abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:15:08 #101
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_97371669
Evenstar, wat naar dat je toch opgenomen bent. Hopelijk knap je in het ZKH snel op!!

Nog even sterkte voor alle LLM!
pi_97371972
Wat een klote-bericht Evenstar. Zoiets gun je echt niemand.
Aventura, nog even drie daagjes bikkelen en dan begint het grote "laatste dingetjes regelen"
En Juud, voor jou is die periode vandaag al begonnen, geniet er van, je leek er echt aan toe te zijn.
laiveneertiekje, het zal wel goed gaan met je uk, maar ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt hebben. Hopelijk krijg je die zekerheid snel.

Verder, LLM's geniet nog even van de wat koelere dagen, het schijnt vanaf volgende week weer heel erg warm te worden.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:45:22 #103
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97372401
L.tiekje, heb je al gebeld? Hopelijk is alles goed !!! Dat je maar niet lang meer hoeft te wachten op je beeb!

Evenstar :* klotebericht.

Juud, lekker genieten van je verlof! Heb je snode plannen:?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97374243
Takembah, ik las in het babytopic van Seth! Wat een enorme schrik! Ik hoop dat het wat beter gaat?
Heel veel sterkte en houd jullie taai! :* :*
pi_97375404
Kwam net een site tegen met mooie shirtjes.

Of
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:34:19 #106
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97376093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Kwam net een site tegen met mooie shirtjes.

[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellen :{

Deze vond ik en vind ik ook heel leuk :9

Rayen 2½ jaar!
pi_97376215
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellen :{

Deze vond ik en vind ik ook heel leuk :9

[ afbeelding ]
Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:50:10 #108
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97376598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.
Van welke site heb jij ze dan?
Rayen 2½ jaar!
pi_97376897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef Takkembah het volgende:
L.tiekje, heb je al gebeld? Hopelijk is alles goed !!! Dat je maar niet lang meer hoeft te wachten op je beeb!

Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.

Alles was goed, nog genoeg vruchtwater, goed CTG, dus ik kan met een gerust hart het weekend in..
pi_97377009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Van welke site heb jij ze dan?
http://www.shirtcity.com/

En ik heb ze niet, ben 19 en niet zwanger ;)
pi_97377256

Ik zou nooit in zulke shirts willen lopen, maar bovenstaande vind ik wel erg tof. Maar die verzendkosten :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 27 mei 2011 @ 12:07:39 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97377434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou nooit in zulke shirts willen lopen, maar bovenstaande vind ik wel erg tof. Maar die verzendkosten :X
*inbreekt*
http://www.zwangerschapsshirt.nl/index.html
gratis verzending, eigen design etc ;)
*uitbreekt*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97377752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef DJMO het volgende:

[..]

*inbreekt*
http://www.zwangerschapsshirt.nl/index.html
gratis verzending, eigen design etc ;)
*uitbreekt*
Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoor ;)
Maar ik doe het gewoon lekker niet. Want stiekem vind ik het immers heul stom :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:18:21 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97377897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.

Alles was goed, nog genoeg vruchtwater, goed CTG, dus ik kan met een gerust hart het weekend in..
Fijn zo Tiekje. :* nog hééél even volhouden. Wat een gedoe he, zwanger. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97378035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoor ;)
Maar ik doe het gewoon lekker niet. Want stiekem vind ik het immers heul stom :P
Ik vind ze wel heel leuk maar zou er niet in gaan lopen. Bij de vlos liep vorige week ook iemand in zo'n shirt van DJMO. Met haar 20 weken echo erop. Heel trots vertelde ze dat het op ware grootte was :D
pi_97378495
Heb misschien een domme vraag. Maar ik lees dit op de site van mijn gemeente:

Voor de geboorte van het kind (erkenning ongeboren vrucht)
Al tijdens de zwangerschap kunt u een kind erkennen. Vanaf het moment dat het kind ter wereld komt, is de erkenner de juridische vader. Kiest u bij de erkenning voor de geslachtsnaam (of achternaam) van de vader, dan heeft uw kind deze naam vanaf het moment van geboorte. Eventuele volgende kinderen uit dezelfde juridische ouders krijgen automatisch dezelfde naam. Kiest u niet, dan krijgt uw kind automatisch de geslachtsnaam van de moeder.

Dus dit kind krijgt nu vanzlef al de achternaam van mijn lief? En mijn lief moet toch dit kindje ook weer erkennen? Of niet? Snap namelijk niet zo goed zo goed wat z emet de laatste zinnen bedoelen!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 27 mei 2011 @ 12:37:50 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97378629
Als je niet getrouwd bent, moet je vriend ook dit kindje erkennen om juridisch de vader te worden. Geslachtsnaam is dan wel automatisch dezelfde als van je eerste kindje, want die heb je immers al gekozen destijds. Had je destijds niet gekozen voor zijn achternaam (of bewust jouw achternaam) hadden je kinderen van rechtswege jouw achternaam gekregen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_97378679
Volgens mij moet je wel erkennen, en omdat je bij de eerste al gekozen hebt voor de naam van je O+ gaat dat nu ook zo. Had je bij de eerste niet gekozen, dan had die jouw achternaam gekregen..
pi_97378743
Ok dus erkennen moet wel maar achternaam gaat vanzelf.

En mijn vriend heeft toen Leander geboren is niet het gezag aangevraagt. Nu wil ie dat dit keer wel doen. Of krijg je je als je gaat trouwen vanzelf gezag over je kinderen (in zijn geval dan)? Of moet dat van Leander dan weer apart?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 27 mei 2011 @ 12:46:43 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97378954
als ik me niet vergis, heb je alleen automatisch gezag over je kind(eren) als je op het moment van de geboorte al getrouwd bent. Zo niet, moet je het gezag bij de rechtbank aanvragen, ook als je nadien trouwt, maar héél zeker weet ik dat niet. Wellicht kun je die vraag in WGR stellen?

vrijdag 27 mei 2011 @ 13:16:42 #121
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_97380014
Van Leander kan hij dit ook nog aanvragen. Kwestie van een formulier naar de rechtbank sturen. Het is voor beide hetzelfde formulier en procedure. Kun je ook straks wel in 1 keer doen dan. (http://www.rechtspraak.nl(...)n%20minderjarige.pdf)

Erkennen moet je inderdaad ook nog doen, en het kindje krijgt dezelfde achternaam als Leander.

Edit: Even gegoogled ;)
als jullie trouwen krijgt je man ook het gezamelijk gezag over Leander en deze baby, mits hij ze heeft erkent..
pi_97380084
Het gezag moet je idd apart aanvragen
Je hebt hiervoor ook een uitreksel van het bevolkingsregister nodig
pi_97380747
Nicole, als hij niet erkent moet jij mee als er aangifte van geboorte gedaan wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 27-05-2011 13:44:51 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:34:47 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97380772
helluw

Ik vind die shirts echt zooo ontzettend vreselijk! maja ieder zijn smaak he? ;)

Tiekje; fijn dat alle controles goed waren en je opgelucht en vol vertrouwen het weekend in kan gaan nu... das toch wel erg prettig!

Mef; ik vind het ECHT jammer dat je je terugtrekt... :*

Evenstar heeeeeel veel sterkte joh! wat ontzettend rot dat je in het ziekenhuis ligt.. :*

KD toch een jochie!! *O* terwijl je gevoel zo anders was! ik kan me voorstellen dat je echt ff een beetje om moest schakelen....
(ik denk dat ik het ook niet direct zou kunnen bevatten als ik een jongetje had gedragen.. Mijn lichaam schreeuwd al continu meisje O+ )

Juud heeft verlof!! jeeeeeeeeej!! *O*

en ik heb bijna 2 weken vrij nu *O* . Vanmiddag op kraambezoek bij een collega... lekker vers beebje knuffelen O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:51:49 #125
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97383830
Evenstar, wat kl*te zeg, dat het nu toch zo is gelopen.. heel veel sterkte/beterschap!! :*

KD, gefeliciteerd met je mannetje!! Jongetjes zijn zo leuk! O+

Wij dachten hier in het begin van onze zwangerschap dat het een meisje was en ook ik moest even schakelen toen het weer een jongetje bleek te zijn... De dag vóór de 20-weken echo, sprak ik een collega die 3 jongens heeft. Zij zei 'ik dacht toen we hoorden dat het weer een jongetje werd "ik ga dus nooit met mijn dochter naar de bioscoop, nooit met mijn dochter winkelen, nooit met mijn dochter leuke dingen doen"...dat kostte me wel even tijd een plaatsje te geven'. Ik zei dat ik dat wel begreep. De volgende dag hoorden wij dat we weer een jongetje kregen, toen moest ik ineens aan haar woorden denken en ook ik moest even wennen aan het idee dat we dus nooit een meisje krijgen. Maar ik was wel gelijk heel erg blij met een tweede jochie! Super leuk voor Bas natuurlijk! :D En kleertjes, tja... ik vind ook dat er voor meiden meer leuks is dan voor jongens... :{

Juud, eindelijk verlof!! Geniet ervan...! *O*

L'tiek; fijn dat alles goed was, joh!! Super! *O*

BJ, lekker vrij!! Geniet ervan! *O*

Hier vanavond een bruiloft. Leuk! :) Wel een stuk lopen vanaf het station, maar ja. Komt wel goed. Vanavond komt ook ons nichtje (van 23 ;)) weer logeren. Morgen komt mijn vriendin weer en dan morgenmiddag een high-tea met z'n drietjes (ik + nichtje + vriendin). Zin in :s) !!!

Maandag worden ook de klossen gebracht... wordt nog een hele klus :X ! Wij hebben 2 (zware) verstelbare bedbodems met elk 8 poten... dan nog 4 poten van het ledikant zelf, dus dat worden 20 klossen onder het bed zetten... ik vraag me af of dat wat wordt... :X

Gisteren vor de laatste keer naar therapie geweest, da's ook afgesloten nu. Ik kijk nog steeds niet uit naar de bevalling, maar ik kan er wel beter mee omgaan dan eerst...gelukkig. :Y

Oooh ja... en... en.. en... de geboortekaartjes zijn sinds een week of twee af! *O* Ook de tekst voor de binnenkant is klaar. Dat moet alleen nog even passend in het kaartje worden gemaakt, maar dat mag (8> doen tegen die tijd. Vorige week heb ik ook alle kraambedankjes gemaakt... dus ik ben er klaar voor! :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Jose81 op 27-05-2011 14:57:24 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')