Een tip voor het levelen , tot level 50 moet je niets solven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat duurt dat archaeology tergend lang of niet? Je word een beetje saai van het kastje naar de muur gestuurd, ben nu al zowat een uur bezig en zit nog maar op 35 skill.
Click op M voor de map dan zie je gelijk waar je moet zijn als je in Shattrath staat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Waar moet ik zijn als ik wil kiezen tussen Aldor / Scryer? Ik ben in Shattrath City..
Maakt niet uit, op level 85 heb je er niets meer aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Waar moet ik zijn als ik wil kiezen tussen Aldor / Scryer? Ik ben in Shattrath City..
Nee, dat komt omdat je die quest al gedaan hebt en voor de Scryers hebt gekozen denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:27 schreef TwyLight het volgende:
volgens mij zit ik standaard bij scryer want ben blood elf. Daar is iedereen groen en in Aldor word ik aangevallen
Ja die heb ik dus net gedaan, die had ik nog niet gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je die quest al gedaan hebt en voor de Scryers hebt gekozen denk ik.
Dat is die quest dat je wordt rondgeleid door Shatt.
Het wordt weer tijd voor een warrior legendary....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Reuzelbek het volgende:
Voor patch 4.2: " Patch 4.2 adds a new epic quest to complete the legendary staff Dragonwrath, Tarecgosa's Rest. Aside from super stats, the staff bestows its owner with the ability to transform into a member of the Blue Dragonflight - i.e. a dragon, in other words. All friends or guildmembers that help with the quest will receive a new pet."
Wow dan krijgt een caster een legendary staff en de rest die hij heeft meegesleept een nutteloze pet. Doe dan dat de rest tenminste een epic wapen krijgt of iets dergelijks.
No-lifers ftwquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn guild heeft om 1:30 een raidStelletje idioten.
Nou ja, de afgelopen maanden hadden ze 1 raid per weekquote:
Ik denk dat mijn jaarlijkse break tijdens Firelands is, 7 bosses, dus of super super hard en 1 boss per 2 weken/3 weken (zoals bij SWP) of het is is super snel gecleared.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, de afgelopen maanden hadden ze 1 raid per weekDus dat valt wel mee hè.
Ze gaan Ragnaros op de PTR doenIk hoop dat ze het streamen, kan ik op mijn werk meekijken.
Op 1 na hebben ze elke boss nog binnen de tijd (PTR is een paar uur open) weten dood te maken, dus op normal lijkt het wel goed te doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat mijn jaarlijkse break tijdens Firelands is, 7 bosses, dus of super super hard en 1 boss per 2 weken/3 weken (zoals bij SWP) of het is is super snel gecleared.
Nu zitten hun natuurlijk allemaal met BiS gear en zijn die bosses op de PTR vaak een beetje undertuned. Maar ik gok dat het net zo moeilijk zal worden als met 346 gear te beginnen in BWD enzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op 1 na hebben ze elke boss nog binnen de tijd (PTR is een paar uur open) weten dood te maken, dus op normal lijkt het wel goed te doen.
De huidige content is de saaiste sinds tijden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nu zitten hun natuurlijk allemaal met BiS gear en zijn die bosses op de PTR vaak een beetje undertuned. Maar ik gok dat het net zo moeilijk zal worden als met 346 gear te beginnen in BWD enzo.
Ik vind de raidingcontent ook best saai jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:40 schreef Smoofie het volgende:
De huidige content is de saaiste sinds tijden.
Yup. Denk dat Firelands niet veel beter wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de raidingcontent ook best saai ja
Veel vuur en lavaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Yup. Denk dat Firelands niet veel beter wordt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:16 schreef Sjiznit het volgende:
Vandaag maar eens verder gegaan met mijn archaeology achievements. Nog 3 rares voor Professor en een staf voor de laatste achieve. Daarna mijn vis gedoe maar eens afmaken. Een keer meedoen aan zon fishing derby.
Edit: Het ging hier laatst toch over ninja's en lui die dan needed en de group verlaten.
Need roll makes items soulbound in Patch 4.2
It's in 4.2
Net een ancient amber opgepikt. Heb nog een rare nerubian openstaan. Maar ben lekker in EK Kalimdor aan het vliegen. Wil die Tol'Vir mount.quote:
Ik zit al een dag ofwat op één plek om [Stood in the Fire] te krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met Booty Bay!![]()
![]()
Je moet wat, met je vrije tijd!
Is dat echt totaal random? Ik heb geen idee of er iets online over te vinden is; kreeg het zelf (natuurlijk) eerst op mijn alt en pas sinds kort ook op mijn main (portalde naar blasted lands: poef dood + achievement).quote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef Metonae het volgende:
Ik zit al een dag ofwat op één plek om [Stood in the Fire] te krijgenHet wil nog niet echt lukken.
Blasted Lands lijkt dus een goede plek voor deze achievementquote:Op zondag 29 mei 2011 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb die achievement, was aan het questen in Blasted Lands. Ik was trouwens niet eens dood maar kreeg wel de achievement
kreeg het in uldum en twilight highlandsquote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat echt totaal random? Ik heb geen idee of er iets online over te vinden is; kreeg het zelf (natuurlijk) eerst op mijn alt en pas sinds kort ook op mijn main (portalde naar blasted lands: poef dood + achievement).
twilight highlands indd, en je hoeft indd niet dood te gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:13 schreef Maureentje het volgende:
[..]
kreeg het in uldum en twilight highlandsen ja is random
Ja op een gegeven moment liepen de horde gewoon weg als ze mij zagen lolquote:
lol! op dit tijdstip al in battlegrounds zittenquote:Op zondag 29 mei 2011 08:14 schreef Selestha het volgende:
Ja op een gegeven moment liepen de horde gewoon weg als ze mij zagen lolBest een leuke start van mijn dag moet ik zeggen
Ik moet zo werken, en ik zit meestal zo tussen 0600/0800 in de bgsquote:Op zondag 29 mei 2011 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! op dit tijdstip al in battlegrounds zitten
lvl 28 dus je kunt ze gewoon 1shotten, als je nu lvl 85 was :pquote:Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zei er ook al weer dat vrouwen niet goed zijn in pvp?
Voor de duidelijkheid, ik ben Benedictá
Heb je Deathwing ook gezien?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:55 schreef Metonae het volgende:
Ik heb [Stood in the Fire] net gekregen!Ik zit in een... nogal grote guild (1k members), dus er zijn ruim 70 mensen online nu. Kwestie van wachten tot iemand de achievement krijgt en als een malle naar die plek vliegen en het vuur knuffelen ^^
Nehquote:Op zondag 29 mei 2011 11:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je Deathwing ook gezien?Ik toen niet, ik liep gewoon rustig en toen stond ineens alles in de fik
En mijn Questgiver was dood
GZ lucky.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Oeh! Na 4 dagen grinden voor Blue Proto Drake.......dropt ie!![]()
Dat is die toch uit UP?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Oeh! Na 4 dagen grinden voor Blue Proto Drake.......dropt ie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |