Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef soapie het volgende:
Heb net postmanbag besteld. Gelijk bevestigingsmail gekregen. Nu kan het wachten beginnen....
Het was meer ter informatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Waarschijnlijk zit er een fout in het systeem waardoor niet iedereen een bevestigingsmail ontvangt.
Is die damestuniek er alweer in S, kan jij dat zien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:46 schreef conobram het volgende:
Verdomme de platenspeler en de koelkast zijn er dan nu toch uitZit ik met mijn 53 punten... misschien toch maar voor het fabrieksbezoek gaan, en voor de rest? Wat t-shirts? Ik ga ze niet dragen
Nee dat hele ding staat nu ook al op "Momenteel uitverkocht"quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Is die damestuniek er alweer in S, kan jij dat zien?
Ja, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef VulcanRaven het volgende:
Nou nu alles "echt" uitverkocht is mogen ze wel eens beginnen met het versturen van die dingen.
Ik denk dat er 1 plankje inzit. Dat is meestal het geval bij die Coca Cola koelkastjes. Ik vraag me af hoe groot die zal zijn irl. Al die koelkastjes op Ebay etc. zijn maar groot genoeg voor 4 blikjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens.
Wil wel eens zien hoe die dingen er echt uit zien.
En de koelkast he, zou het van binnen gewoon een leeg vak zijn zonder iets in de vorm van plankjes of zo? Zou wel willen dat er ruimte daarvoor is, zodat je de spullen wel kunt onderscheiden en niet dat het maar proppen is, zou een beetje onhandig zijn namelijk.
Ja, deze is groot genoeg voor 24 blikjes volgens mij. Dat zijn dus 4 van die six pack coca cola blikjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 plankje inzit. Dat is meestal het geval bij die Coca Cola koelkastjes. Ik vraag me af hoe groot die zal zijn irl. Al die koelkastjes op Ebay etc. zijn maar groot genoeg voor 4 blikjes.
Gaat genoeg in dat is wel mooi. Die usb dingetjes werken niet zo goed schijnt het. Duurt een paar uur voordat je blikje "koel" isquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, deze is groot genoeg voor 24 blikjes volgens mij. Dat zijn dus 4 van die six pack coca cola blikjes.Het is dus niet een heel erg kleine koelkast, past wel wat in.
Er zijn ook van die met usb oplaadbare koelkastjes voor 1 blikje.
Die zijn wel vet op zich.
Haha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Gaat genoeg in dat is wel mooi. Die usb dingetjes werken niet zo goed schijnt het. Duurt een paar uur voordat je blikje "koel" is
De koelkast is niet meer te bestellen... of je nou 150 codes hebt of niet..quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:11 schreef Pimsterr het volgende:
er is dus wel iets fout gegaan met mijn order van o.a. de koelkast.
ik zag net dat alles nog in mijn winkelmandje staat. wel zijn de 9,95 euro verzendkosten maandag gelijk afgeschreven. betekende dus dat ik alles uit het mandje moest halen (want is nu uitverkocht) om een nieuwe order te plaatsen. ik heb nu alles uitgegeven op 150 na, zodat ik die koelkast nog kan krijgen.
maar dat laatste zal wel niet gebeuren.
ik heb net een vaag/nietszeggend antwoord gekregen op mijn vraag van maandag.
ja ik heb ze gemaild en gezegd dat ik er 'recht' op heb. maar ik snap ook wel dat het een kansloze zaak is. ik krijg die 10 euro terug en daarmee is het gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De koelkast is niet meer te bestellen... of je nou 150 codes hebt of niet..
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |