abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97570551
Oh fijn, paar officieren hebben ruzie gekregen, stapt de helft uit mijn guild. Terwijl het steeds beter ging met raiden en drie weken terug lvl 25 hebben gehaald.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_97571292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Reuzelbek het volgende:
Oh fijn, paar officieren hebben ruzie gekregen, stapt de helft uit mijn guild. Terwijl het steeds beter ging met raiden en drie weken terug lvl 25 hebben gehaald.
Oh, leuk, drama. Not -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:28:35 #178
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97571311
Drama is jammergenoeg altijd aanwezig in online games, ik heb nog nooit meer dan drie maanden een op groepen gebaseerd spel gespeeld zonder vormen van drama.

Als je in een 'leadership role' zit in zo'n groep gaat er bijna geen week voorbij.
pi_97571459
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 07:28 schreef GI het volgende:
Drama is jammergenoeg altijd aanwezig in online games, ik heb nog nooit meer dan drie maanden een op groepen gebaseerd spel gespeeld zonder vormen van drama.

Als je in een 'leadership role' zit in zo'n groep gaat er bijna geen week voorbij.
Het gaat na een tijdje ook allemaal een beetje op elkaar lijken hè. Dat je denkt: nee, niet weer dit...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:53:23 #180
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97571479
Waarom mag ik niet eens een keer tanken, ik wil ook eens dpsén, zij zegt! hij zegt! QQ loot, QQ loot-system, et cetera et cetera
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:15:55 #181
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97571666
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 07:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gaat na een tijdje ook allemaal een beetje op elkaar lijken hè. Dat je denkt: nee, niet weer dit...
Yeps, ik heb er nu geen last van omdat ik niet raid en de guild 'dood' is.

Maar "Waarom laat je me niet healen ? Je vind me gewoon niet aardig" terwijl het duidelijk om een skill-issue gaat. Als je niet KAN healen, dan laat ik je ook niet healen nee, er zijn nog 9 man die het spelletje graag spelen.

"IK WACHT AL MAANDEN OP DIE TRINKET". Ja das fijn, maar op de SK list staat die hunter die hem ook wil hebben toch echt boven jou, dus hij mag hem hebben. Had je maar niet die marginale upgrade moeten pakken, dat risico loop je zelf....

Nou moet ik zeggen dat het in WoW nog best wel meevalt. Ik heb een tijd in een ander spel Roleplay gedaan waarbij Sil en ik de "GM" waren van een groep met ongeveer 40 mensen, 30 vrouwen en tien mannen. Dan ga je onderlinge relaties krijgen, en dan krijg je drama over de RP die gedaan is, omdat ze een RL relatie hebben met elkaar zonder elkaar ooit ontmoet te hebben. Dan is het wow-drama nog mild, maar niet minder vervelend.
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:32:41 #182
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97571913
En ze kon ook echt niet healen... De helft van de tijd deed ze niets en haar tank ging altijd dood.

En idd, WoW-drama valt nog mee. :D RP drama is way way way worse. :D
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:45:24 #183
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97572070
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Chau het volgende:
Mounts...

[ afbeelding ]
Sweet.. Wat is dat en hoe krijg je dat?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:59:20 #184
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_97572282
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Reuzelbek het volgende:
Hier gaat het ook niet al te best. Prikkelingen overal en tussen verschillende mensen. We hebben al een paar weken niet meer actief geraid. Afgelopen week zelfs HELEMAAL niet! Gaat niet de goede kant op! :N
pi_97572401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:45 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Sweet.. Wat is dat en hoe krijg je dat?
Heb je een Sandstone drake voor nodig en een Burgy head item.
Mount je eerst op en daarna zet je de hat op, en override die Burgy look je mount.

Je kunt ook 2 Sandstone drakes op elkaar krijgen, zal later ff screenshot posten.
Dan mount je eerst zonder de burgy head, op de laatste seconden zet je de burgy op, en daarna je standaard head. Viola 2 mounts opelkaar :P
pi_97572517
Iemand geinteresseerd om onze gezellige guild te joinen dan ? *O* Aangezien ik paar zie posten ,waar het niet goed gaat in de guild ;) Wij zijn nog op zoek naar paar man voor onze hc 10 man groep , we hebben 4 raiddagen maar gaan soms niet alle 4 omdat we dan 1 of 2 man missen :(
Momenteel zitten we op 5/13hc :)
http://www.wowprogress.com/guild/eu/turalyon/Project+Anarchy
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2011 @ 09:15:40 #187
159966 lifeblind
pi_97572546
Zo, gisteren meteen de Winged Guardian gekocht :P Volgens mij was ik heel er op tijd, want ik had dat ding echt meteen binnen, terwijl een half uur later mensen al in een lange wachtrij stonden voordat ze 'm kregen. In SW op het plein voor de AH gaan staan was ook leuk, binnen een paar minuten echt tientallen whispers tegelijk gekregen over waar dat ding vandaag kwam :')

Maar goed, ik vind 'm tof!
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:22:45 #188
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_97572674
aan de ene kant vind ik drama geweldig.

Ik vind het geweldig om te zien hoe druk mensen zich kunnen maken om iets ontzettend onbenulligs. :')

In wrath was ik geen Officer. Wel guild MT. Guild-encyclopedie, en raidleader.

Na een tijdje, werd er een 2e raidgroup gecreeerd, om mensen op te gearen/ de encounters te leren.
Ik werd de "leider" van die groep.
Echter was ik wel heel consequent, en "hardvochtig" (nouja vonden hun dan)
JA ik wijs je op je fouten, en JA als je het meerdere malen niet goed doet, dan krijg je het te horen.

Toen kwam het. "jij bent geen officer" ...eh ... wat?
Even een pmetje naar de GM -> zus n zo. oh geen probleem!
*poef* raidleaders krijgen officerstatus :')

Daarna in een meeting in ventrilo nog een hele hoop QQ over loot. Over het feit dat ik Bryntroll aan een DK-tank gaf ipv een fury warrior. Uitgelegd waarom ik het deed, en nog liggen piepen :{
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:32:29 #189
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97572855
Oh, dat is ook zoiets leuks, discussies over welke loot healer of DPS loot is.

+hit = DPS ook als het beter is dan hetgeen de healer als wand heeft op dat moment...
pi_97573749
Toen ik GM was in een pve guild (WotLK) heb ik erin het begin nooit echt problemen mee gehad, we keken gewoon wie wat nodig had en wat het beste was voor de progress en uiteraard wie sommige items verdiende. Maar de core bestond ook al uit mensen die al sinds vanilla met elkaar samen speelden dus loot was bij ons het laatste wat boeide aangezien iedereen vanzelf wel zijn gear kreeg.

Toen ik naar andere guilds ging als officer, was het heel anders telkens dat gezeur om gear. Gewoon om ziek van te worden, op het laatst gewoon mensen gekicked die bleven zeuren en mensen meegenomen die kwamen raiden voor progress/fun inplaats van gear minded mensen.
pi_97573958
Deze drama is ontsprongen over onenigheid over het selecteren van Raidmembers (via een rotatiesysteem die de GM gebruikt), toen daarna iemand opmerkte dat er een aanzienlijk nummer de laatste tijd liever met hun alt bij een andere guild op dezelfde server spelen (wat hij liet zien via een screenshot) brak de tering los.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:23:03 #192
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97574016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Deze drama is ontsprongen over onenigheid over het selecteren van Raidmembers (via een rotatiesysteem die de GM gebruikt), toen daarna iemand opmerkte dat er een aanzienlijk nummer de laatste tijd liever met hun alt bij een andere guild op dezelfde server spelen (wat hij liet zien via een screenshot) brak de tering los.
Ja, ga je heel erg druk maken over mensen die toch niet in je raid team zitten en die dan ergens anders gaan raiden, kan je het ze kwalijk nemen ?
pi_97574141
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:32 schreef GI het volgende:
Oh, dat is ook zoiets leuks, discussies over welke loot healer of DPS loot is.

+hit = DPS ook als het beter is dan hetgeen de healer als wand heeft op dat moment...
Als iemand vraagt om een item en zegt dat ze het echt nodig hebben, dan geef ik het maar gewoon. wat interesseert mij die digitale items en dat digitale goud. Het zijn maar eenen en nullen in een computer. Het is het helemaal niet waard om je daar heel erg druk over te maken. Het blijft nog altijd gewoon een erg leuk spelletje.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97574142
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:23 schreef GI het volgende:

[..]

Ja, ga je heel erg druk maken over mensen die toch niet in je raid team zitten en die dan ergens anders gaan raiden, kan je het ze kwalijk nemen ?
Nee dat zijn twee op zichzelf staande problemen, want juist onze core raidleden zijn opgestapt, ze speelde in de andere guild in hun 'downtime' om hun vrienden te helpen.

Nu zijn we dan ook geen raidguild maar bovenal een social guild, we hebben nog geen raid totaal afgerond. Bij Bastion zijn we nu bij Cho'gall gekomen en afgelopen zondag is Chimaeron voor het eerst verslagen. Maar raiden zal er de aankomende tijd niet inzitten met deze aderlating.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:36:06 #195
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97574355
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als iemand vraagt om een item en zegt dat ze het echt nodig hebben, dan geef ik het maar gewoon. wat interesseert mij die digitale items en dat digitale goud. Het zijn maar eenen en nullen in een computer. Het is het helemaal niet waard om je daar heel erg druk over te maken. Het blijft nog altijd gewoon een erg leuk spelletje.
Ja, maar je hebt nog wel een beetje met role/class te maken :)

Als er twee mensen een item willen, dan moet je een keuze maken. Een +hit item is dan duidelijk voor de DPSer en niet voor de healer ;)
pi_97574482
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef GI het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt nog wel een beetje met role/class te maken :)

Als er twee mensen een item willen, dan moet je een keuze maken. Een +hit item is dan duidelijk voor de DPSer en niet voor de healer ;)
Dat begrijp ik wel. Ik begrijp alleen niet dat mensen diiscussies kunnen hebben over wie een item krijgt terwijl het gewoon een digitaal item bent. Je daar in esentie bent om op een aangename manier je tijd door te brengen. Niet om met iedereen in de clinch te liggen over een item. Volgens mij zijn er voor elke class genoeg items te vinden om een nette gear te kunnen samenstellen zonder discussies.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:42:45 #197
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97574538
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel. Ik begrijp alleen niet dat mensen diiscussies kunnen hebben over wie een item krijgt terwijl het gewoon een digitaal item bent. Je daar in esentie bent om op een aangename manier je tijd door te brengen. Niet om met iedereen in de clinch te liggen over een item. Volgens mij zijn er voor elke class genoeg items te vinden om een nette gear te kunnen samenstellen zonder discussies.
Er zijn twee mensen die het willen, ik moet kiezen welke van de twee het krijgt. Dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment discussies. En dan ook nog eens discussies die uit de hand gaan lopen. Mensen die de raid uitgaan omdat ZIJ het item niet kregen. Zelfs met een lootsysteem zoals Suicide Kings krijg je dan nog het verwijt van vriendjespolitiek :')
pi_97575111
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef GI het volgende:

[..]

Er zijn twee mensen die het willen, ik moet kiezen welke van de twee het krijgt. Dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment discussies. En dan ook nog eens discussies die uit de hand gaan lopen. Mensen die de raid uitgaan omdat ZIJ het item niet kregen. Zelfs met een lootsysteem zoals Suicide Kings krijg je dan nog het verwijt van vriendjespolitiek :')
Suicide Kings?
Ik ben een vrij nieuwe speler dus dat is mij onbekend.
pi_97575265
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Suicide Kings?
Ik ben een vrij nieuwe speler dus dat is mij onbekend.
http://www.wowwiki.com/Suicide_Kings
pi_97575309
slecht systeem imo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')