Reken er maar niet op...quote:Op zondag 12 juni 2011 08:47 schreef MikeGSM het volgende:
Heeft iemand een idee of de koelkast en platenspeler nog terugkomen ?
Had eindelijk genoeg punten
er staat momenteel uitverkocht dat was het daar voor ook en toen kwam het ook terug dus als het goed is zou het ook terug moeten komen en anders hadden ze die plaatje van de uitverkochte producten helemaal wegehaald en die 2 tassen die uiverkocht waren zijn ook al terug gekomenquote:
De oplage van die speler en koelkast waren zeer beperkt en ze hebben al een paar keer op momenteel uitverkocht gestaan. Denk niet dat die er nog bij komen, je kan natuurlijk wachten, de actie loopt officieel tot eind juli.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef markar het volgende:
er staat momenteel uitverkocht dat was het daar voor ook en toen kwam het ook terug dus als het goed is zou het ook terug moeten komen en anders hadden ze die plaatje van de uitverkochte producten helemaal wegehaald en die 2 tassen die uiverkocht waren zijn ook al terug gekomen
Ik durf te wedden dat ze die dingen pas laten maken als de actie voorbij is. Hier verdienen ze goud geld aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
De oplage van die speler en koelkast waren zeer beperkt en ze hebben al een paar keer op momenteel uitverkocht gestaan. Denk niet dat die er nog bij komen, je kan natuurlijk wachten, de actie loopt officieel tot eind juli.
Bedoel je die glazen authentieke flesjes?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Als iemand nog die flesjes te koop heeft, stuur me even een PM die wil ik namelijk graag hebben.
hmm ja hoop het niet ^^ , goed verpakken denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe wil je die dingen opsturen? Breken ze dan niet?
Dank je wel!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:41 schreef conobram het volgende:
Huh waar komen die flesjes vandaan dan?
hier nog een code voor de liefhebber:
PEFQV6PB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |