Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben nu een rogue aan 't levellen met Zygors Guide, ik moet zeggen dat 't toch wel apart is op die manier, echt stap voor stap wordt nu voorgekauwd waar je wat moet doen... maar ik level wel heel snel zo. Alleen is 't wel jammer zodra je ook maar iets afwijkt van het pad wat ie opgeeft dat ie dan meteen de kluts kwijtraakt.
Doe ik met een maat van me, beide pallyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maar
Echt niet normaal hoe snel dat dan gaat.
Gewoon questen en heel de tijd queuen voor een random dungeon zodra dit kan.
Dan krijg je ook nog een satchel met een random blauw item erin.
Joh...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maar
Echt niet normaal hoe snel dat dan gaat.
Gewoon questen en heel de tijd queuen voor een random dungeon zodra dit kan.
Dan krijg je ook nog een satchel met een random blauw item erin.
vergeet niet dat /played de totale tijd is die je aan dat character hebt gespendeerd, lijkt me niet dat je 72 uur continu gespeeld hebt aan 1 stuk doorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:37 schreef Metonae het volgende:
Die Zygor advertisementsStaat heel leuk in 'Reach 85 in 5 days!'. Ik doe even /played op mijn net gedingde shaman... 3 days xx hours xx minutes
Zelf je route uitkiezen is dus beter
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:17 schreef Chau het volgende:
Totems gebruik je niet echt bij het questen, je hebt de meeste mobs toch dood in 1 GCD.
Oké. Ik had al zoiets van, volgens mij zijn totems ook helemaal niet bedoeld voor questen. Maar ja, ik wil m'n class wel goed spelen en als die krengen nu echt wat toevoegden... maar dat doen ze dus niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als elemental genruikt ik die totems ook niet tijdens het questen. Lightning shield wel, helemaal als je die talent hebt waardoor hij niet meer lager dan 3 charges gaat.
Hoeft niet eens om de tien minuten, hij ververst als je geraakt wordt. Zal dus alleen gecast moeten worden als je dood bent gegaan of dispelled. En totems voegen wel wat toe hoor, vergelijkbaar met mark of the wild van druids. Gewoon een buff. Bij wat sterkere vijanden gebruikte ik nog wel eens mijn fire of earth elemental, of een tremor om wat vijanden te vertragen. Maar dat is wel incidenteel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Oké. Ik had al zoiets van, volgens mij zijn totems ook helemaal niet bedoeld voor questen. Maar ja, ik wil m'n class wel goed spelen en als die krengen nu echt wat toevoegden... maar dat doen ze dus niet.
Die glyph van lightning shield zag ik inderdaad al staan toen ik ging kijken welke drie glyphs ik moest kiezen op level 25. Dan is het inderdaad wel een goede buff. Ik ga 'm niet na ieder gevecht verversen, maar om de tien minuten is niet zo'n probleem.
Thanx voor het antwoorden, beiden.
SotA en AV zitten niet in RBG, het zijn de 10man mappen + AB.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:17 schreef greatjob het volgende:
Hoe zijn rated bg's (vergelijkbaar met farmteam tegen farmteam in vanilla?), het lijkt mij vreselijk in SotA/AV. En is arena een beetje gebalanceerd?
Ja oké, maar tijdens het questen bedoel ik. Zo'n Mark of the Wild cast je één keer in de dertig (?) minuten, maar met die totems blijf je strooien. Beetje overbodig als je de gemiddelde mob binnen tien seconden doodslaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoeft niet eens om de tien minuten, hij ververst als je geraakt wordt. Zal dus alleen gecast moeten worden als je dood bent gegaan of dispelled. En totems voegen wel wat toe hoor, vergelijkbaar met mark of the wild van druids. Gewoon een buff. Bij wat sterkere vijanden gebruikte ik nog wel eens mijn fire of earth elemental, of een tremor om wat vijanden te vertragen. Maar dat is wel incidenteel.
Ahhh! Goed nieuws! Hier was ik zo bang voor toen ik dit hoorde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef Chau het volgende:
[..]
SotA en AV zitten niet in RBG, het zijn de 10man mappen + AB.
Arena is zoals altijd de juiste combo
[ afbeelding ]
Ik zit er stiekem wel over te denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004697
Hij is er, iemand die hem gaat halen?
zojuist een bgtje gedaan 20-29 bracket.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hier in Orgrimmar Valley of Strength] staan er al 4
ik heb hem gekochtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004697
Hij is er, iemand die hem gaat halen?
Ik wist het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |