Dat is zeker wel handigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het einde ook wel in gedachte, en af en toe bedenk ik iets, dus dan is het handig om daar alvast naartoe te schrijven.
Die deed het nietquote:
quote:
Ik had aan tien gewoon niet genoeg om het hele verhaal te vertellenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker wel handigmaar wel tof dat je er een aantal meer doet
wel verstandigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Ladylike het volgende:
Zo maar naar huis, kleine toch op tijd in bed stoppen
Maar je kan de soaps ook nog langer makenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had aan tien gewoon niet genoeg om het hele verhaal te vertellen.
JJH had die gejatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, Joysa heeft een palmboom als avatar.
Hij wil nog nietquote:
Hey Solquote:
Dat blijktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had aan tien gewoon niet genoeg om het hele verhaal te vertellen.
Joysaquote:
Word net wakker, en ja pijn is weg. Wel weer een beetje dizzy, denk door slapen.quote:
Teken zequote:
Nee, ik vind dit wel een leuke lengtequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar je kan de soaps ook nog langer maken
Terugjatten dan!quote:
Kan je een rustige nacht tegemoet gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil nog niet
volgens mij begint hij wel op te knappen
dat is dan geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed hier komen wonen
dat is tijdelijk om niet naar huis te hoevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil nog niet
volgens mij begint hij wel op te knappen
Da's denk een goed plan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Joysa
Jij ook al aan de nieuwe UI
[..]
Word net wakker, en ja pijn is weg. Wel weer een beetje dizzy, denk door slapen.
Ja nee, deze is leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit wel een leuke lengte.
[..]
Terugjatten dan!
quote:
En hoe'st met Joris?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh..broodjes met allemaal lekkersmet een pannenkoekje met ijs en aardbeitjes toe
Doet Danny ook altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
Voor de mensen die het Beheerder-probleem hadden meegekregen:
de eigenaar van de site heeft de poster even ongenuanceerd verteld dat het ZIJN site is en dat diegene zich er niet mee moet bemoeien en zeker geen topic behoort te openen op het forum van de site
geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |