Nee!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:41 schreef PainDivine het volgende:
[..]
we praten wel verder als je capped bent ok?
quote:
Horde of Ally?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef Nystiq het volgende:
Iemand zin om te levelen op Trollbane? Heb een main hier staan dus kan wel voor wat gold zorgen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 07:02 schreef Rikketik het volgende:
Net die ene quest chain in Northern Stranglethorn voltooid, die met dat raptortje. Echt jammer dat je haar uiteindelijk alleen écht kan redden door Zul'Gurub (de raid) te doen. Vaarwel, Fajra'aka, het was leuk je gekend te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef Metonae het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]Zul Gurub is een 5mans heroic nu. Sinds patch 4.1. Moet je ilvl 346 voor hebben voor je kan queuen met de LFD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Lol toffe naamquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:02 schreef Olment het volgende:
Yay, gister eindelijk exalted met The Scale of the Sands en heb nu mijn Title: Groentenboer the Exalted
Ik las dus gister in dit topic voor het eerst over deze achievement. Besefte me toen dat ik niet al te lang geleden, met een nieuwe alt, die draak over Wetlands zag vliegen met het benodigde vuurspectakel. Besefte me ook dat ik op een gegeven moment in het vuur stond, dus ik sprong er snel weer uit om niet dood te gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat echt totaal random? Ik heb geen idee of er iets online over te vinden is; kreeg het zelf (natuurlijk) eerst op mijn alt en pas sinds kort ook op mijn main (portalde naar blasted lands: poef dood + achievement).
ISPs zijn dan tegenwoordig ook wel erg kutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Junglebeast het volgende:
Pfft zomer + minecraft = weinig inloggen in WoW.
En de raids die ik doe lopen op niks uit omdat de helft met internet problemen zit.
Wij bekijken gewoon hoeveel signs er zijn. Als er genoeg zijn gaan we gewoon raiden. Dit omdat we met heel mensen zitten die gewoon een baan hebben en dus niet al te veel vakantie hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef Evertjan het volgende:
bij ons in de guild stoppen ze ook gewoon met raiden in juli+augustus
17 guilds die 25 doenquote:Op zondag 5 juni 2011 02:09 schreef Junglebeast het volgende:
zitten wel al op pagina 7?
Maar echt heeeel veel 10m guilds nu.. bijna geen 25m te zien op Tura.
Hehe, verwacht er niet teveel vanquote:Op zondag 5 juni 2011 15:47 schreef Sjiznit het volgende:
Ben benieuwd wat de topic titel gaat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |