Een leuke aanpak, maar dat zal denk ik niet snel bij een guild gaan gebeuren. De meeste spelen wel om te raiden maar het zelf uitzoeken is weer een heel ander verhaal. Tactiek van te voren bepalen kan heel wat frustratie schelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, ik dacht dat het voor de lol bedoeld is.
Bij mij in het guild ook, gaan ze voor een raid de tactiek eerst opzoeken. Ik zet serieuze twijfels bij die aanpak. Is het niet veel leuker omdat eerst zelf proberen uit te zoeken. De voldoening lijkt me dan een stuk groter. helaas krijg ik ze dat maar moeilijk aan het verstand.
Dit is me iets te hardcore, ik denk niet dat ik het trek om 3 avonden verplicht te raiden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:14 schreef Maureentje het volgende:
Iemand geinteresseerd om onze gezellige guild te joinen dan ?Aangezien ik paar zie posten ,waar het niet goed gaat in de guild
Wij zijn nog op zoek naar paar man voor onze hc 10 man groep , we hebben 4 raiddagen maar gaan soms niet alle 4 omdat we dan 1 of 2 man missen
![]()
Momenteel zitten we op 5/13hc![]()
http://www.wowprogress.com/guild/eu/turalyon/Project+Anarchy
Ja precies, ben blij dat ik in een guild zit waar dat niet zo is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef Chau het volgende:
[..]
Dit. Maarja de meeste mensen zien WoW niet echt meer als een spel, en zien echt waarde in items inplaats van de fun factor van het spel.
een lvl 81, een lvl 82 en 8 lvl 85. Maar ja, als je niet weet wat je moet doen kun je ;t nog steeds verneuken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Neem aan dat jullie 85 waren? hoezo zerg je die bitch niet gewoon neer ipv 2 man te tanken
Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef jagga het volgende:
dat van sindy doet me denken aan de keer dat ik met meravigliosa en haar clubje voor sindy stond.
ik keilang gedaan over de tactics, alles uitgelegd enz
in 1 x neer![]()
als je tactics uitlegt en het lukt ook nog, je geeft een paar aanwijzingen en het gaat gewoon lekker,
das gewoon tof
Als je dps redelijk zijn hoef je je stacks niet te droppen(was al mogelijk @ lvl 80) in 10 manquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijk
Een tijdje geleden hebben we 'm op lvl 85 gedaan op heroic mode... en toen was ik de enigste tank en toen ging het ook prima (okee, wel wat meer stacks), maar het verschil was dat we toen meer mensen in de raid hadden die ook daadwerkelijk snapte wat ze aan 't doen waren, da's nogal een verschilquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je dps redelijk zijn hoef je je stacks niet te droppen(was al mogelijk @ lvl 80) in 10 man
Welke guild is dat. Jij zit toch op hetzelfde realm als mij. Begint met een V, maar ik ben niet zo goed in namenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ben blij dat ik in een guild zit waar dat niet zo is.
Gewoon rollen op items met need/greed en dan een beetje nadenken. Rogue die altijd meegaat wilde shoulders hebben, die dropten dus heb ik gewoon gepassed, omdat ik de helft van de raids maar ben geweest. Dat soort dingen.
Veel fijner en ik ga elke raid toch wel met een item terug, terwijl in vorige guilds waar ze met DKP werkten altijd dezelfde personen die DKP spaarden met de items weggingen.
Idd , zo werkt het bij ons ook ongeveer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ben blij dat ik in een guild zit waar dat niet zo is.
Gewoon rollen op items met need/greed en dan een beetje nadenken. Rogue die altijd meegaat wilde shoulders hebben, die dropten dus heb ik gewoon gepassed, omdat ik de helft van de raids maar ben geweest. Dat soort dingen.
Veel fijner en ik ga elke raid toch wel met een item terug, terwijl in vorige guilds waar ze met DKP werkten altijd dezelfde personen die DKP spaarden met de items weggingen.
Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Welke guild is dat. Jij zit toch op hetzelfde realm als mij. Begint met een V, maar ik ben niet zo goed in namen
let wel, ik ben toen server transferred. dat clubje was nog niet voorbij professor gekomen ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, sindy an sich is nu niet zo'n moeilijke fight op lvl 85, maar als je die achievement wilt halen van die < 5 stacks... is het wel van belang dat je tanks switchen zodat ze die debuff af kunnen schudden natuurlijk
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef jagga het volgende:
[..]
let wel, ik ben toen server transferred. dat clubje was nog niet voorbij professor gekomen ?
casual as hell, maar luisteren!![]()
was echt tof.. ik begon met tactics van: mjah dit is best wel een tricky fight. Legde tactics uit..en whoppa boeltje in 1x neer. Ik vond( en vind nog steeds) dat erg knap aangezien ik gewend was 10x+ te wipen omdat er altijd wel een paar de boel verkloten.
Nog steeds 1 van de beste guilds waar ik in heb gezeten, qua sfeer en attitude. en imo telt dat ook voor een boel.
P.S. dit was op lvl 80, niet 85
Ohja, dat heb je bij zoiets meestal. Ben nog nooit een hele 'lootcouncil' tegen gekomen die 100% eerlijk was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vorige raidingguild had een lootcouncil. In de wandelgangen al snel 'friendscouncil' genoemd![]()
Niet dat ik er heel veel last van had, want vrouw. Maar het was absoluut een oneerlijke verdeling van items en daar krijg je gezeik mee.
Oh, maar dat weet toch iedereen dat gearlevel & dps vaak geen ruk met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef Chau het volgende:
Ohja, dat heb je bij zoiets meestal. Ben nog nooit een hele 'lootcouncil' tegen gekomen die 100% eerlijk was.
Iets wat ook leuk was, mensen die duidelijk beter gegeared waren als mij uitlachen als ze slechtere dps deden als mij. Had zelfs een huntard die voordat ik uberhaupt een raid had gedaan met hun mijn gear als niet goed genoeg bestempelde. Om vervolgens op vent te roepen, Question for you *naam hunter* are you even dpsing? Oh nevermind I now see you now on recount, had to scroll down a bit. Hoor je allemaal gegniffel van de andere. Nooit weer eigelijk iets van hem gehoord daarna.
Dan ben ik in de war met een ander. Ik zit op Vek'nilash.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.
is de week al voorbij ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turalyon zit ik, guild heet Edge of Sanity. Aan de horde kant.
Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..
Zijn er bepaalde addons / instellingen die dat doen..?
Shift en dan scrollen? Werkt bij de meestequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn map weer op volle grootte krijg..? Een of andere addon heeft dat ding verkleind naar ongeveer 20% grootte... HEEL vervelend..
Zijn er bepaalde addons / instellingen die dat doen..?
Nee, werkt niet..quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Shift en dan scrollen? Werkt bij de meeste
Ik had al heel die addonmap weggegooid..quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Addons waarschijnlijk ja. Een map addon, gok ik.
Nice!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:31 schreef Sjiznit het volgende:
Kan ook dattie in windowed mode is. Moet je rechts boven in je map op zon vierkantje klikken.
Ja, niet volgens mij. Ik deed het op mijn bankalt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kijk je in de guild finder als je in een guild zit?
Als je lvl 80-85 bent kan je die dungeon solo'en met de meeste classes. Het is mij op mn priest ook gelukt op lvl 80 in full raid gear.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens nu gvd al 1 uur en 57 minuten!!! in de dungeon finder omdat ik naar een specifieke dung moet voor een quest om loot te halen (Master of Elixirs) die ik daarna ga veranderen naar Transmutation master voor 100g maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodigdie voor 800g per stuk op AH staan
Die heb ik een ongeveer een maandje geleden gedaan op mijn priest gedaan, gelukkig had ik mensen die me wilden en konden helpen met de Mights, ze hadden die nog op hun alts ^^quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodigdie voor 800g per stuk op AH staan
Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijnquote:
Als je quest idd dan is een healingspec niet echt heel handig jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijnLevelen als holy priest
Nou, dat zal snel gaan
Als je het zo ziet zou ik er inderdaad niet aan beginnen. Als ik raid zie ik het anders: ik gem en enchant mijn gear zo goed mogelijk om zo veel mogelijk uit mijn character te maken. Ik sign voor raids omdat ik dan weet dat ik met een toffe groep mensen lastigere bazen ga doodmaken die hetzelfde willen als ik en waar ik de sterke en zwakke punten van ken. Door niet te puggen en mee te gaan met guild raids heb ik meer kans om een leuke tijd te hebben in die dungeons. Pugs zijn op dit moment vooral een bron van ergernis en lui die niet voorbij Magmaw komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Anakin24 het volgende:
Hmmz.. geloof niet dat ik ooit ga raiden denk ik..
Al die regeltjes, al die moetjes of anders.. dunno
Hoop van die guilds willen dat je je gear exact hebt zoals zij dat willen,
enchants die perfect zijn, talent trees die perfect zijn. je perse aanwezig moet zijn op die tijd.. ook tot het einde blijft, je niet gaat puggen, naja.. allerlei van dat soort dingen...
kweenie wat ik er van moet denken.
het is toch maar een spelletje en toch geen leven met allerlei regels enzo?
blijf maar een social player denk ik die een beetje HC's ga rennen, beetje ga pvp'en, beetje ga questen enzoveel relaxter en je kan tenminste off gaan als ik da zelf wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |