Evenstar, wat kl*te zeg, dat het nu toch zo is gelopen.. heel veel sterkte/beterschap!!
KD, gefeliciteerd met je mannetje!! Jongetjes zijn zo leuk!
Wij dachten hier in het begin van onze zwangerschap dat het een meisje was en ook ik moest even schakelen toen het weer een jongetje bleek te zijn... De dag vóór de 20-weken echo, sprak ik een collega die 3 jongens heeft. Zij zei 'ik dacht toen we hoorden dat het weer een jongetje werd "ik ga dus nooit met mijn dochter naar de bioscoop, nooit met mijn dochter winkelen, nooit met mijn dochter leuke dingen doen"...dat kostte me wel even tijd een plaatsje te geven'. Ik zei dat ik dat wel begreep. De volgende dag hoorden wij dat we weer een jongetje kregen, toen moest ik ineens aan haar woorden denken en ook ik moest even wennen aan het idee dat we dus nooit een meisje krijgen. Maar ik was wel gelijk heel erg blij met een tweede jochie! Super leuk voor Bas natuurlijk!

En kleertjes, tja... ik vind ook dat er voor meiden meer leuks is dan voor jongens...
Juud, eindelijk verlof!! Geniet ervan...!
L'tiek; fijn dat alles goed was, joh!! Super!
BJ, lekker vrij!! Geniet ervan!
Hier vanavond een bruiloft. Leuk!

Wel een stuk lopen vanaf het station, maar ja. Komt wel goed. Vanavond komt ook ons nichtje (van 23

) weer logeren. Morgen komt mijn vriendin weer en dan morgenmiddag een high-tea met z'n drietjes (ik + nichtje + vriendin). Zin in

!!!
Maandag worden ook de klossen gebracht... wordt nog een hele klus

! Wij hebben 2 (zware) verstelbare bedbodems met elk 8 poten... dan nog 4 poten van het ledikant zelf, dus dat worden 20 klossen onder het bed zetten... ik vraag me af of dat wat wordt...

Gisteren vor de laatste keer naar therapie geweest, da's ook afgesloten nu. Ik kijk nog steeds niet uit naar de bevalling, maar ik kan er wel beter mee omgaan dan eerst...gelukkig.
Oooh ja... en... en.. en... de geboortekaartjes zijn sinds een week of twee af!

Ook de tekst voor de binnenkant is klaar. Dat moet alleen nog even passend in het kaartje worden gemaakt, maar dat mag

doen tegen die tijd. Vorige week heb ik ook alle kraambedankjes gemaakt... dus ik ben er klaar voor!
[ Bericht 15% gewijzigd door Jose81 op 27-05-2011 14:57:24 ]