Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Kwam net een site tegen met mooie shirtjes.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellen![]()
Deze vond ik en vind ik ook heel leuk![]()
[ afbeelding ]
Van welke site heb jij ze dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.
Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef Takkembah het volgende:
L.tiekje, heb je al gebeld? Hopelijk is alles goed !!! Dat je maar niet lang meer hoeft te wachten op je beeb!
*inbreekt*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou nooit in zulke shirts willen lopen, maar bovenstaande vind ik wel erg tof. Maar die verzendkosten
Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
*inbreekt*
http://www.zwangerschapsshirt.nl/index.html
gratis verzending, eigen design etc
*uitbreekt*
Fijn zo Tiekje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.
Alles was goed, nog genoeg vruchtwater, goed CTG, dus ik kan met een gerust hart het weekend in..
Ik vind ze wel heel leuk maar zou er niet in gaan lopen. Bij de vlos liep vorige week ook iemand in zo'n shirt van DJMO. Met haar 20 weken echo erop. Heel trots vertelde ze dat het op ware grootte wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoor
Maar ik doe het gewoon lekker niet. Want stiekem vind ik het immers heul stom
Ja, ik beval dus ook in het ziekenhuis, alleen het eerst deel thuis. Het is idd puur voor de controles door VK en de kraamhulp en voor de hulp bij de bv...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:01 schreef Jose81 het volgende:
Ja idd.. da's ook wel slim om er een ander bed neer te zetten. Wij hebben alleen een 1-persoons opblaasbed voor logeetjes... we hebben er al over gedacht dat ding op ons bed te leggen... maar of dat nou zo'n goed plan is... ik denk het niet...
Ik beval in het ziekenhuis, dus ik vind het balen dat we alsnog die klossen moeten hebben... al begrijp ik het natuurlijk wel dat het voor de kraamhulp moet...
Ons bed hoefde niet op klossen zolang er dan beneden een kraambed stond. Wij hebben het wel aan ruimte dus hebben we dat gedaan. De controles deed ze trouwens gewoon boven. Totaal geen probleem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:01 schreef Jose81 het volgende:
Ja idd.. da's ook wel slim om er een ander bed neer te zetten. Wij hebben alleen een 1-persoons opblaasbed voor logeetjes... we hebben er al over gedacht dat ding op ons bed te leggen... maar of dat nou zo'n goed plan is... ik denk het niet...
Ik beval in het ziekenhuis, dus ik vind het balen dat we alsnog die klossen moeten hebben... al begrijp ik het natuurlijk wel dat het voor de kraamhulp moet...
Het is een beetje een taboe om dat gevoel uit te spreken, hè? Al heb ik gemerkt dat het helemaal geen taboe is dat andere mensen hartstikke blij zijn voor je als je 'een andere smaak hebt' of aan je vragen of je wel blij bent als je wéér een meisje/jongen krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef Jose81 het volgende:
Zij zei 'ik dacht toen we hoorden dat het weer een jongetje werd "ik ga dus nooit met mijn dochter naar de bioscoop, nooit met mijn dochter winkelen, nooit met mijn dochter leuke dingen doen"...dat kostte me wel even tijd een plaatsje te geven'. Ik zei dat ik dat wel begreep. De volgende dag hoorden wij dat we weer een jongetje kregen, toen moest ik ineens aan haar woorden denken en ook ik moest even wennen aan het idee dat we dus nooit een meisje krijgen.
Je moet niet bellen. Gewoon met je vent en paspoorten langs gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef Susie het volgende:
argh, ik moet ook nog steeds die erkenning regelen, vergeet iedere dag te bellen naar Gemeentehuis....
Hier staat duidelijk op de website dat we moeten bellen voor afspraak hiervoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je moet niet bellen. Gewoon met je vent en paspoorten langs gaan
Ach so. Ik dacht dat je ging bellen om te vragen hoe het precies moest en wat je er voor nodig had e.d.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier staat duidelijk op de website dat we moeten bellen voor afspraak hiervoor
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat komt de uitgerekende datum dichtbij, Juud!
Mijn man heeft, toen ik 2 weken overtijd liep, echt bijna-boze belletjes gekregen van kennissen. Dat ze pissig waren dat we hun geen kaartje gestuurd hebben, waarom ze nog niks gehoord hadden van ons.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:59 schreef Aventura het volgende:
Snap niet dat mensen zelf contact opnemen. Ze horen het vanzelf toch? Anderzijds toch ook wel leuk dat er mensen zijn die erom geven, toch?
Waat, weekend vrij te houden voor kraambezoek? Haha, wat vreemd. Zoals ik net ook al tegen Innepin zei, ik ken volgens mij geen mensen die zoiets zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Mss vond zij dat juist weer helemaal niet leuk van je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
*knip*
En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
*knip*Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...
Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren![]()
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
Evenstar, wat fijn dat het in ieder geval beter gaat nu!! Hopen dat het goeie nieuws nog even doorgaat en dat je geen sondevoeding hoeft...!
KD...nee, zeg verder maar niks over je kerel...
Nils volgt het ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagdag...
Nou, kom niet aan m'n dochters Nijntje en Bumba hoor, dan krijg je oorlog...! Ik vind bv Bumba geen boeiend programma, maar zíj vindt het helemaal geweldig, en daar gaat het om. Ik snap ook niet wat er opgedrongen aan wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!
Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...
Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren![]()
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style...
Ik zou zelfs willen proberen om de tv zo lang mogelijk "buiten beeld" te laten.. Maar volgens mij is de verleiding te groot om kind voor de tv te zetten als je moet koken ofzo...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef bitterend het volgende:
hier komt geen K3 of mega mindy bij ons binnen!!! bah...afschuwelijk.
Oh daar zou ik wel om kunnen lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
Fijn Evenstar dat het beter gaat! Wel ophouden nu met achterstevoren eten![]()
En ik moet bekennen dat ik vorig jaar de buurvrouw een sms heb gestuurd toen ik door had dat ze naar t ziekenhuis was vertrokken voor de bevalling. Maar dat was alleen een "zet hem op buuf! Je kunt het!"
Goed bedoeld maar misschien niet zo handig nu ik bovenstaande berichten lees
Ze hebben ALTIJD aanbiedingen! gratis box is vaak bij alle winkels ook babyplanet en babypark kesteren!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
Gewoon even bellen van tevoren en vragen of je nog gebruik kunt maken van de aanbieding. En als ze twijfelen laten blijken dat je anders ergens anders (dichterbij) je inkopen gaat doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
Ik heb B2 een paar dagen geleden gevoeldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
Ohhhh volgens mij voel ik al iets kriebelen in mijn buik!
Is t daar niet te vroeg voor? Zelfs bij een 2e? (15.3 wk)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Wel ben ik nog steeds tegen Plastic Troep op Batterijen. Het plastic speelgoed dat ze heeft gekregen (maar da's niet zoveel, want de meesten kennen mijn visie), mag ze houden, maar zelf heb ik nog nooit iets dergelijks gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |