ik heb die achievement nog steeds op geen 1 charquote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Deathwing kwam net voorbij. Heb het overleefd gelukkig. Zo irritant.
Kom eens wat vaker uit Stormwind/Orgrimmarquote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef Friday12 het volgende:
ik heb die achievement nog steeds op geen 1 char
Ik was in TH toen die kwam maar hij had me niet gekilledquote:Op zondag 29 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker uit Stormwind/Orgrimmar
Nee hoorHet is vreselijk random en er komt een dosis geluk bij kijken.
En over geluk gesproken: vriendlief heeft inmiddels die archeologie Tol'Vir mount (en de petal heel lang). Hij besloot een half uurtje archeologie te gaan doen. Ik heb echt alles van die Night Elves, maar niks van Tol'Vir
Oh brrr archeologiequote:Op zondag 29 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
En over geluk gesproken: vriendlief heeft inmiddels die archeologie Tol'Vir mount (en de petal heel lang). Hij besloot een half uurtje archeologie te gaan doen. Ik heb echt alles van die Night Elves, maar niks van Tol'Vir
Beetje muziek luisteren en wat rondvliegenquote:
Arch is heerlijk. Niet dagen achter elkaar maar af en toe een poosje zooi opgraven is tof. Ik ben nu maar aan het wacht voor meneer Time-Lost. Zijn zusje Vyra al wel tegen gekomen, maar die mot ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje muziek luisteren en wat rondvliegenWhat's not to like?
Ik vind het stiekem ook wel leukquote:Op zondag 29 mei 2011 15:44 schreef Sjiznit het volgende:
Arch is heerlijk. Niet dagen achter elkaar maar af en toe een poosje zooi opgraven is tof. Ik ben nu maar aan het wacht voor meneer Time-Lost. Zijn zusje Vyra al wel tegen gekomen, maar die mot ik niet.
Al die topics op het wow forum ook van lui die Zinrok willen hebben en hem maar niet krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel leukNiet úren achter elkaar en je moet niet denken: ik ga dit eventjes doen voor die leuke trinket/ring/weapon want dan kan ik je van te voren zeggen dat je je heel gefrustreerd gaat voelen
Hoeft ook niet. Je moet gewoon het vuur dat hij achter laat even knuffelen. Zo heb ik de achievement gekregen.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik was in TH toen die kwam maar hij had me niet gekilled
Mijn vriend heeft 550 troll solves. Geen Zinrokquote:Op zondag 29 mei 2011 16:04 schreef Sjiznit het volgende:
Al die topics op het wow forum ook van lui die Zinrok willen hebben en hem maar niet krijgen.
ik rond mijn 100e Zinrok gevonden. Maar dat was 3 dagen nadat ik van Fury naar Prot main spec gingquote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 550 troll solves. Geen Zinrok
Zo bijzonder is Zinrokh niet, ik vind het ook stom dat het een arch. drop is. Anyway, ashkandi ziet er ook niet uit. In vanilla was het een gigantische sword.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 550 troll solves. Geen Zinrok
Voor veel classes wel vrijwel BiS 2h tot je bij heroics aankomt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is Zinrokh niet, ik vind het ook stom dat het een arch. drop is. Anyway, ashkandi ziet er ook niet uit. In vanilla was het een gigantische sword.
Ja, maar best wel simpel te verkrijgen toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor veel classes wel vrijwel BiS 2h tot je bij heroics aankomt.
Het ging hem op een gegeven moment gewoon om 'het principe' oid vaagsquote:Op zondag 29 mei 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Zo bijzonder is Zinrokh niet, ik vind het ook stom dat het een arch. drop is. Anyway, ashkandi ziet er ook niet uit. In vanilla was het een gigantische sword.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging hem op een gegeven moment gewoon om 'het principe' oid vaags
Hij moest en zou dat zwaard hebben
BiS alles momenteel hč, tank & dps specquote:
Wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BiS alles momenteel hč, tank & dps specMaar nog steeds gefrustreerd over dat stomme zwaard.
Maintank in Immersionquote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Smoofie het volgende:
Wtf. Hij raid te veel ofzo? Ik heb lang geen BiS. Zo mis ik Al akir HC, Neferian HC, Council HC en Conclave HC drops =/
Ja, maar pas als alles gecleared is, daarvoor is het echt hardcore ook. Niet geschikt voor de meesten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maintank in Immersion
en die raiden dus na een tijdje maar 1 avondje per week hčHoe hardcoreder je bent, hoe minder je uiteindelijk raidt
5 avonden in de week, zelfde als het guild waar hij daarvoor in zat, alleen zouden die nu nog steeds 5 avonden in de week raiden omdat ze alles niet neer hebben in heroic mode.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
Ja, maar pas als alles gecleared is, daarvoor is het echt hardcore ook. Niet geschikt voor de meesten.
healthy schedule of five raiding days (Sunday to Thursday 19:00-24:00). Ik kan sowieso niet vanaf 19:00. En 5 uur lang vind ik beetje te veel.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
5 avonden in de week, zelfde als het guild waar hij daarvoor in zat, alleen zouden die nu nog steeds 5 avonden in de week raiden omdat ze alles niet neer hebben in heroic mode.
Kijk, Ensidia, Paragon etc doen in het begin idd 7 dagen per week. Die hebben zelfs op Eerste Kerstdag geraid
Ik ook, daarom raid ik niet meerquote:Op zondag 29 mei 2011 19:32 schreef Smoofie het volgende:
healthy schedule of five raiding days (Sunday to Thursday 19:00-24:00). Ik kan sowieso niet vanaf 19:00. En 5 uur lang vind ik beetje te veel.
Ik welquote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook, daarom raid ik niet meer
Niet dat ik goed genoeg voor dit guild zou zijn
ah, wel jammer dan. Er was wel een goed guild met Engelse officers die pas om 20:00 begon met raiden. Weet niet meer welke dat was, maar die zijn er dus ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik welMaar ik zit vooral met dit : , VI op maandag, di-wo CL en do EL
Voetbal dus. En ik heb werk t/m 19:00, ma,di,do. En de meeste HC guilds raiden vanaf 19:00 -.-.
In mijn guild is bijna iedereen 21+ op een paar na, zoals ikquote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind 19:00 ook kut, oa reden dat we weg zijn bij de raiding guild die we gejoined hadden. Raiden ging super smooth enzo, maar iedereen was rond de 18, er was geen echt schema en vanaf 19:00. Dan kan ik niet sporten. -.- En ik voelde me oud.
Wij hebben 21-24:00. ma, wo,do. Officers zijn 2 italianen en een engelsman. Allemaal over de 25. 25m Guild. En er zijn 3 andere vrouwen in de guild. We hebben de laatste tijd wel problemen omdat 5 Core members gestopt zijn,quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Mjah, veel raiding guilds op onze server zijn gemiddeld rond de 20 jaar.
Ik wil gewoon een semi serieuze raiding guild, met vast schema, per team 2 a 3 raiding nights van 20:00 tot 24:00 ofzo, die ook een beetje gevoel voor humor hebben en de meeste mensen ouder zijn dan 24.Onze vorige guild is een beetje dood, GM zwanger enzo, en mocht van mij ook iets meer hardcore raiden enzo.
3 avonden is sowieso mijn max, Ik sport 3 keer per week, 1 keer per week hebben we een no-pc night. En alleen 's avonds. We hebben 2 kleine kids, die hebben overdag en de vroege avond geen ouders nodig die alleen maar achter de pc zitten natuurlijk.
Oh, dat klinkt wel tof!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef Smoofie het volgende:
Wij hebben 21-24:00. ma, wo,do. Officers zijn 2 italianen en een engelsman. Allemaal over de 25. 25m Guild. En er zijn 3 andere vrouwen in de guild. We hebben de laatste tijd wel problemen omdat 5 Core members gestopt zijn,
Heb nooit 30 dagen kaarten gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef TwyLight het volgende:
Kan ik ergens ook nog 30-day pre-paid kaarten halen, of alleen nog maar 60-day(Behalve direct via Battle.net upgraden, dat kan niet want ik wil 30 dagen aan iemand anders geven)
Als elemental genruikt ik die totems ook niet tijdens het questen. Lightning shield wel, helemaal als je die talent hebt waardoor hij niet meer lager dan 3 charges gaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 04:19 schreef Rikketik het volgende:
Alleen een vraagje aan de pro's... die totems hč, komen die überhaupt wel van pas tijdens het questen? Ik gebruik ze namelijk nooit. Ja, alleen als ik tegen elites moet of zo. Tijdens de quest "Ending Their World" (bazenquest trouwens) heb ik ze wel gebruikt. Maar voor de rest... veel te omslachtig allemaal. Net als Lightning Shield, daar zie ik het nut ook niet van in tegen normale mobs.
Dat is een glyph en jij bedoeld de talent die tot 9 stacks gaat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als elemental genruikt ik die totems ook niet tijdens het questen. Lightning shield wel, helemaal als je die talent hebt waardoor hij niet meer lager dan 3 charges gaat.
Aye, dacht dat die bij elkaar zatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is een glyph en jij bedoeld de talent die tot 9 stacks gaat?
Vond het vooral kut vanwege mijn BoA items, ik liep dan op lvl 50 zover voor op exp/lvl dat je juist je maximum exp mis loopt. En je kunt bepaalde quests niet skippen omdat ze een bepaalde quest giver vrij schakelen die je weer nodig hebt om het maximum eruit te halenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben nu een rogue aan 't levellen met Zygors Guide, ik moet zeggen dat 't toch wel apart is op die manier, echt stap voor stap wordt nu voorgekauwd waar je wat moet doen... maar ik level wel heel snel zo. Alleen is 't wel jammer zodra je ook maar iets afwijkt van het pad wat ie opgeeft dat ie dan meteen de kluts kwijtraakt.
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben nu een rogue aan 't levellen met Zygors Guide, ik moet zeggen dat 't toch wel apart is op die manier, echt stap voor stap wordt nu voorgekauwd waar je wat moet doen... maar ik level wel heel snel zo. Alleen is 't wel jammer zodra je ook maar iets afwijkt van het pad wat ie opgeeft dat ie dan meteen de kluts kwijtraakt.
Doe ik met een maat van me, beide pallyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maar
Echt niet normaal hoe snel dat dan gaat.
Gewoon questen en heel de tijd queuen voor een random dungeon zodra dit kan.
Dan krijg je ook nog een satchel met een random blauw item erin.
Joh...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Full heirlooms stoppen die zooi , en knallen maar
Echt niet normaal hoe snel dat dan gaat.
Gewoon questen en heel de tijd queuen voor een random dungeon zodra dit kan.
Dan krijg je ook nog een satchel met een random blauw item erin.
vergeet niet dat /played de totale tijd is die je aan dat character hebt gespendeerd, lijkt me niet dat je 72 uur continu gespeeld hebt aan 1 stuk doorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:37 schreef Metonae het volgende:
Die Zygor advertisementsStaat heel leuk in 'Reach 85 in 5 days!'. Ik doe even /played op mijn net gedingde shaman... 3 days xx hours xx minutes
Zelf je route uitkiezen is dus beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |