Als je lvl 80-85 bent kan je die dungeon solo'en met de meeste classes. Het is mij op mn priest ook gelukt op lvl 80 in full raid gear.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens nu gvd al 1 uur en 57 minuten!!! in de dungeon finder omdat ik naar een specifieke dung moet voor een quest om loot te halen (Master of Elixirs) die ik daarna ga veranderen naar Transmutation master voor 100g maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodigdie voor 800g per stuk op AH staan
Die heb ik een ongeveer een maandje geleden gedaan op mijn priest gedaan, gelukkig had ik mensen die me wilden en konden helpen met de Mights, ze hadden die nog op hun alts ^^quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
maar als ik Transmutation Master via een quest wil halen heb ik 4 primal might nodigdie voor 800g per stuk op AH staan
Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijnquote:
Als je quest idd dan is een healingspec niet echt heel handig jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, op level 74 moet je eigenlijk gewoon shadow zijnLevelen als holy priest
Nou, dat zal snel gaan
Als je het zo ziet zou ik er inderdaad niet aan beginnen. Als ik raid zie ik het anders: ik gem en enchant mijn gear zo goed mogelijk om zo veel mogelijk uit mijn character te maken. Ik sign voor raids omdat ik dan weet dat ik met een toffe groep mensen lastigere bazen ga doodmaken die hetzelfde willen als ik en waar ik de sterke en zwakke punten van ken. Door niet te puggen en mee te gaan met guild raids heb ik meer kans om een leuke tijd te hebben in die dungeons. Pugs zijn op dit moment vooral een bron van ergernis en lui die niet voorbij Magmaw komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Anakin24 het volgende:
Hmmz.. geloof niet dat ik ooit ga raiden denk ik..
Al die regeltjes, al die moetjes of anders.. dunno
Hoop van die guilds willen dat je je gear exact hebt zoals zij dat willen,
enchants die perfect zijn, talent trees die perfect zijn. je perse aanwezig moet zijn op die tijd.. ook tot het einde blijft, je niet gaat puggen, naja.. allerlei van dat soort dingen...
kweenie wat ik er van moet denken.
het is toch maar een spelletje en toch geen leven met allerlei regels enzo?
blijf maar een social player denk ik die een beetje HC's ga rennen, beetje ga pvp'en, beetje ga questen enzoveel relaxter en je kan tenminste off gaan als ik da zelf wil
Als raiding er niet was speelde ik geen wowquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef Silmarwen het volgende:
Raiden is echt wel leuk hoor, die rush van nieuwe kills en clears. Samenwerken, lol hebben, ik wil raiden niet missen!
Het probleem is is dat ik holy ben in dungeons en disc in bg''squote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je quest idd dan is een healingspec niet echt heel handig jadisc of holy in dungeons, en shadow als je aan 't questen bent en het gaat prima!
Dan... wordt 't lastigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het probleem is is dat ik holy ben in dungeons en disc in bg''s
En de reden dat je niet disc kan spelen in de dungeons?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Disc is so easy mode in dungeons, shield, shield , shieldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Shield glyph erop zodat nog healedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Inderdaad level nu een disc priest. Shield erop klaar. Probleem is dat ik altijd van die dpstanks tegenkom of tanks met een 2hander. Moet ik soms ook nog renew gebruiken :[[[
36 inmiddels hoor!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:19 schreef PainDivine het volgende:
lvl 35 en je dan tank noemen, je bent dan gewoon dps met een shield
Speelde vroeger Ragnarok Online. Game waarbij de skill bindings ook op de F-keys zatenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef Blistering het volgende:
Teh fuck, die bindings snap ik niet.
edit: Snappen als in, hoe de neuk lukt 't je om te spelen met die spells onder F1, F2..
we praten wel verder als je capped bent ok?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
36 inmiddels hoor!![]()
En ik ben wel een tank!http://eu.battle.net/wow/(...)rom/metonizer/simple Zie je mn schattige gear niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |