abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97349517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wil je nog steeds de gereserveerde kleren hebben?
jahaaaaaaaaaaaaa

wat was t ook alweer? monster en die dpammes eh?

en wat haje nog meer? *grijns
pi_97349634
Oooh! Wat goed, een jongetje voor KD!!!! *O*
Jongetjes zijn echt heel heel leuk, en echt wel leuk te kleden ook, de uitdaging is alleen groter. :7
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97349855
Kleurdoos, ik vind het superleuk dat je een jochie krijgt! O+ En jij voelde je misschien niet direct een jongensmoeder, maar Elin is echt echt echt een broertjeszusje. Dus daarom... :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:24:41 #54
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97350517
KD ik zal de kleertjes reserveren voor je ;)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97350659
voordat ik zwanger werd van elin dacht ik juist een jongensmoeke te zijn, na elin een meisjes.. dit is een goede combi dus
pi_97350911
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

jahaaaaaaaaaaaaa

wat was t ook alweer? monster en die dpammes eh?

en wat haje nog meer? *grijns
Ja klopt :)
K heb t een en ander in v&a staan
Heb nog veeeeel meer maar weet niet of k er afstand van kan nemen :')
pi_97351038
Ik heb me altijd zelf een meisje-mama gevonden en heb ook 3 prachtige dochters..ik zal me dus deze keer moeten bewijzen dat ik ook een jongens-mama kan zijn ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97351281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaan ;( maar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilen :D je zou denk ik sowieso wel wat leuke dingen vinden in de bewaarde kleertjes hier denk ik.
Als ik eenmaal weer zwanger ben komt er wel weer een kledingopruiming hier, ik hoop dat jouw jongetje O+ nog ooit in iets van Wolf zou lopen, echt gaaf!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97352326
Ja zie! Een jochie! Leuk joh :Y

Als B2 een meiske is gaan Rienk zn oude kleren ook in de sale. Dus misschien dat er nog meer voor je tussen zit straks.

Mef, lieverd. Ik wens je het beste en succes en tot twitter O+ :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97352879
KD, een jongetje! *O*

Goed gegokt! Maar da's ook niet zo moeilijk met 50% kans. :')

Het lijkt me zo raar om een jongetje in m'n buik te hebben!
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:28:20 #61
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_97353484
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet er nog wel heel erg aan wennen hoor.

Zit af en toe een beetje daas voor me uit te kijken.

:P

nu moet ik gewoon echt aan de slag voor een jongensnaam, dat lijstje verwaarloosde ik nogal
Nou, dat is dus heel makkelijk. Olivier! 8-).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:03:34 #62
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97355366
Aventura, ik moest wel lachen dat je gynaecoloog je bijna een normale zwangere noemde! :D Voor zover die bestaan natuurlijk! 8-)

KD, een jungske! Leuk!

Mefke, fijn dat je er weer bent. Ik hoop dat het echt niet meer lang duurt voor je, want ik begrijp dat dit echt niet meer lang gaat. :{ Heel veel sterkte, heb je wel voldoende hulp voor je dreumes?

Ik ben vandaag 35 weken! :o Ineens, voor mijn gevoel. En het zou dus zomaar over twee weken al kunnen, of natuurlijk over zeven pas. Maar het idee, dat het kan! Ik werk nog, een paar daagjes, daarom leek het telkens nog zo ver weg.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_97355509
KD, wat fijn, een goede echo.. En een jochie! Een broertje voor Elin!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:06:31 #64
94046 PM-girl
pi_97355555
Poppedein, alles goed met jullie? Ga je de naam die jullie eerst hadden nog onthullen?? O-)

GGB, beterschap!
*
pi_97356015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilen :D je zou denk ik sowieso wel wat leuke dingen vinden in de bewaarde kleertjes hier denk ik.
Als ik eenmaal weer zwanger ben komt er wel weer een kledingopruiming hier, ik hoop dat jouw jongetje O+ nog ooit in iets van Wolf zou lopen, echt gaaf!
vast wel..en je toekomstige dochter ooit in dat hele donkere tuniekje :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:17:23 #66
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97356178
Wat leuk, KD! *O* Jongetjes zijn de bom hoor O+ ;)

Mefke :*

En ik zie toevallig een mijlpaal: *O* voor 35 weken!
3!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:18:04 #67
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97356219
Leuk KD! Stoere vent er bij in huis!
pi_97356366
oja bedankt natuurlijk voor alle felicitaties :)

wbt rest van de echo, wat is t toch weer een opluchting als alles goed blijkt te zijn.
dat dat mens alles langs gaat in slakkenvaart..en je keer op keer slaagt, nouja mn Polle dan, want Polleke kan niet meer hoor O+
pi_97356368
Wow PM, idd zomaar ineens 35 weken *boem!* Wat gaat t hard hè...nog maar even en dan ben je ook mama van 2 O+ Ik ben heeeel benieuwd naar de naam van S' broertje!
Onze kleine man, die nu een échte échte Jelte is, heeft 2,5 maand Viggo (met Nederlandse G) geheten, onvoorstelbaar vind ik nu, tis gewoon geen Viggo, geen moment meer over getwijfeld!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_97356427
O+ Polle Polle moet een piemol meesolle! O+

Ik vind t heerlijk voor jullie dat alles goed leek KD, wat een heerlijke opluchting weer!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_97356541
Echte Jeltes zijn de leuksten O+

Kleurdoos, een ventje! Volgens mij ben jij echt een leuke moeder voor een jongen, (ik wilde hier 'lekker gek' typen, o jee :') ) . Zo één waar hij later mee wegloopt. Echt gaaf en vooral natuurlijk dat alles goed is!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:28:19 #72
94046 PM-girl
pi_97356909
Poppedein, leuk dat je het deelt! Ik vind Jelte een goede switch!
En ja, bijna moeder van twee, ik leef al best toe naar de geboorte, maar ook vooral naar de reactie van kleuter! O+
*
pi_97356913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Wow PM, idd zomaar ineens 35 weken *boem!* Wat gaat t hard hè...nog maar even en dan ben je ook mama van 2 O+ Ik ben heeeel benieuwd naar de naam van S' broertje!
Onze kleine man, die nu een échte échte Jelte is, heeft 2,5 maand Viggo (met Nederlandse G) geheten, onvoorstelbaar vind ik nu, tis gewoon geen Viggo, geen moment meer over getwijfeld!
Oh, daar was ik ook zo benieuwd naar. En ik vind Viggo ook helemaal niet bij jullie passen :o!

Lena en Jelte is perfect! :Y O+
pi_97357426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:23 schreef Jore het volgende:
Echte Jeltes zijn de leuksten O+

Kleurdoos, een ventje! Volgens mij ben jij echt een leuke moeder voor een jongen, (ik wilde hier 'lekker gek' typen, o jee :') ) . Zo één waar hij later mee wegloopt. Echt gaaf en vooral natuurlijk dat alles goed is!
Zo één waar hij zich dóód voor schaamt omdat ze werkelijk overal over opschept.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97358156
ja, met z'n enorme piem O+

aan de andere kant ook wel fijn hoor, want verder dan Lena Elisabeth Mathilda kwamen we niet voor een meisje. dat zou wel afgezaagd zijn he ;) dus op voor een kickass jongensnaam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')