Zo, dat ging lekker vannacht.

Begonnen op level 23 en met een niet bijster geïnspireerde instelling en het eindigt vijf uur later op level 30 en "shit, het is zeven uur geweest, ik moet stoppen".
Ook mooi een heleboel mats op de AH gegooid. Het is alleen te hopen dat er nu niet teveel malloten rondlopen die me nu voor de helft van mijn prijs gaan undercutten. Van de andere kant: waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die Schematics: Goblin Jumper Cables voor 30g kopen terwijl er in Duskwood één of andere Goblin staat die ze voor 20s verkoopt.

-Edit
Er gebeurde nog wel wat vreemds trouwens. Ik spotte zo'n rare mob (die enorme kat in Stranglethorn) en gaf even een seintje via general chat. Kwam gelijk een hunter aan natuurlijk die hem wilde tamen. Ik dacht behulpzaam te zijn en ging die hunter healen, maar juist op dat moment genereer ik opeens een bom aggro waardoor het taming proces mislukte. Was het nou zo dom van mij om te healen of moet dat wel gewoon kunnen? Zo niet, dan doe ik het namelijk niet meer in het vervolg.

Al kan die cat ook gebugged zijn geweest. Hij werd namelijk op een gegeven moment weer neutral, voor één seconde of zo, waarna zijn HP naar 10 procent dropte en hij ons plotsklaps weer aanviel om vervolgens dood neer te vallen. Terwijl die hunter en ik hem met geen vinger aangeraakt hebben, tijdens het hele gevecht niet!
[ Bericht 40% gewijzigd door Rikketik op 02-06-2011 07:29:43 ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.