Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Op zijn Engels: sm op zijn nederlands geen flauw idee , maar dat is wat ik las in een ander topic.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij voelt of je seks of sex hebt dan doe je wat verkeerd
halloquote:
ohjeeequote:Op donderdag 26 mei 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens heel graag weer naar huis, want het gaat niet goed met Joris
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet, maar het gaat niet goed, weer allemaal aanvallen
echt welquote:
ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op zijn Engels: sm op zijn nederlands geen flauw idee , maar dat is wat ik las in een ander topic.
standjes en landen
Iemand Pien85 gezien?![]()
ja, want hij was benedenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
potjandozie, hij was eindelijk weer opgeknapt.
heb je wel geslapen dan vanacht?
gezien de TT maar geen idee of het klopt, daarom even vragen, retorische vraag .quote:
Hoiquote:
Het is een van de kattenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Waar heeft hij last van , wat houden die aanvallen in. Kan je niet vrijvragen vanwege een ziek kind?
dankje mopquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:29 schreef PeZu het volgende:
goedmorgen sol en tot later iedereen, pezu is er weg van![]()
steetje sterkte
wat vragen? Ik snap nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gezien de TT maar geen idee of het klopt, daarom even vragen, retorische vraag .
hoeft geen antwoord
ja, epileptische aanvallen doordat er iets in zijn hoofd niet goed zitquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
, katten zijn lief! al enig idee wat er aan de hand is?
oh, dat weet ik niet, ik ben alweer 2 jaar aan de man.quote:
ooh,quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:35 schreef Pien85 het volgende:
oh, dat weet ik niet, ik ben alweer 2 jaar aan de man.
en nu ben ik wegfijne dag nog mensen!
Beterschapquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, epileptische aanvallen doordat er iets in zijn hoofd niet goed zit![]()
hij is afgelopen weekend opgenomen geweest enzo, en hij leek er doorheen te zijn, maar helaas..
Heel veel nodigquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Heel veel nodig
Ben half slaperig op de automatische piloot naar werk gereden
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat wel hoor![]()
Ik lees dat het weer niet zo goed gaat met Joris?![]()
sterkte
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nee, weer aanvallen...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nee, weer aanvallen...
quote:
Jaquote:
hoofdstuk 20 ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
En weer op werk... in de trein aflevering 13 even afgerond. Langzaamaan moet ik toch maar eens richting het einde gaan schrijven.
O, het was slechts stilte voor een nieuwe storm dus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nee, weer aanvallen...
Nou dat scheelt wel weer wat, maar echt optimaal is het natuurlijk niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Ik zou willen dat ik naar huis kon..
Gelukkig heeft meneer taart avonddienst, dus die is thuis tot 11:45 uur ongeveer.
Dan zit Joris een uur of 5 alleen i.p.v. 9 uur.
Nee, maar ja. Niet werken is geen geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat scheelt wel weer wat, maar echt optimaal is het natuurlijk niet?
Nee joh, Endemart heeft zojuist bevestigd dat er een tweede seizoen komt, aldus betrouwbare bron...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
En weer op werk... in de trein aflevering 13 even afgerond. Langzaamaan moet ik toch maar eens richting het einde gaan schrijven.
daar had je bij deel 1 ak aan moeten beginnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh, Endemart heeft zojuist bevestigd dat er een tweede seizoen komt, aldus betrouwbare bron...
Ja das ook kutquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ja. Niet werken is geen geld
en dan kan je de reparatie kosten niet betalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ja. Niet werken is geen geld
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en jou bron is anoniem offcourse
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Endemart bevestigt: Cafeïnejunks & Theeliefhebbers wordt verlengd
Recentelijk doken geruchten op dat de populaire soap 'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' zou worden verlengd. Producent EndeMart had in een eerder stadium aangegeven dat de serie uit tien afleveringen zou bestaan, inmiddels is dit aantal verdubbeld, zo heeft een woordvoerder gemeld.
De leukste slowchat van FOK! kan zo nog tot eind juni genieten van de soap, maar daarna is het toch echt voorbij. In ieder geval voorlopig tenminste, want volgens de woordvoerder wordt al hard nagedacht over een mogelijk tweede seizoen dat in het najaar van 2011 of het voorjaar van 2012 zou kunnen worden uitgezonden.
EndeMart wilde nog weinig kwijt over het verdere verloop van de serie, maar met een geniepig glimlachje gaf de woordvoerder nog wel aan dat wat oorspronkelijk de laatste aflevering had moeten worden, het plotselinge, schokkende afscheid zal betekenen van een belangrijk en populair personage. Van wie we afscheid gaan nemen, hoe dit gebeurt en of dit afscheid definitief is, wilde de woordvoerder niet zeggen.
'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' verschijnt iedere maandag en donderdag rond 20:00 uur in de KSC op FOK!.
Daar ben ik toen uiteraard ook mee begonnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar had je bij deel 1 ak aan moeten beginnen
nu eigenlijk al niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan kan je de reparatie kosten niet betalen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GMTAquote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
vreemde mensen gaan toch geen centjes geven voor mijn zieke poesiequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
en ik kom echt wel achter je rekening nummer, ik weet welke bank je hebt![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vreemde mensen gaan toch geen centjes geven voor mijn zieke poesie
goed inwijden hehquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen poepiedoepies
Ik ben helemaal happy vandaag![]()
vandaag komt mijn nieuwe boxspring
Vandaag lekker slapen dus
waarom wel?quote:
wat voor een hebben jullie??quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen poepiedoepies
Ik ben helemaal happy vandaag![]()
vandaag komt mijn nieuwe boxspring
Vandaag lekker slapen dus
het hoeft niet als je niet wilquote:
joh maar daar ging het niet over het ging erom waarom vreemde het wel zouden doen.quote:
tuurlijk wel, ging voor klonk ook goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vreemde mensen gaan toch geen centjes geven voor mijn zieke poesie
[..]
machtsmisbruik
playerquote:
Auping Dublin Maximus Boxspringquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor een hebben jullie??
* Barreltje is ook op zoek naar een nieuw bed..
De griebus, wat een bedquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Auping Dublin Maximus Boxspring
[ afbeelding ]
180x210
(ik was rijk voor 3 dagen, en vanaf 2 uur ben ik weer arm)
hmmmmquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar kan je wel van links naar rechts in liggen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
180x210
Spannendquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu een 140
Ik moet mijn man vannacht gaan zoeken denk ik
ik wil 220 bij 220, heb nu 180 bij 220quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu een 140
ik vindt 160 bij 200 al groot!quote:
frarriequote:
ik had 180 bij 220quote:
ja hahaha als je ligt zoals wij liggen wel....quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu een 140
ik houd ook van dieren maar geld geven voor de zieke kat van een vreemde, neh no way.quote:
maar ST is een bekende dus je doneert ook?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd ook van dieren maar geld geven voor de zieke kat van een vreemde, neh no way.
Ja en schuin en op zijn kop en zo...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar kan je wel van links naar rechts in liggen!
quote:
nope.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ST is een bekende dus je doneert ook?
staat dat bed bij GF in de showroom ofzo??quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en schuin en op zijn kop en zo...
Nog groterquote:
in principe zou ik wel willen doneren, maar eigenlijk denk ik dat het niet veel nut heeft voor jorisquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ST is een bekende dus je doneert ook?
ja ik weets niet te vnden maar andere maten "passen" ook mits stretchquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog groter
Ik vond het al lastig om een hoeslaken van 180 x 210 te vinden...
Stad en land afgelopen, en uiteindelijk besteld bij de neckermann
Wij wilde ook een 160x200 Maar meneer Auping zei het bed is .... euro, en het maakt niet uit welke maat je neemtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hahaha als je ligt zoals wij liggen wel....
ik lig helemaal aan de linker kant en J. aan de rechterkant
Wij hebben overigens maar een 160x 200 hoor
groot zat
Als ST "reparaties" de moeite vind dan heeft het nut!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in principe zou ik wel willen doneren, maar eigenlijk denk ik dat het niet veel nut heeft voor joris
groot gelijk heb je ...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij wilde ook een 160x200 Maar meneer Auping zei het bed is .... euro, en het maakt niet uit welke maat je neemtDus wij zijn echt hollanders en hebben gekozen voor de grootste maat
gaat er natuurlijk om dat ik vind dat het nut heeft dat "mijn" geld daarvoor uitgegeven wordtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ST "reparaties" de moeite vind dan heeft het nut!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
en toen paste het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij wilde ook een 160x200 Maar meneer Auping zei het bed is .... euro, en het maakt niet uit welke maat je neemtDus wij zijn echt hollanders en hebben gekozen voor de grootste maat
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaat er natuurlijk om dat ik vind dat het nut heeft dat "mijn" geld daarvoor uitgegeven wordtIk vind ST mijn geld waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
* MaleDuck moet denken aan het nummer CD van jou, CD van mij. Van Acda en de Munnik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, binnenkort...
maar het bed is voor mij
160 is bij ons ook echt het breedste wat er in de kamer past.. dan kunnen we er nog fatsoenlijk omheen lopenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
1
[..]
160 is bij ons ook echt het breedste wat er in de kamer past.. dan kunnen we er nog fatsoenlijk omheen lopen
en op ons verlanglijstjes staat electrisch verstelbaariemand ervaringen mee?/
tips??
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck moet denken aan het nummer CD van jou, CD van mij. Van Acda en de Munnik.
weet je hoe relaxt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat doet me aan een ziekenhuisbed denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
1
[..]
160 is bij ons ook echt het breedste wat er in de kamer past.. dan kunnen we er nog fatsoenlijk omheen lopen
tips??
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet je hoe relaxt!
en ik heb nog nooit in een ziekenhuis bed gelegen
nou.... het is warm want latex, het is te zacht dus rug pijn, het is niet thuis dus slaapt slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het verstellen kan je vaak niet eens zelf doen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet je hoe relaxt!
en ik heb nog nooit in een ziekenhuis bed gelegen
Nope geen idee, zie het nut er niet van inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ben ik nou weer raar dat ik ik dat nooit doe? Dat ik geen tv op mn slaapkamer wil...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaelectrisch verstel baar is beter dan met de hand verstellen, dat doe je namelijk nooit want teveel moeite. met een druk op de knop gebruik je het vaker
![]()
vooral als je in je bed tv kijkt.
maar om nou te zeggen dat het een must have is......
trevquote:
marijkequote:
quote:
nee hoor, er zijn er meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben ik nou weer raar dat ik ik dat nooit doe? Dat ik geen tv op mn slaapkamer wil...
ik heb er 1 maar die staat nooit aan! Ja als ik ziek ben jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben ik nou weer raar dat ik ik dat nooit doe? Dat ik geen tv op mn slaapkamer wil...
Liebchenquote:
dat wilde wij ook... maar dan kwam er nog 1500 euro bovenopquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
1
[..]
tips??
Maar jij hebt toch ook geen vaste slaapkamer op het moment? Of heb ik dat nou weer verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Marijkje
![]()
[..]
nee hoor, er zijn er meer.
ik heb het nu ook niet
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, we hebben het opgemeten
hoi rijkjequote:
slimme vrouwquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, we hebben het opgemeten
wij hebben ook geen tv op de slaapkamer..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb een tijdelijke kamerquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook geen vaste slaapkamer op het moment? Of heb ik dat nou weer verkeerd begrepen?
[..]
Goed bezig!
mja wij ZITTEN heel vaak in bed.. dus dan is zo'n bed toch wel heel fijn.. dat geklooi nu met kussens...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaelectrisch verstel baar is beter dan met de hand verstellen, dat doe je namelijk nooit want teveel moeite. met een druk op de knop gebruik je het vaker
![]()
vooral als je in je bed tv kijkt.
maar om nou te zeggen dat het een must have is......
Morguh marijkje!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben ook geen tv op de slaapkamer..Verschil moet er zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben ook geen tv op de slaapkamer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige vorm van elektronica bij mij op de slaapkamer zijn wat lampen en een wekker...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
ook vrouwenquote:
naast de computer de lampen en de wekker is er nog wel wat meer electronica bij ons op de slaapkamer hoor...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De enige vorm van elektronica bij mij op de slaapkamer zijn wat lampen en een wekker...
Bij mij ook, heb geen ruimte voor de restquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De enige vorm van elektronica bij mij op de slaapkamer zijn wat lampen en een wekker...
als je nou in je 5 tussenuren vandaag wat aan je studie gaat doen ipv te lanterfanten, dan heb jij binnenkort ook een groooote slaapkamerquote:
wees blij een vriend vanme moest bij zijn ma op de bank slapenquote:
onze slaapkamer is "maar "3x4 hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ook, heb geen ruimte voor de rest
echte heh niet op papier, van rubber of digitaaquote:
makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben ook een tv op de slaapkamer !
Hij doet het alleen niet
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
naast de computer de lampen en de wekker is er nog wel wat meer electronica bij ons op de slaapkamer hoor...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een 40 inch op me kamer(aan de muur)
quote:
Orly?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
echte heh niet op papier, van rubber of digitaa
quote:
telefoonquote:
Denk grooter als die van mijquote:[img]http://i.fokzine.net/p/9s.gi
f[/img] Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef MPG het volgende:
Mijn slaapkamer is een klein *%&-hok
Ja... dat lukt dus nietquote:
die liggen op werk en bij Barman in de autoquote:
Groter is niet altijd beter, al helemaal niet als je er met je neus te dicht opzit, dan is de kwaliteit van het beeld beduidend slechterquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik heb in de huiskamer maar een 32 inch staan...
bij ons nog wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
yawrlyquote:
Lief geil chickiequote:
Wij hebben expres een 'kleintje' genomen, omdat anders het echt het middelpunt is van je woonkamer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groter is niet altijd beter, al helemaal niet als je er met je neus te dicht opzit, dan is de kwaliteit van het beeld beduidend slechter
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groter is niet altijd beter, al helemaal niet als je er met je neus te dicht opzit, dan is de kwaliteit van het beeld beduidend slechter
Ik in me huiskamer een 42 inchquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik heb in de huiskamer maar een 32 inch staan...
goed hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensenHoe is het met iedereen?
stimmt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet een hele grote, vind het zelf ook een beetje onzinquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij hebben expres een 'kleintje' genomen, omdat anders het echt het middelpunt is van je woonkamer...
Boven staat dus ook nog een beeldbuisquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet een hele grote, vind het zelf ook een beetje onzinAls ie het maar doet
Het is ook dat m'n beeldbuis tv stuk gegaan is, anders hoefde ik ook niet per se een flatscreen
Onze huiskamer is ook 6 meter breedquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
flatscreen vind ik wel handigquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet een hele grote, vind het zelf ook een beetje onzinAls ie het maar doet
Het is ook dat m'n beeldbuis tv stuk gegaan is, anders hoefde ik ook niet per se een flatscreen
Mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed hoor!
Ik wil wel binnenkort mijn kleine tvtje op de slaapkamer zetten met de snes/nes/ps2 weet nog niet. Wel zonder kabelaansluiting hoor.
Familie van mij ook, piepkleine woonkamer en een veel te grote tvquote:
Wij hadden in de flat maar een 13 inch tvtje (die we nog hebben staan, maar niks meer mee doen) en toen we verhuisd zijn hebben we deze gekocht, omdat ik bij het voetbal kijken vaak de stand niet kon zien, omdat die niet op helemaal op het scherm stondquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
mijn beeldbuis is naar wok
en verder hebben wij gewoon een bescheiden flatscreentje
Ja, maar als iets het doet ga ik niet iets nieuws kopen (wat veel andere mensen wel doen).quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flatscreen vind ik wel handigneemt minder ruimte in, het is toch al zo een blikvanger. een tv.
zorg jij voor pvc lijm en teflontape?
klopt niet helemaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze huiskamer is ook 6 meter breed
Dus we kunnen toch de 60 inch
Is me ooit verteldMaar ik ben ook goedgelovig
10 inch staat voor 1 meter
Dus als je huiskamer 3 meter breed is, is een 32 inch groot zat
Dan hebben wij een te kleine...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze huiskamer is ook 6 meter breed
Dus we kunnen tot de 60 inch
Is me ooit verteldMaar ik ben ook goedgelovig
10 inch staat voor 1 meter
Dus als je huiskamer 3 meter breed is, is een 32 inch groot zat
Hoe heet (is) zequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij hadden in de flat maar een 13 inch tvtje (die we nog hebben staan, maar niks meer mee doen) en toen we verhuisd zijn hebben we deze gekocht, omdat ik bij het voetbal kijken vaak de stand niet kon zien, omdat die niet op helemaal op het scherm stond
idd, pas vervangen als het stuk is of slecht wordtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als iets het doet ga ik niet iets nieuws kopen (wat veel andere mensen wel doen).
Is er al lieve schatEn roestspullie
Morgenavond is het koopavond, dus dan even zeil halen. Tenzij Peter weer meegaat (als dat mag van jouquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idd, pas vervangen als het stuk is of slecht wordtonze breedbeeld is ook pas vorig jaar in huis gekomen. die 4x3 beeldbuis ging maar niet stuk
![]()
Mooivanavond loodgieteren
ons bed is nog niet stuk.. maar we willen wel een nieuwequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idd, pas vervangen als het stuk is of slecht wordtonze breedbeeld is ook pas vorig jaar in huis gekomen. die 4x3 beeldbuis ging maar niet stuk
![]()
Mooivanavond loodgieteren
neequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet helemaal, maar wel een beetje toch?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ons bed is nog niet stuk.. maar we willen wel een nieuwe
al kan dat stuk gaan natuurlijk snel gefixt worden
Maar matrassen slijten en moeten ook vervangen worden om de zoveel jaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Laat mij er maar even op springenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar laten we wel andere vertikale bewegingen aan te pas komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat mij er maar even op springen![]()
bed is pas 2,5 jaar oudquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar matrassen slijten en moeten ook vervangen worden om de zoveel jaarDat is hetzelfde als stuk
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
66cm is genoeg voor op mijn kamer![]()
Woonkamer is 81cm, groot zat.
groter dan 42 inch? ik zou voor plasma gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen de Samsung 52 inch![]()
LED of LCD zijn we nog niet uit
Waarom wil je dan een nieuw bed als ie niet groter kan worden omdat dat niet past? Beetje kapitaalvernietiging imho...quote:
En waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
groter dan 42 inch? ik zou voor plasma gaan
Ik gok de tvquote:
de enige reden: veel mooier beeld.quote:
Haiquote:
Wok weet hoe je ervanaf komtquote:
omdat we een beter bed willen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een nieuw bed als ie niet groter kan worden omdat dat niet past? Beetje kapitaalvernietiging imho...
En dat het meer kost (energie) is niet meer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige reden: veel mooier beeld.
btw is led ook gewoon lcd maar dan led achtergrond verlichting ipv tl
Ah zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat we een beter bed willen..
oude bed is ikea bed, dat we goedkoop moesten kopen omdat we allebei nog geensalaris hadden
Daar zijn het ook SCHOON ouders voor..quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zoIk snap
Misschien kun je die nog verkopen, kun je dat meenemen in nieuw bed budget
tegenwoordig scheelt het niet veel meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat het meer kost (energie) is niet meer?
Laatst hebben we advies ingewonnen over de plasma. En die raden het af om het juist niet te doen, omdat we veel gamen. En dan kan het in gaan branden???
die 200 eur..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zoIk snap
Misschien kun je die nog verkopen, kun je dat meenemen in nieuw bed budget
Heb jij die foto van maffiawok niet gezien?quote:
nee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij die foto van maffiawok niet gezien?
Ja, hoiquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die 200 eur..![]()
maar goed.. een bed.. 160 x 200 in de aanbieding!
af te halen voor wat flesjes wijn
Pgr heeft wel interesse geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die 200 eur..![]()
Ik vind het nogal engquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegenwoordig scheelt het niet veel meer
inbranden? ook met de hudige techniek niet meer
ga tzt gewoon lang sbij een echte expert en geen dozenschuiver en wees berijdt om meer te betalen, een 52 inch van 1500 is nml een bak ellendequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal eng
Maar goed, tv is een project voor volgend jaar of dat jaar erop. Onze tv doet het nog prima
Geeft niet, ik was ook niet echt in een belmoodquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiSorry voor het niet bellen, druk in m'n hoofd
En zijn ze weer bezig?Het houdt ook nooit op he?
En hoe is het met jou?
Ik las dat het met Joris weer niet goed gaat?
Doe maar eens... Daar schrik je iedereen mee af!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik was ook niet echt in een belmood![]()
Oh man, echt, Thijs is daar en ik moet hem halenomdat meneer taart avonddienst heeft.
Krijg ik net het bericht dat ze hem wel komen brengen, hoe laat ik thuis ben.
Dus ik: ja, dat hangt van de drukte hier af, maar doe maar 5 uur dan, want ik moet ook nog boodschappen doen.
Zij: okee, tussen 5 en half 6.
Ik: nee, want ik moet nog boodschappen doen, dan wordt dat echt te laat...
Zij: nou, als je er dan maar precies om 5 uur bent!
Ik: zal ik hem anders gewoon komen halen?![]()
Zij: nee, we brengen hem!
Ik:![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Daar zijn het ook SCHOON ouders voor..Mijne zijn gewoon rechtstreeks ontsnapt uit de hel (uit het hoekje: hoe maak ik het zo veel mogelijk mensen zo lastig mogelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik was ook niet echt in een belmood![]()
Oh man, echt, Thijs is daar en ik moet hem halenomdat meneer taart avonddienst heeft.
Krijg ik net het bericht dat ze hem wel komen brengen, hoe laat ik thuis ben.
Dus ik: ja, dat hangt van de drukte hier af, maar doe maar 5 uur dan, want ik moet ook nog boodschappen doen.
Zij: okee, tussen 5 en half 6.
Ik: nee, want ik moet nog boodschappen doen, dan wordt dat echt te laat...
Zij: nou, als je er dan maar precies om 5 uur bent!
Ik: zal ik hem anders gewoon komen halen?![]()
Zij: nee, we brengen hem!
Ik:![]()
![]()
dat mag van mij hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgenavond is het koopavond, dus dan even zeil halen. Tenzij Peter weer meegaat (als dat mag van jou) dan geef ik hem een stuk zeil mee wat ik over heb
is het weer zoverquote:
quote:
kan wok wel tegen hoorquote:
ah, op die manierquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar eens... Daar schrik je iedereen mee af!
die matrassen krijg je er dan ook bij he lampie !quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoi
Was het wel van plan
Moet dan alleen nog matrassen enzulks kopen.
iewquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die matrassen krijg je er dan ook bij he lampie !
quote:
die moeten er ook wezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne zijn gewoon rechtstreeks ontsnapt uit de hel (uit het hoekje: hoe maak ik het zo veel mogelijk mensen zo lastig mogelijk)
dan verkoop je het en geef je die 200 euro aan het red-Joris-fondsquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die 200 eur..![]()
mja .. zoals ik al eerder zei.. ik heb m'n twijfels of joris nog te redden isquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan verkoop je het en geef je die 200 euro aan het red-Joris-fonds
hm.. matrassen twee jaar gebruikt.. lijkt me niet echt een dramaquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan ze laten reinigen, zo'n stoom eend en het is weer helemaal hygiensichquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hm.. matrassen twee jaar gebruikt.. lijkt me niet echt een drama
Boedelbak hurenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar maar hoe vervoer ik het dan?![]()
Past niet in een starslet
Ik PM je wel ff.
inslaapspuitjes zijn ook duurquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja .. zoals ik al eerder zei.. ik heb m'n twijfels of joris nog te redden is
Kun je ook zelf doen met een stoomstrijkijzerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ze laten reinigen, zo'n stoom eend en het is weer helemaal hygiensich
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja zo'n eendje is toch handigerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je ook zelf doen met een stoomstrijkijzer
ja niet altijd maar soms welquote:
No trekhaak.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boedelbak hurenHeb je voor een paar tientjes de hele dag ruimte zat
We zijn nogal Samsung fans met tv'squote:Op donderdag 26 mei 2011 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga tzt gewoon lang sbij een echte expert en geen dozenschuiver en wees berijdt om meer te betalen, een 52 inch van 1500 is nml een bak ellende
Jawel, speciaal voor mensen die ook uit de hel komenquote:
Dan huur je een busje.quote:
je vader ook niet?quote:
mijne zijn altijd zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja zo'n eendje is toch handiger
[..]
ja niet altijd maar soms wel![]()
nu miss beter even niet
ik heb 1 loewe en 1 sonyquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn nogal Samsung fans met tv's(we hebben nu 2 40 inch en 1 42 inch
)
Ik vind dat Samsung het mooiste beeld heeft enzo
schreeuw zequote:
busje hurenquote:
ik heb geen boxspring hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
Bar ! Waar heb jij je boxspring gekocht (als ik vragen mag) ?
Goed idee, eens kijken hoeveel dat kost.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
busje hurenkost je ook de kop niet
Oooo.. Dan.. heb ik verkeerd gelezenquote:
75 euro incl 150 kmquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
busje hurenkost je ook de kop niet
Verkeerde keuzes maken, ik kan hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, speciaal voor mensen die ook uit de hel komenDus niet voor jou
t kan zelfs goedkoper als je m n dagdeel huurtquote:
jaquote:
quote:
Kunnen ze niet verhuizen naar ver wegquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Verkeerde keuzes maken, ik kan het
marijkequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Kunnen ze niet verhuizen naar ver wegOf gewoon normaal gaan doen
Kan J niet nu boodschappen doen dan? Hij is nog vrij toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
nu ga ik dus tussen de middag maar boodschappen doen![]()
daaaaag, lunchpauze!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kunnen ze niet verhuizen naar ver wegOf gewoon normaal gaan doen
dat zal wel krap aan worden qua tijd en afstandquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t kan zelfs goedkoper als je m n dagdeel huurt
Ohja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan J niet nu boodschappen doen dan? Hij is nog vrij toch?
of je kijkt iemand lief aan die wel een trekhaak heeft, als dat tenminste een optie isquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t kan zelfs goedkoper als je m n dagdeel huurt
loewe is ook mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 1 loewe en 1 sony
[..]
schreeuw ze
Want? Hij heeft toch nog dik een uur ofzo?quote:
ik WIL er eenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo.. Dan.. heb ik verkeerd gelezen
de prijs ookquote:
Jaaa ! Datquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik WIL er een
en dan ook nog een electrische!
Want Joris in de gaten houden en ehm..iets met planning in zijn hoofdquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Hij heeft toch nog dik een uur ofzo?
* wel.o.k mompelt iets van zo vader zo zoonquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Hij heeft toch nog dik een uur ofzo?
Thijs is anders veel leuker hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k mompelt iets van zo vader zo zoon
Dat jong moet nog gaan puberenquote:
Oh ja en oh jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want Joris in de gaten houden en ehm..iets met planning in zijn hoofd
ja st heeft ook zulke mooie krullenquote:
Wat? Ik vind Thijs ook leuker dan meneer taartquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want Joris in de gaten houden en ehm..iets met planning in zijn hoofd
Oh ik dacht dat het over kinderen ging, en Thijs weer de hemel in werd geprezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat? Ik vind Thijs ook leuker dan meneer taart
En dat zou ook terecht zijn natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over kinderen ging, en Thijs weer de hemel in werd geprezen
je had toch nieuwe gastouders zodat Thijs niet meer naar ouders hoefde?quote:
koen is ook leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga hem nog een keer lenen van jequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat zou ook terecht zijn natuurlijk
Natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat zou ook terecht zijn natuurlijk
Oh, ja, dit was de laatste keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had toch nieuwe gastouders zodat Thijs niet meer naar ouders hoefde?
[..]
koen is ook leuk![]()
ik heb erg gelachen om hem op je verjaardag
Nee, dit ging over zo vader zo zoonquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fabeltastischquote:
mjaquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, dit was de laatste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |