Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
quote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ga eens LaPo hunten dan! Dan kan je een nieuwe verzinnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoeveel moeite kost het om een nieuwe TT te verzinnen?___! 5e topic al
ze willen er geen tijd in steken. Net als in wowquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoeveel moeite kost het om een nieuwe TT te verzinnen?___! 5e topic al
Ik had deze al verzonnen, doe het lekker zelf een keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ga eens LaPo hunten dan! Dan kan je een nieuwe verzinnen
Niet zo klagen dan! :p Jouw TT is de meeste gebruikte van alle 'WoW-TTs'. Je zou trots moeten zijn joh!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had deze al verzonnen, doe het lekker zelf een keer![]()
Khad um toch echt van de wiki afgehaald.. o.Oquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef Anakin24 het volgende:
Yups, naja.. de OP staat inderdaad de fout nog in.. hoewel ik het op de wiki al aan had gepast ?!
Dat was de 3e ofzo alquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef Anakin24 het volgende:
just look at realm Ravencrest/Ravenholdstaat een quotje te weinig
Haha, die staat heel vaak buiten SW te kijken op zijn mount naar duelsquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:47 schreef TwyLight het volgende:
Gisteren stond ik in Orgrimmar en stond daar een gast op een schildpad mount (van TCG) en een of andere spell waardoor hij een lvl. 1 gnome was met een piraten kostuum, dus was een beetje met 'em aan het praten opent hij ineens een trade window en geeft hij 1000g
Dat klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:10 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik las ook laatst dat je die uit zo'n exotische zak van random dungeons kon krijgen.
Die zit niet in dat eiquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Green Proto Drake.
http://www.wowhead.com/item=44707
Komt uit dat ei van de Oracles in Sholazar als je revered(?) bent.
Je bent toch warrior? Als je een prot spec hebt met redelijke gear is het te doen. Ik kon hem solo'en met 346 gemiddeld. Toen voor het eerst geprobeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt geen fabeltje hoor!![]()
Zit nu te denken voor welke mount ik ga farmen!
Die van Stratholme moet ik nog bijvoorbeeld, of kan ik iemand charteren om die Blue Proto Drake eens met mij te gaan doen? Denk niet dat ik die zou kunnen soloen.
Omg, mijn collectie: http://www.warcraftmounts.com/collection.php?id=43321quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Je bent toch warrior? Als je een prot spec hebt met redelijke gear is het te doen. Ik kon hem solo'en met 346 gemiddeld. Toen voor het eerst geprobeerd.
Over rare mounts gespoken, hebben jullie ook je collectie ingevuld bij warcraftmounts.com. Ik vond dat wel handig om te zien welke ik nog moest. Mijn collectie: http://www.warcraftmounts.com/collection.php?id=41934
Nice.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Je bent toch warrior? Als je een prot spec hebt met redelijke gear is het te doen. Ik kon hem solo'en met 346 gemiddeld. Toen voor het eerst geprobeerd.
Over rare mounts gespoken, hebben jullie ook je collectie ingevuld bij warcraftmounts.com. Ik vond dat wel handig om te zien welke ik nog moest. Mijn collectie: http://www.warcraftmounts.com/collection.php?id=41934
Shiny, ik afk nu regelmatig in Storm Peaks. Met een beetje geluk heb ik die time lost dan ooit. Ik vind het wel jammer dan ik niet in zon goede raiding guild zat dat ik Invincible en Mimiron's head nooit zal krijgen. Met die drop nu is het vrij kansloos om te gaan farmen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice.
http://www.warcraftmounts.com/collection.php?id=34092 mine
Je moet die speciale link hier posten, ik kom nu op me eigen character page van die website door die link :pquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef Silmarwen het volgende:
http://www.warcraftmounts(...)p?character_id=43322
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:59 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.warcraftmounts.com/collection.php?id=43325
Zie gewoon dat ik geen Ironforge Ram heb van de Argent Tournaments!
Like!![]()
W T F! Had ik die niet eens!
![]()
Heb ik weer wat te doen!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Mensen die erop kicken om meer mounts en pets te hebben
*verwijderd*quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik let ook op.
http://www.warcraftmounts.com/collection.php?id=43322
Ben ook een vrouwtje, heb ook veel pets, maar ik vind PVP daarintegen juist geweldigquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben en blijf een vrouwke!
![]()
132 pets!
![]()
PvP vind ik dan weer echt niets!
Been there, done thatquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]!
Mensen die erop kicken om meer mounts en pets te hebbenJe kunt beter strefen naar een 2400 rating in 3v3 of 2400 rating in BG
Vriend van me had hem vrij snel. Denk na 3 of 4 keer ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zit niet in dat eiIk heb sinds wotlk elke week en later 2x per week zo'n ei opgehaald. Heb dozijnen met pets verkocht op het ah, maar die draak is een fabeltje
Ik kreeg hem bij mijn eerste eiquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zit niet in dat eiIk heb sinds wotlk elke week en later 2x per week zo'n ei opgehaald. Heb dozijnen met pets verkocht op het ah, maar die draak is een fabeltje
quote:
Een tip voor het levelen , tot level 50 moet je niets solven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat duurt dat archaeology tergend lang of niet? Je word een beetje saai van het kastje naar de muur gestuurd, ben nu al zowat een uur bezig en zit nog maar op 35 skill.
Click op M voor de map dan zie je gelijk waar je moet zijn als je in Shattrath staat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Waar moet ik zijn als ik wil kiezen tussen Aldor / Scryer? Ik ben in Shattrath City..
Maakt niet uit, op level 85 heb je er niets meer aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Waar moet ik zijn als ik wil kiezen tussen Aldor / Scryer? Ik ben in Shattrath City..
Nee, dat komt omdat je die quest al gedaan hebt en voor de Scryers hebt gekozen denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:27 schreef TwyLight het volgende:
volgens mij zit ik standaard bij scryer want ben blood elf. Daar is iedereen groen en in Aldor word ik aangevallen
Ja die heb ik dus net gedaan, die had ik nog niet gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je die quest al gedaan hebt en voor de Scryers hebt gekozen denk ik.
Dat is die quest dat je wordt rondgeleid door Shatt.
Het wordt weer tijd voor een warrior legendary....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Reuzelbek het volgende:
Voor patch 4.2: " Patch 4.2 adds a new epic quest to complete the legendary staff Dragonwrath, Tarecgosa's Rest. Aside from super stats, the staff bestows its owner with the ability to transform into a member of the Blue Dragonflight - i.e. a dragon, in other words. All friends or guildmembers that help with the quest will receive a new pet."
Wow dan krijgt een caster een legendary staff en de rest die hij heeft meegesleept een nutteloze pet. Doe dan dat de rest tenminste een epic wapen krijgt of iets dergelijks.
No-lifers ftwquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn guild heeft om 1:30 een raidStelletje idioten.
Nou ja, de afgelopen maanden hadden ze 1 raid per weekquote:
Ik denk dat mijn jaarlijkse break tijdens Firelands is, 7 bosses, dus of super super hard en 1 boss per 2 weken/3 weken (zoals bij SWP) of het is is super snel gecleared.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, de afgelopen maanden hadden ze 1 raid per weekDus dat valt wel mee hè.
Ze gaan Ragnaros op de PTR doenIk hoop dat ze het streamen, kan ik op mijn werk meekijken.
Op 1 na hebben ze elke boss nog binnen de tijd (PTR is een paar uur open) weten dood te maken, dus op normal lijkt het wel goed te doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat mijn jaarlijkse break tijdens Firelands is, 7 bosses, dus of super super hard en 1 boss per 2 weken/3 weken (zoals bij SWP) of het is is super snel gecleared.
Nu zitten hun natuurlijk allemaal met BiS gear en zijn die bosses op de PTR vaak een beetje undertuned. Maar ik gok dat het net zo moeilijk zal worden als met 346 gear te beginnen in BWD enzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op 1 na hebben ze elke boss nog binnen de tijd (PTR is een paar uur open) weten dood te maken, dus op normal lijkt het wel goed te doen.
De huidige content is de saaiste sinds tijden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nu zitten hun natuurlijk allemaal met BiS gear en zijn die bosses op de PTR vaak een beetje undertuned. Maar ik gok dat het net zo moeilijk zal worden als met 346 gear te beginnen in BWD enzo.
Ik vind de raidingcontent ook best saai jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:40 schreef Smoofie het volgende:
De huidige content is de saaiste sinds tijden.
Yup. Denk dat Firelands niet veel beter wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de raidingcontent ook best saai ja
Veel vuur en lavaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Yup. Denk dat Firelands niet veel beter wordt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:16 schreef Sjiznit het volgende:
Vandaag maar eens verder gegaan met mijn archaeology achievements. Nog 3 rares voor Professor en een staf voor de laatste achieve. Daarna mijn vis gedoe maar eens afmaken. Een keer meedoen aan zon fishing derby.
Edit: Het ging hier laatst toch over ninja's en lui die dan needed en de group verlaten.
Need roll makes items soulbound in Patch 4.2
It's in 4.2
Net een ancient amber opgepikt. Heb nog een rare nerubian openstaan. Maar ben lekker in EK Kalimdor aan het vliegen. Wil die Tol'Vir mount.quote:
Ik zit al een dag ofwat op één plek om [Stood in the Fire] te krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met Booty Bay!![]()
![]()
Je moet wat, met je vrije tijd!
Is dat echt totaal random? Ik heb geen idee of er iets online over te vinden is; kreeg het zelf (natuurlijk) eerst op mijn alt en pas sinds kort ook op mijn main (portalde naar blasted lands: poef dood + achievement).quote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef Metonae het volgende:
Ik zit al een dag ofwat op één plek om [Stood in the Fire] te krijgenHet wil nog niet echt lukken.
Blasted Lands lijkt dus een goede plek voor deze achievementquote:Op zondag 29 mei 2011 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb die achievement, was aan het questen in Blasted Lands. Ik was trouwens niet eens dood maar kreeg wel de achievement
kreeg het in uldum en twilight highlandsquote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat echt totaal random? Ik heb geen idee of er iets online over te vinden is; kreeg het zelf (natuurlijk) eerst op mijn alt en pas sinds kort ook op mijn main (portalde naar blasted lands: poef dood + achievement).
twilight highlands indd, en je hoeft indd niet dood te gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:13 schreef Maureentje het volgende:
[..]
kreeg het in uldum en twilight highlandsen ja is random
Ja op een gegeven moment liepen de horde gewoon weg als ze mij zagen lolquote:
lol! op dit tijdstip al in battlegrounds zittenquote:Op zondag 29 mei 2011 08:14 schreef Selestha het volgende:
Ja op een gegeven moment liepen de horde gewoon weg als ze mij zagen lolBest een leuke start van mijn dag moet ik zeggen
Ik moet zo werken, en ik zit meestal zo tussen 0600/0800 in de bgsquote:Op zondag 29 mei 2011 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! op dit tijdstip al in battlegrounds zitten
lvl 28 dus je kunt ze gewoon 1shotten, als je nu lvl 85 was :pquote:Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zei er ook al weer dat vrouwen niet goed zijn in pvp?
Voor de duidelijkheid, ik ben Benedictá
Heb je Deathwing ook gezien?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:55 schreef Metonae het volgende:
Ik heb [Stood in the Fire] net gekregen!Ik zit in een... nogal grote guild (1k members), dus er zijn ruim 70 mensen online nu. Kwestie van wachten tot iemand de achievement krijgt en als een malle naar die plek vliegen en het vuur knuffelen ^^
Nehquote:Op zondag 29 mei 2011 11:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je Deathwing ook gezien?Ik toen niet, ik liep gewoon rustig en toen stond ineens alles in de fik
En mijn Questgiver was dood
GZ lucky.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Oeh! Na 4 dagen grinden voor Blue Proto Drake.......dropt ie!![]()
Dat is die toch uit UP?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Oeh! Na 4 dagen grinden voor Blue Proto Drake.......dropt ie!![]()
ik heb die achievement nog steeds op geen 1 charquote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Deathwing kwam net voorbij. Heb het overleefd gelukkig. Zo irritant.
Kom eens wat vaker uit Stormwind/Orgrimmarquote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef Friday12 het volgende:
ik heb die achievement nog steeds op geen 1 char
Ik was in TH toen die kwam maar hij had me niet gekilledquote:Op zondag 29 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker uit Stormwind/Orgrimmar
Nee hoorHet is vreselijk random en er komt een dosis geluk bij kijken.
En over geluk gesproken: vriendlief heeft inmiddels die archeologie Tol'Vir mount (en de petal heel lang). Hij besloot een half uurtje archeologie te gaan doen. Ik heb echt alles van die Night Elves, maar niks van Tol'Vir
Oh brrr archeologiequote:Op zondag 29 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
En over geluk gesproken: vriendlief heeft inmiddels die archeologie Tol'Vir mount (en de petal heel lang). Hij besloot een half uurtje archeologie te gaan doen. Ik heb echt alles van die Night Elves, maar niks van Tol'Vir
Beetje muziek luisteren en wat rondvliegenquote:
Arch is heerlijk. Niet dagen achter elkaar maar af en toe een poosje zooi opgraven is tof. Ik ben nu maar aan het wacht voor meneer Time-Lost. Zijn zusje Vyra al wel tegen gekomen, maar die mot ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje muziek luisteren en wat rondvliegenWhat's not to like?
Ik vind het stiekem ook wel leukquote:Op zondag 29 mei 2011 15:44 schreef Sjiznit het volgende:
Arch is heerlijk. Niet dagen achter elkaar maar af en toe een poosje zooi opgraven is tof. Ik ben nu maar aan het wacht voor meneer Time-Lost. Zijn zusje Vyra al wel tegen gekomen, maar die mot ik niet.
Al die topics op het wow forum ook van lui die Zinrok willen hebben en hem maar niet krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel leukNiet úren achter elkaar en je moet niet denken: ik ga dit eventjes doen voor die leuke trinket/ring/weapon want dan kan ik je van te voren zeggen dat je je heel gefrustreerd gaat voelen
Hoeft ook niet. Je moet gewoon het vuur dat hij achter laat even knuffelen. Zo heb ik de achievement gekregen.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik was in TH toen die kwam maar hij had me niet gekilled
Mijn vriend heeft 550 troll solves. Geen Zinrokquote:Op zondag 29 mei 2011 16:04 schreef Sjiznit het volgende:
Al die topics op het wow forum ook van lui die Zinrok willen hebben en hem maar niet krijgen.
ik rond mijn 100e Zinrok gevonden. Maar dat was 3 dagen nadat ik van Fury naar Prot main spec gingquote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 550 troll solves. Geen Zinrok
Zo bijzonder is Zinrokh niet, ik vind het ook stom dat het een arch. drop is. Anyway, ashkandi ziet er ook niet uit. In vanilla was het een gigantische sword.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 550 troll solves. Geen Zinrok
Voor veel classes wel vrijwel BiS 2h tot je bij heroics aankomt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is Zinrokh niet, ik vind het ook stom dat het een arch. drop is. Anyway, ashkandi ziet er ook niet uit. In vanilla was het een gigantische sword.
Ja, maar best wel simpel te verkrijgen toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor veel classes wel vrijwel BiS 2h tot je bij heroics aankomt.
Het ging hem op een gegeven moment gewoon om 'het principe' oid vaagsquote:Op zondag 29 mei 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Zo bijzonder is Zinrokh niet, ik vind het ook stom dat het een arch. drop is. Anyway, ashkandi ziet er ook niet uit. In vanilla was het een gigantische sword.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging hem op een gegeven moment gewoon om 'het principe' oid vaags
Hij moest en zou dat zwaard hebben
BiS alles momenteel hè, tank & dps specquote:
Wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BiS alles momenteel hè, tank & dps specMaar nog steeds gefrustreerd over dat stomme zwaard.
Maintank in Immersionquote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Smoofie het volgende:
Wtf. Hij raid te veel ofzo? Ik heb lang geen BiS. Zo mis ik Al akir HC, Neferian HC, Council HC en Conclave HC drops =/
Ja, maar pas als alles gecleared is, daarvoor is het echt hardcore ook. Niet geschikt voor de meesten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maintank in Immersion
en die raiden dus na een tijdje maar 1 avondje per week hèHoe hardcoreder je bent, hoe minder je uiteindelijk raidt
5 avonden in de week, zelfde als het guild waar hij daarvoor in zat, alleen zouden die nu nog steeds 5 avonden in de week raiden omdat ze alles niet neer hebben in heroic mode.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
Ja, maar pas als alles gecleared is, daarvoor is het echt hardcore ook. Niet geschikt voor de meesten.
healthy schedule of five raiding days (Sunday to Thursday 19:00-24:00). Ik kan sowieso niet vanaf 19:00. En 5 uur lang vind ik beetje te veel.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
5 avonden in de week, zelfde als het guild waar hij daarvoor in zat, alleen zouden die nu nog steeds 5 avonden in de week raiden omdat ze alles niet neer hebben in heroic mode.
Kijk, Ensidia, Paragon etc doen in het begin idd 7 dagen per week. Die hebben zelfs op Eerste Kerstdag geraid
Ik ook, daarom raid ik niet meerquote:Op zondag 29 mei 2011 19:32 schreef Smoofie het volgende:
healthy schedule of five raiding days (Sunday to Thursday 19:00-24:00). Ik kan sowieso niet vanaf 19:00. En 5 uur lang vind ik beetje te veel.
Ik welquote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook, daarom raid ik niet meer
Niet dat ik goed genoeg voor dit guild zou zijn
ah, wel jammer dan. Er was wel een goed guild met Engelse officers die pas om 20:00 begon met raiden. Weet niet meer welke dat was, maar die zijn er dus ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik welMaar ik zit vooral met dit : , VI op maandag, di-wo CL en do EL
Voetbal dus. En ik heb werk t/m 19:00, ma,di,do. En de meeste HC guilds raiden vanaf 19:00 -.-.
In mijn guild is bijna iedereen 21+ op een paar na, zoals ikquote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind 19:00 ook kut, oa reden dat we weg zijn bij de raiding guild die we gejoined hadden. Raiden ging super smooth enzo, maar iedereen was rond de 18, er was geen echt schema en vanaf 19:00. Dan kan ik niet sporten. -.- En ik voelde me oud.
Wij hebben 21-24:00. ma, wo,do. Officers zijn 2 italianen en een engelsman. Allemaal over de 25. 25m Guild. En er zijn 3 andere vrouwen in de guild. We hebben de laatste tijd wel problemen omdat 5 Core members gestopt zijn,quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Mjah, veel raiding guilds op onze server zijn gemiddeld rond de 20 jaar.
Ik wil gewoon een semi serieuze raiding guild, met vast schema, per team 2 a 3 raiding nights van 20:00 tot 24:00 ofzo, die ook een beetje gevoel voor humor hebben en de meeste mensen ouder zijn dan 24.Onze vorige guild is een beetje dood, GM zwanger enzo, en mocht van mij ook iets meer hardcore raiden enzo.
3 avonden is sowieso mijn max, Ik sport 3 keer per week, 1 keer per week hebben we een no-pc night. En alleen 's avonds. We hebben 2 kleine kids, die hebben overdag en de vroege avond geen ouders nodig die alleen maar achter de pc zitten natuurlijk.
Oh, dat klinkt wel tof!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef Smoofie het volgende:
Wij hebben 21-24:00. ma, wo,do. Officers zijn 2 italianen en een engelsman. Allemaal over de 25. 25m Guild. En er zijn 3 andere vrouwen in de guild. We hebben de laatste tijd wel problemen omdat 5 Core members gestopt zijn,
Heb nooit 30 dagen kaarten gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef TwyLight het volgende:
Kan ik ergens ook nog 30-day pre-paid kaarten halen, of alleen nog maar 60-day(Behalve direct via Battle.net upgraden, dat kan niet want ik wil 30 dagen aan iemand anders geven)
Als elemental genruikt ik die totems ook niet tijdens het questen. Lightning shield wel, helemaal als je die talent hebt waardoor hij niet meer lager dan 3 charges gaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:19 schreef Rikketik het volgende:
Alleen een vraagje aan de pro's... die totems hè, komen die überhaupt wel van pas tijdens het questen? Ik gebruik ze namelijk nooit. Ja, alleen als ik tegen elites moet of zo. Tijdens de quest "Ending Their World" (bazenquest trouwens) heb ik ze wel gebruikt. Maar voor de rest... veel te omslachtig allemaal. Net als Lightning Shield, daar zie ik het nut ook niet van in tegen normale mobs.
Dat is een glyph en jij bedoeld de talent die tot 9 stacks gaat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als elemental genruikt ik die totems ook niet tijdens het questen. Lightning shield wel, helemaal als je die talent hebt waardoor hij niet meer lager dan 3 charges gaat.
Aye, dacht dat die bij elkaar zatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is een glyph en jij bedoeld de talent die tot 9 stacks gaat?
Vond het vooral kut vanwege mijn BoA items, ik liep dan op lvl 50 zover voor op exp/lvl dat je juist je maximum exp mis loopt. En je kunt bepaalde quests niet skippen omdat ze een bepaalde quest giver vrij schakelen die je weer nodig hebt om het maximum eruit te halenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben nu een rogue aan 't levellen met Zygors Guide, ik moet zeggen dat 't toch wel apart is op die manier, echt stap voor stap wordt nu voorgekauwd waar je wat moet doen... maar ik level wel heel snel zo. Alleen is 't wel jammer zodra je ook maar iets afwijkt van het pad wat ie opgeeft dat ie dan meteen de kluts kwijtraakt.
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben nu een rogue aan 't levellen met Zygors Guide, ik moet zeggen dat 't toch wel apart is op die manier, echt stap voor stap wordt nu voorgekauwd waar je wat moet doen... maar ik level wel heel snel zo. Alleen is 't wel jammer zodra je ook maar iets afwijkt van het pad wat ie opgeeft dat ie dan meteen de kluts kwijtraakt.
Doe ik met een maat van me, beide pallyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maar
Echt niet normaal hoe snel dat dan gaat.
Gewoon questen en heel de tijd queuen voor een random dungeon zodra dit kan.
Dan krijg je ook nog een satchel met een random blauw item erin.
Joh...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maar
Echt niet normaal hoe snel dat dan gaat.
Gewoon questen en heel de tijd queuen voor een random dungeon zodra dit kan.
Dan krijg je ook nog een satchel met een random blauw item erin.
vergeet niet dat /played de totale tijd is die je aan dat character hebt gespendeerd, lijkt me niet dat je 72 uur continu gespeeld hebt aan 1 stuk doorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:37 schreef Metonae het volgende:
Die Zygor advertisementsStaat heel leuk in 'Reach 85 in 5 days!'. Ik doe even /played op mijn net gedingde shaman... 3 days xx hours xx minutes
Zelf je route uitkiezen is dus beter
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:17 schreef Chau het volgende:
Totems gebruik je niet echt bij het questen, je hebt de meeste mobs toch dood in 1 GCD.
Oké. Ik had al zoiets van, volgens mij zijn totems ook helemaal niet bedoeld voor questen. Maar ja, ik wil m'n class wel goed spelen en als die krengen nu echt wat toevoegden... maar dat doen ze dus niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als elemental genruikt ik die totems ook niet tijdens het questen. Lightning shield wel, helemaal als je die talent hebt waardoor hij niet meer lager dan 3 charges gaat.
Hoeft niet eens om de tien minuten, hij ververst als je geraakt wordt. Zal dus alleen gecast moeten worden als je dood bent gegaan of dispelled. En totems voegen wel wat toe hoor, vergelijkbaar met mark of the wild van druids. Gewoon een buff. Bij wat sterkere vijanden gebruikte ik nog wel eens mijn fire of earth elemental, of een tremor om wat vijanden te vertragen. Maar dat is wel incidenteel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Oké. Ik had al zoiets van, volgens mij zijn totems ook helemaal niet bedoeld voor questen. Maar ja, ik wil m'n class wel goed spelen en als die krengen nu echt wat toevoegden... maar dat doen ze dus niet.
Die glyph van lightning shield zag ik inderdaad al staan toen ik ging kijken welke drie glyphs ik moest kiezen op level 25. Dan is het inderdaad wel een goede buff. Ik ga 'm niet na ieder gevecht verversen, maar om de tien minuten is niet zo'n probleem.
Thanx voor het antwoorden, beiden.
SotA en AV zitten niet in RBG, het zijn de 10man mappen + AB.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:17 schreef greatjob het volgende:
Hoe zijn rated bg's (vergelijkbaar met farmteam tegen farmteam in vanilla?), het lijkt mij vreselijk in SotA/AV. En is arena een beetje gebalanceerd?
Ja oké, maar tijdens het questen bedoel ik. Zo'n Mark of the Wild cast je één keer in de dertig (?) minuten, maar met die totems blijf je strooien. Beetje overbodig als je de gemiddelde mob binnen tien seconden doodslaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoeft niet eens om de tien minuten, hij ververst als je geraakt wordt. Zal dus alleen gecast moeten worden als je dood bent gegaan of dispelled. En totems voegen wel wat toe hoor, vergelijkbaar met mark of the wild van druids. Gewoon een buff. Bij wat sterkere vijanden gebruikte ik nog wel eens mijn fire of earth elemental, of een tremor om wat vijanden te vertragen. Maar dat is wel incidenteel.
Ahhh! Goed nieuws! Hier was ik zo bang voor toen ik dit hoorde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef Chau het volgende:
[..]
SotA en AV zitten niet in RBG, het zijn de 10man mappen + AB.
Arena is zoals altijd de juiste combo
[ afbeelding ]
Ik zit er stiekem wel over te denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004697
Hij is er, iemand die hem gaat halen?
zojuist een bgtje gedaan 20-29 bracket.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hier in Orgrimmar Valley of Strength] staan er al 4
ik heb hem gekochtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004697
Hij is er, iemand die hem gaat halen?
Ik wist het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Oh, leuk, drama. Notquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Reuzelbek het volgende:
Oh fijn, paar officieren hebben ruzie gekregen, stapt de helft uit mijn guild. Terwijl het steeds beter ging met raiden en drie weken terug lvl 25 hebben gehaald.
Het gaat na een tijdje ook allemaal een beetje op elkaar lijken hè. Dat je denkt: nee, niet weer dit...quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:28 schreef GI het volgende:
Drama is jammergenoeg altijd aanwezig in online games, ik heb nog nooit meer dan drie maanden een op groepen gebaseerd spel gespeeld zonder vormen van drama.
Als je in een 'leadership role' zit in zo'n groep gaat er bijna geen week voorbij.
Yeps, ik heb er nu geen last van omdat ik niet raid en de guild 'dood' is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat na een tijdje ook allemaal een beetje op elkaar lijken hè. Dat je denkt: nee, niet weer dit...
Sweet.. Wat is dat en hoe krijg je dat?quote:
Hier gaat het ook niet al te best. Prikkelingen overal en tussen verschillende mensen. We hebben al een paar weken niet meer actief geraid. Afgelopen week zelfs HELEMAAL niet! Gaat niet de goede kant op!quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Reuzelbek het volgende:
Oh fijn, paar officieren hebben ruzie gekregen, stapt de helft uit mijn guild. Terwijl het steeds beter ging met raiden en drie weken terug lvl 25 hebben gehaald.
Heb je een Sandstone drake voor nodig en een Burgy head item.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sweet.. Wat is dat en hoe krijg je dat?
Ja, ga je heel erg druk maken over mensen die toch niet in je raid team zitten en die dan ergens anders gaan raiden, kan je het ze kwalijk nemen ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Deze drama is ontsprongen over onenigheid over het selecteren van Raidmembers (via een rotatiesysteem die de GM gebruikt), toen daarna iemand opmerkte dat er een aanzienlijk nummer de laatste tijd liever met hun alt bij een andere guild op dezelfde server spelen (wat hij liet zien via een screenshot) brak de tering los.
Als iemand vraagt om een item en zegt dat ze het echt nodig hebben, dan geef ik het maar gewoon. wat interesseert mij die digitale items en dat digitale goud. Het zijn maar eenen en nullen in een computer. Het is het helemaal niet waard om je daar heel erg druk over te maken. Het blijft nog altijd gewoon een erg leuk spelletje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:32 schreef GI het volgende:
Oh, dat is ook zoiets leuks, discussies over welke loot healer of DPS loot is.
+hit = DPS ook als het beter is dan hetgeen de healer als wand heeft op dat moment...
Nee dat zijn twee op zichzelf staande problemen, want juist onze core raidleden zijn opgestapt, ze speelde in de andere guild in hun 'downtime' om hun vrienden te helpen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:23 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, ga je heel erg druk maken over mensen die toch niet in je raid team zitten en die dan ergens anders gaan raiden, kan je het ze kwalijk nemen ?
Ja, maar je hebt nog wel een beetje met role/class te makenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als iemand vraagt om een item en zegt dat ze het echt nodig hebben, dan geef ik het maar gewoon. wat interesseert mij die digitale items en dat digitale goud. Het zijn maar eenen en nullen in een computer. Het is het helemaal niet waard om je daar heel erg druk over te maken. Het blijft nog altijd gewoon een erg leuk spelletje.
Dat begrijp ik wel. Ik begrijp alleen niet dat mensen diiscussies kunnen hebben over wie een item krijgt terwijl het gewoon een digitaal item bent. Je daar in esentie bent om op een aangename manier je tijd door te brengen. Niet om met iedereen in de clinch te liggen over een item. Volgens mij zijn er voor elke class genoeg items te vinden om een nette gear te kunnen samenstellen zonder discussies.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt nog wel een beetje met role/class te maken
Als er twee mensen een item willen, dan moet je een keuze maken. Een +hit item is dan duidelijk voor de DPSer en niet voor de healer
Er zijn twee mensen die het willen, ik moet kiezen welke van de twee het krijgt. Dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment discussies. En dan ook nog eens discussies die uit de hand gaan lopen. Mensen die de raid uitgaan omdat ZIJ het item niet kregen. Zelfs met een lootsysteem zoals Suicide Kings krijg je dan nog het verwijt van vriendjespolitiekquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Ik begrijp alleen niet dat mensen diiscussies kunnen hebben over wie een item krijgt terwijl het gewoon een digitaal item bent. Je daar in esentie bent om op een aangename manier je tijd door te brengen. Niet om met iedereen in de clinch te liggen over een item. Volgens mij zijn er voor elke class genoeg items te vinden om een nette gear te kunnen samenstellen zonder discussies.
Suicide Kings?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef GI het volgende:
[..]
Er zijn twee mensen die het willen, ik moet kiezen welke van de twee het krijgt. Dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment discussies. En dan ook nog eens discussies die uit de hand gaan lopen. Mensen die de raid uitgaan omdat ZIJ het item niet kregen. Zelfs met een lootsysteem zoals Suicide Kings krijg je dan nog het verwijt van vriendjespolitiek
http://www.wowwiki.com/Suicide_Kingsquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Suicide Kings?
Ik ben een vrij nieuwe speler dus dat is mij onbekend.
Probleem is dan vaak dat 1 iemand een halve instance loot voor 3 weken en de andere krijgt helemaal nietsquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Sjiznit het volgende:
Wij gebruiken het aloude MS voor OS /roll systeem. Werkt prima bij mensen die elkaar kennen en elkaar ook dingen gunnen.
Dit. Maarja de meeste mensen zien WoW niet echt meer als een spel, en zien echt waarde in items inplaats van de fun factor van het spel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Sjiznit het volgende:
Wij gebruiken het aloude MS voor OS /roll systeem. Werkt prima bij mensen die elkaar kennen en elkaar ook dingen gunnen.
In de praktijk valt het wel mee, wij hebben twee hunters die goed met elkaar overweg kunnen en die beslissen zelf wie wat krijgt. Zo ook met de melee dps/tanks en weet ik het wat. Als er weken geen plate valt zou je ook met een ander systeem geen plate krijgen. Dat is gewoon het random loot gebeuren van WoW en kan je niks aan veranderen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Probleem is dan vaak dat 1 iemand een halve instance loot voor 3 weken en de andere krijgt helemaal niets
Dit dus, ik dacht dat het voor de lol bedoeld is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef Chau het volgende:
[..]
Dit. Maarja de meeste mensen zien WoW niet echt meer als een spel, en zien echt waarde in items inplaats van de fun factor van het spel.
Een leuke aanpak, maar dat zal denk ik niet snel bij een guild gaan gebeuren. De meeste spelen wel om te raiden maar het zelf uitzoeken is weer een heel ander verhaal. Tactiek van te voren bepalen kan heel wat frustratie schelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, ik dacht dat het voor de lol bedoeld is.
Bij mij in het guild ook, gaan ze voor een raid de tactiek eerst opzoeken. Ik zet serieuze twijfels bij die aanpak. Is het niet veel leuker omdat eerst zelf proberen uit te zoeken. De voldoening lijkt me dan een stuk groter. helaas krijg ik ze dat maar moeilijk aan het verstand.
Dit is me iets te hardcore, ik denk niet dat ik het trek om 3 avonden verplicht te raiden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:14 schreef Maureentje het volgende:
Iemand geinteresseerd om onze gezellige guild te joinen dan ?Aangezien ik paar zie posten ,waar het niet goed gaat in de guild
Wij zijn nog op zoek naar paar man voor onze hc 10 man groep , we hebben 4 raiddagen maar gaan soms niet alle 4 omdat we dan 1 of 2 man missen
![]()
Momenteel zitten we op 5/13hc![]()
http://www.wowprogress.com/guild/eu/turalyon/Project+Anarchy
Ja precies, ben blij dat ik in een guild zit waar dat niet zo is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef Chau het volgende:
[..]
Dit. Maarja de meeste mensen zien WoW niet echt meer als een spel, en zien echt waarde in items inplaats van de fun factor van het spel.
een lvl 81, een lvl 82 en 8 lvl 85. Maar ja, als je niet weet wat je moet doen kun je ;t nog steeds verneuken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Neem aan dat jullie 85 waren? hoezo zerg je die bitch niet gewoon neer ipv 2 man te tanken
Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef jagga het volgende:
dat van sindy doet me denken aan de keer dat ik met meravigliosa en haar clubje voor sindy stond.
ik keilang gedaan over de tactics, alles uitgelegd enz
in 1 x neer![]()
als je tactics uitlegt en het lukt ook nog, je geeft een paar aanwijzingen en het gaat gewoon lekker,
das gewoon tof
Als je dps redelijk zijn hoef je je stacks niet te droppen(was al mogelijk @ lvl 80) in 10 manquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijk
Een tijdje geleden hebben we 'm op lvl 85 gedaan op heroic mode... en toen was ik de enigste tank en toen ging het ook prima (okee, wel wat meer stacks), maar het verschil was dat we toen meer mensen in de raid hadden die ook daadwerkelijk snapte wat ze aan 't doen waren, da's nogal een verschilquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je dps redelijk zijn hoef je je stacks niet te droppen(was al mogelijk @ lvl 80) in 10 man
Welke guild is dat. Jij zit toch op hetzelfde realm als mij. Begint met een V, maar ik ben niet zo goed in namenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ben blij dat ik in een guild zit waar dat niet zo is.
Gewoon rollen op items met need/greed en dan een beetje nadenken. Rogue die altijd meegaat wilde shoulders hebben, die dropten dus heb ik gewoon gepassed, omdat ik de helft van de raids maar ben geweest. Dat soort dingen.
Veel fijner en ik ga elke raid toch wel met een item terug, terwijl in vorige guilds waar ze met DKP werkten altijd dezelfde personen die DKP spaarden met de items weggingen.
Idd , zo werkt het bij ons ook ongeveer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ben blij dat ik in een guild zit waar dat niet zo is.
Gewoon rollen op items met need/greed en dan een beetje nadenken. Rogue die altijd meegaat wilde shoulders hebben, die dropten dus heb ik gewoon gepassed, omdat ik de helft van de raids maar ben geweest. Dat soort dingen.
Veel fijner en ik ga elke raid toch wel met een item terug, terwijl in vorige guilds waar ze met DKP werkten altijd dezelfde personen die DKP spaarden met de items weggingen.
Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Welke guild is dat. Jij zit toch op hetzelfde realm als mij. Begint met een V, maar ik ben niet zo goed in namen
let wel, ik ben toen server transferred. dat clubje was nog niet voorbij professor gekomen ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijk
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef jagga het volgende:
[..]
let wel, ik ben toen server transferred. dat clubje was nog niet voorbij professor gekomen ?
casual as hell, maar luisteren!![]()
was echt tof.. ik begon met tactics van: mjah dit is best wel een tricky fight. Legde tactics uit..en whoppa boeltje in 1x neer. Ik vond( en vind nog steeds) dat erg knap aangezien ik gewend was 10x+ te wipen omdat er altijd wel een paar de boel verkloten.
Nog steeds 1 van de beste guilds waar ik in heb gezeten, qua sfeer en attitude. en imo telt dat ook voor een boel.
P.S. dit was op lvl 80, niet 85
Ohja, dat heb je bij zoiets meestal. Ben nog nooit een hele 'lootcouncil' tegen gekomen die 100% eerlijk was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vorige raidingguild had een lootcouncil. In de wandelgangen al snel 'friendscouncil' genoemd![]()
Niet dat ik er heel veel last van had, want vrouw. Maar het was absoluut een oneerlijke verdeling van items en daar krijg je gezeik mee.
Oh, maar dat weet toch iedereen dat gearlevel & dps vaak geen ruk met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef Chau het volgende:
Ohja, dat heb je bij zoiets meestal. Ben nog nooit een hele 'lootcouncil' tegen gekomen die 100% eerlijk was.
Iets wat ook leuk was, mensen die duidelijk beter gegeared waren als mij uitlachen als ze slechtere dps deden als mij. Had zelfs een huntard die voordat ik uberhaupt een raid had gedaan met hun mijn gear als niet goed genoeg bestempelde. Om vervolgens op vent te roepen, Question for you *naam hunter* are you even dpsing? Oh nevermind I now see you now on recount, had to scroll down a bit. Hoor je allemaal gegniffel van de andere. Nooit weer eigelijk iets van hem gehoord daarna.
Dan ben ik in de war met een ander. Ik zit op Vek'nilash.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.
is de week al voorbij ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.
Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..
Zijn er bepaalde addons / instellingen die dat doen..?
Shift en dan scrollen? Werkt bij de meestequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..
Zijn er bepaalde addons / instellingen die dat doen..?
Nee, werkt niet..quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Shift en dan scrollen? Werkt bij de meeste
Ik had al heel die addonmap weggegooid..quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.
Nice!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:31 schreef Sjiznit het volgende:
Kan ook dattie in windowed mode is. Moet je rechts boven in je map op zon vierkantje klikken.
Ja, niet volgens mij. Ik deed het op mijn bankalt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kijk je in de guild finder als je in een guild zit?
Als je lvl 80-85 bent kan je die dungeon solo'en met de meeste classes. Het is mij op mn priest ook gelukt op lvl 80 in full raid gear.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens nu gvd al 1 uur en 57 minuten!!! in de dungeon finder omdat ik naar een specifieke dung moet voor een quest om loot te halen (Master of Elixirs) die ik daarna ga veranderen naar Transmutation master voor 100g maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodigdie voor 800g per stuk op AH staan
Die heb ik een ongeveer een maandje geleden gedaan op mijn priest gedaan, gelukkig had ik mensen die me wilden en konden helpen met de Mights, ze hadden die nog op hun alts ^^quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodigdie voor 800g per stuk op AH staan
Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijnquote:
Als je quest idd dan is een healingspec niet echt heel handig jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijnLevelen als holy priest
Nou, dat zal snel gaan
Als je het zo ziet zou ik er inderdaad niet aan beginnen. Als ik raid zie ik het anders: ik gem en enchant mijn gear zo goed mogelijk om zo veel mogelijk uit mijn character te maken. Ik sign voor raids omdat ik dan weet dat ik met een toffe groep mensen lastigere bazen ga doodmaken die hetzelfde willen als ik en waar ik de sterke en zwakke punten van ken. Door niet te puggen en mee te gaan met guild raids heb ik meer kans om een leuke tijd te hebben in die dungeons. Pugs zijn op dit moment vooral een bron van ergernis en lui die niet voorbij Magmaw komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Anakin24 het volgende:
Hmmz.. geloof niet dat ik ooit ga raiden denk ik..
Al die regeltjes, al die moetjes of anders.. dunno
Hoop van die guilds willen dat je je gear exact hebt zoals zij dat willen,
enchants die perfect zijn, talent trees die perfect zijn. je perse aanwezig moet zijn op die tijd.. ook tot het einde blijft, je niet gaat puggen, naja.. allerlei van dat soort dingen...
kweenie wat ik er van moet denken.
het is toch maar een spelletje en toch geen leven met allerlei regels enzo?
blijf maar een social player denk ik die een beetje HC's ga rennen, beetje ga pvp'en, beetje ga questen enzoveel relaxter en je kan tenminste off gaan als ik da zelf wil
Als raiding er niet was speelde ik geen wowquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef Silmarwen het volgende:
Raiden is echt wel leuk hoor, die rush van nieuwe kills en clears. Samenwerken, lol hebben, ik wil raiden niet missen!
Het probleem is is dat ik holy ben in dungeons en disc in bg''squote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je quest idd dan is een healingspec niet echt heel handig jadisc of holy in dungeons, en shadow als je aan 't questen bent en het gaat prima!
Dan... wordt 't lastigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het probleem is is dat ik holy ben in dungeons en disc in bg''s
En de reden dat je niet disc kan spelen in de dungeons?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Disc is so easy mode in dungeons, shield, shield , shieldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Shield glyph erop zodat nog healedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Inderdaad level nu een disc priest. Shield erop klaar. Probleem is dat ik altijd van die dpstanks tegenkom of tanks met een 2hander. Moet ik soms ook nog renew gebruiken :[[[
36 inmiddels hoor!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:19 schreef PainDivine het volgende:
lvl 35 en je dan tank noemen, je bent dan gewoon dps met een shield
Speelde vroeger Ragnarok Online. Game waarbij de skill bindings ook op de F-keys zatenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef Blistering het volgende:
Teh fuck, die bindings snap ik niet.
edit: Snappen als in, hoe de neuk lukt 't je om te spelen met die spells onder F1, F2..
we praten wel verder als je capped bent ok?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
36 inmiddels hoor!![]()
En ik ben wel een tank!http://eu.battle.net/wow/(...)rom/metonizer/simple Zie je mn schattige gear niet?
Nee!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:41 schreef PainDivine het volgende:
[..]
we praten wel verder als je capped bent ok?
quote:
Horde of Ally?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef Nystiq het volgende:
Iemand zin om te levelen op Trollbane? Heb een main hier staan dus kan wel voor wat gold zorgen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 07:02 schreef Rikketik het volgende:
Net die ene quest chain in Northern Stranglethorn voltooid, die met dat raptortje. Echt jammer dat je haar uiteindelijk alleen écht kan redden door Zul'Gurub (de raid) te doen. Vaarwel, Fajra'aka, het was leuk je gekend te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef Metonae het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]Zul Gurub is een 5mans heroic nu. Sinds patch 4.1. Moet je ilvl 346 voor hebben voor je kan queuen met de LFD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Lol toffe naamquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:02 schreef Olment het volgende:
Yay, gister eindelijk exalted met The Scale of the Sands en heb nu mijn Title: Groentenboer the Exalted
Ik las dus gister in dit topic voor het eerst over deze achievement. Besefte me toen dat ik niet al te lang geleden, met een nieuwe alt, die draak over Wetlands zag vliegen met het benodigde vuurspectakel. Besefte me ook dat ik op een gegeven moment in het vuur stond, dus ik sprong er snel weer uit om niet dood te gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat echt totaal random? Ik heb geen idee of er iets online over te vinden is; kreeg het zelf (natuurlijk) eerst op mijn alt en pas sinds kort ook op mijn main (portalde naar blasted lands: poef dood + achievement).
ISPs zijn dan tegenwoordig ook wel erg kutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Junglebeast het volgende:
Pfft zomer + minecraft = weinig inloggen in WoW.
En de raids die ik doe lopen op niks uit omdat de helft met internet problemen zit.
Wij bekijken gewoon hoeveel signs er zijn. Als er genoeg zijn gaan we gewoon raiden. Dit omdat we met heel mensen zitten die gewoon een baan hebben en dus niet al te veel vakantie hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef Evertjan het volgende:
bij ons in de guild stoppen ze ook gewoon met raiden in juli+augustus
17 guilds die 25 doenquote:Op zondag 5 juni 2011 02:09 schreef Junglebeast het volgende:
zitten wel al op pagina 7?
Maar echt heeeel veel 10m guilds nu.. bijna geen 25m te zien op Tura.
Hehe, verwacht er niet teveel vanquote:Op zondag 5 juni 2011 15:47 schreef Sjiznit het volgende:
Ben benieuwd wat de topic titel gaat worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |