abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97360339
Zo, nu even bijkomen van de schokkende bevershots uit de infofilm vanavond in het ziekenhuis.. Pffff....
Dan moet je toch even slikken als je zo met je neus op de feiten wordt gedrukt...
pi_97360569
beter op de feiten dan in zo'n uitgerekte beaver :P

maar idd, ik heb de foto's van mijn eigen bevalling gekeken en ik ben blij dat vriendlief nog seks met me wil
pi_97360773
Euh, hij mag blij zijn dat jij nog seks met hem wilt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97360875
Kd; een broertje voor Elin O+ En fijn dat alles goed was!

Ik kan niet wachten tot wij weten wat het gaat worden, nog een week of 8,5 wachten. Mijn voorgevoel zegt een jongetje O+ Maar het maakt me echt helemaal niks uit, meisjes vind ik ook leuk én ik vind meisjeskleding echt veeeeeel leuker. Nou ja, we'll see ;)
pi_97361271
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
pi_97361498
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
voortaan mag je wel even hoi zeggen hoor :P was ik toen in gesprek met Kaarr? want daar stond ik mee te praten, vlak voor H&Mgate
pi_97361696
Nee, ik kwam Kruidvat uit, jullie kwamen net om de hoek, bij Dolcis zeg maar.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:45:54 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97362047
Ik Ben vanavond opgenomen in het zkh. Drie plusjes bij ketonen :(( nu infuus en morgen gesprek met gyn.

Zuslief ligt drie kamers verder die zijn de aan het inleiden :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_97362141
Ach evenstar dus toch. Hopelijk helpt het infuus snel en voel je je wat fitter.
pi_97362264
Evenstar :*
pi_97362326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Ben vanavond opgenomen in het zkh. Drie plusjes bij ketonen :(( nu infuus en morgen gesprek met gyn.

Zuslief ligt drie kamers verder die zijn de aan het inleiden :+
Ai, toch ketonen gevonden, niet fijn. Veel beterschap voor jou! Wel gezellig dat je zus een paar kamers verder ligt, ookal is zij met andere dingen bezig dan gezellig doen. Veel succes met het wachten op je neefje/nichtje.
pi_97362480
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Hier ligt Floris zijn kast megavol, laat staan als t een meisje was :X (nou helpt t ook niet dat ik alle kleren van mn neefje doorgeschoven krijg, maar ik neem niet alles meer, ivm overschot..)
Dus tis niet helemaal waar dat je minder heb (nou ja vast minder, maar niet vervelend minder :P t enige is dat ik wel meer geld uitgeef, mja ach als dat alles is :P)

En KD, ben wel benieuwd met wat voor kickass naam jullie straks op de proppen komen!

Evenstar, wat naar! Sterkte :*
pi_97362532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaan ;( maar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
Dat is idd jammer ;)

Maar je krijgt gewoon een jongetje!! Gaaf!! Gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:04:16 #89
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97363276
Oh leuk KD, een jongetje!! Gefeliciteerd.

Evenstar, gatver, toch opgenomen. Heb je goede opvang voor Arwen kunnen regelen? Sterkte...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 06:46:11 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97370231
Arwen is in Limburg bij de ouders van M. Die regelen vrij etc. O+ kan ze niet naar school , maar ja so be it..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 mei 2011 @ 07:51:55 #91
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97370519
Dat noemen ze overmacht evenstar, het zij zo. Fijn dat ze haar kunnen opvangen. Ik hoop dat je snel wat zal opknappen van het infuus en je wat beter zal voelen.

Planeet Eigen Wereld...

Verlof!!!

Het gaat me vast tot maandag kosten om een beetje rust in mijn lijf te krijgen, voor zover dat uberhaupt nog zal lukken. Maar in ieder geval tot eind Juli niet meer werken, dat is wel een heel fijn vooruitzicht. Vannacht ook weer fatsoenlijk geslapen, van 23.30 uur tot 06.00 uur aan een stuk. Ik geloof dat ik een klein beetje moe was, hahaha....

Manlief zei gisteren tegen mij, ga jij maar eens een mooie draagdoek of drager uitzoeken die je graag wil hebben. Dus maar eens kijken welke ik ga aanschaffen... :D
  vrijdag 27 mei 2011 @ 07:54:32 #92
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97370545
Ow verhip, vergeet ik KD...

Gefeliciteerd met je jommetje!! *O*

Wij waren overtuigd van een jongensbaby in mijn buik, dus ook heel verbaasd dat het een meisje blijkt te zijn. :D

Al droom ik vanaf het begin van mijn zwangerschap over een meisjesbaby, dus dat zei toch genoeg...
pi_97370673
Helleuw!

Juud verlof! Lekker!
Evenstar, wat balen, sterkte! Hoop dat je je snel beter voelt.

Hier de laatste dag van het plassen voor Moeders voor Moeders, ook wel weer een mijlpaal!

Ik vind het zo leuk al die berichten over het a.s. jongetje van KD! Ik wil het ook zo graag weten, maar nog 4 weken wachten...
pi_97370682
Wij hebben totaaaal geen idee wat het wordt! ik heb 1 keer gedroomd dat het een meiske was maar verder droom ik nog steeds alleen maar over seks of heb ik ruzie in mijn dromen }:|

Fijn dat je verlof hebt Juud!! lekker ontspannen.

Jipster: tot welke week is het plassen eigenlijk?? ik ben het vergeten.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97370824
Tot aan 16 weken plassen, ik was di 16 weken, en vrijdag is de ophaaldag, dus heb tot en met vanmorgen geplast.

Ik heb er ook nog niet echt over gedroomd, heb wel al een meisjesnaam bedacht, en daarom denk ik een meisje misschien, maar iedereen om ons heen denkt een jongetje! 8)7 dus geen idee..
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:28:26 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97370867
Weer werken na mijn drie vrije wittebroodsdagen. Dat valt toch tegen. Sinds een paar dagen kan ik helemaal niet meer goed lopen. Voel vooral mijn schaambeen steken, heb het gevoel alsof ventje er elk moment uit kan vallen. Nog drie dagen doorzetten en dan woensdag verlofdag 1!

KD gefeli met je jongetje, ik moet ook erg wennen aan het idee. Ik was zelfs een paar tellen teleurgesteld. Maar het komt vast goed en ik zie al dat je aan kleertjes niks tekort gaat komen. (Ik hou me ook aanbevolen voor het overnemen van leuke outfitjes dames, KD kan dat kind toch niet alles tegelijk aantrekken :D)
pi_97371072
Jipster ik ben over 2 weken 16 weken! kan niet wachten tot ik klaar ben met plassen in potjes zeg haha!

Aventura je verlof komt lekker dichtbij!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97371447
meld! nog niets aan de hand, mama wil wel graag dat onze jongen nu eens gaat komen :)
pi_97371519
Goeiemorgen!

Hier ook nog rustig, uk is mij zelfs iets te rustig, dus daar ga ik zo maar even een telefoontje aan wagen.

Evenstar, balen dat er nu toch ketonen gevonden zijn, hopen dat je je snel beter gaat voelen.
pi_97371668
Juud, verlof *O* ! Geniet ervan!

Aventura nog een paar daagjes, nog even volhouden!

Evenstar in het ziekenhuis... Wat een sjips-nieuws. Hopelijk voel je je snel beter!

Laiveneertiekje, ik hoop dat het allemaal goed is met je uk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')