abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97594239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef Chau het volgende:

Ohja, dat heb je bij zoiets meestal. Ben nog nooit een hele 'lootcouncil' tegen gekomen die 100% eerlijk was.

Iets wat ook leuk was, mensen die duidelijk beter gegeared waren als mij uitlachen als ze slechtere dps deden als mij. Had zelfs een huntard die voordat ik uberhaupt een raid had gedaan met hun mijn gear als niet goed genoeg bestempelde. Om vervolgens op vent te roepen, Question for you *naam hunter* are you even dpsing? Oh nevermind I now see you now on recount, had to scroll down a bit. Hoor je allemaal gegniffel van de andere. Nooit weer eigelijk iets van hem gehoord daarna.
Oh, maar dat weet toch iedereen dat gearlevel & dps vaak geen ruk met elkaar te maken hebben :D Een geweldige speler kan nog steeds geweldige dps doen met rukgear en een slechte speler doet nog steeds geen goede dps met BiS :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97594389
Was trouwens op mijn boomkin in die tijd, dus was redelijk easy mode mensen te outdpsen :P
pi_97594494
"Can't hear you over the sound of how awesome I am" *O* *O* Voor mijn vriend dan, ik zit op Fok :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 juni 2011 @ 07:17:07 #229
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_97612116
Zo, dat ging lekker vannacht. :') Begonnen op level 23 en met een niet bijster geïnspireerde instelling en het eindigt vijf uur later op level 30 en "shit, het is zeven uur geweest, ik moet stoppen".

Ook mooi een heleboel mats op de AH gegooid. Het is alleen te hopen dat er nu niet teveel malloten rondlopen die me nu voor de helft van mijn prijs gaan undercutten. Van de andere kant: waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die Schematics: Goblin Jumper Cables voor 30g kopen terwijl er in Duskwood één of andere Goblin staat die ze voor 20s verkoopt. :9

-Edit
Er gebeurde nog wel wat vreemds trouwens. Ik spotte zo'n rare mob (die enorme kat in Stranglethorn) en gaf even een seintje via general chat. Kwam gelijk een hunter aan natuurlijk die hem wilde tamen. Ik dacht behulpzaam te zijn en ging die hunter healen, maar juist op dat moment genereer ik opeens een bom aggro waardoor het taming proces mislukte. Was het nou zo dom van mij om te healen of moet dat wel gewoon kunnen? Zo niet, dan doe ik het namelijk niet meer in het vervolg. :@

Al kan die cat ook gebugged zijn geweest. Hij werd namelijk op een gegeven moment weer neutral, voor één seconde of zo, waarna zijn HP naar 10 procent dropte en hij ons plotsklaps weer aanviel om vervolgens dood neer te vallen. Terwijl die hunter en ik hem met geen vinger aangeraakt hebben, tijdens het hele gevecht niet! :o

[ Bericht 40% gewijzigd door Rikketik op 02-06-2011 07:29:43 ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_97612583
:') Nooit healen tijdens taming process.
  donderdag 2 juni 2011 @ 09:37:19 #231
171357 Rikketik
pi_97612939
Kun je wel doen alsof dat vanzelfsprekend is, maar ik wist het echt niet.

Hoe dan ook, bedankt voor de opheldering. Deze fout zal ik geen tweede keer maken.
pi_97613073
Het is meer dat ik vind dat je niet moet healen, hij wilt die pet tamen dus is het zijn probleem. Overigens zal hij er ook niet van dood gaan (tenzij het level verschil erg groot was maar dan zou hij daar sowieso nog niet moeten zijn) dus ik neem aan dat healen niet nodig was.
pi_97615491
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.
Dan ben ik in de war met een ander. Ik zit op Vek'nilash.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97617830
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.
is de week al voorbij ? :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:27:35 #235
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97621832
Yeah, net de Amani Battle bear gewonnen met een random pug. 1 vriend van me was mee als dus. Hadden nog 1 min op de timer doen de boss dood ging. Daarna de last boss gedaan waar we bijna 2x opwipen lol :{w
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:30:30 #236
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97621914
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..

Zijn er bepaalde addons / instellingen die dat doen..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_97623159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..

Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.
pi_97623500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:

Shift en dan scrollen? Werkt bij de meeste
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:30:09 #239
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97623576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:27 schreef Chau het volgende:

[..]

Shift en dan scrollen? Werkt bij de meeste
Nee, werkt niet..

quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.
Ik had al heel die addonmap weggegooid..

Maar volgens mij zijn de settings bewaard en heb ik nog steeds dezelfde addon in gebruik.. maar welke..

Ik gebruik
DBM
Xperl
Recount

en een paar losse dingetjes..
Leer spaties gebruiken!
pi_97625416
Kan ook dattie in windowed mode is. Moet je rechts boven in je map op zon vierkantje klikken.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:39:33 #241
171357 Rikketik
pi_97625658
Heb je niet toevallig op Shift+M gedrukt? Dan verschijnt er namelijk ook een smal mapje in beeld.

Ging lekker met de AH trouwens, bijna al mijn mats van vanochtend zijn verkocht en ik ben 300g rijker. Nu moet ik me alleen inhouden en niet alles spenderen aan onzinnige gear en weet ik veel wat nog meer...
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:47:48 #242
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97625919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:31 schreef Sjiznit het volgende:
Kan ook dattie in windowed mode is. Moet je rechts boven in je map op zon vierkantje klikken.
Nice!

Dat was het!

Thanks!!!
Leer spaties gebruiken!
pi_97631501
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]

is de week al voorbij ? :D
Yup, dinsdavond was mn ban opgeheven.
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:17:49 #244
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_97633832
Gisteravond voor de eerste keer Nefarian dood :D Ik als addtank heb het gewoon weer klaargespeeld om nef te taunten in plaats van zo'n kut-add :') Naja, doet mn guild niet moeilijk over, worden wat geintjes over gemaakt en we gaan weer verder O+

Ook gelijk nog ff een 1 keer Al'akir gedood en toen binnen een klein uurtje ff compleet BoT gedaan en heb ik eindelijk mn 4set bonus protection warrior :')
pi_97644057
Ik zie net mijn guild in de guildfinder staan :D Dus ik dacht even: huh, wtf? Maar ze zoeken dus specifiek een draenei dk, dwarf mage, dwarf rogue, dwarf DK die honored with the guild willen worden :D

Plus "we promise lots of cookies and epics"

Mocht nog iemand bij Immersion willen 8-) Ik geloof dat we een guildachievement nog niet af hebben :D
pi_97644569
Hoe kijk je in de guild finder als je in een guild zit?
pi_97644588
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kijk je in de guild finder als je in een guild zit?
Ja, niet volgens mij. Ik deed het op mijn bankalt.
pi_97644638
Ah, vandaar :P

Ik zit trouwens nu gvd al 1 uur en 57 minuten!!! in de dungeon finder omdat ik naar een specifieke dung moet voor een quest om loot te halen (Master of Elixirs) die ik daarna ga veranderen naar Transmutation master voor 100g maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodig :') die voor 800g per stuk op AH staan
pi_97644742
aye -O- Dan hoop ik maar dat je die dungeon 'snel' krijgt! (zo te lezen zit dat er niet in, zijn er geen guildies die je wel even kunnen helpen?)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 05:49:59 #250
2738 Knut
Loyal Dog
pi_97647416
Je kan gewoon /guildfinder intypen als je in een guild zit ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')