quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Lujaxa het volgende:
pssst als je kunt schrijf achter mijne naam maar jongetje
Hè ja, aandacht, vervelend hequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, verdorie. mot ik mn foto's weer posten
Die ondersteunende krabbels zijn wel handig, want ik zag het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, verdorie. mot ik mn foto's weer posten
Die zagen we niet aankomen inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Hè ja, aandacht, vervelend he![]()
![]()
Een jongetje! Je bent gewoon een jongetje aan t bakken![]()
Ja hè, ik zag het ook gister... je gunt het ze zo! Echt fijn!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
Jeetje babyboom terug aan het kijken, dikke tranen, wat fijn dat die 2 weer zwanger zijn
die opmerking kreeg ik ook al eens over mijn teennagels in v&a, stond ik op een kleed ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Nirak het volgende:
@kleurdoos: ik ga even een heel erg vrouwelijke opmerking maken: jij hebt mooie nagels joh! (zie ze ineens op de foto)
Wacht maar. Na maat 86 is er bijna nergens meer iets leuks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vriend wist ook zeker dat t een meisje was, we hebben elkaar 5 minuten vol ongeloof met open mond aangekeken
en de jongensafdeling was stom, ik stond ook steeds perongeluk weer tussen de meisjeskleding, gewoonte
zo herkenbaar... de macht der gewoonte héquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vriend wist ook zeker dat t een meisje was, we hebben elkaar 5 minuten vol ongeloof met open mond aangekeken
en de jongensafdeling was stom, ik stond ook steeds perongeluk weer tussen de meisjeskleding, gewoonte
Je moet ook niet té groot inslaan, ik moet straks al mn 50-56 jongenszut ook nog weer aan je kwijt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Je moet ook niet té groot inslaan, ik moet straks al mn 50-56 jongenszut ook nog weer aan je kwijt!
Ik denk dat er legio jongens-mama's zijn inderdaad die heul blij zijn dat jij een jommetje krijgtquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanmaar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
je was ook de eerste waar ik aan dacht, zo stellig roepen dat ik een jochie kreeg en ik maar roepen dat ik een meisje verwachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Kleurdoos!! ik voelde het aan mijn water!Gefeliciteerd. Je krijgt een Linus.
![]()
Jongens zijn leuk hoor. Echt heel.
Wat is je adresquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true, vond het al jammer dat ik mijn voorbestellingen bij huup en kaatjejannie niet door kan laten gaanmaar aan de andere kant...jij, jeetjejom, poppejans,oeke, kommoarop!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je was ook de eerste waar ik aan dacht, zo stellig roepen dat ik een jochie kreeg en ik maar roepen dat ik een meisje verwacht
jij staat ook op de lijst, stroooooooiii maar kleertjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wat is je adres
Leuk een broertje voor elingefeliciteerd!
mja nou, ik vind het echt heel erg leuk, maar dat omschakelen is ff maf..en ik voel me zo stom..met mn voorgevoelquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
[..]
! noh!
ja, je had gewaarschuwd kunnen zijn
nou goed, ik had 50% kans.Het went wel. Echt.
het is ook raar.
Bij middelste was ik overtuigd dat het een meisje zou zijn. En dat stond me toch een partij tegen.Wat moest ik nou met een meid. Bluh. Dat heeft me echt een maand gekost voor ik daarmee in het reine was. Maar goed, toen dus jurkjes kijken, namen verzinnen, en toen ging het idee ook wel wennen. Toen kregen we een groeiecho met 37 weken en bleek het overduidelijk een jongen te zijn.
moest ik weer heel de andere kant op wennen. klotegevoel ook.
Wil je nog steeds de gereserveerde kleren hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij staat ook op de lijst, stroooooooiii maar kleertjes
nah ik ben vreselijk kritisch qua jongenskleding
ja, nou dat bedoel ik meer. Dat je een gevoel hebt en moet schakelen. Dat je daar niet op kan vertrouwen ofzo. Want alles was leuk en welkom. Alleen moest ik aan het idee van een meisje harder wennen dan aan een jongen. wel blij dat ik het bij de eerste goed had aangevoeld. Dat was een grappige verrassing geweest anders. Toen kreeg ik geen echo's en dingen. D'r kwam gewoon een kind uitrollen en dan wist je het pas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja nou, ik vind het echt heel erg leuk, maar dat omschakelen is ff maf..en ik voel me zo stom..met mn voorgevoeldikkeopperkneus
jahaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wil je nog steeds de gereserveerde kleren hebben?
Ja kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaa
wat was t ook alweer? monster en die dpammes eh?
en wat haje nog meer? *grijns
Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou, dat is dus heel makkelijk. Olivier!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet er nog wel heel erg aan wennen hoor.
Zit af en toe een beetje daas voor me uit te kijken.
nu moet ik gewoon echt aan de slag voor een jongensnaam, dat lijstje verwaarloosde ik nogal
vast wel..en je toekomstige dochter ooit in dat hele donkere tuniekjequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat ik niet zwanger ben want dan konden we wellicht kleertjes ruilenje zou denk ik sowieso wel wat leuke dingen vinden in de bewaarde kleertjes hier denk ik.
Als ik eenmaal weer zwanger ben komt er wel weer een kledingopruiming hier, ik hoop dat jouw jongetjenog ooit in iets van Wolf zou lopen, echt gaaf!
Oh, daar was ik ook zo benieuwd naar. En ik vind Viggo ook helemaal niet bij jullie passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Wow PM, idd zomaar ineens 35 weken *boem!* Wat gaat t hard hè...nog maar even en dan ben je ook mama van 2Ik ben heeeel benieuwd naar de naam van S' broertje!
Onze kleine man, die nu een échte échte Jelte is, heeft 2,5 maand Viggo (met Nederlandse G) geheten, onvoorstelbaar vind ik nu, tis gewoon geen Viggo, geen moment meer over getwijfeld!
Zo één waar hij zich dóód voor schaamt omdat ze werkelijk overal over opschept.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:23 schreef Jore het volgende:
Echte Jeltes zijn de leuksten
Kleurdoos, een ventje! Volgens mij ben jij echt een leuke moeder voor een jongen, (ik wilde hier 'lekker gek' typen, o jee) . Zo één waar hij later mee wegloopt. Echt gaaf en vooral natuurlijk dat alles goed is!
voortaan mag je wel even hoi zeggen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
Ai, toch ketonen gevonden, niet fijn. Veel beterschap voor jou! Wel gezellig dat je zus een paar kamers verder ligt, ookal is zij met andere dingen bezig dan gezellig doen. Veel succes met het wachten op je neefje/nichtje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Ben vanavond opgenomen in het zkh. Drie plusjes bij ketonen( nu infuus en morgen gesprek met gyn.
Zuslief ligt drie kamers verder die zijn de aan het inleiden
Hier ligt Floris zijn kast megavol, laat staan als t een meisje wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zag vanmiddag een heel schattig meisje in een buggy, met een mooie moeder er achter en toen dacht ik.. he, volgens mij is dat KD! Grappig, ik ben hier helemaal geen regular en toch herkende ik je. Gefeliciteerd met je goede echo, en met je a.s. zoon! (Jongens zijn hartstikke leuk, en ik, maar ik lijk wel een van de weinigen, vind het dus veeeeel makkelijker om voor mijn zoon te shoppen dan voor mijn meisje! )
Dat is idd jammerquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |