quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Lujaxa het volgende:
pssst als je kunt schrijf achter mijne naam maar jongetje
Hè ja, aandacht, vervelend hequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, verdorie. mot ik mn foto's weer posten
Die ondersteunende krabbels zijn wel handig, want ik zag het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, verdorie. mot ik mn foto's weer posten
Die zagen we niet aankomen inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Hè ja, aandacht, vervelend he![]()
![]()
Een jongetje! Je bent gewoon een jongetje aan t bakken![]()
Ja hè, ik zag het ook gister... je gunt het ze zo! Echt fijn!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
Jeetje babyboom terug aan het kijken, dikke tranen, wat fijn dat die 2 weer zwanger zijn
die opmerking kreeg ik ook al eens over mijn teennagels in v&a, stond ik op een kleed ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Nirak het volgende:
@kleurdoos: ik ga even een heel erg vrouwelijke opmerking maken: jij hebt mooie nagels joh! (zie ze ineens op de foto)
Wacht maar. Na maat 86 is er bijna nergens meer iets leuks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vriend wist ook zeker dat t een meisje was, we hebben elkaar 5 minuten vol ongeloof met open mond aangekeken
en de jongensafdeling was stom, ik stond ook steeds perongeluk weer tussen de meisjeskleding, gewoonte
zo herkenbaar... de macht der gewoonte héquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vriend wist ook zeker dat t een meisje was, we hebben elkaar 5 minuten vol ongeloof met open mond aangekeken
en de jongensafdeling was stom, ik stond ook steeds perongeluk weer tussen de meisjeskleding, gewoonte
Je moet ook niet té groot inslaan, ik moet straks al mn 50-56 jongenszut ook nog weer aan je kwijt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Je moet ook niet té groot inslaan, ik moet straks al mn 50-56 jongenszut ook nog weer aan je kwijt!
Ik denk dat er legio jongens-mama's zijn inderdaad die heul blij zijn dat jij een jommetje krijgtquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanmaar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
je was ook de eerste waar ik aan dacht, zo stellig roepen dat ik een jochie kreeg en ik maar roepen dat ik een meisje verwachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Kleurdoos!! ik voelde het aan mijn water!Gefeliciteerd. Je krijgt een Linus.
![]()
Jongens zijn leuk hoor. Echt heel.
Wat is je adresquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanmaar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je was ook de eerste waar ik aan dacht, zo stellig roepen dat ik een jochie kreeg en ik maar roepen dat ik een meisje verwacht
jij staat ook op de lijst, stroooooooiii maar kleertjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wat is je adres
Leuk een broertje voor elingefeliciteerd!
mja nou, ik vind het echt heel erg leuk, maar dat omschakelen is ff maf..en ik voel me zo stom..met mn voorgevoelquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
[..]
! noh!
ja, je had gewaarschuwd kunnen zijn
nou goed, ik had 50% kans.Het went wel. Echt.
het is ook raar.
Bij middelste was ik overtuigd dat het een meisje zou zijn. En dat stond me toch een partij tegen.Wat moest ik nou met een meid. Bluh. Dat heeft me echt een maand gekost voor ik daarmee in het reine was. Maar goed, toen dus jurkjes kijken, namen verzinnen, en toen ging het idee ook wel wennen. Toen kregen we een groeiecho met 37 weken en bleek het overduidelijk een jongen te zijn.
moest ik weer heel de andere kant op wennen. klotegevoel ook.
Wil je nog steeds de gereserveerde kleren hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij staat ook op de lijst, stroooooooiii maar kleertjes
nah ik ben vreselijk kritisch qua jongenskleding
ja, nou dat bedoel ik meer. Dat je een gevoel hebt en moet schakelen. Dat je daar niet op kan vertrouwen ofzo. Want alles was leuk en welkom. Alleen moest ik aan het idee van een meisje harder wennen dan aan een jongen. wel blij dat ik het bij de eerste goed had aangevoeld. Dat was een grappige verrassing geweest anders. Toen kreeg ik geen echo's en dingen. D'r kwam gewoon een kind uitrollen en dan wist je het pas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja nou, ik vind het echt heel erg leuk, maar dat omschakelen is ff maf..en ik voel me zo stom..met mn voorgevoeldikkeopperkneus
jahaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wil je nog steeds de gereserveerde kleren hebben?
Ja kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaa
wat was t ook alweer? monster en die dpammes eh?
en wat haje nog meer? *grijns
Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou, dat is dus heel makkelijk. Olivier!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet er nog wel heel erg aan wennen hoor.
Zit af en toe een beetje daas voor me uit te kijken.
nu moet ik gewoon echt aan de slag voor een jongensnaam, dat lijstje verwaarloosde ik nogal
vast wel..en je toekomstige dochter ooit in dat hele donkere tuniekjequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilenje zou denk ik sowieso wel wat leuke dingen vinden in de bewaarde kleertjes hier denk ik.
Als ik eenmaal weer zwanger ben komt er wel weer een kledingopruiming hier, ik hoop dat jouw jongetjenog ooit in iets van Wolf zou lopen, echt gaaf!
Oh, daar was ik ook zo benieuwd naar. En ik vind Viggo ook helemaal niet bij jullie passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Wow PM, idd zomaar ineens 35 weken *boem!* Wat gaat t hard hè...nog maar even en dan ben je ook mama van 2Ik ben heeeel benieuwd naar de naam van S' broertje!
Onze kleine man, die nu een échte échte Jelte is, heeft 2,5 maand Viggo (met Nederlandse G) geheten, onvoorstelbaar vind ik nu, tis gewoon geen Viggo, geen moment meer over getwijfeld!
Zo één waar hij zich dóód voor schaamt omdat ze werkelijk overal over opschept.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:23 schreef Jore het volgende:
Echte Jeltes zijn de leuksten
Kleurdoos, een ventje! Volgens mij ben jij echt een leuke moeder voor een jongen, (ik wilde hier 'lekker gek' typen, o jee) . Zo één waar hij later mee wegloopt. Echt gaaf en vooral natuurlijk dat alles goed is!
voortaan mag je wel even hoi zeggen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
Ai, toch ketonen gevonden, niet fijn. Veel beterschap voor jou! Wel gezellig dat je zus een paar kamers verder ligt, ookal is zij met andere dingen bezig dan gezellig doen. Veel succes met het wachten op je neefje/nichtje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Ben vanavond opgenomen in het zkh. Drie plusjes bij ketonen( nu infuus en morgen gesprek met gyn.
Zuslief ligt drie kamers verder die zijn de aan het inleiden
Hier ligt Floris zijn kast megavol, laat staan als t een meisje wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
Dat is idd jammerquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Kwam net een site tegen met mooie shirtjes.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellen![]()
Deze vond ik en vind ik ook heel leuk![]()
[ afbeelding ]
Van welke site heb jij ze dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.
Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef Takkembah het volgende:
L.tiekje, heb je al gebeld? Hopelijk is alles goed !!! Dat je maar niet lang meer hoeft te wachten op je beeb!
*inbreekt*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou nooit in zulke shirts willen lopen, maar bovenstaande vind ik wel erg tof. Maar die verzendkosten
Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
*inbreekt*
http://www.zwangerschapsshirt.nl/index.html
gratis verzending, eigen design etc
*uitbreekt*
Fijn zo Tiekje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.
Alles was goed, nog genoeg vruchtwater, goed CTG, dus ik kan met een gerust hart het weekend in..
Ik vind ze wel heel leuk maar zou er niet in gaan lopen. Bij de vlos liep vorige week ook iemand in zo'n shirt van DJMO. Met haar 20 weken echo erop. Heel trots vertelde ze dat het op ware grootte wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoor
Maar ik doe het gewoon lekker niet. Want stiekem vind ik het immers heul stom
Ja, ik beval dus ook in het ziekenhuis, alleen het eerst deel thuis. Het is idd puur voor de controles door VK en de kraamhulp en voor de hulp bij de bv...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:01 schreef Jose81 het volgende:
Ja idd.. da's ook wel slim om er een ander bed neer te zetten. Wij hebben alleen een 1-persoons opblaasbed voor logeetjes... we hebben er al over gedacht dat ding op ons bed te leggen... maar of dat nou zo'n goed plan is... ik denk het niet...
Ik beval in het ziekenhuis, dus ik vind het balen dat we alsnog die klossen moeten hebben... al begrijp ik het natuurlijk wel dat het voor de kraamhulp moet...
Ons bed hoefde niet op klossen zolang er dan beneden een kraambed stond. Wij hebben het wel aan ruimte dus hebben we dat gedaan. De controles deed ze trouwens gewoon boven. Totaal geen probleem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:01 schreef Jose81 het volgende:
Ja idd.. da's ook wel slim om er een ander bed neer te zetten. Wij hebben alleen een 1-persoons opblaasbed voor logeetjes... we hebben er al over gedacht dat ding op ons bed te leggen... maar of dat nou zo'n goed plan is... ik denk het niet...
Ik beval in het ziekenhuis, dus ik vind het balen dat we alsnog die klossen moeten hebben... al begrijp ik het natuurlijk wel dat het voor de kraamhulp moet...
Het is een beetje een taboe om dat gevoel uit te spreken, hè? Al heb ik gemerkt dat het helemaal geen taboe is dat andere mensen hartstikke blij zijn voor je als je 'een andere smaak hebt' of aan je vragen of je wel blij bent als je wéér een meisje/jongen krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef Jose81 het volgende:
Zij zei 'ik dacht toen we hoorden dat het weer een jongetje werd "ik ga dus nooit met mijn dochter naar de bioscoop, nooit met mijn dochter winkelen, nooit met mijn dochter leuke dingen doen"...dat kostte me wel even tijd een plaatsje te geven'. Ik zei dat ik dat wel begreep. De volgende dag hoorden wij dat we weer een jongetje kregen, toen moest ik ineens aan haar woorden denken en ook ik moest even wennen aan het idee dat we dus nooit een meisje krijgen.
Je moet niet bellen. Gewoon met je vent en paspoorten langs gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef Susie het volgende:
argh, ik moet ook nog steeds die erkenning regelen, vergeet iedere dag te bellen naar Gemeentehuis....
Hier staat duidelijk op de website dat we moeten bellen voor afspraak hiervoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je moet niet bellen. Gewoon met je vent en paspoorten langs gaan
Ach so. Ik dacht dat je ging bellen om te vragen hoe het precies moest en wat je er voor nodig had e.d.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier staat duidelijk op de website dat we moeten bellen voor afspraak hiervoor
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat komt de uitgerekende datum dichtbij, Juud!
Mijn man heeft, toen ik 2 weken overtijd liep, echt bijna-boze belletjes gekregen van kennissen. Dat ze pissig waren dat we hun geen kaartje gestuurd hebben, waarom ze nog niks gehoord hadden van ons.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:59 schreef Aventura het volgende:
Snap niet dat mensen zelf contact opnemen. Ze horen het vanzelf toch? Anderzijds toch ook wel leuk dat er mensen zijn die erom geven, toch?
Waat, weekend vrij te houden voor kraambezoek? Haha, wat vreemd. Zoals ik net ook al tegen Innepin zei, ik ken volgens mij geen mensen die zoiets zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Mss vond zij dat juist weer helemaal niet leuk van je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
*knip*
En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
*knip*Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...
Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren![]()
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
Evenstar, wat fijn dat het in ieder geval beter gaat nu!! Hopen dat het goeie nieuws nog even doorgaat en dat je geen sondevoeding hoeft...!
KD...nee, zeg verder maar niks over je kerel...
Nils volgt het ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagdag...
Nou, kom niet aan m'n dochters Nijntje en Bumba hoor, dan krijg je oorlog...! Ik vind bv Bumba geen boeiend programma, maar zíj vindt het helemaal geweldig, en daar gaat het om. Ik snap ook niet wat er opgedrongen aan wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!
Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...
Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren![]()
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style...
Ik zou zelfs willen proberen om de tv zo lang mogelijk "buiten beeld" te laten.. Maar volgens mij is de verleiding te groot om kind voor de tv te zetten als je moet koken ofzo...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef bitterend het volgende:
hier komt geen K3 of mega mindy bij ons binnen!!! bah...afschuwelijk.
Oh daar zou ik wel om kunnen lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
Fijn Evenstar dat het beter gaat! Wel ophouden nu met achterstevoren eten![]()
En ik moet bekennen dat ik vorig jaar de buurvrouw een sms heb gestuurd toen ik door had dat ze naar t ziekenhuis was vertrokken voor de bevalling. Maar dat was alleen een "zet hem op buuf! Je kunt het!"
Goed bedoeld maar misschien niet zo handig nu ik bovenstaande berichten lees
Ze hebben ALTIJD aanbiedingen! gratis box is vaak bij alle winkels ook babyplanet en babypark kesteren!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
Gewoon even bellen van tevoren en vragen of je nog gebruik kunt maken van de aanbieding. En als ze twijfelen laten blijken dat je anders ergens anders (dichterbij) je inkopen gaat doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
Ik heb B2 een paar dagen geleden gevoeldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
Ohhhh volgens mij voel ik al iets kriebelen in mijn buik!
Is t daar niet te vroeg voor? Zelfs bij een 2e? (15.3 wk)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Wel ben ik nog steeds tegen Plastic Troep op Batterijen. Het plastic speelgoed dat ze heeft gekregen (maar da's niet zoveel, want de meesten kennen mijn visie), mag ze houden, maar zelf heb ik nog nooit iets dergelijks gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
ne! ik deze keer bij 14 wk 4!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
Ohhhh volgens mij voel ik al iets kriebelen in mijn buik!
Is t daar niet te vroeg voor? Zelfs bij een 2e? (15.3 wk)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals de mevrouw van onze minispeelgoedwinkel in de wijk zegt: verantwoord houten speelgoed koop je voor de ouders, plastic voor de kleintjes
ik zag m ook voorbij komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde er net op gaan reageren!*weer inslikt dus.
dat dachten wij ook... en was eigenlijk ook al ingesteld op een 4de meid... Maar zijn nu ook héél blij dat we een zoon (en de meiden een kleine broerr) verwachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
en over geen meiden krijgen; ik denk dat ik nooit een jongentje ga krijgen... ws houden wij het bij 2... dus een zoon zit er dan niet in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 28-05-2011 22:34:17 ]
Ik heb op een gegeven moment een statusupdate op hyves/facebook gezet: huidige status: helemaal NIETS!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
Ik nog hrlemaal niets..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:39 schreef Susie het volgende:
Wij hebben hier nog helemaal geen meubeltjes gekocht
mocht je gratis terug komen? of moet je een extra pretecho boeken?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
Jipster, bij mij was het bij 16 weken en 5 dagen nog niet duidelijk te zien wat het geslacht van uk is... Dus ga dan met 18 weken ofzo...
Ik zou het heel leuk vinden als het een jongen is...maar heb het gevoel dat het toch een meisje wordt..en dat terwijl ik echt een afkeer heb tegen hello kittyquote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef Vicky het volgende:
Jipster, er zijn er hier nog meer van FOK hoorDie honger herken ik zo goed. Ik had bij Tess een kleine "voorkeur" voor een jongetje.
Bitterend, ja echt zo vroeg al. Ze lag heel diep maar met een beetje zoeken vond ik het hartje.
Het was een pretecho bij de verloskundige, en aangezien het niet specifiek om het geslacht ging, heb ik gewoon genoten van de echo, en de 20 weken echo afgewacht. Zij vertelde ook dat zij geslachtsecho's bij die termijn ook absoluut niet deed. Als wij het echt daarom gedaan hadden had ze de afspraak ook later gemaakt..quote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef bitterend het volgende:
[..]
mocht je gratis terug komen? of moet je een extra pretecho boeken?
Ja, ik ook... Maar toch he, het is zo leuk als je ziet dat ze er dan zo fan van zijn. Net als dora of K3.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden als het een jongen is...maar heb het gevoel dat het toch een meisje wordt..en dat terwijl ik echt een afkeer heb tegen hello kitty
Phew, ben ik niet de enige! Ik kan je niet in het lijstje terugvinden, wanneer ben je uitgerekend?quote:
volgens mijn met een week of 17quote:Op zondag 29 mei 2011 19:46 schreef Jipster het volgende:
Hmm, ik zag in elk geval op de site staan dat je een nieuwe afspraak krijgt als het niet (goed) te zien is. Vicky, wanneer heb jij die geslachtsbepaling gehad?
Volgens mij gaat die dan alsnog dezelfde middag open!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef Jipster het volgende:
Susie, je kunt ook de het geslacht op een papiertje laten schrijven, in een envelop laten doen en dan heb je zelf altijd nog de keuze om hem open te maken of dicht te laten!
Shoppen is inderdaad heel leuk. we hebben van mijn ouders eenPaarse Mutsy Transporter gekregen, inclusief een maxi-cosi Pebble (die er zonder problemen op kan) en een FamilyFix isofix-basis. Verder met een bijdrage van mijn schoonouders een mooie grijze kamer bestaande uit een meegroeibedje (startmaat 70x140 cm), een commode met laden en een grote hang-legkast. Ik kan haast niet wachten tot het week 32 isquote:Op zondag 29 mei 2011 18:42 schreef Jipster het volgende:
Balen Evenstar, sterkte!
Leuk inderdaad het shoppen Summerbreeze, wat voor meubels en wagen heb je gekocht?
beter hello kitty dan die domme hypnotiserende ogen van dora. echt zo een kreng met een domme aap.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden als het een jongen is...maar heb het gevoel dat het toch een meisje wordt..en dat terwijl ik echt een afkeer heb tegen hello kitty
Daarom ook niet in een enveloppe, want dat zou echt in een la liggen te branden zo nieuwsgierig als ik ben. Angelsound is juist ook leuk voor lief, aangezien die verder niets voelt natuurlijk, dan kan hij ook af en toe even luisterenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef bitterend het volgende:
Susie: fijn dat je zo veel aan de angelsounds hebt!! kan niet wachten tot ik het ook mag uit proberen!
ben veel te nieuwsgierig om het geslacht niet te weten! ben benieuwd wat jullie beslissen!
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Popples het volgende:
[..]
beter hello kitty dan die domme hypnotiserende ogen van dora. echt zo een kreng met een domme aap.
het is dat ik zelf niks koop maar hier word het gekocht door mijn ouders.
hello kitty vind ik nou niet echt verschrikkelijk maar dora, winnie the pooh enz
Priscil had toen voor Jen, toen ze geboren was, een jurkje van hello kitty gekocht. Ik vond het zo vreselijk, ik heb het haar nooit aangedaan. Achteraf natuurlijk mega stom, Priscil was 10 en die vond hello kitty ook nog helemaal geweldig, maar ik kon me daarin heel moeilijk verplaatsen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Popples het volgende:
[..]
beter hello kitty dan die domme hypnotiserende ogen van dora. echt zo een kreng met een domme aap.
het is dat ik zelf niks koop maar hier word het gekocht door mijn ouders.
hello kitty vind ik nou niet echt verschrikkelijk maar dora, winnie the pooh enz
Miss heeft er uiteindleijk zelf een gekochtquote:Op zondag 29 mei 2011 20:38 schreef Vlindur het volgende:
Vicky, ik heb de AS van Miss overgenomen!
En voor B2 hebben we ook nog niks gekocht. Ja, 2 pakjes die 2ehands zijn verder niks. We wachten tot de seo en dan gaan we los. Net als bij Rienk
apotheek! maar je kan het beter via internet kopen want dat is veel goedkoper!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Vlindur het volgende:
Ah oké![]()
Die doet het nog prima. Alleen de gel is haast op. Kun je dat ook los kopen?
Oh ja! Die heb ik ook gehoordquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
Ik las dat babyolie ook goed was! klopt het?
ik gebruikte gewoon van die zwitsal buikgel ofzoiets..quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
Ik las dat babyolie ook goed was! klopt het?
nou als je het kamertje van mijn zusje ziet krijg je spontaan een hekel.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
winnie is niet zo erg vind ik zelf...ja dora..:s
daar heb ik ook last van. word idd. weer opnieuw aangemaakt. nooit bedacht dat het slijmprop kon zijn. dacht dat het bij de infectie hoorde.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Aventura het volgende:
Heb wel afscheiding deze zwangerschap, maar dat was tot nu toe heel anders, waterig. Ik heb even gegoogeld en volgens mij zouden het inderdaad stukjes slijmprop kunnen zijn (gelige snotjes zag ik het iemand noemen, echt yikes maar wel een goede omschrijving). Kan al zo vroeg komen blijkbaar!
mijn vrouw is gek op Winnie de Poeh, maar sinds (6 jaar inmiddels) dat we een super leuk konijn hebben wilde ze toch liever een Nijntje spullenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef Popples het volgende:
[..]
nou als je het kamertje van mijn zusje ziet krijg je spontaan een hekel.![]()
echt alles is winnie the pooh. vreselijk. kleren, behang, badje, bedje, kruikzakken, kleding,lamp echt alles is winnie the pooh.
nou...ik wil niet ontmoedigen, maar mijn vrouw heeft het al weken en daar is toch niets aan de hand.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:41 schreef hilliebillie het volgende:
Klinkt als voorwerk laiveneertiekje!! Gaat de goede kant in
ik had het ook nooit gehad hoor. dus ik met schaamte naar de huisarts en moest alleen de kwaaltjes vertellen en bleek het dus wel een infectie.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:25 schreef Aventura het volgende:
Over een infectie, ik heb er geen ervaring mee, nog nooit iets dergelijks gehad. Misschien laat ik eea wel ff nakijken bij de huisarts. Ik ruik niet echt iets eigenlijk.
Ik zie het al voorwerk, en hopelijk helpen alle kleine beetjes.. Mijnquote:Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef cleany het volgende:
[..]
nou...ik wil niet ontmoedigen, maar mijn vrouw heeft het al weken en daar is toch niets aan de hand.
veel plezier hilliebillie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |