Ik spaar ze! Zou je ze misschien willen DMen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef nathan3020 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die codes sparen? Ik heb nog wat flessen hier.
Die kan ik hier nog wel posten.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik spaar ze! Zou je ze misschien willen DMen?
Het is maar een vraag. Hij mag best nee zeggen als hij wilt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft er recht op!
Nee, het zijn toch zijn codes?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft er recht op!
Zoiets had ik ook. Nadat ik had besteld stond het aantal codes nog steeds op account, zelfs na uit- en inloggen nog. Zat nog te twijfelen, hmm zal ik nog eens bestellen, maar had zo'n gevoel dat ze er wel achter zullen komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik had net een bug of zo, bestelde voor totaal ¤10,- alleen er werden een aantal codes meer gerekend dan dat ik in totaal had besteed (b.v. 20 codes nodig, had er 23, alle 23 werden in rekening gebracht) waardoor ik geen 10 maar ¤5,- hoefde te betalen. :p
Ik wacht nu al meer dan 3 weken op de koelkast, misschien al wel meer dan 1 maand...quote:
Zul je toch weinig meer aan hebben, aangezien de specials (koelkasten enz.) wel opraken of al op zijn. Er zijn ook al spullen uit de shop gehaald.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Handig, zo'n broer die bij festivals werkt en doppen meeneemt.
En volgende week doet ie weer 2 festivals, dus nog zon 400 doppen erbij.
[ afbeelding ]
Note: Dit zijn er 200-ish
Ik heb op 25 april al die verdomde koelkast besteld en op 5 mei 2 tassen, nog steeds niks binnen van beide. Heb al gemaild, maar krijg een standaard mailtje terug dat de levertijd 30 dagen is maar dat het door de toeloop langer kan duren. Ik ben echt not pleased hierover, heb hard gespaard en verzendkosten betaald en nog steeds niks gewoon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik ben echt eens benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat je uberhaupt bericht krijgt wanneer je spullen worden verzonden...
Ja idd, ook tragisch dat ze geen indicatie kunnen geven over wanneer het wordt geleverd. Als je er iets over vraagt krijg je een standaard-antwoord uit de FAQ terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef Gemaskerde het volgende:
Zou mij niks verbazen als het twee maanden zal gaan duren. Mij best, maar als het nog langer duurt mogen ze die verzendkosten wel vergoeden uit sloomheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |