Dat heeft weinig zijn als ze op zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef conobram het volgende:
Als die platenspeler op is voordat ik hem besteld heb, ga ik dat ding wel persoonlijk halen op de Watermanweg 20
Er blijven er vast wel een paar liggen voor in de kerstpakkettenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zijn als ze op zijn
IK! ;dquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Oi! Ik heb nog 3 codes over. Of naja over, ik gebruik ze gewoon niet. Wie kan ik er heel blij mee maken?
Post ze hier!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Oi! Ik heb nog 3 codes over. Of naja over, ik gebruik ze gewoon niet. Wie kan ik er heel blij mee maken?
Anders meldt niemand zich meer aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Pimsterr het volgende:
ik kom thuis met de doppen
enthousiast op telefoon kijken of de koelkast weer bestelbaar is.
ja![]()
ik enthousiast codes invoeren. heb ik er 150. even kijken: uitverkocht..
wanneer je niet ingelogd bent, zie je "momenteel uitverkocht" niet staan.
fail
Lees ff terug, ik heb de koelkast al ruim een maand voor jou besteld en zelfde verhaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:24 schreef l0c4lh0st het volgende:
Wie heeft er nog meer de koelkast en/of platenspeler besteld?
Ik heb beide op 26 mei besteld. Maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat ie verzonden is of wat dan ook.
Wel meteen betaald met iDEAL.
Heb je de FAQ uberhaupt wel gelezen van CocaCola?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:24 schreef l0c4lh0st het volgende:
Wie heeft er nog meer de koelkast en/of platenspeler besteld?
Ik heb beide op 26 mei besteld. Maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat ie verzonden is of wat dan ook.
Wel meteen betaald met iDEAL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |