Heel veel nodigquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Heel veel nodig
Ben half slaperig op de automatische piloot naar werk gereden
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat wel hoor![]()
Ik lees dat het weer niet zo goed gaat met Joris?![]()
sterkte
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nee, weer aanvallen...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nee, weer aanvallen...
quote:
Jaquote:
hoofdstuk 20 ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
En weer op werk... in de trein aflevering 13 even afgerond. Langzaamaan moet ik toch maar eens richting het einde gaan schrijven.
O, het was slechts stilte voor een nieuwe storm dus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nee, weer aanvallen...
Nou dat scheelt wel weer wat, maar echt optimaal is het natuurlijk niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Ik zou willen dat ik naar huis kon..
Gelukkig heeft meneer taart avonddienst, dus die is thuis tot 11:45 uur ongeveer.
Dan zit Joris een uur of 5 alleen i.p.v. 9 uur.
Nee, maar ja. Niet werken is geen geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat scheelt wel weer wat, maar echt optimaal is het natuurlijk niet?
Nee joh, Endemart heeft zojuist bevestigd dat er een tweede seizoen komt, aldus betrouwbare bron...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
En weer op werk... in de trein aflevering 13 even afgerond. Langzaamaan moet ik toch maar eens richting het einde gaan schrijven.
daar had je bij deel 1 ak aan moeten beginnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh, Endemart heeft zojuist bevestigd dat er een tweede seizoen komt, aldus betrouwbare bron...
Ja das ook kutquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ja. Niet werken is geen geld
en dan kan je de reparatie kosten niet betalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ja. Niet werken is geen geld
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en jou bron is anoniem offcourse
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Endemart bevestigt: Cafeïnejunks & Theeliefhebbers wordt verlengd
Recentelijk doken geruchten op dat de populaire soap 'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' zou worden verlengd. Producent EndeMart had in een eerder stadium aangegeven dat de serie uit tien afleveringen zou bestaan, inmiddels is dit aantal verdubbeld, zo heeft een woordvoerder gemeld.
De leukste slowchat van FOK! kan zo nog tot eind juni genieten van de soap, maar daarna is het toch echt voorbij. In ieder geval voorlopig tenminste, want volgens de woordvoerder wordt al hard nagedacht over een mogelijk tweede seizoen dat in het najaar van 2011 of het voorjaar van 2012 zou kunnen worden uitgezonden.
EndeMart wilde nog weinig kwijt over het verdere verloop van de serie, maar met een geniepig glimlachje gaf de woordvoerder nog wel aan dat wat oorspronkelijk de laatste aflevering had moeten worden, het plotselinge, schokkende afscheid zal betekenen van een belangrijk en populair personage. Van wie we afscheid gaan nemen, hoe dit gebeurt en of dit afscheid definitief is, wilde de woordvoerder niet zeggen.
'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' verschijnt iedere maandag en donderdag rond 20:00 uur in de KSC op FOK!.
Daar ben ik toen uiteraard ook mee begonnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar had je bij deel 1 ak aan moeten beginnen
nu eigenlijk al niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan kan je de reparatie kosten niet betalen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |