Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja, dat. Moest even googlen.quote:
Ik had gelijk, topscore heette datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frank Masmeijer?
En Ted de braak had toen ook zoiets met een pyramide met woorden er in, steeds een letter erbij en dan weer een ander woord vormen. Hoe heette dat toch alweer
Ik verbaasde me dat ik het nog wistquote:
Soms krijg ik op fok van die errors als ik op even herlaad om zeker te weten of ik de lapo heb.quote:
ik wel meer dan 1quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga huiswerk maken, gitaar spelen en mam overhalen dat de pet wel goed is (wat zeurt ze eigenlijk, ik betaal 'm zelf)
Doei Nijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga huiswerk maken, gitaar spelen en mam overhalen dat de pet wel goed is (wat zeurt ze eigenlijk, ik betaal 'm zelf)
gemist is een groot woord.quote:
Dat is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je als je avondeten en afwas boven FOK! verkiest.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
Maar om 8 uur schijnt er een persbericht te worden geplaatst hier!
leer ze rockyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
waaroverquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
PWN.quote:
geeeen idee, lelijk issie iig welquote:
Het verbaast me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat al gehaald had ja, wieso>
maandelijks probleempjequote:
Vroeger werd mij altijd vertelt dat het niet gezond is om andere dingen onder het eten te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een keertje zonder FOK! op de achtergrond eten... het was even wennen.
Ik neem aan dat de FP dat onder strikt embargo reeds eerder krijgt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
gelukkig nietquote:
O, ik vond The Simpsons kijken onder het eten anders best vermakelijk hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger werd mij altijd vertelt dat het niet gezond is om andere dingen onder het eten te doen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dramaqueen
neem eens een lesje ofzo [ afbeelding ]
Aha zo, ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het verbaast me.
Hij ziet er veel jonger uit, vind ik
Mij ook maar boeiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger werd mij altijd vertelt dat het niet gezond is om andere dingen onder het eten te doen.
Als je het nu op MSN komt halen welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de FP dat onder strikt embargo reeds eerder krijgt?
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik vond The Simpsons kijken onder het eten anders best vermakelijk hoor.
dank u, gaat wel hard vanaaf. weet niet of ik het gaat bijhoudenquote:
quote:
Anders ga je toch lekker op de bank zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
dank u, gaat wel hard vanaaf. weet niet of ik het gaat bijhouden
smakelijkquote:
quote:
wanneer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dus we kunnen de lampjes rustig gaan uitdoen
quote:
Zo erg was het nog nietquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wanneer?
Ik sta op non actief, weet je nog?
quote:
moest jequote:
Nee, je had gelijk, alleen bleef ik wel op de bril zitten, de druk was minderquote:
Die zou de botten erbij verorberen.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, je had gelijk, alleen bleef ik wel op de bril zitten, de druk was minder
Mn kastje zal me wel missenquote:
TMIquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, je had gelijk, alleen bleef ik wel op de bril zitten, de druk was minder
Ja sorrie, ik vergat even dat meisjes niet poepenquote:
watjequote:
Racekak is ook niet echt poepenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik vergat even dat meisjes niet poepen
honing gevenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik vergat even dat meisjes niet poepen
quote:
die herkent jou niet meerquote:
onder anderequote:
toch niet met racekak erinquote:
En mn setje dat ik van jullie had ligt er ook nog inquote:
quote:
quote:
Niet persequote:
da kannik niequote:
Dan vraag je er 1 aan dat Konijn, dan krijg je een ADHD animated gif.quote:
heeft hij kriebel hoest(keel) of meer last van de longen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onder andere
we hebben al vanalles in huis gehaald
nee bedanktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vraag je er 1 aan dat Konijn, dan krijg je een ADHD animated gif.
Kriebel vanacht, nu hoor je dat het slijm los komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft hij kriebel hoest(keel) of meer last van de longen?
Gewoon 4kant uitsnijden en dan verkleinenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee bedankt
[..]
Kriebel vanacht, nu hoor je dat het slijm los komt
Beter slijm dan kriebel
---------
http://www.luxury-insider(...)with-avatar-designer
de 1e, 4e of laatste
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vraag je er 1 aan dat Konijn, dan krijg je een ADHD animated gif.
En zelfs dat kan ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon 4kant uitsnijden en dan verkleinensimpel zat
Zal even loeren, 1, 4 of de laatste zei je?quote:
Omgeving maakt het wel mooi, al denk ik dat als ava alleen 4e en laatste geschikt zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de auto of ook de omgeving er bij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
moet ik je hem pmenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omgeving maakt het wel mooi, al denk ik dat als ava alleen 4e en laatste geschikt zijn?
Ik doe wel een poging met die laatstequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omgeving maakt het wel mooi, al denk ik dat als ava alleen 4e en laatste geschikt zijn?
Dat zou lief zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal even loeren, 1, 4 of de laatste zei je?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Joysa het volgende:
Wil iemand voor mij dit plaatje verkleinen voor ava?Als je even wil wachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jullie zijn te liefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe wel een poging met die laatste
have fun, en winnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef JJH het volgende:
Ik ga even virtueel wat rubber verbranden. Tot later vanavond.
Kom maar, ijs genoegquote:
quote:
Wil iemand voor mij dit plaatje verkleinen voor ava?Hallo. DAT kan je toch wel zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou bij mij nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
zo, afwas klaar, keuken schoon, tafels afgenomen, stofgezogen en nu koffie
zolang het maar geen waterijs isquote:
je mag niet linkenquote:
Das wel errug onduidelijk hequote:
spuit 11quote:
quote:
Wil iemand voor mij dit plaatje verkleinen voor ava?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dies al wat groter, ff opslaanquote:
hij heeft hem kleiner gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das wel errug onduidelijk he
(wel bedankt voor de moeite)
rechtermuis opslaan alsquote:
waarom ie ineens zo klein is geworden begrijp ik niet ik had hem op 60x60 staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Wat zei je?
De mijne is veel beter
Hijs mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Joysa het volgende:
En nu niet meer klagen over dat jullie JJH en mij door elkaar halen
Daar heb ik nooit last van gehad. Ik haal JJH altijd met Koen66 doorelkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Joysa het volgende:
Als je de zolder vrij maakt, issie van jouquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je me in huis nemen
hihi nemen
Jij kan het gewoon nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom ie ineens zo klein is geworden begrijp ik niet ik had hem op 60x60 staan
Daar had ik al geen last vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Joysa het volgende:
Kijk, kijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef crv het volgende:
vanmiddag zijn de eerste 40 dozen in NL bezorgd [ afbeelding ]
Het inpakken gaat beginnen
werkt niet (in chrome?)quote:
Lekker dingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Joysa het volgende:
dat is de derde zolder al dan die ik ga bewonenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je de zolder vrij maakt, issie van jou
wokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
zo, afwas klaar, keuken schoon, tafels afgenomen, stofgezogen en nu koffie
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je me in huis nemen
hihi nemen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Endemart bevestigt: Cafeïnejunks & Theeliefhebbers wordt verlengd
Recentelijk doken geruchten op dat de populaire soap 'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' zou worden verlengd. Producent EndeMart had in een eerder stadium aangegeven dat de serie uit tien afleveringen zou bestaan, inmiddels is dit aantal verdubbeld, zo heeft een woordvoerder gemeld.
De leukste slowchat van FOK! kan zo nog tot eind juni genieten van de soap, maar daarna is het toch echt voorbij. In ieder geval voorlopig tenminste, want volgens de woordvoerder wordt al hard nagedacht over een mogelijk tweede seizoen dat in het najaar van 2011 of het voorjaar van 2012 zou kunnen worden uitgezonden.
EndeMart wilde nog weinig kwijt over het verdere verloop van de serie, maar met een geniepig glimlachje gaf de woordvoerder nog wel aan dat wat oorspronkelijk de laatste aflevering had moeten worden, het plotselinge, schokkende afscheid zal betekenen van een belangrijk en populair personage. Van wie we afscheid gaan nemen, hoe dit gebeurt en of dit afscheid definitief is, wilde de woordvoerder niet zeggen.
'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' verschijnt iedere maandag en donderdag rond 20:00 uur in de KSC op FOK!.
goedquote:
[ afbeelding ]
Recentelijk doken geruchten op dat de populaire soap 'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' zou worden verlengd. Producent EndeMart had in een eerder stadium aangegeven dat de serie uit tien afleveringen zou bestaan, inmiddels is dit aantal verdubbeld, zo heeft een woordvoerder gemeld.
De leukste slowchat van FOK! kan zo nog tot eind juni genieten van de soap, maar daarna is het toch echt voorbij. In ieder geval voorlopig tenminste, want volgens de woordvoerder wordt al hard nagedacht over een mogelijk tweede seizoen dat in het najaar van 2011 of het voorjaar van 2012 zou kunnen worden uitgezonden.
EndeMart wilde nog weinig kwijt over het verdere verloop van de serie, maar met een geniepig glimlachje gaf de woordvoerder nog wel aan dat wat oorspronkelijk de laatste aflevering had moeten worden, het plotselinge, schokkende afscheid zal betekenen van een belangrijk en populair personage. Van wie we afscheid gaan nemen, hoe dit gebeurt en of dit afscheid definitief is, wilde de woordvoerder niet zeggen.
'Cafeïnejunks & Theeliefhebbers' verschijnt iedere maandag en donderdag rond 20:00 uur in de KSC op FOK!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan kan je net zo goed hier komen wonenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de derde zolder al dan die ik ga bewonen
maar de reis tijd is wel een dingie bij jou vandaan![]()
tenzij GF me in dienst neemt
Zozo, je weet wel de spanning er in te houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe user.
Hoi, welkom en van wie ben jij een kloon?
Wat goed!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed
beste nieuws gehad dat ik krijgen kon![]()
morgen even langs de meisjes en vrijdag meenemen
MoPGquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef MPG het volgende:
YukiBabe![]()
Ik las iets van een salto's makende cavia!
Dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, je weet wel de spanning er in te houden
deze is wel mooiquote:
Ik ging er al van uit dat je mn aanbod zou afslaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de derde zolder al dan die ik ga bewonen
maar de reis tijd is wel een dingie bij jou vandaan![]()
tenzij GF me in dienst neemt
Ik weet het al.... t/m volgende week donderdagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt van hoe en wat het verder gaat
Zozo, bezig baasjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het al.... t/m volgende week donderdag.
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het al.... t/m volgende week donderdag.
mijnequote:
Ik heb het einde ook wel in gedachte, en af en toe bedenk ik iets, dus dan is het handig om daar alvast naartoe te schrijvenquote:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik mn thriller eens moeten afschrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het einde ook wel in gedachte, en af en toe bedenk ik iets, dus dan is het handig om daar alvast naartoe te schrijven.
Dat is zeker wel handigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het einde ook wel in gedachte, en af en toe bedenk ik iets, dus dan is het handig om daar alvast naartoe te schrijven.
Die deed het nietquote:
quote:
Ik had aan tien gewoon niet genoeg om het hele verhaal te vertellenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker wel handigmaar wel tof dat je er een aantal meer doet
wel verstandigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Ladylike het volgende:
Zo maar naar huis, kleine toch op tijd in bed stoppen
Maar je kan de soaps ook nog langer makenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had aan tien gewoon niet genoeg om het hele verhaal te vertellen.
JJH had die gejatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, Joysa heeft een palmboom als avatar.
Hij wil nog nietquote:
Hey Solquote:
Dat blijktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had aan tien gewoon niet genoeg om het hele verhaal te vertellen.
Joysaquote:
Word net wakker, en ja pijn is weg. Wel weer een beetje dizzy, denk door slapen.quote:
Teken zequote:
Nee, ik vind dit wel een leuke lengtequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar je kan de soaps ook nog langer maken
Terugjatten dan!quote:
Kan je een rustige nacht tegemoet gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil nog niet
volgens mij begint hij wel op te knappen
dat is dan geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed hier komen wonen
dat is tijdelijk om niet naar huis te hoevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil nog niet
volgens mij begint hij wel op te knappen
Da's denk een goed plan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Joysa
Jij ook al aan de nieuwe UI
[..]
Word net wakker, en ja pijn is weg. Wel weer een beetje dizzy, denk door slapen.
Ja nee, deze is leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit wel een leuke lengte.
[..]
Terugjatten dan!
quote:
En hoe'st met Joris?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh..broodjes met allemaal lekkersmet een pannenkoekje met ijs en aardbeitjes toe
Doet Danny ook altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
Voor de mensen die het Beheerder-probleem hadden meegekregen:
de eigenaar van de site heeft de poster even ongenuanceerd verteld dat het ZIJN site is en dat diegene zich er niet mee moet bemoeien en zeker geen topic behoort te openen op het forum van de site
geweldig
Vroeg slapen staat sowieso op de planning, en dan zie ik wel hoe het morgen gaat.quote:
Die zit achter de keukenkastjes verstoptquote:
Ik snap er dus geen zak vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
Voor de mensen die het Beheerder-probleem hadden meegekregen:
de eigenaar van de site heeft de poster even ongenuanceerd verteld dat het ZIJN site is en dat diegene zich er niet mee moet bemoeien en zeker geen topic behoort te openen op het forum van de site
geweldig
Zozo, doe maar luxequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh..broodjes met allemaal lekkersmet een pannenkoekje met ijs en aardbeitjes toe
Hoe doe je dat nou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
TREV
ik had de deur los![]()
zo maar opeens had ik hem in mijn handen
I love itquote:
Hey Wokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
TREV
ik had de deur los![]()
Suikertjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
TREV
ik had de deur los![]()
Hij is wokquote:
Geen aanval meer gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zit achter de keukenkastjes verstopt
Nee, ik ging restjes etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap er dus geen zak van
[..]
Zozo, doe maar luxe
Vandaag wel, er lag allemaal kwijl op de grondquote:
bahquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag wel, er lag allemaal kwijl op de grond
Jij kan datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
ding viel uit zijn scharnier![]()
maar inmiddels zit hij weer beter dan eerst
He bahquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag wel, er lag allemaal kwijl op de grond
Het zijn er maar 2 hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
En waarom heeft de helft van jullie ineens een andere UI, verdorie..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I love it
Ik ben naar huis
kuskus enzo
kom maar, rustig maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
En waarom heeft de helft van jullie ineens een andere UI, verdorie..
Nog niet...maar ik ik vond een volgezogen teek...en de ziekte van Lyme kan bij katten epileptische aanvallen veroorzaken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
He bah.
En nog iets van de dierenarts gehoord al, of houdt die je nog steeds in spanning?
he bah, al bij je zelf gecontroleerd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet...maar ik ik vond een volgezogen teek...en de ziekte van Lyme kan bij katten epileptische aanvallen veroorzaken...
gaat dat bij katten weer over?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet...maar ik ik vond een volgezogen teek...en de ziekte van Lyme kan bij katten epileptische aanvallen veroorzaken...
* suikertaartje vouwt zich om wokkeltje heenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar, rustig maar.
ik ben nog steeds ik
En is Lyme bij katten ook goed te behandelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat kan wel behandeld worden, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat dat bij katten weer over?
bij mensen niet maar dieren weet ik niet..
quote:en epileptische aanvallen.
De symptomen kunnen vanzelf weggaan, maar komen dan regelmatig terug.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje vouwt zich om wokkeltje heen
Wel verwarrend.quote:
Ik overdrijf nou eenmaal graagquote:
nee, jij bent gewoon een onverbeterlijke wijsneusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik en ik bewijs graag het tegen deel
Dat ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij bent gewoon een onverbeterlijke wijsneus
Ben jij bekend met het MS-tooltje RObocopy?quote:
Ah, duidelijk. Maar even afwachten of andere oorzaken inderdaad worden uitgesloten door de dierenarts dus.quote:
Dat klinkt als een programma dat wij @ work gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het MS-tooltje RObocopy?
robocopyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het MS-tooltje RObocopy?
voor bedrijfsomgevingen zijn er wel professionelere backup-oplossingen beschikbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt als een programma dat wij @ work gebruiken
Ik zeg ook, klinkt alsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor bedrijfsomgevingen zijn er wel professionelere backup-oplossingen beschikbaar
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg ook, klinkt als
Het heet Robocop, zonder y
ik weet het weerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
robocopy![]()
zowel via de commandline om te gebruiken in scripts als met een gui die overigens ook een commandstring voor je produceert.
maar er is een nieuwe tool inmiddels...
even zoeken hoe die heet.
ik dacht iets van hoffman of zo..
Ik gebruik het in een script om een zooi files te syncen met een USB-stick. Alleen telkens als ik de boel met een ander script terugsync (omdat ik live aan de files op de stick gewerkt heb) dan wordt de desktop kopie daarvan zowel hidden als read-only. Welke switch moet ik gebruiken om de attribs te setten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
robocopy![]()
zowel via de commandline om te gebruiken in scripts als met een gui die overigens ook een commandstring voor je produceert.
maar er is een nieuwe tool inmiddels...
even zoeken hoe die heet.
ik dacht iets van hoffman of zo..
Oh dat doen wij gewoon met een toetsenbord. Is dat raar?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doen wij gewoon met een toetsenbord. Is dat raar?
Tsja, we heten nou eenmaal niet allemaal Sean Conneryquote:
ah, ok.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik het in een script om een zooi files te syncen met een USB-stick. Alleen telkens als ik de boel met een ander script terugsync (omdat ik live aan de files op de stick gewerkt heb) dan wordt de desktop kopie daarvan zowel hidden als read-only. Welke switch moet ik gebruiken om de attribs te setten?
of wokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, we heten nou eenmaal niet allemaal Sean Connery
Hij is in de 80, dus dat hij er oud uit ziet is logisch. Maar hij ziet er oud, ziek en verward uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, we heten nou eenmaal niet allemaal Sean Connery
Mijn vader ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is in de 80, dus dat hij er oud uit ziet is logisch. Maar hij ziet er oud, ziek en verward uit
Zo was mijn opa op het laatst ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is in de 80, dus dat hij er oud uit ziet is logisch. Maar hij ziet er oud, ziek en verward uit
gaat niet goed met hem?quote:
Nee beide ntfsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, ok.
dat is dan van fat32 naar ntfs ?
hij is weer ziek van een virusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat niet goed met hem?
ondanks de uitslagen van laatst
oh ja, verminderde weerstandquote:
Gewoon even een full scan draaien met slash fixquote:
ah dan zou je /COPY:DATS moeten proberen.quote:
hmm ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah dan zou je /COPY:DATS moeten proberen.
die doet Data, Attributes Timestamps en Security
ik kijk altijd naar opsporing verzochtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
De allerslechtste chauffeur van Nederland
Ik denk dat ik wel iemand ken die hoge ogen gooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
De allerslechtste chauffeur van Nederland
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel iemand ken die hoge ogen gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |