abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:06:21 #209
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97577273
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dit dus, ik dacht dat het voor de lol bedoeld is.

Bij mij in het guild ook, gaan ze voor een raid de tactiek eerst opzoeken. Ik zet serieuze twijfels bij die aanpak. Is het niet veel leuker omdat eerst zelf proberen uit te zoeken. De voldoening lijkt me dan een stuk groter. helaas krijg ik ze dat maar moeilijk aan het verstand.
Een leuke aanpak, maar dat zal denk ik niet snel bij een guild gaan gebeuren. De meeste spelen wel om te raiden maar het zelf uitzoeken is weer een heel ander verhaal. Tactiek van te voren bepalen kan heel wat frustratie schelen :)
pi_97577948
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:14 schreef Maureentje het volgende:
Iemand geinteresseerd om onze gezellige guild te joinen dan ? *O* Aangezien ik paar zie posten ,waar het niet goed gaat in de guild ;) Wij zijn nog op zoek naar paar man voor onze hc 10 man groep , we hebben 4 raiddagen maar gaan soms niet alle 4 omdat we dan 1 of 2 man missen :(
Momenteel zitten we op 5/13hc :)
http://www.wowprogress.com/guild/eu/turalyon/Project+Anarchy
Dit is me iets te hardcore, ik denk niet dat ik het trek om 3 avonden verplicht te raiden.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2011 @ 12:37:51 #211
159966 lifeblind
pi_97578169
Gisteren en eergisteren trouwens bezig geweest met een ICC10 run, voornamelijk voor achievements te halen (al die meta's voor Glory of the icecrown raider ofzoiets). De eerste 11 bosses gingen op zich prima.. alleen bij sindy kregen we geen achievement omdat ik als tank dus met 7 stacks rondliep in de laatste phase. De andere tank deed voor het eerst echt tanken in een raid-setup, en voor de eerste keer ICC... Het idee van overtaunten snapte hij nog niet helemaal, op de momenten dat 't niet moest was tie alleen maar aan t proberen om de boss op hem te taunten (waardoor sindy dus ook in de meest akelige posities voor de rest van de raid kwam :') ), en wanneer het juist wel moest... deed ie helemaal niets :') frustratie alom van mijn kant dus, maar ja, die achievement (dat iedereen in de raid minder dan 5 stacks moest hebben op het moment dat sindy dood gaat), haal ik wel een keer met een andere run met mensen die de fight verder WEL kennen :P Uiteindelijk sindy wel down gekregen, dan maar zonder achievement, in de eerste try gelukkig.

Daarna dus Lich King... nou... wat een drama was dat zeg :') Eerst 10 minuten gespendeerd om de hele fight uit te leggen, inclusief raidmarkers (echt wat zijn die dingen ontzettend handig om posities te markeren <3 ), andere tank zou adds doen, ik zou LK pakken. Kwam er dus op neer dat zodra we naar de transition phase gingen (remorseless winter), er nog een full health shambling horror rondliep, en die dus, inclusief alle kleine adds, mee liep naar de rand, en dan ook nog eens de spirits er tussen, en iedereen lekker op elkaar stond...

Na een try of 4 ofzo gecalled... want ik heb geen zin om op een niet relevante raid de hele avond verder te gaan wipen en ik weet niet hoeveel gold te spenderen aan repairs die niet nodig hoeven te zijn als iedereen gewoon zich een beetje inleest in wat ie moet doen, terwijl het op lvl 85 zo makkelijk kan zijn... jammer maar helaas.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:53:20 #212
194233 Friday12
Originele kloon
pi_97580727
quote:
Neem aan dat jullie 85 waren? hoezo zerg je die bitch niet gewoon neer ipv 2 man te tanken
pi_97580903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef Chau het volgende:

[..]

Dit. Maarja de meeste mensen zien WoW niet echt meer als een spel, en zien echt waarde in items inplaats van de fun factor van het spel.
Ja precies, ben blij dat ik in een guild zit waar dat niet zo is.

Gewoon rollen op items met need/greed en dan een beetje nadenken. Rogue die altijd meegaat wilde shoulders hebben, die dropten dus heb ik gewoon gepassed, omdat ik de helft van de raids maar ben geweest. Dat soort dingen.

Veel fijner en ik ga elke raid toch wel met een item terug, terwijl in vorige guilds waar ze met DKP werkten altijd dezelfde personen die DKP spaarden met de items weggingen.
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2011 @ 14:04:32 #214
159966 lifeblind
pi_97581071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Neem aan dat jullie 85 waren? hoezo zerg je die bitch niet gewoon neer ipv 2 man te tanken
een lvl 81, een lvl 82 en 8 lvl 85. Maar ja, als je niet weet wat je moet doen kun je ;t nog steeds verneuken natuurlijk.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:17:12 #215
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_97581445
dat van sindy doet me denken aan de keer dat ik met meravigliosa en haar clubje voor sindy stond.

ik keilang gedaan over de tactics, alles uitgelegd enz

in 1 x neer O+

als je tactics uitlegt en het lukt ook nog, je geeft een paar aanwijzingen en het gaat gewoon lekker,
das gewoon tof :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2011 @ 14:27:32 #216
159966 lifeblind
pi_97581750
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef jagga het volgende:
dat van sindy doet me denken aan de keer dat ik met meravigliosa en haar clubje voor sindy stond.

ik keilang gedaan over de tactics, alles uitgelegd enz

in 1 x neer O+

als je tactics uitlegt en het lukt ook nog, je geeft een paar aanwijzingen en het gaat gewoon lekker,
das gewoon tof :D
Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijk :')
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:34:09 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_97581961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijk :')
Als je dps redelijk zijn hoef je je stacks niet te droppen(was al mogelijk @ lvl 80) in 10 man
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2011 @ 14:45:40 #218
159966 lifeblind
pi_97582249
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als je dps redelijk zijn hoef je je stacks niet te droppen(was al mogelijk @ lvl 80) in 10 man
Een tijdje geleden hebben we 'm op lvl 85 gedaan op heroic mode... en toen was ik de enigste tank en toen ging het ook prima (okee, wel wat meer stacks), maar het verschil was dat we toen meer mensen in de raid hadden die ook daadwerkelijk snapte wat ze aan 't doen waren, da's nogal een verschil :')
pi_97582893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Gewoon rollen op items met need/greed en dan een beetje nadenken. Rogue die altijd meegaat wilde shoulders hebben, die dropten dus heb ik gewoon gepassed, omdat ik de helft van de raids maar ben geweest. Dat soort dingen.

Veel fijner en ik ga elke raid toch wel met een item terug, terwijl in vorige guilds waar ze met DKP werkten altijd dezelfde personen die DKP spaarden met de items weggingen.
Welke guild is dat. Jij zit toch op hetzelfde realm als mij. Begint met een V, maar ik ben niet zo goed in namen :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97586366
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Idd , zo werkt het bij ons ook ongeveer.
Guilds waar allemaal van die kinderen vechten om items join ik sowieso niet.

We kijken ook altijd even voor wie het de beste upgrade is , en we zorgen dat de items zo eerlijk mogelijk verdeeld worden.

Niet dat één iemand full epic is binnen een week en de ander na een maand nog geen item heeft bijvoorbeeld.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_97589359
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Welke guild is dat. Jij zit toch op hetzelfde realm als mij. Begint met een V, maar ik ben niet zo goed in namen :')
Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:09:15 #222
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_97591728
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef lifeblind het volgende:

[..]

let wel, ik ben toen server transferred. dat clubje was nog niet voorbij professor gekomen ?
casual as hell, maar luisteren! O+

was echt tof.. ik begon met tactics van: mjah dit is best wel een tricky fight. Legde tactics uit..en whoppa boeltje in 1x neer. Ik vond( en vind nog steeds) dat erg knap aangezien ik gewend was 10x+ te wipen omdat er altijd wel een paar de boel verkloten.

Nog steeds 1 van de beste guilds waar ik in heb gezeten, qua sfeer en attitude. en imo telt dat ook voor een boel.

P.S. dit was op lvl 80, niet 85
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:11:49 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97591824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef jagga het volgende:

[..]

let wel, ik ben toen server transferred. dat clubje was nog niet voorbij professor gekomen ?
casual as hell, maar luisteren! O+

was echt tof.. ik begon met tactics van: mjah dit is best wel een tricky fight. Legde tactics uit..en whoppa boeltje in 1x neer. Ik vond( en vind nog steeds) dat erg knap aangezien ik gewend was 10x+ te wipen omdat er altijd wel een paar de boel verkloten.

Nog steeds 1 van de beste guilds waar ik in heb gezeten, qua sfeer en attitude. en imo telt dat ook voor een boel.

P.S. dit was op lvl 80, niet 85

O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97591885
Mijn vorige raidingguild had een lootcouncil. In de wandelgangen al snel 'friendscouncil' genoemd :')
Niet dat ik er heel veel last van had, want vrouw. Maar het was absoluut een oneerlijke verdeling van items en daar krijg je gezeik mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97594063
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vorige raidingguild had een lootcouncil. In de wandelgangen al snel 'friendscouncil' genoemd :')
Niet dat ik er heel veel last van had, want vrouw. Maar het was absoluut een oneerlijke verdeling van items en daar krijg je gezeik mee.
Ohja, dat heb je bij zoiets meestal. Ben nog nooit een hele 'lootcouncil' tegen gekomen die 100% eerlijk was.

Iets wat ook leuk was, mensen die duidelijk beter gegeared waren als mij uitlachen als ze slechtere dps deden als mij. Had zelfs een huntard die voordat ik uberhaupt een raid had gedaan met hun mijn gear als niet goed genoeg bestempelde. Om vervolgens op vent te roepen, Question for you *naam hunter* are you even dpsing? Oh nevermind I now see you now on recount, had to scroll down a bit. Hoor je allemaal gegniffel van de andere. Nooit weer eigelijk iets van hem gehoord daarna.
pi_97594239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef Chau het volgende:

Ohja, dat heb je bij zoiets meestal. Ben nog nooit een hele 'lootcouncil' tegen gekomen die 100% eerlijk was.

Iets wat ook leuk was, mensen die duidelijk beter gegeared waren als mij uitlachen als ze slechtere dps deden als mij. Had zelfs een huntard die voordat ik uberhaupt een raid had gedaan met hun mijn gear als niet goed genoeg bestempelde. Om vervolgens op vent te roepen, Question for you *naam hunter* are you even dpsing? Oh nevermind I now see you now on recount, had to scroll down a bit. Hoor je allemaal gegniffel van de andere. Nooit weer eigelijk iets van hem gehoord daarna.
Oh, maar dat weet toch iedereen dat gearlevel & dps vaak geen ruk met elkaar te maken hebben :D Een geweldige speler kan nog steeds geweldige dps doen met rukgear en een slechte speler doet nog steeds geen goede dps met BiS :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97594389
Was trouwens op mijn boomkin in die tijd, dus was redelijk easy mode mensen te outdpsen :P
pi_97594494
"Can't hear you over the sound of how awesome I am" *O* *O* Voor mijn vriend dan, ik zit op Fok :')
  donderdag 2 juni 2011 @ 07:17:07 #229
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_97612116
Zo, dat ging lekker vannacht. :') Begonnen op level 23 en met een niet bijster geïnspireerde instelling en het eindigt vijf uur later op level 30 en "shit, het is zeven uur geweest, ik moet stoppen".

Ook mooi een heleboel mats op de AH gegooid. Het is alleen te hopen dat er nu niet teveel malloten rondlopen die me nu voor de helft van mijn prijs gaan undercutten. Van de andere kant: waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die Schematics: Goblin Jumper Cables voor 30g kopen terwijl er in Duskwood één of andere Goblin staat die ze voor 20s verkoopt. :9

-Edit
Er gebeurde nog wel wat vreemds trouwens. Ik spotte zo'n rare mob (die enorme kat in Stranglethorn) en gaf even een seintje via general chat. Kwam gelijk een hunter aan natuurlijk die hem wilde tamen. Ik dacht behulpzaam te zijn en ging die hunter healen, maar juist op dat moment genereer ik opeens een bom aggro waardoor het taming proces mislukte. Was het nou zo dom van mij om te healen of moet dat wel gewoon kunnen? Zo niet, dan doe ik het namelijk niet meer in het vervolg. :@

Al kan die cat ook gebugged zijn geweest. Hij werd namelijk op een gegeven moment weer neutral, voor één seconde of zo, waarna zijn HP naar 10 procent dropte en hij ons plotsklaps weer aanviel om vervolgens dood neer te vallen. Terwijl die hunter en ik hem met geen vinger aangeraakt hebben, tijdens het hele gevecht niet! :o

[ Bericht 40% gewijzigd door Rikketik op 02-06-2011 07:29:43 ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_97612583
:') Nooit healen tijdens taming process.
  donderdag 2 juni 2011 @ 09:37:19 #231
171357 Rikketik
pi_97612939
Kun je wel doen alsof dat vanzelfsprekend is, maar ik wist het echt niet.

Hoe dan ook, bedankt voor de opheldering. Deze fout zal ik geen tweede keer maken.
pi_97613073
Het is meer dat ik vind dat je niet moet healen, hij wilt die pet tamen dus is het zijn probleem. Overigens zal hij er ook niet van dood gaan (tenzij het level verschil erg groot was maar dan zou hij daar sowieso nog niet moeten zijn) dus ik neem aan dat healen niet nodig was.
pi_97615491
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dan ben ik in de war met een ander. Ik zit op Vek'nilash.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97617830
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

is de week al voorbij ? :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:27:35 #235
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97621832
Yeah, net de Amani Battle bear gewonnen met een random pug. 1 vriend van me was mee als dus. Hadden nog 1 min op de timer doen de boss dood ging. Daarna de last boss gedaan waar we bijna 2x opwipen lol :{w
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:30:30 #236
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97621914
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..

Zijn er bepaalde addons / instellingen die dat doen..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_97623159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..

Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.
pi_97623500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:

Shift en dan scrollen? Werkt bij de meeste
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:30:09 #239
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97623576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:27 schreef Chau het volgende:

[..]

Shift en dan scrollen? Werkt bij de meeste
Nee, werkt niet..

quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.
Ik had al heel die addonmap weggegooid..

Maar volgens mij zijn de settings bewaard en heb ik nog steeds dezelfde addon in gebruik.. maar welke..

Ik gebruik
DBM
Xperl
Recount

en een paar losse dingetjes..
Leer spaties gebruiken!
pi_97625416
Kan ook dattie in windowed mode is. Moet je rechts boven in je map op zon vierkantje klikken.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:39:33 #241
171357 Rikketik
pi_97625658
Heb je niet toevallig op Shift+M gedrukt? Dan verschijnt er namelijk ook een smal mapje in beeld.

Ging lekker met de AH trouwens, bijna al mijn mats van vanochtend zijn verkocht en ik ben 300g rijker. Nu moet ik me alleen inhouden en niet alles spenderen aan onzinnige gear en weet ik veel wat nog meer...
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:47:48 #242
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97625919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:31 schreef Sjiznit het volgende:
Kan ook dattie in windowed mode is. Moet je rechts boven in je map op zon vierkantje klikken.
Nice!

Dat was het!

Thanks!!!
Leer spaties gebruiken!
pi_97631501
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]

is de week al voorbij ? :D
Yup, dinsdavond was mn ban opgeheven.
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:17:49 #244
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_97633832
Gisteravond voor de eerste keer Nefarian dood :D Ik als addtank heb het gewoon weer klaargespeeld om nef te taunten in plaats van zo'n kut-add :') Naja, doet mn guild niet moeilijk over, worden wat geintjes over gemaakt en we gaan weer verder O+

Ook gelijk nog ff een 1 keer Al'akir gedood en toen binnen een klein uurtje ff compleet BoT gedaan en heb ik eindelijk mn 4set bonus protection warrior :')
pi_97644057
Ik zie net mijn guild in de guildfinder staan :D Dus ik dacht even: huh, wtf? Maar ze zoeken dus specifiek een draenei dk, dwarf mage, dwarf rogue, dwarf DK die honored with the guild willen worden :D

Plus "we promise lots of cookies and epics"

Mocht nog iemand bij Immersion willen 8-) Ik geloof dat we een guildachievement nog niet af hebben :D
pi_97644569
Hoe kijk je in de guild finder als je in een guild zit?
pi_97644588
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kijk je in de guild finder als je in een guild zit?
Ja, niet volgens mij. Ik deed het op mijn bankalt.
pi_97644638
Ah, vandaar :P

Ik zit trouwens nu gvd al 1 uur en 57 minuten!!! in de dungeon finder omdat ik naar een specifieke dung moet voor een quest om loot te halen (Master of Elixirs) die ik daarna ga veranderen naar Transmutation master voor 100g maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodig :') die voor 800g per stuk op AH staan
pi_97644742
aye -O- Dan hoop ik maar dat je die dungeon 'snel' krijgt! (zo te lezen zit dat er niet in, zijn er geen guildies die je wel even kunnen helpen?)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 05:49:59 #250
2738 Knut
Loyal Dog
pi_97647416
Je kan gewoon /guildfinder intypen als je in een guild zit ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_97647595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens nu gvd al 1 uur en 57 minuten!!! in de dungeon finder omdat ik naar een specifieke dung moet voor een quest om loot te halen (Master of Elixirs) die ik daarna ga veranderen naar Transmutation master voor 100g maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodig :') die voor 800g per stuk op AH staan
Als je lvl 80-85 bent kan je die dungeon solo'en met de meeste classes. Het is mij op mn priest ook gelukt op lvl 80 in full raid gear. :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_97648248
Ja ben dus 74 en holy priest :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:00:08 #253
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97648360
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:52 schreef TwyLight het volgende:
Gewoon doorlevellen en op level 85 pas je richting kiezen :)
pi_97648912
Ja op level 74 doet het er nog niet toe als je nog geen specialty hebt gekozen voor Alchemy.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodig :') die voor 800g per stuk op AH staan
Die heb ik een ongeveer een maandje geleden gedaan op mijn priest gedaan, gelukkig had ik mensen die me wilden en konden helpen met de Mights, ze hadden die nog op hun alts ^^
pi_97649779
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:52 schreef TwyLight het volgende:
Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijn ;) Levelen als holy priest _O_ Nou, dat zal snel gaan :D
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2011 @ 10:34:53 #256
159966 lifeblind
pi_97650217
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijn ;) Levelen als holy priest _O_ Nou, dat zal snel gaan :D
Als je quest idd dan is een healingspec niet echt heel handig ja :P disc of holy in dungeons, en shadow als je aan 't questen bent en het gaat prima! :P
pi_97650648
Hmmz.. geloof niet dat ik ooit ga raiden denk ik..
Al die regeltjes, al die moetjes of anders.. dunno
Hoop van die guilds willen dat je je gear exact hebt zoals zij dat willen,
enchants die perfect zijn, talent trees die perfect zijn. je perse aanwezig moet zijn op die tijd.. ook tot het einde blijft, je niet gaat puggen, naja.. allerlei van dat soort dingen...

kweenie wat ik er van moet denken.

het is toch maar een spelletje en toch geen leven met allerlei regels enzo?

blijf maar een social player denk ik die een beetje HC's ga rennen, beetje ga pvp'en, beetje ga questen enzo ;) veel relaxter en je kan tenminste off gaan als ik da zelf wil :P
pi_97650954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Anakin24 het volgende:
Hmmz.. geloof niet dat ik ooit ga raiden denk ik..
Al die regeltjes, al die moetjes of anders.. dunno
Hoop van die guilds willen dat je je gear exact hebt zoals zij dat willen,
enchants die perfect zijn, talent trees die perfect zijn. je perse aanwezig moet zijn op die tijd.. ook tot het einde blijft, je niet gaat puggen, naja.. allerlei van dat soort dingen...

kweenie wat ik er van moet denken.

het is toch maar een spelletje en toch geen leven met allerlei regels enzo?

blijf maar een social player denk ik die een beetje HC's ga rennen, beetje ga pvp'en, beetje ga questen enzo ;) veel relaxter en je kan tenminste off gaan als ik da zelf wil :P
Als je het zo ziet zou ik er inderdaad niet aan beginnen. Als ik raid zie ik het anders: ik gem en enchant mijn gear zo goed mogelijk om zo veel mogelijk uit mijn character te maken. Ik sign voor raids omdat ik dan weet dat ik met een toffe groep mensen lastigere bazen ga doodmaken die hetzelfde willen als ik en waar ik de sterke en zwakke punten van ken. Door niet te puggen en mee te gaan met guild raids heb ik meer kans om een leuke tijd te hebben in die dungeons. Pugs zijn op dit moment vooral een bron van ergernis en lui die niet voorbij Magmaw komen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:25:30 #259
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97651403
Buh Ik zit vast met Ashenvale quest op 39/62 horde side. Dat zijn behoorlijk wat quests maar... kan ze niet vinden?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:26:21 #260
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97651419
Raiden is echt wel leuk hoor, die rush van nieuwe kills en clears. Samenwerken, lol hebben, ik wil raiden niet missen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')