ok joh! ik heb er hier nog 37 liggen! ze komen eraan!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef williewie1 het volgende:
Ik heb ook nog codes nodig stuur codes naar williewie3@hotmail.com aub!
Alvast Bedankt.
Ik denk dat je ze na 00:00 weer in kunt vullen, ban duurt volgens mij tot middernacht. Zo was het bij mij althans.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DarkNoize het volgende:
Heb nu ook de foutmelding ''Te veel ongeldige pogingen''.
Kan ik nu nooit meer iets invoeren of is dit voor een bepaalde tijd?
Heb gewoon een hoop doppen van het werk weten te krijgen, maar ik denk dat de helft al was ingevoerd omdat ik steeds een melding kreeg dat de code onjuist was.
Heb hier nu nog een volle zak liggen maar kan nu (even?) niks meer invoeren
Ik heb ze een mailtje gestuurd, waarop ik een standaard "Om deze vraag te beantwoorden moeten we wat meer informatie opzoeken" kreeg. En verder niets meer gehoord. Dan vind ik dat ik wel weer genoeg heb gedaan. Als ik er de hele tijd achteraan moet gaan zitten hoeft het van mij helemaal niet meer.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb gister die koelkast besteld, kreeg gelijk een bevestigingsmail en alles afgeschreven.
Ik kreeg een bevestiging na 10 (?) minuten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit.
Denk trouwens dat de mensen die geen bevestiging o.i.d. hebben gekregen zich niet al te druk hoeven te maken, waarschijnlijk gewoon een fout in hun systeem
Ik heb hem ook nog niet binnen, wel bevestigingsmail van mijn bestelling gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt een maand geleden ofzo al die weekendtas besteld, nooit een bevestiging gekregen, nooit een reactie op mijn mailtje gekregen, wel zijn mijn 20 codes eraf en de andere kosten volgens mij ook van mijn moeders rekening.
Dat zeg ik toch. Waarschijnlijk zit er een fout in het systeem waardoor niet iedereen een bevestigingsmail ontvangt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik kreeg een bevestiging na 10 (?) minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |