Oh, leuk, drama. Notquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Reuzelbek het volgende:
Oh fijn, paar officieren hebben ruzie gekregen, stapt de helft uit mijn guild. Terwijl het steeds beter ging met raiden en drie weken terug lvl 25 hebben gehaald.
Het gaat na een tijdje ook allemaal een beetje op elkaar lijken hè. Dat je denkt: nee, niet weer dit...quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:28 schreef GI het volgende:
Drama is jammergenoeg altijd aanwezig in online games, ik heb nog nooit meer dan drie maanden een op groepen gebaseerd spel gespeeld zonder vormen van drama.
Als je in een 'leadership role' zit in zo'n groep gaat er bijna geen week voorbij.
Yeps, ik heb er nu geen last van omdat ik niet raid en de guild 'dood' is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat na een tijdje ook allemaal een beetje op elkaar lijken hè. Dat je denkt: nee, niet weer dit...
Sweet.. Wat is dat en hoe krijg je dat?quote:
Hier gaat het ook niet al te best. Prikkelingen overal en tussen verschillende mensen. We hebben al een paar weken niet meer actief geraid. Afgelopen week zelfs HELEMAAL niet! Gaat niet de goede kant op!quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Reuzelbek het volgende:
Oh fijn, paar officieren hebben ruzie gekregen, stapt de helft uit mijn guild. Terwijl het steeds beter ging met raiden en drie weken terug lvl 25 hebben gehaald.
Heb je een Sandstone drake voor nodig en een Burgy head item.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sweet.. Wat is dat en hoe krijg je dat?
Ja, ga je heel erg druk maken over mensen die toch niet in je raid team zitten en die dan ergens anders gaan raiden, kan je het ze kwalijk nemen ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Deze drama is ontsprongen over onenigheid over het selecteren van Raidmembers (via een rotatiesysteem die de GM gebruikt), toen daarna iemand opmerkte dat er een aanzienlijk nummer de laatste tijd liever met hun alt bij een andere guild op dezelfde server spelen (wat hij liet zien via een screenshot) brak de tering los.
Als iemand vraagt om een item en zegt dat ze het echt nodig hebben, dan geef ik het maar gewoon. wat interesseert mij die digitale items en dat digitale goud. Het zijn maar eenen en nullen in een computer. Het is het helemaal niet waard om je daar heel erg druk over te maken. Het blijft nog altijd gewoon een erg leuk spelletje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:32 schreef GI het volgende:
Oh, dat is ook zoiets leuks, discussies over welke loot healer of DPS loot is.
+hit = DPS ook als het beter is dan hetgeen de healer als wand heeft op dat moment...
Nee dat zijn twee op zichzelf staande problemen, want juist onze core raidleden zijn opgestapt, ze speelde in de andere guild in hun 'downtime' om hun vrienden te helpen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:23 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, ga je heel erg druk maken over mensen die toch niet in je raid team zitten en die dan ergens anders gaan raiden, kan je het ze kwalijk nemen ?
Ja, maar je hebt nog wel een beetje met role/class te makenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als iemand vraagt om een item en zegt dat ze het echt nodig hebben, dan geef ik het maar gewoon. wat interesseert mij die digitale items en dat digitale goud. Het zijn maar eenen en nullen in een computer. Het is het helemaal niet waard om je daar heel erg druk over te maken. Het blijft nog altijd gewoon een erg leuk spelletje.
Dat begrijp ik wel. Ik begrijp alleen niet dat mensen diiscussies kunnen hebben over wie een item krijgt terwijl het gewoon een digitaal item bent. Je daar in esentie bent om op een aangename manier je tijd door te brengen. Niet om met iedereen in de clinch te liggen over een item. Volgens mij zijn er voor elke class genoeg items te vinden om een nette gear te kunnen samenstellen zonder discussies.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt nog wel een beetje met role/class te maken
Als er twee mensen een item willen, dan moet je een keuze maken. Een +hit item is dan duidelijk voor de DPSer en niet voor de healer
Er zijn twee mensen die het willen, ik moet kiezen welke van de twee het krijgt. Dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment discussies. En dan ook nog eens discussies die uit de hand gaan lopen. Mensen die de raid uitgaan omdat ZIJ het item niet kregen. Zelfs met een lootsysteem zoals Suicide Kings krijg je dan nog het verwijt van vriendjespolitiekquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Ik begrijp alleen niet dat mensen diiscussies kunnen hebben over wie een item krijgt terwijl het gewoon een digitaal item bent. Je daar in esentie bent om op een aangename manier je tijd door te brengen. Niet om met iedereen in de clinch te liggen over een item. Volgens mij zijn er voor elke class genoeg items te vinden om een nette gear te kunnen samenstellen zonder discussies.
Suicide Kings?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef GI het volgende:
[..]
Er zijn twee mensen die het willen, ik moet kiezen welke van de twee het krijgt. Dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment discussies. En dan ook nog eens discussies die uit de hand gaan lopen. Mensen die de raid uitgaan omdat ZIJ het item niet kregen. Zelfs met een lootsysteem zoals Suicide Kings krijg je dan nog het verwijt van vriendjespolitiek
http://www.wowwiki.com/Suicide_Kingsquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Suicide Kings?
Ik ben een vrij nieuwe speler dus dat is mij onbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |