abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97431915
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
:o
Ik wilde er net op gaan reageren! :D *weer inslikt dus. ;)
ik zag m ook voorbij komen _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97431924
Ik ben zo'n onoplettende koe. 8)7
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:55:43 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97432981
Voorliggende placenta en ik voelde haar met ongeveer 15/16 weken al bewegen. :D

Vanmiddag even een dorpje verder wezen winkelen met meneer...van 15.00 tot 17.00 met een tussenstop. Lekker om even op pad te zijn, een hele dag thuis is echt niets voor mij.

Wat voor het mupke gekocht, slofjes en een broekje van Lief! en een boek voor mezelf...
http://www.natuurlijkoude(...)chap-vanuit-je-hart/
pi_97434506
Ik ben er vandaag ook nog even op uitgeweest, zijn een stuk wezen lopen in het bos. Was heerlijk. Verder wat gehangen, en ben bezig een tweede boxkleed te maken. Nog even de achterkant erop, bijknippen, dan de goede kant naar buiten keren, en met de hand dichtmaken, en die is ook af... En ik weet nu al dat het ik het laatste uit ga lopen stellen.. :')

Vanmorgen tijdens het lopen was mijn buik toch wel wat onrustig, en nu is het weer rustig(al zag ik gisteren tijdens het CTG dat als ik het rustig noem, ik nog steeds elke 5-10 minuten een harde buik heb..)
pi_97437730
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

en over geen meiden krijgen; ik denk dat ik nooit een jongentje ga krijgen... ws houden wij het bij 2... dus een zoon zit er dan niet in...
dat dachten wij ook... en was eigenlijk ook al ingesteld op een 4de meid... Maar zijn nu ook héél blij dat we een zoon (en de meiden een kleine broerr) verwachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 28-05-2011 22:34:17 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97438625
Nog even terugkomend op het speelgoed/tv, met opdringen bedoel ik dat je het werkelijk overal ziet. Het is net als A-merken in de supermarkt; het ligt vaak op ooghoogte. En als ik dan hier om me heen kijk tussen de mensen lijkt het wel alsof je niet meetelt als je kindje geen Bumba/Nijntje etc. heeft. De markt speelt daar gewoon heel handig op in. En daar pas ik voor. Het is niet zo dat ik mensen erom veroordeel, iedereen voedt zijn of haar kinderen op een eigen manier op, en ze komen stuk voor stuk op wel hun pootjes terecht. Maar ik ben altijd iemand geweest die alternatieven zoekt, of zoals andere mensen het zeggen: jij zwemt ook altijd tegen de stroming in.
Mocht mijn kind er zelf voor kiezen om als K3 of Kabouter Plop rond te lopen, wie ben ik om het tegen te houden, maar tot die tijd zie ik ze liever zelf de wereld ontdekken zonder Studio 100 etc...
Hopelijk is het nu iets duidelijker en het was niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten. Mocht dit wel zo overgekomen zijn, mijn excuses.
pi_97438702
mijn kind mag t kijken op tv, maar ik hoef die meuk gewoon niet in huis, geen disneyprinsessen of bumba.. maar gewoon een bak koelkastmagneten en memory enzo.
zoveel mogelijk merkloos. Ik wil niet dat het zo'n merksloerie wordt, assiesnapwaikbedoel
  zaterdag 28 mei 2011 @ 22:58:01 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97439388
pfff mijn kind adoreert hello kitty; en ook al haatte ik het vreselijke poesje die ik werkelijkwaar overal tegenkom.. Als ik dat snoetje zie; als zij in de winkel hello Kitty ziet; of als ik dr laat kiezen uit shirtjes uit dr kast en ze steevast voor Kitty kiest, dan *smelt* deze mama toch even van dat bekkie en die gelukzalige blik in dr oogjes.. (tis net een klein ekstertje dan ;))
en tja; ik ben dus over mijn standpunt heen gestapt; en als Evie gelukkig is met een shirt met hello Kitty; dan vind mama het prima... O+
:@

en H&M is niet zo duur, dus Hello kitty ook niet ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97440376
Tijdens de zwangerschap van Rienk heb ik geroepen dat ik W&P echt vreselijk vind. Ik heb ook niks gekregen van hun. Maar vorig jaar heeft hij een stapeltoren gekregen en die vind ik stiekem heul leuk ;) Verder merkspul heeft hij niet.

Bumba, teletubbies enzo vind hij wel leuk. Maar hij is het blijst met Hopla O+
En daar is niks van te krijgen.

Hij heeft plastic, hout en boekjes en hij speelt met alles door elkaar. En het mooie van plastic? Het geluid kan ook uit! :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97441302
@GGB, ik snap wat je bedoeld denk ik. Zo lang ik het vol hou probeer ik het ook buiten de deur te houden, die commercie... Juk..
pi_97444096
K3 komt er bij mij niet in, vreselijk vind ik t. Liever laat ik ze kijken naar winnie de oorglazen van vroeger oid. Maargoed :)

Vandaag de stad ingeweest, toch wel een stuk gelopen en ik voelde mn banden al. Toen we even rustig thuis hadden gezeten en weer de hort op gingen deden mn banden pijn!! Auwie! Alsof je spierpijn hebt ofzo. Vanavond ook naar de bios geweest en toen de film was afgelopen had ik grote moeite met opstaan vanwege de pijn.
Zijn de banden die bij je schaambeen/lies zitten.
Herkent iemand dit?
Momenteel is mn meisje lekker actief. Nog ff over mn buik voelen en dan gaat deze (bijna) mama lekker slapen.
Fijne nacht!
Tralalalaaa
pi_97448885
Ik herken het TAP, heb er ook last van helaas.... En ik lig 4 weken achter op jou, dus dat belooft nog wat :p
pi_97448903
Ik heb wel soms dat ik ineens heel erg pij aan de zijkant hebt, als ik me (snel) omdraai, onverwachte beweging maak, of moet niesen ofzo.. ik weet niet precies wat bandenpijn is, maar dit schaar ik daar wel onder. Net of er aan de zijkanten wordt getrokken :X

Hallo LLM's, wachten jullie allemaal netjes tot een juni-baby??
  zondag 29 mei 2011 @ 09:46:14 #218
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97448913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
Ik heb op een gegeven moment een statusupdate op hyves/facebook gezet: huidige status: helemaal NIETS!

En toen niet meer gereageerd op smsjes/mailtjes
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97449040
Goeiemorgen!

Ik meld mij met een buik vol uk..

Ik denk dat ik wacht tot juni, en ik vrees zelfs tot half juni.. Maar wie weet valt het mee...
  zondag 29 mei 2011 @ 10:05:33 #220
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97449108
TAP heb ik ook gehad, die schaamstreek/liespijn. Ook nu na de bevalling is die zone van spieren nog gevoelig als ik teveel doe of Alexa heel eigenwijs optil :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 29 mei 2011 @ 10:56:52 #221
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97449875
Meld!

Hier ook nog rust in de buik, ik ga ook wel voor Juni gok ik zo...

Vanmiddag even bij mijn moeder op de thee, iedere dag doe ik maar iets buiten de deur, want van alleen maar thuiszitten word ik niet zo vrolijk.

Verder beetje strijken en relaxen....
pi_97450113
Geniet er nu nog maar van Juud, want misschien zit je na de bevalling wel een paar dagen binnen.. Maar daarna kun je van de zomer gaan genieten :)
  zondag 29 mei 2011 @ 11:15:07 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97450259
@tap; idd vast bandenpijn... zo zal ik het in elk geval ook ongeveer omschrijven. Ik heb gister ook eigenlijk net even te ver gelopen en had ook dat vervelende gevoel in mijn liezen en helemaal onderaan bij mijn schaambeen..

Juud; gezellig genieten bij je moeder hoor :)

lieveheersbeesje ook nog MET beeb... succes met de laatste loodjes!!!

Mef; hoe is het met jou? je bekken? en Tienus? wanneer mocht je nu weer langs komen?

Ik heb dinsdag weer een controleafspraak, en over 2 weekjes de groeiecho. ben best benieuwd :)
wij zijn gister ook gezellig bij mijn ouders geweest, was een leuke dag. Evie heeft ook genoten.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:01:04 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97453090
Welke zomer?? :( Wat een baggerweer!

Even een vraagje; lees hier over een groei-echo. Ik vroeg me dus af; krijg je na de 20 wkn echo nog ergens een keer een echo of is het dan maar wachten tot de beeb er is?

Ben overigens best nerveus voor de 20 wkn echo. Net van de week een verhaal gehoord van iemand waarbij een hartafwijking is geconstateerd.... Nog 6 nachtjes slapen....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 29 mei 2011 @ 13:25:56 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97453952
Susie; volgens mij is dat per praktijk verschillend; bij mijn praktijk krijg je een termijnecho, gewenst de SEO (20 wk), groeiecho (30 wk) en liggingsecho (35 wk).
en ik was ook zenuwachtig voor de 20 weken echo hoor... er kan natuurlijk altijd ook iets vervelend uitkomen. Ik ging er echt niet heen, met het gevoel alleen baby te spieken en geslacht te weten te komen... dat zijn leuke bijkomstigheden, maar idd het allerbelangrijkste is echt dat het kindje gezond is.
  zondag 29 mei 2011 @ 15:38:57 #226
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97457957
_O- :D ik dacht echt dat (8> een zeldzaam geval was met zijn GTST verslaving!! Gelukkig dus niet! :+

Hier ook na de 20-weken echo een controle-echo bij 30 weken en een groeiecho met 35 weken. Wij mogen dinsdag weer! Ben dan alweer bijna 36 weken! :o

Gisteren ben ik met ons nichtje en mijn vriendin lekker naar een Pickwick High Tea geweest. Hhhmm!! Lange stukken lopen wordt wel steeds minder... dus na 10 minuten lekker in de HEMA gaan zitten om wat te drinken :9 . Daarna echt alleen de winkels die nog moesten, toen patat halen en daarna naar huis.

Volgende week zaterdag een dagje Zutphen met 2 vriendinnen. Ik heb ze al gewaarschuwd dat dat voor mij niet veel wandelen zal worden, maar dat was al vanzelfsprekend 'nee, tuurlijk niet! We gaan lekker terrasjes hangen!'.. :D

De dag erna naar Ouwehands met andere vrienden en hun kids. Oftewel; we komen de tijd wel door! En deze pinguin waggelt vrolijk mee! :+
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 29 mei 2011 @ 15:53:37 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_97458582
het is hier heerlijk zonnig weer! Ik hang dus in de tuin. Morgen wordt het nog warmer, dan ga ik de tuinslang maar binnen handbereik houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 29 mei 2011 @ 15:58:00 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97458736
zonnig en warm??/ ECHT?? het is hier bewolkt en regenachtig.. en echt geen buitenweer. Hoop dat het straks een poosje droog blijft en ik nog even met mijn dreumes op de fiets kan klimmen...
(wat een verschil in weersomstandigheden dan!)
  zondag 29 mei 2011 @ 16:00:22 #229
100412 mefke79
komt goed!
pi_97458824
bj het was gewoon te warm in de zon in lange broek. Zit nu in scahduw en wind, prima te doen. Ik schat een graad of 20. bij ons begon het ook grijs hoor.
pi_97459686
Het is hier erg winderig en bewolkt..
  zondag 29 mei 2011 @ 16:34:58 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97460040
Ik zie hier vanuit het raam al tijden een flinke zon in casa elkerliek :+

Ik zit nog steeds op fase 0 , alleen uit bed om te plassen en nog 3,5 l via infuus.
Spuug nog steeds ondanks vezel en vetbeperkt eten. Morgen bespreking met dieetist. De verpleging is wel erg lief hier O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 29 mei 2011 @ 16:43:01 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97460327
Nog steeds in het zks dus Evenstar, wat vervelend. Maar gelukkig heb je goede verpleging! Dat moet je inderdaad ook maar treffen hoor!

Wat een mazzel Mef! Hier nog geen zon gezien vandaag! En wat een verschil toch in dit kleine landje.
pi_97461890
Hier ook geen zon te zien, maar dat maakt niet uit. Ben toch de hele middag met vriendlief op pad geweest om een spijkerbroek voor hem te kopen. Uiteindelijk ook weer met babykleertjes thuisgekomen.
Gisteren overigens de grote inkopen gedaan: kinderkamer, wandelwagen, autostoeltje, box en badspullen zijn besteld en worden over 12 weken geleverd. Nu kunnen we het leeghalen van de nu nog hobbykamer dus niet meer te lang voor ons uitschuiven. Ik heb er zin in om die kamer te gaan schilderen *O* Volgende week maar eens in de bouwmarkt gaan kijken welke tint paars we als accentkleur gaan gebruiken *O*
pi_97462235
Wat leuk al dat shoppen SummerBreeze!!

Hier is het de hele dag heel vies weer en ik voelde me down :{
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 29 mei 2011 @ 18:39:16 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97464142
Wij hebben hier nog helemaal geen meubeltjes gekocht :@
pi_97464243
Balen Evenstar, sterkte!

Leuk inderdaad het shoppen Summerbreeze, wat voor meubels en wagen heb je gekocht?

Hier vanmiddag lekker gehigh-tead! Zit er nog vol van.. oef. Heb alleen wel een klein rolletje met een stukje gerookte zalm op.. :o ik eet dat nooit, dacht dat het wel kon omdat het gerookt was.. maar beter niet kunnen doen las ik op internet.. :X Nou ja, zal wel loslopen.

Verder al een paar dagen het gevoel ik heel vol zit, en dat mn eten heel hoog blijft zitten. Maar niks te klagen, het overgeven 's ochtends is ook nogsteeds te overleven en er zit een heel lief kindje in mijn buik!

Ik ben serieus aan het overwegen om een pretecho te doen, ik wil zo graag weten wat er in mijn buik zit! 4 weken wachten tot 20 wk echo is ondraaglijk >:) ;) :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Jipster op 29-05-2011 18:48:18 ]
pi_97464517
Jipster een pretecho moet je doen! hihi we konden ook niet wachten! daarom met 16 weken 2d om de geslacht te kijken! O+
en gisteren heb ik een angelsounds besteld bij de kijkshop :@
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 29 mei 2011 @ 18:58:26 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97464791
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:39 schreef Susie het volgende:
Wij hebben hier nog helemaal geen meubeltjes gekocht :@
Ik nog hrlemaal niets.. :@ .
Jipster Beetje ongeduldig? ;) balen van t spugen/misselijk zijn :{

Bitterend die is pas vanaf 20 weken toch?
pi_97464880
wat bedoel je _evenstar_? wat is pas vanaf 20 weken?
pi_97464956
Ik moet trouwens zeggen...die hormonen...pff ik ben veel down, veel lusteloos en wat ik in 10 jaar lang heb gehuild heb ik nu in 2 dagen! :X :X
Ik herken mijzelf bijna niet meer :@...ik hoop dat het straks beter gaat
pi_97464960
Haha ja Evenstar, ik ben ongeduldig!! :P Ik heb net gemaild voor een pretecho.. haha.
Vanaf 20 weken kun je het bij de SEO te horen krijgen, vanaf een 16 weken doen ze ook geslachtsbepalingen bij pretecho's als je wil (en betaalt) ;)
pi_97465041
Goedzo Jipster! *O*

Ohja sorry evenstar! inderdaad het geslacht kan je vanaf week 16 zien via een echo!!

[ Bericht 29% gewijzigd door bitterend op 29-05-2011 19:11:41 ]
  zondag 29 mei 2011 @ 19:14:29 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97465327
De angelsounds van kijkshop is pas vanaf 20 weken toch?
En dat verdriet even aan toegeven ! Het is ook niet niks allemaal wat er allemaal aan het gebeuren is.
pi_97465498
oh dat bedoelde je! miss_sly van hier heeft het hartje met die apparaat kunnen horen vanaf 14 weken! en een collega vanaf 15 weken! ik dacht dat het de moeite waard was om te proberen

Ik snap niet waar ik dan verdrietig van word... :N
pi_97465625
Jipster, ik herken je "ongeduldigheid" naar het geslacht.... we zijn bij zowel Amber als Tess ook eerder gegaan :D

Bitterend, ik had een Angelsounds en heb Tess bij 9w al kunnen horen. Mijn AS is doorgegaan naar Miss en daarna naar BE :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97465741
Vicky zo vroeg al! ik had met 11 weken 's ochtends een echo..alles was goed, en 's middags naar de vk kon ze ukkie niet meer vinden! hij lag te ver naar achteren ofzo zei zei..uiteindelijk na lang zoeken toch kwam het! dus gaaf dat je al zo vroeg kon horen! :D
pi_97465883
Haha Vicky ook! Ik vind het soms eigenlijk erg, want aller aller aller eerst wil en hoop ik dat alles goed en gezond is en blijft etc. En dat is ook nog steeds mijn prioriteit en wens nummer 1. Maar dat geslacht, die 'honger' die is er dan toch, en gewoon omdat het kan (tegenwoordig pretecho's)..
pi_97465922
Jipster, bij mij was het bij 16 weken en 5 dagen nog niet duidelijk te zien wat het geslacht van uk is... Dus ga dan met 18 weken ofzo...
pi_97465936
Ik had mijn mama gevraagd of ze al leuke kadootjes voor ons heeft, zegt ze: nee, je weet toch nog niet wat het wordt??
nog een reden dus hahaha kan ik haar laten shoppen :9
pi_97465951
Jipster, er zijn er hier nog meer van FOK hoor :D Die honger herken ik zo goed. Ik had bij Tess een kleine "voorkeur" voor een jongetje. :@

Bitterend, ja echt zo vroeg al. Ze lag heel diep maar met een beetje zoeken vond ik het hartje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97465962
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
Jipster, bij mij was het bij 16 weken en 5 dagen nog niet duidelijk te zien wat het geslacht van uk is... Dus ga dan met 18 weken ofzo...
mocht je gratis terug komen? of moet je een extra pretecho boeken?
pi_97466112
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef Vicky het volgende:
Jipster, er zijn er hier nog meer van FOK hoor :D Die honger herken ik zo goed. Ik had bij Tess een kleine "voorkeur" voor een jongetje. :@

Bitterend, ja echt zo vroeg al. Ze lag heel diep maar met een beetje zoeken vond ik het hartje.
Ik zou het heel leuk vinden als het een jongen is...maar heb het gevoel dat het toch een meisje wordt..en dat terwijl ik echt een afkeer heb tegen hello kitty :X
pi_97466208
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor een meisje, maar ik heb het gevoel dat het een jongetje is..
maar ook dat is leuk, stoere kleertjes, als ik hier de jongetjes op FOK zie.. O+
pi_97466446
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef bitterend het volgende:

[..]

mocht je gratis terug komen? of moet je een extra pretecho boeken?
Het was een pretecho bij de verloskundige, en aangezien het niet specifiek om het geslacht ging, heb ik gewoon genoten van de echo, en de 20 weken echo afgewacht. Zij vertelde ook dat zij geslachtsecho's bij die termijn ook absoluut niet deed. Als wij het echt daarom gedaan hadden had ze de afspraak ook later gemaakt..
pi_97466529
Hmm, ik zag in elk geval op de site staan dat je een nieuwe afspraak krijgt als het niet (goed) te zien is. Vicky, wanneer heb jij die geslachtsbepaling gehad?
pi_97466613
laiveneertiekje : dan is het bij elke praktijk anders...bij onze echo praktijk waar ik al 2 echo's heb gehad (termijn echo en combinatietest) doen ze altijd de geslacht bepaling vanaf week 16...en als het niet goed te zien is mag je gewoon terug komen
  zondag 29 mei 2011 @ 19:48:38 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97466626
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:35 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik zou het heel leuk vinden als het een jongen is...maar heb het gevoel dat het toch een meisje wordt..en dat terwijl ik echt een afkeer heb tegen hello kitty :X
Ja, ik ook... Maar toch he, het is zo leuk als je ziet dat ze er dan zo fan van zijn. Net als dora of K3.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 29 mei 2011 @ 19:55:03 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97466892
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik nog hrlemaal niets.. :@ .
Phew, ben ik niet de enige! Ik kan je niet in het lijstje terugvinden, wanneer ben je uitgerekend?

Ik wilde eerst altijd weten wat het zou worden, ook ivm met shoppen enzo, maar heb nu toch twijfels. Het niet weten wat het wordt en dan wanneer het geboren wordt de verrassing enzo.... en dat het wellicht erruuuuuggg veeeeeeel zal schelen in de portemonnee!
Maar goed, nog 6 nachtjes slapen en dan moeten we echt de beslissing genomen hebben.

Hier trouwens ook een angelsoundtoch aangeschaft, is toch fijn om af en toe die bevestiging te horen dat het er nog is. En het lijkt ook steeds harder te kloppen! Eerst was het een woesh geluid en nu lijkt het echt wel meer te "kloppen" En het beweegt ook, want in ene is het weer weg en dan moet ik weer ff zoeken... O+
pi_97466956
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:46 schreef Jipster het volgende:
Hmm, ik zag in elk geval op de site staan dat je een nieuwe afspraak krijgt als het niet (goed) te zien is. Vicky, wanneer heb jij die geslachtsbepaling gehad?
volgens mijn met een week of 17
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97466967
Susie, je kunt ook de het geslacht op een papiertje laten schrijven, in een envelop laten doen en dan heb je zelf altijd nog de keuze om hem open te maken of dicht te laten!
  zondag 29 mei 2011 @ 19:57:56 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97467030
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef Jipster het volgende:
Susie, je kunt ook de het geslacht op een papiertje laten schrijven, in een envelop laten doen en dan heb je zelf altijd nog de keuze om hem open te maken of dicht te laten!
Volgens mij gaat die dan alsnog dezelfde middag open! _O-
pi_97467034
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:42 schreef Jipster het volgende:
Balen Evenstar, sterkte!

Leuk inderdaad het shoppen Summerbreeze, wat voor meubels en wagen heb je gekocht?

Shoppen is inderdaad heel leuk. we hebben van mijn ouders eenPaarse Mutsy Transporter gekregen, inclusief een maxi-cosi Pebble (die er zonder problemen op kan) en een FamilyFix isofix-basis. Verder met een bijdrage van mijn schoonouders een mooie grijze kamer bestaande uit een meegroeibedje (startmaat 70x140 cm), een commode met laden en een grote hang-legkast. Ik kan haast niet wachten tot het week 32 is
pi_97467044
Ahhh Ticooo niet K3! ik vind ze echt verschrikkelijk :@ mijn nichtje is fan en als we op verjaardag bezoek gaan is alles in het teken van K3! sliertjes, ballonnen...ellende!
ha!

Susie: fijn dat je zo veel aan de angelsounds hebt!! kan niet wachten tot ik het ook mag uit proberen!
ben veel te nieuwsgierig om het geslacht niet te weten! ben benieuwd wat jullie beslissen!
pi_97467156
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:35 schreef bitterend het volgende:

[..]

beter hello kitty dan die domme hypnotiserende ogen van dora. echt zo een kreng met een domme aap.
het is dat ik zelf niks koop maar hier word het gekocht door mijn ouders.
hello kitty vind ik nou niet echt verschrikkelijk maar dora, winnie the pooh enz :X
mama van 3 kids!
  zondag 29 mei 2011 @ 20:02:47 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97467245
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef bitterend het volgende:
Susie: fijn dat je zo veel aan de angelsounds hebt!! kan niet wachten tot ik het ook mag uit proberen!
ben veel te nieuwsgierig om het geslacht niet te weten! ben benieuwd wat jullie beslissen!
Daarom ook niet in een enveloppe, want dat zou echt in een la liggen te branden zo nieuwsgierig als ik ben. Angelsound is juist ook leuk voor lief, aangezien die verder niets voelt natuurlijk, dan kan hij ook af en toe even luisteren O+
pi_97467341
Ik heb voor mijn verjaardag een trollbeads armband gehad en vandaag (nadat steeds de armband te groot was...) eindelijk de goede en nu 4 bedels gekocht. Heb van vriendlief de zilvere bedel 'drie-eenheid' gehad, ik houd ervan, mooie symboliek met dat kleintje in mijn buik O+
pi_97467441
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Popples het volgende:

[..]

beter hello kitty dan die domme hypnotiserende ogen van dora. echt zo een kreng met een domme aap.
hello kitty vind ik nou niet echt verschrikkelijk maar dora, winnie the pooh enz :X
_O-
winnie is niet zo erg vind ik zelf...ja dora..:s
  zondag 29 mei 2011 @ 20:30:18 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97468619
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Popples het volgende:

[..]

Priscil had toen voor Jen, toen ze geboren was, een jurkje van hello kitty gekocht. Ik vond het zo vreselijk, ik heb het haar nooit aangedaan. Achteraf natuurlijk mega stom, Priscil was 10 en die vond hello kitty ook nog helemaal geweldig, maar ik kon me daarin heel moeilijk verplaatsen.
Nu ik Jen zo zie, en haar kast... Alles moet roze, jurkjes, rokken en hello kitty... Ik kan het vreselijk vinden, maar ik zie dat ik haar er gewoon echt blij mee maak... Nou prima dan.
Leyla heeft ook wel wat spul van hello kitty, een enkel truitje, en dan is Jen daar ook helemaal enthousiast over, want dan hebben ze dezelfde. "Leyla ook he?"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97468977
Meld!
  zondag 29 mei 2011 @ 20:38:41 #270
48000 Vlinder
Vlinder
pi_97469127
Vicky, ik heb de AS van Miss overgenomen!

En voor B2 hebben we ook nog niks gekocht. Ja, 2 pakjes die 2ehands zijn verder niks. We wachten tot de seo en dan gaan we los. Net als bij Rienk :)
pi_97469243
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:38 schreef Vlindur het volgende:
Vicky, ik heb de AS van Miss overgenomen!

En voor B2 hebben we ook nog niks gekocht. Ja, 2 pakjes die 2ehands zijn verder niks. We wachten tot de seo en dan gaan we los. Net als bij Rienk :)
Miss heeft er uiteindleijk zelf een gekocht :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 29 mei 2011 @ 20:44:30 #272
48000 Vlinder
Vlinder
pi_97469465
Ah oké :D
Die doet het nog prima. Alleen de gel is haast op. Kun je dat ook los kopen?
pi_97469499
Ik las dat babyolie ook goed was! klopt het?
pi_97469522
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Vlindur het volgende:
Ah oké :D
Die doet het nog prima. Alleen de gel is haast op. Kun je dat ook los kopen?
apotheek! maar je kan het beter via internet kopen want dat is veel goedkoper!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 29 mei 2011 @ 20:46:44 #275
48000 Vlinder
Vlinder
pi_97469601
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
Oh ja! Die heb ik ook gehoord :Y
(En was vergeten :@)

Ik zal kijken of het werkt, anders haal ik online even nieuwe.
pi_97469664
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
ik gebruikte gewoon van die zwitsal buikgel ofzoiets..
Werkte ook prima.
heb t officiele spul nooit gehad, dus weet niet of er veel verschil in zit.
  zondag 29 mei 2011 @ 20:54:46 #277
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97470168
Bodylottion werkte bij mij ook prima! :D
A grand adventure has begun.
pi_97476283
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef bitterend het volgende:

[..]

_O-
winnie is niet zo erg vind ik zelf...ja dora..:s
nou als je het kamertje van mijn zusje ziet krijg je spontaan een hekel. :@
echt alles is winnie the pooh. vreselijk. kleren, behang, badje, bedje, kruikzakken, kleding,lamp echt alles is winnie the pooh.
mama van 3 kids!
  zondag 29 mei 2011 @ 22:33:23 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97476436
oeee dat klinkt echt ook vreselijk Popples...
en ik heb ook echt een hekel aan zulke poppetjes, vind eigenlijk alleen Nijntje en Hello Kitty, nog soort van leuk/ geoorloofd. Mede doordat die van zichzelf gewoon zwart/wit zijn ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 22:44:23 #280
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97477013
Beetje onsmakelijk verhaal...net in mijn slip een paar gelei-achtige korreltjes, 1 ,2 mm doorsnee. Komt me niet bekend voor...anyone?
  zondag 29 mei 2011 @ 22:46:55 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97477156
Beetje (opgedroogde) afscheiding?
Agscheiding is in een zwangerschap geen gek verschijnsel en wellicht is het vocht snel in je slipje getrokken?
  zondag 29 mei 2011 @ 22:49:18 #282
100412 mefke79
komt goed!
pi_97477303
of al een stukkie van je slijmprop. Geen probleem, je maakt dat opnieuw aan geloof ik. Als het gaat branden/jeuken/stinken even langs huisarts om schimmel uit te sluiten.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:54:22 #283
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97477592
Heb wel afscheiding deze zwangerschap, maar dat was tot nu toe heel anders, waterig. Ik heb even gegoogeld en volgens mij zouden het inderdaad stukjes slijmprop kunnen zijn (gelige snotjes zag ik het iemand noemen, echt yikes maar wel een goede omschrijving). Kan al zo vroeg komen blijkbaar!
pi_97479355
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Aventura het volgende:
Heb wel afscheiding deze zwangerschap, maar dat was tot nu toe heel anders, waterig. Ik heb even gegoogeld en volgens mij zouden het inderdaad stukjes slijmprop kunnen zijn (gelige snotjes zag ik het iemand noemen, echt yikes maar wel een goede omschrijving). Kan al zo vroeg komen blijkbaar!
daar heb ik ook last van. word idd. weer opnieuw aangemaakt. nooit bedacht dat het slijmprop kon zijn. dacht dat het bij de infectie hoorde.

beessie ze heeft alles wit-grijs maar ik snap nooit waarom zoiets erop moet.
nouja de meesten snappen ook niet waarom wij dingen weer anders doen. :D

ow luxaja ik las nog je bericht over hoe je meiden doen met je buik. wat geweldig O+ mijn meisjes doen dat ook. de jongste wil inmiddels geen kok of bakker meer worden maar babydokter. O+ onze zoon krijgt straks 3 moeders :D
mama van 3 kids!
  maandag 30 mei 2011 @ 08:19:58 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_97485617
zo, ik lig al weer in bed. Gisteren toch net wat te veel gedaan ofzo, heb het gevoel dat mijn schaambot in 1000 stukjes is gebroken en liggen doet het minste zeer. Nu effe op bed, straks toch proberen boodschappen te doen en dan buiten op het ligbed gaan liggen, het wordt warm hier.
Smerige details: slijm van een infectie is meestal niet mooi doorzichtig en ook niet neutraal van geur :9
  maandag 30 mei 2011 @ 08:25:21 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97485659
Aww balen mefke, lijkt me zoo klote om bijna niks meer te kunnen! Hier wordt het ook moeilijker, ik ga zo uit de trein eens de sneltram pakken, eens zien of ik me dan beter voel aan het eind vd dag. Ik word nu altijd gestraft aan het eind van de dag, als ik teveel gelopen heb.

Over een infectie, ik heb er geen ervaring mee, nog nooit iets dergelijks gehad. Misschien laat ik eea wel ff nakijken bij de huisarts. Ik ruik niet echt iets eigenlijk.
pi_97486017
Ik heb sinds ik zwanger ben zoveel afscheiding...mijn onderbroken zijn constant nat :@ het ruikt niet gek ofzo dus ik heb het gewoon als normaal beschouwden

nee klopt slijm van een schimmel is wit en heeft een yoghurt/kwark achting structuur

arme mef...is niet fijn zo :*
pi_97486022
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef Popples het volgende:

[..]

nou als je het kamertje van mijn zusje ziet krijg je spontaan een hekel. :@
echt alles is winnie the pooh. vreselijk. kleren, behang, badje, bedje, kruikzakken, kleding,lamp echt alles is winnie the pooh.
mijn vrouw is gek op Winnie de Poeh, maar sinds (6 jaar inmiddels) dat we een super leuk konijn hebben wilde ze toch liever een Nijntje spullen :), maar het is een vrij rustige kamer verder...1 dingetje Nijntje aan de muur maar en een paar spulletjes....oh...meld!

de kleine blijft vaak onrustig, bouwt allemaal feestjes in de buik en dan is het een uurtje of 2 stil en dan gaat ie weer.
pi_97486079
als je candida hebt, dan merk je t waarschijnlijk wel

;(
pi_97486147
Het is geweldig om 9 mnd niet meer ongesteld te zijn, maar ik loop sinds dag 1 rond met inlegkruisjes inderdaad..
Bij de weg, volgens mij heb ik gisterenavond voor het eerst een teken van leven gevoeld.. Weet het niet zeker, maar dacht 2 x een plopje onder mn navel te voelen..
  maandag 30 mei 2011 @ 09:09:47 #291
100412 mefke79
komt goed!
pi_97486237
nirak toch kun je dat beter niet doen, die inlegkruisjes. Liever alleen katoenen onderbroeken en desnoods dan maar twee op een dag. Met inlegkruisjes loop je een vrij groot risico op een (schimmel)infectie.
Liggen is het ook al niet helemaal. Hmm..
pi_97486402
Jade is zot op Tinkerbell... en Mickey mouse ;)

Luna is al kieskeuriger, want dat is allemaal voor baby's zegt zij :)

Xandy ziet alles graag... zolang ze ze maar kusjes kan geven _O-

*Over slijm/vocht verlies.. heb er laatste weken ontzettend veel last van.. moet zeker 4 keer per dag een propere slipje aandoen :|W

Hoe is het met de LLM'ers???? bijna Juni... wat vliegt de tijd hé...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97486530
Goeiemorgen!

Baby zit nog in mijn buik. Vannacht wakker geworden van pijnlijke harde buiken, waar ik toch wel flink tegen moest ademen, maar ben ook weer in slaap gevallen...

Nu is alles weer rustig.

Mefke, sterkte, en ga lekker rustig genieten van het zonnetje straks..
  maandag 30 mei 2011 @ 09:38:20 #294
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97486777
*LLMs check*

hopelijk zwellen jullie niet al teveel op met dit weer ;) :P, wordt wel erg warm (tenminste hier dan).
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97486844
Klinkt als voorwerk laiveneertiekje!! Gaat de goede kant in :)

Hier vanmiddag pretecho!! Heb er echt zin in om het gezichtje van ons kindje te kunnen zien!! Sowieso om nog een keer te kunnen spieken.. Er gaan ook best wat nieusgierigen mee, zelfs m'n nichtje van 9 heeft vanmiddag even vrij van school om mee te gaan (op voorwaarde dat ze er morgen een kleine spreekbeurt over geeft maar dat heeft ze er graag voor over..)

Zinin!! *O*
pi_97487004
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:41 schreef hilliebillie het volgende:
Klinkt als voorwerk laiveneertiekje!! Gaat de goede kant in :)
nou...ik wil niet ontmoedigen, maar mijn vrouw heeft het al weken en daar is toch niets aan de hand.
veel plezier hilliebillie!
  maandag 30 mei 2011 @ 09:51:33 #297
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_97487063
Hoi baby's in buik :W
En succes, vooral voor de LLM, met de warme dag op komst..

Hilliebillie, kan me de *O* voorstellen ;)

Hier het volgende "kwaaltje" ontdekt. Ik kan niet meer tegen salami/metworst/cervelaat, en helemaal niet als het gebakken wordt. Vorige zwangerschap was het vis waarbij ik ging kokhalzen, deze keer dus dit.. En ik drink liever koffie dan thee, bij de vorige was het andersom.. maar de rest van de kwaaltjes zijn wel hetzelfde (beetje moe, beetje misselijk).
pi_97487398
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:25 schreef Aventura het volgende:

Over een infectie, ik heb er geen ervaring mee, nog nooit iets dergelijks gehad. Misschien laat ik eea wel ff nakijken bij de huisarts. Ik ruik niet echt iets eigenlijk.
ik had het ook nooit gehad hoor. dus ik met schaamte naar de huisarts en moest alleen de kwaaltjes vertellen en bleek het dus wel een infectie.
maar de slijm is niet weg alleen de jeuk :@

cleany nijntje vind ik nog wel leuk en lekker vrolijk maar echt die ogen en raar pratende boots en dora en dan prinsessen en de hele meuk. nee dat hoeft van mij niet. maarja mijn kinderen kijken graag disney zooi. nouja dan moet het soms maar om ze even te verblijden.

mefke en alle llm'ers :*
mama van 3 kids!
pi_97487430
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef cleany het volgende:

[..]

nou...ik wil niet ontmoedigen, maar mijn vrouw heeft het al weken en daar is toch niets aan de hand.
veel plezier hilliebillie!
Ik zie het al voorwerk, en hopelijk helpen alle kleine beetjes.. Mijn O+ was net toch wel wat teleurgesteld dat het nu alleen maar harde buiken zijn, die niet pijnlijk zijn.... Maar we wachten gewoon weer rustig af..
pi_97487963
Zo, was ook ik weer hier.... 24 weken en 1 dag vandaag :)

Ik ben dol op Winnie the Pooh! Ik vind het zo lief.... maar al die andere zooi zoals Dora, K3, etc etc ben ik wel echt allergisch voor. En alle studio 100-troep.

Afscheiding, erg herkenbaar. Bij mij is het soms wel wit, maar ik had juist gelezen dat dat geen probleem is, het is niet goed als het gelig is en gaat ruiken. Nouja, ik werk gewoon 8 uur op een dag, ik kan niet eventjes slipjes verwisselen ofzo. Dus zodra ik thuis ben doe ik dat dan.
Ik heb eerder schimmelinfecties gehad en dan had ik enorme last van jeuk, en nu heb ik er totaal geen last van. Dus ik trek nog niet aan de bel bij de huisarts.

Wat betreft zelf het hartje luisteren, ik heb afgelopen vrijdag weer wat geleerd: Het woesj-geluid is de slagader van de navelstreng die je hoort. Het echte klop-geluid is echt het hartje van de baby :)
Mn verloskundige (en tevens huisarts) liet me het verschil horen en dat is echt duidelijk! Wel grappig, ik dacht namelijk altijd dat het woesj-geluid ook het kindje was, en dat ik het soms veel duidelijker hoorde en dat het dan het klop-geluid was. Maar het zijn dus 2 verschillende dingen hartslagen :)

Weet niet of ik al had gemeld dat ik goedgekeurd ben afgelopen vrijdag :) Baarmoeder groeit goed, bloeddruk is goed, hartslag van het kindje klinkt goed, dus ben helemaal blij.

Anders nog iets...? eehh, ja ik voel nog steeds mn banden van het lopen afgelopen zaterdag. En dat terwijl ik toch niet zo enorm veel heb gelopen ofzo! Ben er eigenlijk verbaasd over dat het nog steeds zo 'stijf' aanvoelt. Misschien iets verrekt ofzo?
Tralalalaaa
  maandag 30 mei 2011 @ 13:13:34 #301
100412 mefke79
komt goed!
pi_97492942
TAP, je kan ook een groeispurtje er bovenop gehad hebben, dan doet het ook effe langer zeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')