jahaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wil je nog steeds de gereserveerde kleren hebben?
Ja kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaa
wat was t ook alweer? monster en die dpammes eh?
en wat haje nog meer? *grijns
Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanmaar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
Nou, dat is dus heel makkelijk. Olivier!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet er nog wel heel erg aan wennen hoor.
Zit af en toe een beetje daas voor me uit te kijken.
nu moet ik gewoon echt aan de slag voor een jongensnaam, dat lijstje verwaarloosde ik nogal
vast wel..en je toekomstige dochter ooit in dat hele donkere tuniekjequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilenje zou denk ik sowieso wel wat leuke dingen vinden in de bewaarde kleertjes hier denk ik.
Als ik eenmaal weer zwanger ben komt er wel weer een kledingopruiming hier, ik hoop dat jouw jongetjenog ooit in iets van Wolf zou lopen, echt gaaf!
Oh, daar was ik ook zo benieuwd naar. En ik vind Viggo ook helemaal niet bij jullie passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Wow PM, idd zomaar ineens 35 weken *boem!* Wat gaat t hard hè...nog maar even en dan ben je ook mama van 2Ik ben heeeel benieuwd naar de naam van S' broertje!
Onze kleine man, die nu een échte échte Jelte is, heeft 2,5 maand Viggo (met Nederlandse G) geheten, onvoorstelbaar vind ik nu, tis gewoon geen Viggo, geen moment meer over getwijfeld!
Zo één waar hij zich dóód voor schaamt omdat ze werkelijk overal over opschept.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:23 schreef Jore het volgende:
Echte Jeltes zijn de leuksten
Kleurdoos, een ventje! Volgens mij ben jij echt een leuke moeder voor een jongen, (ik wilde hier 'lekker gek' typen, o jee) . Zo één waar hij later mee wegloopt. Echt gaaf en vooral natuurlijk dat alles goed is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |