dat is tijdelijk om niet naar huis te hoevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil nog niet
volgens mij begint hij wel op te knappen
Da's denk een goed plan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Joysa
Jij ook al aan de nieuwe UI
[..]
Word net wakker, en ja pijn is weg. Wel weer een beetje dizzy, denk door slapen.
Ja nee, deze is leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit wel een leuke lengte.
[..]
Terugjatten dan!
quote:
En hoe'st met Joris?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh..broodjes met allemaal lekkersmet een pannenkoekje met ijs en aardbeitjes toe
Doet Danny ook altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
Voor de mensen die het Beheerder-probleem hadden meegekregen:
de eigenaar van de site heeft de poster even ongenuanceerd verteld dat het ZIJN site is en dat diegene zich er niet mee moet bemoeien en zeker geen topic behoort te openen op het forum van de site
geweldig
Vroeg slapen staat sowieso op de planning, en dan zie ik wel hoe het morgen gaat.quote:
Die zit achter de keukenkastjes verstoptquote:
Ik snap er dus geen zak vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
Voor de mensen die het Beheerder-probleem hadden meegekregen:
de eigenaar van de site heeft de poster even ongenuanceerd verteld dat het ZIJN site is en dat diegene zich er niet mee moet bemoeien en zeker geen topic behoort te openen op het forum van de site
geweldig
Zozo, doe maar luxequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh..broodjes met allemaal lekkersmet een pannenkoekje met ijs en aardbeitjes toe
Hoe doe je dat nou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
TREV
ik had de deur los![]()
zo maar opeens had ik hem in mijn handen
I love itquote:
Hey Wokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
TREV
ik had de deur los![]()
Suikertjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
TREV
ik had de deur los![]()
Hij is wokquote:
Geen aanval meer gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zit achter de keukenkastjes verstopt
Nee, ik ging restjes etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap er dus geen zak van
[..]
Zozo, doe maar luxe
Vandaag wel, er lag allemaal kwijl op de grondquote:
bahquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag wel, er lag allemaal kwijl op de grond
Jij kan datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
ding viel uit zijn scharnier![]()
maar inmiddels zit hij weer beter dan eerst
He bahquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag wel, er lag allemaal kwijl op de grond
Het zijn er maar 2 hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
En waarom heeft de helft van jullie ineens een andere UI, verdorie..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I love it
Ik ben naar huis
kuskus enzo
kom maar, rustig maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
En waarom heeft de helft van jullie ineens een andere UI, verdorie..
Nog niet...maar ik ik vond een volgezogen teek...en de ziekte van Lyme kan bij katten epileptische aanvallen veroorzaken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
He bah.
En nog iets van de dierenarts gehoord al, of houdt die je nog steeds in spanning?
he bah, al bij je zelf gecontroleerd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet...maar ik ik vond een volgezogen teek...en de ziekte van Lyme kan bij katten epileptische aanvallen veroorzaken...
gaat dat bij katten weer over?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet...maar ik ik vond een volgezogen teek...en de ziekte van Lyme kan bij katten epileptische aanvallen veroorzaken...
* suikertaartje vouwt zich om wokkeltje heenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar, rustig maar.
ik ben nog steeds ik
En is Lyme bij katten ook goed te behandelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat kan wel behandeld worden, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat dat bij katten weer over?
bij mensen niet maar dieren weet ik niet..
quote:en epileptische aanvallen.
De symptomen kunnen vanzelf weggaan, maar komen dan regelmatig terug.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje vouwt zich om wokkeltje heen
Wel verwarrend.quote:
Ik overdrijf nou eenmaal graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |