ne! ik deze keer bij 14 wk 4!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
Ohhhh volgens mij voel ik al iets kriebelen in mijn buik!
Is t daar niet te vroeg voor? Zelfs bij een 2e? (15.3 wk)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals de mevrouw van onze minispeelgoedwinkel in de wijk zegt: verantwoord houten speelgoed koop je voor de ouders, plastic voor de kleintjes
ik zag m ook voorbij komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde er net op gaan reageren!*weer inslikt dus.
dat dachten wij ook... en was eigenlijk ook al ingesteld op een 4de meid... Maar zijn nu ook héél blij dat we een zoon (en de meiden een kleine broerr) verwachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
en over geen meiden krijgen; ik denk dat ik nooit een jongentje ga krijgen... ws houden wij het bij 2... dus een zoon zit er dan niet in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 28-05-2011 22:34:17 ]
Ik heb op een gegeven moment een statusupdate op hyves/facebook gezet: huidige status: helemaal NIETS!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
Ik nog hrlemaal niets..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:39 schreef Susie het volgende:
Wij hebben hier nog helemaal geen meubeltjes gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |