voortaan mag je wel even hoi zeggen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
Ai, toch ketonen gevonden, niet fijn. Veel beterschap voor jou! Wel gezellig dat je zus een paar kamers verder ligt, ookal is zij met andere dingen bezig dan gezellig doen. Veel succes met het wachten op je neefje/nichtje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Ben vanavond opgenomen in het zkh. Drie plusjes bij ketonen( nu infuus en morgen gesprek met gyn.
Zuslief ligt drie kamers verder die zijn de aan het inleiden
Hier ligt Floris zijn kast megavol, laat staan als t een meisje wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
Dat is idd jammerquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanmaar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Kwam net een site tegen met mooie shirtjes.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw leuk, die kan je vast weer niet in Nederland bestellen![]()
Deze vond ik en vind ik ook heel leuk![]()
[ afbeelding ]
Van welke site heb jij ze dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je kan ook kiezen voor de nederlandse taal.
Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef Takkembah het volgende:
L.tiekje, heb je al gebeld? Hopelijk is alles goed !!! Dat je maar niet lang meer hoeft te wachten op je beeb!
*inbreekt*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou nooit in zulke shirts willen lopen, maar bovenstaande vind ik wel erg tof. Maar die verzendkosten
Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
*inbreekt*
http://www.zwangerschapsshirt.nl/index.html
gratis verzending, eigen design etc
*uitbreekt*
Fijn zo Tiekje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Gebeld, en ik kon gelijk langskomen bij de verloskundige. Die heeft me voor de zekerheid even doorgestuurd, ook al leek alles goed. Dus half uurtje CTG, echo, en even bij de gynaecoloog laten zien.
Alles was goed, nog genoeg vruchtwater, goed CTG, dus ik kan met een gerust hart het weekend in..
Ik vind ze wel heel leuk maar zou er niet in gaan lopen. Bij de vlos liep vorige week ook iemand in zo'n shirt van DJMO. Met haar 20 weken echo erop. Heel trots vertelde ze dat het op ware grootte wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is ook wel het merk wat er daar bij aan hangt hoor
Maar ik doe het gewoon lekker niet. Want stiekem vind ik het immers heul stom
Ja, ik beval dus ook in het ziekenhuis, alleen het eerst deel thuis. Het is idd puur voor de controles door VK en de kraamhulp en voor de hulp bij de bv...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:01 schreef Jose81 het volgende:
Ja idd.. da's ook wel slim om er een ander bed neer te zetten. Wij hebben alleen een 1-persoons opblaasbed voor logeetjes... we hebben er al over gedacht dat ding op ons bed te leggen... maar of dat nou zo'n goed plan is... ik denk het niet...
Ik beval in het ziekenhuis, dus ik vind het balen dat we alsnog die klossen moeten hebben... al begrijp ik het natuurlijk wel dat het voor de kraamhulp moet...
Ons bed hoefde niet op klossen zolang er dan beneden een kraambed stond. Wij hebben het wel aan ruimte dus hebben we dat gedaan. De controles deed ze trouwens gewoon boven. Totaal geen probleem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:01 schreef Jose81 het volgende:
Ja idd.. da's ook wel slim om er een ander bed neer te zetten. Wij hebben alleen een 1-persoons opblaasbed voor logeetjes... we hebben er al over gedacht dat ding op ons bed te leggen... maar of dat nou zo'n goed plan is... ik denk het niet...
Ik beval in het ziekenhuis, dus ik vind het balen dat we alsnog die klossen moeten hebben... al begrijp ik het natuurlijk wel dat het voor de kraamhulp moet...
Het is een beetje een taboe om dat gevoel uit te spreken, hè? Al heb ik gemerkt dat het helemaal geen taboe is dat andere mensen hartstikke blij zijn voor je als je 'een andere smaak hebt' of aan je vragen of je wel blij bent als je wéér een meisje/jongen krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef Jose81 het volgende:
Zij zei 'ik dacht toen we hoorden dat het weer een jongetje werd "ik ga dus nooit met mijn dochter naar de bioscoop, nooit met mijn dochter winkelen, nooit met mijn dochter leuke dingen doen"...dat kostte me wel even tijd een plaatsje te geven'. Ik zei dat ik dat wel begreep. De volgende dag hoorden wij dat we weer een jongetje kregen, toen moest ik ineens aan haar woorden denken en ook ik moest even wennen aan het idee dat we dus nooit een meisje krijgen.
Je moet niet bellen. Gewoon met je vent en paspoorten langs gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef Susie het volgende:
argh, ik moet ook nog steeds die erkenning regelen, vergeet iedere dag te bellen naar Gemeentehuis....
Hier staat duidelijk op de website dat we moeten bellen voor afspraak hiervoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je moet niet bellen. Gewoon met je vent en paspoorten langs gaan
Ach so. Ik dacht dat je ging bellen om te vragen hoe het precies moest en wat je er voor nodig had e.d.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier staat duidelijk op de website dat we moeten bellen voor afspraak hiervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |