Die flesjes komen van de Jumbo , C1000 en dergelijke bij een sixpack cola.quote:
Fanta is ook van Coca Cola, misschien als Fanta zoveel jaar bestaat..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:35 schreef Roces18 het volgende:
Overigens best wel kut, eigenlijk drink ik nooit Coca Cola. Maar drink wel een stuk of 10 Fanta flessen in de week. Jammer dat hun geen actie doen...
Thxquote:
Klopt ja:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fanta is ook van Coca Cola, misschien als Fanta zoveel jaar bestaat..
Nog 29 jaar voordat ze 100 jaar bestaan dat nazi drankjequote:Fanta is a yellow lemonade. It was introduced in Germany in 1940. Fanta was created during World War II in Nazi Germany by the German Coca Cola (GmbH) bottling company.
Dankje!quote:
Zo, ik ben weer een aantal codes lichterquote:Totaal aantal gebruikte spaarcodes: 110
PRODUCT HOEVEELHEID AANTAL CODES GEBRUIKT EXTRA BIJBETAALD
Tinplates klein 4x 32 codes ¤0,00
Tinplates groot 3x 30 codes ¤0,00
Weekend bag 2x 40 codes ¤0,00
Baseballcap Trucker 1x 8 codes ¤0,00
Bijbetaling: ¤0,00
Handling- en verzendkosten: ¤4,95
Totaal betaald(incl. BTW): ¤4,95
Misschien omdat het gratis is? lolquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen die blikken en tinplates bestellen tenzij je een verzamelaar bent. Wat moet je met die zooi man.
Ga ik boven mijn koelkast hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen die blikken en tinplates bestellen tenzij je een verzamelaar bent. Wat moet je met die zooi man.
Of je wacht te lang en straks komen geen van beide meer terug. Had ook zo'n probleem, toch maar besteld en bleek goed gegokt te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef l0c4lh0st het volgende:
Hm vandaag weer 51 codes gekregen.
Net ingevoerd, alle 51 werkten
Maar nu zie ik dat het kleine bewaarblik er weer is, die heb ik nog niet... Twijfel twijfel, wachten tot het grote bewaarblik er ook weer is (wil ze allebei) en dan pas bestellen, of nu bestellen? Wel lullig i.v.m. verzendkosten als ik nu zou bestellen en het grote bewaarblik is morgen ook weer op voorraad.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Of je wacht te lang en straks komen geen van beide meer terug. Had ook zo'n probleem, toch maar besteld en bleek goed gegokt te hebben.
Maar ja, kijk maar wat jou het beste lijkt.
Kon het niet laten..quote:Totaal aantal gebruikte spaarcodes: 48
PRODUCT HOEVEELHEID AANTAL CODES GEBRUIKT EXTRA BIJBETAALD
Bewaarblikken klein 1x codes 8 ¤0,00
Tinplates groot 1x 10 codes ¤0,00
Bowling bag 1x 10 codes ¤0,00
Weekend bag 1x 20 codes ¤0,00
Bijbetaling: ¤0,00
Handling- en verzendkosten: ¤4,95
Totaal betaald(incl. BTW): ¤4,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |