquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen die blikken en tinplates bestellen tenzij je een verzamelaar bent. Wat moet je met die zooi man.
Ga ik boven mijn koelkast hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen die blikken en tinplates bestellen tenzij je een verzamelaar bent. Wat moet je met die zooi man.
Of je wacht te lang en straks komen geen van beide meer terug. Had ook zo'n probleem, toch maar besteld en bleek goed gegokt te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef l0c4lh0st het volgende:
Hm vandaag weer 51 codes gekregen.
Net ingevoerd, alle 51 werkten
Maar nu zie ik dat het kleine bewaarblik er weer is, die heb ik nog niet... Twijfel twijfel, wachten tot het grote bewaarblik er ook weer is (wil ze allebei) en dan pas bestellen, of nu bestellen? Wel lullig i.v.m. verzendkosten als ik nu zou bestellen en het grote bewaarblik is morgen ook weer op voorraad.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Of je wacht te lang en straks komen geen van beide meer terug. Had ook zo'n probleem, toch maar besteld en bleek goed gegokt te hebben.
Maar ja, kijk maar wat jou het beste lijkt.
Kon het niet laten..quote:Totaal aantal gebruikte spaarcodes: 48
PRODUCT HOEVEELHEID AANTAL CODES GEBRUIKT EXTRA BIJBETAALD
Bewaarblikken klein 1x codes 8 ¤0,00
Tinplates groot 1x 10 codes ¤0,00
Bowling bag 1x 10 codes ¤0,00
Weekend bag 1x 20 codes ¤0,00
Bijbetaling: ¤0,00
Handling- en verzendkosten: ¤4,95
Totaal betaald(incl. BTW): ¤4,95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |