Ik wil graag ruilen, zoals staat vermeld in mijn post.quote:
Al gereserveerd? Je hebt 'm verkocht aan iemand anders of zo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef Sam-x het volgende:
Edt. Heb de linkse, maar hoor dat hij al is gereserveerd
Je kan ze bij de Jumbo krijgen als je een 4-pack Coca Cola koopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef computerprobleem het volgende:
Waar zijn deze flessen eigenlijk van? Nooit gezien.
Bij de C1000??? Ik dacht dat het alleen een actie van de Jumbo was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef LastRequest het volgende:
Bij de C1000 in Nijmegen heb ik net twee fourpacks cola gehaald, daar stonden juist alleen die flesjes nog...
Het is gelukt!!! Hier mag wel een slotje op dus..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik weet het zeker, wij hebben geen Jumbo namelijk
Waar Fok! al niet goed voor is!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Uit zo'n flesje heb ik pas nog gedronken op een terras. Vond het al zo'n mooi en bijzonder flesje ("nog nooit gezien!"), nu snap ik wat voor flesje het was
.
Grom.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef grindfreakje het volgende:
Gisteren bij de Jumbo in Groningen (Euroborg) hadden ze alle Flesjes nog gewoon staan. (heel rek vol)
Gewoon proberen, en anders koop je toch wat flessen cola erbij, die zooi kan toch maanden staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:15 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Grom.
Waarom hier dan niet?
Zou je ook gewoon bij de Jumbo / C1000 naar binnen kunnen lopen om flesje A voor flesje B te ruilen?Is wel een beetje pauper eigenlijk, maar toch. Ik wil complete setjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |